3 تکنیک برتر تبلیغات فیس بوک که تبلیغات را برای همیشه تغییر می دهد

3 تکنیک های تبلیغات فیس بوک تغییر تبلیغات برای همیشه برای یاد بگیریم که چگونه کار می کنم. من تعجب نمی کنم که خیلی از تبلیغ کنندگان با تبلیغات فیس بوک دست و پنجه نرم می کنند.

در حین خواندن این مقاله، متوجه می شوید که بدون اطلاعات ارزشمندی که امروز یادتان می رود، هزینه های گزاف در تبلیغات فیس بوک بی فایده است.

فیس بوک اخیراً برخی از ابزارهای تغییر بازی را منتشر کرده است که فقط تعداد کمی از بازاریابان فیس بوک هنوز آن را می شناسند.

در نتیجه، هزینه های تبلیغاتی برای رایج ترین تبلیغات فیس بوک به ترافیک سردی که به صفحات فرود وب هدایت می شود، روزانه در حال افزایش است.

به همین دلیل، اگر می‌خواهید از زمین خارج شوید و از تکنیک‌هایی استفاده کنید که امروز کارآمد هستند، آن‌ها دارند.

1. تبلیغات سرنخ فیس بوک

فیس بوک نوع جدیدی از تبلیغات را توسعه داد که به طور خاص برای تولید سرنخ طراحی شده است: من در مورد تبلیغات سرنخ فیس بوک صحبت می کنم.

مشخصه این ابزار یک روش اشتراک آسان است که برای ترافیک تلفن همراه بهینه شده است. با استفاده از تبلیغات سرنخ فیس بوک، حتی به صفحه فرود وب سایت برای جمع آوری سرنخ ها نیاز ندارید.

وقتی مردم روی تبلیغ شما کلیک می کنند، فوراً فرم اشتراکی را تجسم می کنند که در آن اطلاعات آنها به طور خودکار توسط فیس بوک پر می شود. برای عضویت در لیست شما، افراد فقط باید روی دکمه "ارسال" کلیک کنند.

فیسبوک به تبلیغات می شودمشکل Lead Ads این است که فیس بوک اطلاعات کاربران را در یک فایل CSV ذخیره می کند. اگر ابزاری ندارید که تبلیغات سرنخ فیس بوک را با نرم افزار بازاریابی ایمیلی خود همگام سازی کند، نمی توانید یک ایمیل خوش آمدگویی خودکار ارسال کنید، یا زمانی که شخصی داده های خود را ارسال می کند، تماس برقرار کنید، که کیفیت سرنخ ها را به خطر می اندازد.

Leadsbridge برای حل این مشکل فیس بوک Lead Ads Sync را ایجاد کرد.

این پلتفرم با وارد کردن سرنخ‌های شما و ارسال ایمیل خوش آمدگویی به مشترکین، کمپین‌های تبلیغاتی شما را به بیش از 50 ابزار CRM/Autor Responder متصل می‌کند.

به لطف این ابزار، می‌توانید بدون نیاز به مدیریت فایل‌های CSV، با یک کمپین بازاریابی ایمیلی، مشتریان احتمالی خود را دنبال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات سرنخ فیس بوک،

را فشار دهید

2. CRM Retargeting

تبلیغ‌کنندگان حرفه‌ای می‌دانند که هدف‌گیری مجدد مخاطبان سفارشی در فیس‌بوک یکی از بهترین راه‌حل‌ها هم برای تولید سرنخ و هم برای فروش محصولات و خدمات است.

یک استراتژی هدف‌گیری مجدد خوب به شما این امکان را می‌دهد، برای مثال، در حین گشت و گذار در شبکه اجتماعی، به بازدیدکنندگان صفحات خاصی از سایت خود دسترسی پیدا کنید.

راه‌های زیادی برای اجرای کمپین هدف‌گیری مجدد وجود دارد، اما استراتژی هدف‌گیری مجدد CRM معمولاً به عنوان فعالیت آپلود یک پایگاه داده ایمیل از مشتریان یا مشتریان احتمالی شما در فیس‌بوک تعریف می‌شود.

برای ایجاد یک مخاطب سفارشی از یک پایگاه داده، می توانید لیستی از ایمیل های ذخیره شده در یک فایل CSV را در فیس بوک آپلود کنید.

هر ایمیل یا تلفنی که با نمایه شخصی یک کاربر فیس بوک مطابقت داشته باشد، بخشی از مخاطبان سفارشی شما می شود.

هدف گذاری مجدد CRM

Leadsbridge ابزار خاصی را ایجاد کرد که مخاطبان سفارشی فیس بوک را با همگام سازی فیس بوک با پایگاه داده ایمیل شما بدون هیچ کار دستی پیچیده، افزایش می دهد.

روش سنتی استفاده از CRM شامل تقسیم مشتریان بالقوه و مشتریان به لیست های جداگانه است.

با این حال، سیستم‌های نرم افزار بازاریابی جدید می‌توانند اطلاعات قابل توجهی در مورد رفتارهای پیشرو و مشتری به شما بدهند، مانند:

  • کدام مشتریان بالقوه یک دنباله ایمیل را تکمیل کردند.
  • مشتریان بالقوه شما چه سطحی از تعامل با ایمیل های شما دارند (ایمیل ردیابی باز می شود و کلیک می کند).
  • که مشتریان محصولاتی با قیمت بالا یا چندین محصول خریداری کردند.

با ردیابی رفتار مشتریان بالقوه خود، CRM شما می تواند چندین بخش لیست ایجاد کند. این بخش های لیست با یک برچسب، یک لیست، یک لیست هوشمند تعریف می شوند (آنچه نامیده می شود بستگی به سیستم مورد استفاده شما دارد).

Leadsbridge ابزاری را ارائه کرد که به طور خودکار این بخش‌های CRM و حساب‌های تبلیغاتی فیس‌بوک را همگام‌سازی می‌کند و مخاطبان سفارشی ایجاد می‌کند که همیشه به‌روز هستند.

با همگام‌سازی مخاطبان سفارشی، می‌توانید کمپین‌های هدف‌گیری مجدد خودکار و همیشه سبز را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود اجرا کنید، بسته به اینکه افراد چگونه در قیف شما قدم برمی‌دارند.

3. فیس بوک پیکسل

فیس‌بوک پیکسل کدی است که می‌توانید در سایت خود نصب کنید تا با ردیابی بازدیدکنندگان وب‌سایت، چندین مخاطب سفارشی ایجاد کنید.

تصاویر زیر به شما نشان می دهد که چگونه می توانید چنین مخاطبان سفارشی را مستقیماً در مدیر تبلیغات فیس بوک خود ایجاد کنید. اول از همه، یک مخاطب سفارشی جدید بر اساس ترافیک وب سایت ایجاد کنید.

ایجاد مخاطب سفارشی - تبلیغات فیس بوکسپس، تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید تمام بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را هدف قرار دهید، کسانی که از صفحات خاصی در مدت زمان مشخص بازدید کرده‌اند یا ترکیبی سفارشی از همه این شرایط.

این یک راه بسیار ساده برای ایجاد یک مخاطب سفارشی برای تبلیغات شما است، اما کار می کند، زیرا وقتی تبلیغی را برای افرادی ارسال می کنید که از قبل برند شما را می شناسند، می توانید هم تعداد سرنخ ها و هم فروش را افزایش دهید.

اگر مخاطبان سفارشی تری از کسانی که از یک صفحه خاص بازدید کرده اند ایجاد کنید، می توانید حتی نتایج بهتری دریافت کنید زیرا پیام شما می تواند با نمایه آنها هماهنگی بیشتری داشته باشد.

استراتژی تبلیغات فیس بوکفیس‌بوک پیکسل در سال گذشته تکامل یافته است و اکنون می‌توانید تبدیل‌ها، تبدیل‌های کوچک و رفتار بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را نیز پیگیری کنید. بسیاری از تبلیغ کنندگان هنوز از این راه حل به درستی استفاده نمی کنند زیرا در مقایسه با سیستم ردیابی قدیمی بسیار پیچیده است.

نسخه جدید فیس‌بوک پیکسل، در واقع به شما امکان می‌دهد تا بر اساس اقداماتی به نام «رویدادهای استاندارد»، مانند افزودن چیزی به سبد خرید، استفاده از موتور جستجوی داخلی سایت و بسیاری موارد دیگر، مخاطبان سفارشی ایجاد کنید.

فیس‌بوک پیکسل یک ابزار فوق‌العاده است، اما استفاده از آن به این معنی است که به دلیل تغییراتی که باید در وب‌سایت خود ایجاد کنید، به یک توسعه‌دهنده نیاز دارید.

به همین دلیل است که Leadsbridge فیس بوک Pixel Enhancer را ایجاد کرد، ابزاری که رویدادهای استاندارد و پیشرفته (سفارشی) فیس بوک را بدون کدنویسی انجام می دهد.

بستن حلقه

در این مقاله، من سه تکنیک را به شما نشان دادم که به شما کمک می کند تبلیغات فیس بوک خود را به سطوحی برسانید که قبلاً دیده نشده بود.

وقتی شروع به استفاده از آنها کردید، مطمئن هستم که دیگر به نوع قدیمی کمپین های تبلیغاتی فیس بوک باز نخواهید گشت.

حالا نوبت شماست. اگر این پست را دوست داشتید، یا اگر سوالی در مورد این موضوعات دارید، لطفاً در زیر برای من کامنت بگذارید.

من خوشحال شدم که پاسخ دهم و به شما کمک کنم تا نتایج تبلیغات فیس بوک خود را بهبود بخشید!