پنج ضروری ترین ادغام CRM برای SMB شما

منابع کوچک بیز | توسط پاتریشیا جونز

ادغام <a href='https://salesacademy.blog.ir/page/crm'>CRM</a> برای SMB

در صنعت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، یکپارچه‌سازی‌های CRM نقاط اتصال یا پل‌های بین دو برنامه نرم‌افزاری متنوع هستند که می‌توانند به طور یکپارچه به طور مشترک کار کنند.

ادغام ها راه هایی برای اشتراک گذاری و تبادل اطلاعات بین پلتفرم ها هستند، به طوری که شما مجبور نیستید جابجایی بین برنامه های مختلف را تحمل کنید یا بارها و بارها اطلاعات تکراری را اضافه کنید.

از هر 10 کسب و کار کوچک 6 تا از CRM خود برای بازاریابی ایمیلی استفاده کنید - Charts Marketing برای توییت کلیک کنید

به طور عمده، ادغام ها عملکردی هستند که سیستم CRM شما را بسیار خواستار می کند و احتمال استفاده صحیح نمایندگان فروش از CRM شما را افزایش می دهد، زیرا عملاً هیچ منحنی یادگیری در کار با نرم افزار موجود آنها وجود ندارد. ادغام‌ها مسیرهایی هستند که فرصت‌های واضحی را به تیم‌های فروش شما ارائه می‌دهند، خواه در برنامه اصلی CRM ریشه داشته باشند، از طریق یک تماس HTTP (مانند WebHook) یا از طریق یک برنامه شخص ثالث مانند Zapier .

انتخاب شما برای استفاده از یکپارچگی هرچه باشد، برای نمایندگان فروش، مزیت این عملکرد فوری است که می تواند به شما کمک کند:

خود را متمرکز کنید : تمام فعالیت های فروش خود را با نرم افزار انتخابی خود انجام دهید و بدانید که تمام فعالیت های شما به صورت متمرکز پیگیری می شود.

خود را سازماندهی کنید : فعالیت های تقویم و ارتباطات خود را یکپارچه کنید.

صرفه جویی در زمان : زمان بیشتری را صرف فروش کنید و کمتر از روز خود را در واردات/صادرات فعالیت ها و مخاطبین سرمایه گذاری کنید.

برنامه های کاربردی مهم در هر بخش فروش موفق شامل همگام سازی تقویم ، ایمیل ، مدیریت اسناد ، نرم افزار بازاریابی ، پشتیبانی مشتری و در نهایت، حسابداری است.

اجازه دهید نگاهی دقیق تر به هر یک از این ادغام های CRM در زیر بیندازیم:

همگام سازی تقویم و ایمیل

همگام‌سازی تقویم و ایمیل، فعالیت‌های تقویم و ایمیل شما را بین ایمیل شخصی یا تجاری و CRM متمرکز می‌کند.

اکثر CRMها، که شامل پارس ویتایگر می شود، دارای یکپارچگی بومی آفیس 365 و جیمیل یا هر دو هستند. اگر از یک ایمیل غیرمعمول استفاده می کنید، همچنان می توانید از SMTP برای واکشی آن ارتباطات در پلت فرم CRM خود، مانند IMAP ، استفاده کنید. با استفاده از این ادغام زمانی که ایمیلی را از سیستم CRM خود یا ارائه دهنده ایمیل خود ارسال می کنید، به طور معمول همه ایمیل ها را با CRM شما همگام می کند.

با ادغام‌هایی مانند همگام‌سازی تقویم، می‌توانید به جای دو مورد، فقط به یک کتاب تاریخ برای فعالیت‌های خود نگاه کنید.

از این رو، به یاد داشته باشید که اگر ایمیل و تقویم خود را همگام سازی نکرده اید، فقط پیچیدگی دیگری را به کارهای روزمره خود اضافه می کنید، که برای هر نماینده فروش دشمنی است که مشغله های غیر ضروری را در خود جای داده است.

مدیریت اسناد

آیا اگر بتوانید بدون ترک CRM، پیشنهادات و پیشنهادات خود را ایجاد کنید، تسکین بزرگی نخواهد بود؟ دقیقاً به همین دلیل است که نمایندگان فروش اساساً به یکپارچه سازی مدیریت اسناد نیاز دارند. با این وجود، ایجاد سند تنها یک جنبه است. همچنین ممکن است لازم باشد که آن برنامه ها با یکدیگر صحبت کنند، مانند ارسال خودکار حقوق پیشنهادی پس از اینکه نمایندگان فروش معامله را به مرحله بعدی اقدام کنند. قرارداد و دیگران را امضا کنید.

این برنامه ها می توانند اسناد شما را مدیریت کنند، امضاهای الکترونیکی ایجاد کنند، یا به طور خودکار نام و آدرس مخاطبین شما را مستقیماً از پایگاه داده CRM خود اضافه کنند. این یکپارچه‌سازی‌هایی که برای مدیریت اسناد در نظر گرفته شده‌اند به جلوگیری از ورود دستی و در نتیجه اشتباهات کمک می‌کنند.  Pandadoc ، WebMerge، DocuSign برخی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت اسناد در میان نمایندگان فروش هستند.

نرم افزار بازاریابی

ادغام بعدی که در مورد آن صحبت خواهیم کرد و برای همه نمایندگان فروش برنده مهم است، نرم افزار بازاریابی است. این یک ادغام است که ظرفیت ارسال خودکار ایمیل‌های «انبوه» در مورد ابتکارات، محصولات یا برنامه‌های جدید شما را به مشتریان، سرنخ‌ها و بالقوه‌های فعلی، آن هم با لمس سفارشی، فراهم می‌کند.

با کمک ادغام در اتوماسیون بازاریابی، نمایندگان فروش می توانند هر حساب را نظارت کنند، آنها را در جریان قرار دهند و به رفع نیازهای مشتری کمک کنند. اکثر برنامه‌های نرم‌افزار اتوماسیون، قالب‌هایی را ارائه می‌دهند که می‌توان آن‌ها را سفارشی کرد تا تیم‌های فروش شما بتوانند ظاهر دقیق مورد نیاز را بسته به هدفی که هر یک از آنها برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند، ایجاد کنند.

یکی دیگر از جنبه های مورد نیاز داشتن یک نرم افزار بازاریابی ایمیلی این است که وقتی مخاطبی را به سیستم CRM خود اضافه می کنید که به طور خودکار به نرم افزار نرم افزار بازاریابی اضافه می شود، که بار ورود دستی داده ها را در بین پلتفرم ها کاهش می دهد. همین امر زمانی صادق است که بخواهید مشترک یا مشتری را حذف یا از دست دهید. در هر دو مورد، لیست های شما همیشه همگام هستند.

چندین برنامه نرم افزار بازاریابی وجود دارد که حتی می توانند نرخ باز شدن ایمیل را ردیابی کنند تا میزان عملکرد کمپین های بازاریابی قطره ای شما را ارزیابی کنند و می توانند این اطلاعات را در قالب یک گزارش ارائه دهند.

برخی از نرم افزارهای نرم افزار بازاریابی مورد علاقه که در بین نمایندگان فروش محبوب هستند MailChimp ، Constant Contact و دیگران هستند.

پشتیبانی مشتری

پشتیبانی مشتری یک فعالیت مداوم است که در میز کمک شروع یا متوقف نمی شود. در واقع، تیم های فروش بیشتر و بیشتری در حال حاضر پشتیبانی مشتری خود را با کمک نشانگرهای پشتیبانی مشتری در CRM خود پیگیری می کنند.

این یک واقعیت پذیرفته شده است که ارزشی که یکپارچه سازی پشتیبانی مشتری فراهم می کند فراتر از تیم های فروش است. اغلب تیم‌های پشتیبانی مشتری باید تمام مشکلاتی را که حتی شامل ناتوانی در ایجاد وبیناری که مشتریان در آن ثبت‌نام کرده‌اند، مسائل مهندسی و کمک‌های صورت‌حساب را برطرف کنند. امکان افزودن "@" با ذکر نام یکی از اعضای تیم کمک می کند تا دیگران را در بحث قرار دهید و بنابراین مشکل را خیلی سریعتر از همیشه حل کنید.

آخرین چیزی که هر سازمانی درخواست می کند این است که یکی از ده مشتری برتر خود را بیابد، با گفتن اینکه شما چیزی در مورد یک مشکل نمی دانید، به چالش بکشید، جایی که می توانستید برای کمک به حل سریع یک مشکل وارد شوید.

با توجه به دانش ما، متوجه شدیم که اکثر مشتریان ما به شدت از Zendesk و LiveChat برای تسهیل پشتیبانی مشتری خود استفاده می کنند.

حسابداری

در مشاغل کوچک و متوسط، تولید فاکتورها، سفارشات خرید و فروش نیز یک فعالیت مهم است که معمولاً توسط خود نمایندگان فروش انجام می شود. برای این اغلب، فرد باید یا یک سند کامل را از ابتدا ایجاد کند، با استفاده از یک الگو یا با فردی که امور مالی یا بخش مرتبط دیگری را می‌داند تماس بگیرد تا آنها را تولید کند.

در هر صورت، آیا بهتر یا کارآمدتر نبود اگر این سفارش‌های خرید یا فروش به‌طور خودکار زمانی که وضعیت معاملات تغییر می‌کرد یا توسط رویدادهای دیگری آغاز می‌شد، ایجاد می‌شد. به این ترتیب می‌توانست زمان‌بندی بهتری داشته باشد و شانس کمتری برای از بین رفتن معاملات وجود داشته باشد.

داشتن یکپارچگی حسابداری مناسب این کارها را آسان تر می کند. از تجربه خود، ثبت کرده‌ایم که Xero و Quickbooks مورد علاقه‌ترین ادغام حسابداری نمایندگان فروش با استفاده از پارس ویتایگر هستند.

ConvergeHub را به صورت رایگان امتحان کنید

غذای آماده- برای تاثیرگذاری آماده باشید

همه CRM برای بازارهای SMB دارای ویژگی‌ها و عملکردهای مشابهی هستند - فروشندگان ممکن است در مورد بسیاری از چیزها اختلاف نظر داشته باشند، که بیشترین ارزش را برای یک نماینده فروش با استفاده از پلتفرم CRM ارائه می‌دهد، اما همه موافقند که نداشتن قابلیت یکپارچه‌سازی نرم‌افزار در CRM یک مشکل است. واقعی ترین شکل آن

از این رو، همیشه از یک CRM استفاده کنید، که نیازهای نمایندگان روزانه شما را با استفاده از خودکارسازی هرچه بیشتر (تا حد امکان) به شما می‌رساند و برای این کار یکپارچه‌سازی یکپارچه با نرم‌افزاری که اعضای تیم شما بیشتر از آن می‌فروشند. استفاده می‌کنند.

صبر کن! اگر 2 دقیقه فرصت دارید... نظر خود را در زیر زمین قرار دهید و به ما اطلاع دهید که بزرگترین غذای شما چه بوده است!