چرا شما فقط نمی توانید با افزایش فروش با CRM جبران کنید؟

خدمات خدمات | توسط پاتریشیا جونز

استفاده آسان از نرم افزار CRM

امروز می‌خواهیم یکی از بزرگ‌ترین (و کمتر در مورد آن) تصورات غلط در مواردی مانند موفقیت مشتریان را معرفی کنیم - که نشان می‌دهد چرا نمی‌توان با موفقیت ریزش مشتری را با افزایش فروش جبران کرد.

ROCKET LAUNCH 2019 پارس ویتایگر می تواند به شما کمک کند تا سرنخ ها را به دست آورید، فرآیند فروش خود را خودکار کنید، تبدیل خود را بهبود ببخشید و بیشتر از مشتریان راضی کنید. برای توییت کلیک کنید

در اینجا پایه ریاضی است:

حال، اجازه دهید در نظر بگیریم که اگر یکی از مشتریان خدماتی که ارائه می‌دهید را لغو کند، کسب‌وکار شما X دلار را از دست می‌دهد (یا تصمیم می‌گیرد باقی بماند اما به دلیل کاهش فروش یا تخفیف به شما پول کمتری می‌پردازد)، باید آن X دلار را جایگزین کنید تا کسب‌وکارتان بتواند شروع به رشد کند
دو راه اصلی وجود دارد که می‌توانید درآمد خود را جبران کنید:
1. با به دست آوردن مشتریان جدید برای خدمات خود،
2. وادار کردن مشتریان فعلی خود به پرداخت بیشتر از طریق گسترش رابطه آنها با نام تجاری خود

با این حال، همانطور که بسیاری از کسب‌وکارها دریافته‌اند که اولین روش پیشنهادی (به‌دست آوردن مشتریان جدید) اغلب یک پیشنهاد باخت یا دشوار است، زیرا دوره بازپرداخت طولانی‌تری برای CAC (هزینه جذب مشتری) ایجاد می‌کند، این دومین روش پیشنهادی است ( به‌وجود آوردن موجودی شما. مشتری بیشتر بخرد) مشکل شما را حل می کند.

درست؟ نه این نیست!

از آنجایی که رهبران موفقیت مشتری مانند لینکلن مورفی و دیگر متخصصان مشابهی که در Team-ConvergeHub Rocket Launch 2019 داریم، معتقدند که استفاده از مشتری موجود برای جبران کاهش ریزش نیز کارساز نیست، بنابراین استدلال مستدل آنها در اینجا آمده است:

گسترش بخشی از موفقیت مشتری است

افزایش فروش و بیع متقابل تنها به این دلیل اتفاق می افتد که مشتری از محصولات و خدمات شما راضی است. بنابراین، گسترش حساب بخشی از رشد مشتری به سمت موفقیت است. با این حال، اگر زمانی که مشتری نسبت به خدمات و پیشنهادات شما خشمگین است، ریزش اتفاق می افتد، در آن صورت زمانی که رشد مشتری ناموفق باشد، توسعه قابل دستیابی نیست.

همانطور که لینکلن مورفی به وضوح می گوید:

شما نمی توانید از upsells برای جبران ریزش استفاده کنید زیرا ریزش به دلیل همان چیزی است که از وقوع upsells جلوگیری می کند.

بنابراین، اگر پیش‌بینی می‌کنید که موفقیت مشتری شما چیزی بیشتر از خوشحال کردن مشتریان باشد - که به این معنی است که از طریق افزایش فروش و فروش متقابل، موفقیت مشتری خود را به عنوان یک عنصر موتور رشد انتظار دارید، باید به هر قیمتی که شده تمرکز اصلی روی مشتری خود داشته باشید. برنامه های موفقیت

جبران رشد نیست

با توجه به پرتاب موشک تیم پارس ویتایگر ما در سال 2019، یک معیار مهم برای ردیابی در استراتژی موفقیت مشتری شما، NNR شما (نگهداری خالص درآمد) است، که درآمدی است که در پایان یک جدول زمانی باقی می‌ماند، بدون هر گونه افزایش فروش و ریزش. .
بنابراین، اگر NNR شما کمتر از 100٪ باشد، به وضوح بیان می کند که کسب و کار شما در حال کوچک شدن است.
با این وجود، تناقض این است که NNR 100٪ نیز لزوماً به این معنی نیست که تجارت شما در حال رشد است، زیرا فقط به این معنی است که تجارت شما راکد است و به نقل از مورفی:

اگر این وضعیت موجود به دلیل کاهش درآمد «تعادل» توسعه باشد، احتمالاً نشانه‌ای واقعا بد است.

از این رو، توصیه می شود که کسب و کار شما همیشه باید یک NNR بیشتر از 100 درصد داشته باشد، که فقط نشان می دهد که شما بیشتر از هر ریزش درآمدی از افزایش درآمد کسب می کنید.

باز هم، اگرچه ممکن است این موضوع برای کسب و کار شما قابل توجه به نظر برسد، حتی در این صورت هم نیست، دلیل آن چیزی است که در زیر توضیح داده شده است.

ریاضی و واقعیت با هم فرق دارند

همانطور که قبلاً گفتیم که نمی‌توانید از افزایش فروش برای جبران ریزش استفاده کنید زیرا ریزش ناشی از هر چیزی است که مانع از افزایش فروش می‌شود، که مورفی توضیح می‌دهد:

اگر مشتریانی را بدون پتانسیل موفقیت به دست می‌آورید و/یا کارهای لازم را انجام نمی‌دهید تا مطمئن شوید مشتریانی که پتانسیل موفقیت دارند، چنین پتانسیلی را باز می‌کنند، در این صورت شرایط لازم را برای توسعه ایجاد نمی‌کنید. شما – به انتخاب یا تصادفی – محیط و تجربه ای را ایجاد کرده اید که با موفقیت مشتری همخوانی ندارد. بنابراین چگونه می توانید به طور واقع بینانه انتظار داشته باشید که مشتریان به اندازه کافی بیشتر خرید کنند یا شما را به سایر بخش های شرکت خود دعوت کنند تا آسیبی که توسط مشتریانی که شکست خورده اید را جبران کنید؟

در حالی که می‌توانیم استثنائاتی را در موارد لبه ثابت کسب‌وکارهایی پیدا کنیم که توانسته‌اند ریزش مشتریان خود را با افزایش فروش جبران کنند، اما در بیشتر موارد، واقعیت این است که این کار نمی‌تواند کارساز باشد، همانطور که به گفته لینکلن مورفی:

هنگامی که برای اطمینان از موفقیت مشتریان خود کار نمی کنید، نمی توانید به افزایش درآمد لازم برای جبران ریزش درآمد دست یابید - به روشی مقیاس پذیر و قابل تکرار - زیرا توسعه بخشی از موفقیت مشتری است.

بنابراین، اقدامی که باید انجام دهید به شرح زیر است.

روی اجتناب از سرگردانی تمرکز کنید

در حالی که ممکن است به نظر منطقی باشد که ریزش نیازی به وجود نداشته باشد، چندین کسب و کار حتی این واقعیت را پذیرفته اند که ریزش مشتری یک واقعیت است، به این ترتیب آنها برنامه هایی (مانند افزایش فروش) برای جبران این ریزش ایجاد کرده اند.
با این وجود، مورفی توصیه می‌کند که به اصل مشکل برگردیم و راه‌هایی برای کاهش و از بین بردن آن پیدا کنیم، زیرا او بیان می‌کند:

وقتی پولی ندارید، لازم نیست درآمد از دست رفته را جبران کنید. تمام درآمد توسعه شما فقط به خط برتر اضافه می کند و حاشیه های شما را بهبود می بخشد. درست است که کسب درآمد از مشتریان فعلی نسبت به مشتریان جدید خالص هزینه کمتری دارد، اما این تنها در صورتی کار می کند که شرایط را برای موفقیت مشتری ایجاد کنید. و در نهایت، این تمرکز بر موفقیت مشتری به طور مستقیم ارزش شرکت شما را افزایش می دهد.

نکات موفقیت مشتری در سراسر وب

مهارت هایی که به شما کمک می کند تا مشتریان خود را به درستی بشناسید

بهینه سازی تجربه مشتریان در مورد نام تجاری شما یک راه عالی برای یافتن مشتریان جدید و بهترین راه برای تقویت وفاداری مشتری است.
با این وجود، هنوز هم بی توجهی به مشتریان قبل و بعد از فروش، بزرگترین مانع در رسیدگی به این موضوع است که معمولاً به دلیل عدم درک عمیق مشتریان اتفاق می افتد.
بنابراین، داشتن سیستم های مناسب، یک نرم افزار CRM با کاربری آسان مانند ConvergeHub، برای درک جامع مشتریان که برای دستیابی به اهداف تجاری شما لازم است، چه تلاش برای ایجاد محتوای جذاب تر، چه بهینه سازی، مهم است. تجربه مشتریان شما یا افزایش فروش
CRM نرم‌افزاری است که با جمع‌آوری و ذخیره اطلاعات مربوط به مشتریان در پایگاه داده CRM به استفاده از داده‌های کمی و کیفی کمک می‌کند، که به شما کمک می‌کند تا ذهنیت مشتری خود را که برای شروع کار لازم است درک کنید.

از گیرکردن موفقیت مشتری در خلاء جلوگیری کنید

تیم موفقیت مشتری شما اگر در خلاء گیر کرده باشد هرگز موفق نخواهد شد. بنابراین، برای افزودن یک رابطه قوی با سهامداران و مشتریان کلیدی، و به دست آوردن برنده های فوری خود در اینجا عناصر خاصی هستند که باید برای موفقیت سازمان خود در نظر بگیرید:

ایده هایی برای بردهای سریع:

  • آیا جلسه ای در سطح شرکت دارید؟
    -اجازه دهید مدیر موفقیت مشتری شما گفتگوهای مثبت و منفی مشتریان و آموخته های حاصل از چنین بحث هایی را ارائه دهد.
  • آیا شما یک خبرنامه سراسری شرکت دارید؟
    -اجازه دهید مدیر موفقیت مشتری شما یک قطعه در مرکز توجه مشتری یا خلاصه ای از بازخوردی که دریافت کرده است بنویسد.
  • آیا جلسات فروش دارید؟
    -اجازه دهید مدیر موفقیت مشتری شما یک شرکت کننده فعال در جلسات با تیم های فروش شما باشد.
    ( CSM ما در پارس ویتایگر یک بار در هفته شرکت می کند و ما آن را بسیار مفید دریافتیم ).

 کلام به حکیم

آیا شما یک رهبر کسب‌وکار هستید که می‌خواهید شرکت خود را به سطح بالاتری ببرید و ریزش را کاهش دهید و به دنبال یک پلتفرم نرم‌افزاری هستید که بتواند به شما در انجام این کار کمک کند؟

اگر چنین است، پارس ویتایگر برای شما مناسب است!

از این رو، برای یک  جلسه پرتاب موشک رایگان 30 دقیقه ای با ما ثبت نام کنید و اولین قدم را برای ایجاد رشد عظیم برای شرکت خود در سال 2019 بردارید.

در طول جلسه Rocket Launch، Team-ConvergeHub Rocket Launch 2019 همراه با شما به بررسی کسب و کار شما می پردازد و در مورد اینکه چگونه پارس ویتایگر می تواند به شما کمک کند تا سرنخ ها را بدست آورید، فرآیند فروش خود را خودکار کند، تبدیل شما را بهبود بخشید، انحراف را کاهش دهید، و ارجاعات بیشتری دریافت کنید. از مشتری راضی

پس چرا صبر کنید - همین الان ثبت نام کنید! اسلات های محدود هنوز در دسترس هستند. چه چیزی رو باید از دست بدی؟

ثبت نام