بهترین نرم افزار و ابزار بازاریابی برای سال 2022

بر کسی پوشیده نیست که اساساً توسط اینترنت تغییر شکل داده است. چیزی که هر یک بود که می توانست خلاقیت داشته باشد، اکنون نیاز به حرفه ای به آن چیزی است که در بازاریابان یک فرضیه می سازد، آن را در بررسی کوچکی آزمایش می کند و می تواند نتایج را بررسی کند. بازی بیش از هر زمان دیگری، را با کمیت ترکیب می کند.

این می تواند بر اساس ارزیابی ارزشی که کسب وکارها می توانند به صورت آنلاین توسط مصرف کنندگان ایجاد می کنند، به دست آورند، زاده شوند. اکنون هر ارزیابی برای موفقیت خود به آن نیاز دارد و برای دستیابی به آن ابزارهای ابزارهای ضروری است که برای هر رسانه ای که سازمان شما از آن استفاده می کند می تواند استفاده کند.

به عنوان، تلاشی در سال 2011 برای شناسایی و طبقه بندی برنامه های کاربردی نرم افزار مارکت، 100 مثال مختلف را کشف کرد. تا سال 2014، تقریباً 94 محصول مختلف در 43 دسته وجود داشت. در سال 2015 تعداد کل فروشندگان بیش از 1800 نفر است و نویسنده اذعان می کند که نتیجه نهایی به هیچ وجه جامع نیست. 1،2

از آنجایی که مصرف کنندگان تجربی بر اساس تجربیات و نه صرفاً محصول یا خدمات، کسب وکارها را انتخاب می کنند یا می توانند انجام دهند، اجرای برنامه های بازاریابی و مصرف کننده تا اطمینان حاصل شود که پوشش کاملی برای مقابله با هر مصرف کننده مصرف کننده وجود دارد. با این حال، این استراتژی گران است و یک روش ضعیف ضعیف است.

برای اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه کنید.

نرم افزاری که سازمان شما از آن استفاده می کند همیشه باید بر اساس نیازهای کسب و کار شما باشد، نه گرایش ها در بازار. بنابراین به منظور معرفی مجدد - و شاید کمی عقلانیت - ما چهار دسته نرم افزارهای عمده را که اکثر کسب و کارها هستند برای حمایت از جستجوهای بازاریابی خود در حال حاضر یا در مقطعی در آینده به آن ها نیاز دارند، شناسایی کرده اند:

  • ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی
  • مارک ایمیلی
  • تحلیل و تحلیل وب
  • اتوماسیون مارکت

دسته بندی ویژگی از نرم افزارها در این راهنما گنجانده نشده اند، یعنی پلتفرم های پر داده برای بازیابی، یکپارچه سازی، تجسم و گزارش دهی ها. در حالی که این نرم افزار مطمئناً برای بازاریابان ارزش دارد، ما آن را به عنوان نرم افزار هوش تجاری طبقه بندی می کنیم. برای اطلاعات بیشتر به راهنمای هوش تجاری ما مراجعه کنید .

زیرعملکردها و ارزش یک دسته خاص، نکاتی برای مقایسه نرم افزارهای بازاریابی ، مراحل خرید فعلی، دستورالعمل هایی برای ایجاد در سازمان شما ارائه می دهند.

مدیریت رسانه های اجتماعی

در طول یک دهه کوتاه، رسانه های اجتماعی به نحوه مصرف مصرف کنندگان و به اشتراک گذاری اطلاعات تبدیل می شوند. سایر کانال های بازاریابی که فقط می توانند به نیت مصرف کنندگان مصرف کنند، رسانه های اجتماعی به کسب وکارها می پردازند، این امکان را فراهم می کند که مستقیماً احساسات مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کنند.

از آغاز اجتماعی تا کنون، تعداد شبکه های افزایش یافته، و توسعه استراتژی ها و فناوری هایی که کسب وکارها برای یافتن مشتریان جدید و ایجاد دنبال کننده ها و فادارها به کار می برند، افزایش یافته است. رسانه های اجتماعی اکنون راهی برای مصرف با مصرف کنندگان در سطح خرد و کلان است. بخش های خرد شامل درخواست هایی برای خدمات خدمات و مکالمات یک می شود، در حالی که کلان شامل مجموعه ای است که در سراسر شبکه به منظور پخش آن در جامعه بزرگ تر است.

زمانی که نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی به راحتی بر اساس عملکرد تقسیم می شود، فروشندگان بزرگ تر در جستجو برای تبدیل به راه حل های انتها به انتها، اقدام به خرید یا اضافه کردن ویژگی ها می شوند. بهترین محصولات نژادی هنوز رایج هستند، اما نقاط قوت آنها دارای محدودیت هایی هستند و بازاریابان باید مجموعه ای از برنامه ها را برای انجام یک کمپین اجتماعی دقیق ایجاد کنند.

عملکرد اصلی که در سراسر صنعت رایج است شامل انتشار، تجزیه و تحلیل، گوش دادن یا تجزیه و تحلیل اجتماعی، خدمات، مدیریت، فروش مدیریت حساب و اجرای تبلیغات پولی است.

برترین نرم افزار بازاریابی شبکه های اجتماعی

این ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بهترین ترکیب از پست های برنامه ریزی شده، نظارت بر حساب و افزایش پست را در اختیار شما قرار می دهد.

هوت سوئیت

نرم افزار بازاریابی رسانه های اجتماعی Hootsuite به تیم ها اجازه می دهد تا برنامه ریزی، زمان بندی، ارزیابی (یا رد کردن) و تقویت محتوایی که ارائه دهنده آن است. ابزارهای تنظیم محتوا به شما امکان می دهد پست های اجتماعی را مستقیماً از سایت هایی که می کنید بسازید، و یک کتابخانه ویژه برای افرادی که می توانند مرور کنند را برای درج در پست های مرور خود مرور می کنند. Hootsuite همچنین دارای اتصال به بیش از 250 برنامه کاربردی است تا گردش کار شما را ساده کند.

قیمت گذاری بر اساس پروفایل های اجتماعی است که باید مدیریت کنید، و یک گزینه رایگان برای هر سه ظاهری وجود دارد.

بافر

Buffer یک نرم افزار بازاریابی رسانه های اجتماعی است که برای تیم های ساخته شده است که به دنبال رشد خود در رسانه های اجتماعی هستند. مجوزها را در بافر تنظیم کنید تا تصمیم بگیرید که چه کسی می تواند کاربران را به اشتراک بگذارد، محتوا را به برنامه زمان بندی پست اجتماعی اختصاص دهید. برنامه های ارائه شده در سه نوع ارائه می شوند: انتشار برای پست در مناظره ها، برای پاسخ دادن به ارزش ها، پاسخ و تحلیل برای گزارش دهی در مورد کمپین ها.

برای هر یک از طرح های خدمات بافر ثبت نام کنید، یا بر اساس آن میزان عملکرد مناسب را برای کسب و کار خود داشته باشید.

Oktopost

Oktopost یک نرم افزار بازاریابی شبکه های اجتماعی سازمانی B2B است. این به طور یکپارچه با اکثر ابزارهای مارکتینگ در 2 بخش اول این لیست ارتباط برقرار می کند و به تیم امکان زمان بندی، اشتراک گذاری و تبلیغ پست های رسانه های اجتماعی را در سراسر پلتفرم های خود می دهد. ویژگی های حمایت از رهبران، کارمندان را به آن فکر می کنند و سفیران برند می کند. از ویژگی های گوش دادن اجتماعی برای ردیابی مکالمات در سراسر وب استفاده کنید و مجموعه حساب های خود را از طریق تلفن خود با برنامه تلفن همراه مدیریت کنید.

به عنوان یک ابزار سازمانی، قیمت گذاری Oktopost در صورت درخواست در دسترس است.

جوانه اجتماعی

Sprout Social یک نرم افزار بازاریابی رسانه های اجتماعی است که از راه حل های کسب وکار کوچک ترین قابلیت های سازمانی را در می گیرند. با بسیاری از ویژگی ها برای زمان بندی رسانه های اجتماعی، پیام رسانی، تبلیغات و تحلیل و تحلیل، این ابزار می تواند از آژانس ها و نهادهای مند به صورت یکسان پشتیبانی کند. شرکت ها می توانند از ابزارهای شنیداری اجتماعی بهتر بفهمند که چگونه می خواهند از خود استفاده کنند و تجزیه و تحلیل کنند و تیم ها را کامل تر از اثربخشی هر پست می دهد.

Sprout Social در سه طرح اصلی موجود است: استاندارد، حرفه ای و پیشرفته. ویژگی های افزودنی Listening و Advocacy را می توان به هر طرحی اضافه کرد.

Zoho Social

نرم افزار Zoho Social برای برندها و آژانس ها در هر اندازه کار می کند و شامل ویژگی های انتشار، سرپرستی، شنیدن اجتماعی و همکاری است. به اعضای تیم نقش های اختصاصی اختصاص داده شده تا با نیازهای پست شان مطابقت داشته باشد، و به تحلیل ها بپردازید تا بفهمید تیم و شما بیشترین تأثیر را در کجا دارند. برنامه ریزی هوشمند بهترین زمان را برای هر یک از پست های موجود در صف شما برای بیرون رفتن، می کند، یا می توانید از پست های خود را در زمان بندی کنید. داشبورد خود را بسازید تا هر کدام از کانال های خود را از نظر نام تجاری نظارت کنید و از طریق ویژگی پیام رسانی مستقیماً با مشتریان داشته باشید.

Zoho Social یک نسخه رایگان است که امکان انتشار در همه شبکه ها را می کند. برای افزایش تعداد اعضای تیم یا برندهایی که مدیریت می کنند، برای برنامه های استاندارد، حرفه ای یا سازمان ثبت نام کنید. مارک های اضافی یا اعضای تیم را با هزینه ماهانه به هر طرحی اضافه کنید.

همچنین بخوانید:

  • 6 گزینه برتر Hootsuite برای سازمانی
  • مقایسه تفصیلی Sendible در مقابل Hootsuite
  • 6 جایگزین بافر برای مدیریت رسانه های اجتماعی
  • Sprout Social در مقابل Hootsuite: مقایسه 2 متمایز رسانه های اجتماعی

نحوه خرید اجرایی

رسانه های اجتماعی چیزی بیش از مجموعه های لایک ها یا ریتویت ها هستند. طبق تحقیقات Relevanza، 78 درصد از مشاغل کوچک جدید را از طریق شبکه های اجتماعی جذب می کنند. نظرسنجی های ۵ نشان می دهد که ۷ درصد از آمریکایی ها می گویند محصولی را که از طریق رسانه های اجتماعی برای تصمیم گیری خرید آنها تأثیر می گذارد، می گویند. 3

به طور خلاصه، فعال بودن در موضوعات رسانه های اجتماعی می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند. حتی رسانه های اجتماعی برای یافتن از مشتریان جدید استفاده نمی کنند، شرکت در این کانال همچنان برند شما را شروع می کند. مصرف کنندگان ممکن است از وب سایت شما بازدید کنند تا بررسی کنند که شرکت شما واقعاً وجود دارد، اما آنها همچنین به رسانه های اجتماعی مراجعه کنند تا ببینند آیا شرکت شما فعال است یا خیر.

فرقی نمی کند نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی را به مدیر عامل یا مدیر ارشد اجرایی خود بفروشد، نکته هایی که باید به آن توجه کنید این است: می توان پایگاه های خود را افزایش داد، رضایت داد و وفاداری مشتریان را بهبود بخشید و تحقیقات بازار با ارزش را انجام داد.

مطالعه موردی: [L] رسانه کسب شده

راه حل: Hootsuite

[L]earned Media یک آژانس تبلیغاتی است که در یک زمان بین 12 تا 15 مشتری در حال مدیریت یا مشاوره در مورد استراتژی رسانه های اجتماعی بود. به یک آژانس، [L] عنوان کسب می کند همه این کمپین ها را سازماندهی کند و در عین حال استاندارد بالاتر از کار را حفظ کند. [L]earned Media نمی تواند این کار را به صورت دستی انجام دهد، بنابراین آنها شروع به استفاده از Hootsuite برای مدیریت پروژه های خود و تولید گزارش برای مشتریان خود می کنند.

The Moms یک برند سبک زندگی بود که در طول اجرای Hootsuite مشتری [L]earned Media شد. مادران محتوا ارسال می کند و رویدادهای زنده برگزار می شود، اما استراتژی آنها از دیدگاه رسانه های اجتماعی بسیار سازماندهی نشده بود. با استفاده از Hootsuite، [L] earned به مادران کمک کرد تا فعالیت های رسانه های اجتماعی خود را سازماندهی کنند، عوامل کلیدی را که قبلاً از طرف حمایت می کردند شناسایی کنند و KPIها را شناسایی کنند.

کمپین [L] رسانه های کسب شده را به افزایش ۵۶ درصدی در ثبت نام های خبرها، دو برابر شدن تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت های محدود به فرد و حدود ۱۲۰۰ دنبال کننده جدید توییتر برای The Moms تبدیل می کند. پس از اینکه [L]Earn شروع به استفاده از Hootsuite کرد، تعداد مشتریان آنها 66 درصد رشد کرد. 4

مارک ایمیلی

اکنون یکی از قدیمی ترین رسانه های دیجیتال، ایمیل پس از دریافت رسانه های اجتماعی، در لحظه لحظه حیات است. در گزارش وضعیت بازار سال 2015 Salesforce، 60 درصد از بازاریابان بیان می کند که ایمیل را به عنوان یک "فعال کننده محصولات و خدمات" می دانم که 18 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. پنجاه و نه درصد از پاسخ دهندگان قصد دارند در سال 2015 هزینه های خود را افزایش دهند .

چرا ایمیل دوباره محبوب شد؟ زیرا هیچ کس استفاده از آن را نمی کند. تا پایان سال 2017 حدود 4.9 میلیارد حساب ایمیل وجود خواهد داشت و اکثر مصرف کنندگان ایمیل خود را به صورت روزانه چک می کنند. فراگیر بودن دستگاه های تلفن همراه نیز به محبوبیت ایمیل مارکتینگ کمک می کند: 65 درصد از کل ایمیل ها ابتدا در یک دستگاه تلفن همراه باز می شود. 6

از منظر نرم افزاری، پلتفرم های بازاریابی ایمیلی قدرتمندتر و استفاده از آنها ساده تر شده اند. بسیاری از ارتباط های کشیدن و رها کردن را دارند که به کاربران امکان می دهند بدون نیاز به استفاده از زبان های کدنویسی HTML یا CSS، ایمیل های بصری جذاب بسازند.

با توجه به نیازهای قابل توجه مصرف کنندگان برای ایمیل شخصی و مرتبط، تقسیم بندی یک ویژگی است که در همه نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ یافت می شود. میزانی که کاربر می تواند پایگاه داده باشد را به نرم افزار می دهد. یکی دیگر از ویژگی های معمول تست A/B است. این ویژگی که از نام پیداست، این ویژگی کاربران را با ابزارهایی می کند تا ایمیل های آزمایشی را تقسیم کنند و ببینند کدام نسخه آن را بیشتر باز یا را کلیک می کند. باز هم قدرت این نرم افزار را دارد.

قالب های ایمیل ریسپانسیو به سرعت در حال تبدیل شدن به هنجار نرم افزار بازاریابی ایمیلی هستند. با توجه به آمار قبلی در مورد مصرف ایمیل تلفن همراه، به راحتی می توان فهمید که چرا طراحی ریسپانسیو، یعنی طراحی که محتوا را با مرورگر یا استفاده از دستگاه برای مشاهده آن تنظیم می کند، اکنون یک ویژگی معمول است.

بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ

این ابزارها بیشتر به دلیل قابلیت های مارک ایمیلی خود را شناسایی کرده اند. خیلی از این ابزارها اخیراً پیشنهادات خود را گسترش داده اند تا ویژگی های اتوماسیون مانند پاسخ های خودکار، ردیابی سرنخ و ادغام کانال های رسانه های اجتماعی را شامل شوند.

مانیتور کمپین

Campaign Monitor نرم افزار بازاریابی ایمیلی با ویژگی های ویرایش بصری پیشرفته و تقسیم بندی شخصی است. ویرایشگر بصری امکان ساخت ایمیل با کشیدن و رها کردن را می کند، یا می توانید قالب های سفارشی را با سازنده HTML کدنویسی کنید. از کتابخانه قالب های کمپین مانیتور استفاده کنید یا به سرعت ایمیل های خود را بسازید و آنها را به قالب های مارک دار برای استفاده مکر تبدیل کنید. شرکت ها همچنین می توانند از ابزارهای تقسیم بندی پیشرفته برای بررسی داده های خود و یافتن بهترین پیام های شخصی شده برای هر کاربر استفاده کنند.

قیمت گذاری بر اساس تعداد ایمیل هایی است که در ماه ارسال می شود و به چه سطحی نیاز دارید. نسخه HQ کمپین های ایمیل را برای مکان هایی با قیمت سفارشی مدیریت می کند.

Mailchimp

Mailchimp یک نرم افزار بازاریابی ایمیلی است که توسط یک پلتفرم از ابزارهای پشتیبانی می شود. کمپین های الکترونیکی خودکار متصل به مشتریان خود را تنظیم کنید و از بین انواع الگوهای ایمیل انتخاب کنید یا با ویرایشگر بصری الگوهای خود را بسازید. Mailchimp برای مشاغل کوچک، شرکت های تجارت الکترونیک و خرده فروشان بزرگتر طراحی شده است که ارتباطات آنلاین خود را افزایش می دهد.

Mailchimp را در یک اشتراک ماهانه یا بسته سالانه خریداری کنید و از بین سه سطح خدمات بر اساس تعداد مخاطبین انتخاب کنید. Mailchimp همچنین یک نسخه رایگان از ابزارهای را برای شرکت هایی با کمتر از 2000 مخاطب ارائه می دهد.

Act-On

Act-On یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی سازمانی است که ویژگی های ایمیل را با گردش کار خودکار و ردیابی مشتری می کند. ایمیل خود را از ابتدا در یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن بسازید یا یک الگوی مدرن را برای سفارشی کردن انتخاب کنید. برای پیگیری سرنخ ها و مخاطبین برای تبدیل، کمپین های خودکار راه اندازی می شوند. ابزار Act-On شامل صفحات فرود و ابزارهای رسانه های اجتماعی برای گسترش تبلیغ شما به همه کانال ها است.

قیمت گذاری Act-On برای شرکت های سازمانی با بیش از 250 مخاطب در پایگاه داده های خود در نظر گرفته شده است. سطوح مختلف و کمک راه اندازی با هزینه های پشتیبانی در دسترس هستند.

GetResponse

GetResponse یک ابزار اتوماسیون را با استفاده از بازاریابی ایمیلی به عنوان مرکز مرکزی برای سایر فعالیت های مورد نظر شما انجام می دهد. منطبق و صفحات فرود بسازید تا شناخت برند خود را در قیف تبدیل ایمیل کنید. از یکی از بیش از 5000 قالب با ویژگی های مختلف از تصاویر شاتر و ویژگی های اتوماسیون قابل تنظیم برای یک تجربه مشتری منسجم استفاده کنید. ویژگی های پویا که می توان از طریق GetResponse به دسترسی به آنها دسترسی داشت، امکان شخصی های بالا را با کار کمتر می کنند.

GetResponse در 4 اندازه طرح موجود است که به عنوان محدوده قیمت عمل می کنند. قیمت دقیق شما به تعداد مخاطبین در لیست شما و تعداد ویژگی های اتوماسیون مورد نیاز شما نیاز دارد.

تماس مداوم

Constant Contact تنها اپلیکیشن موجود در این لیست است که خود را به عنوان یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ با ویژگی های اتوماسیون بازاریابی به جای بالعکس معرفی می کند. طرح ایمیل شامل قالب های قوی، ارتباط با مخاطبین تجارت الکترونیک، ردیابی و گزارش دهی و ادغام با ابزارهای دیگر است. برای افزودن پیام های راه اندازی خودکار، تست A/B و پویا، از ویژگی های دیگر، به ایمیل پلاس ارائه می شود.

قیمت Constant Contact بر اساس طرح شما و تعداد مخاطبین در لیست شما است. غیرانتفاعی ها تخفیف می گیرند و در صورت پرداخت دوسالانه یا سالانه تخفیف های پیش پرداخت نیز وجود دارد.

همچنین بخوانید:

  • ConvertKit در مقابل Mailchimp: نبرد پلتفرم ایمیل کارهای کوچک
  • GetResponse در مقابل Aweber: ایمیل برای هر بازاریاب
  • 10 قانون جایگزین برای اتوماسیون مارکت
  • تنها لیست ادغام CRM که تا به حال به آن نیاز دارید

نحوه خرید اجرایی

برای بازاریابان، موضوع بازاریابی ایمیلی را می توان نسبتاً ساده بیان کرد: همه آن ها را دارند و اکثر مصرف کنندگان ایمیل های را می خوانند. 7 ایمیل همچنین می تواند از رسانه های اجتماعی در ترغیب مصرف کنندگان به خرید باشد - طبق گفته McKinsey & Company تا سه برابرتر. 8 نرم افزار ایمیل مارکتینگ نیز نسبتاً ارزان است و در ساخت ساخته شده است.

این حقایق به تنهایی باید به نگرانی های مدیر عامل، مدیر عامل و مدیر مالی شما پاسخ دهد. با توجه به زیرساخت های فناوری، مشتریان ایمیل نیازی به ادغام با بسیاری از پلتفرم های دیگر ندارند، بنابراین بر خلاف مدیریت رسانه های اجتماعی، شما نمی خواهید از راه حلی برای دستیابی به هدف خود استفاده کنید. اگر CIO یا CTO خود را ندارند، حتماً به آنها می پردازند.

به طور خلاصه – ایمیل ارزان، روش و آسان برای پیاده سازی است.

مطالعه موردی: DODOcase

راه حل: MailChimp

DODOcase قاب گوشی و آستین تبلت دست ساز را برای محصولات تولیدی می کند. از زمان انتخاب MailChimp به عنوان ارائه دهنده خدمات ایمیل خود در سال 2010، DODOcase تعیین فهرست خود را در عرض سه سال کوتاه سه برابر کند. آزمایش مداوم با عملکرد A/B MailChimp کلید رشد آنها بوده است.

DODOcase همچنین جستجوهای بازاریابی ایمیلی خود را با استراتژی های اجتماعی مانند مسابقات و تبدیل شدن به وب های تکمیلی می کند (اینها شامل تاکتیک هایی مانند پاپ آپ هایی است که بازدیدکنندگان را در زمانی که می خواهند وب سایت ترک کنند، تخفیف می دهند). پس از تنها سه سال استفاده از MailChimp، DODOcase اکنون برای هر ایمیلی کامپیوتری که ارسال می کند بین 5000 تا 10000 دلار دریافت می کند، که تقریباً دو بار در ماه انجام می دهد.

در حالی که بسیاری از شرکت ها آن نوع درآمد را برای یک کمپین کاملاً مبتنی بر ایمیل عالی می دانند، DODOcase امیدوار است به 20000 دلار در هر کمپین ایمیل برسد. 9

تحلیل و تحلیل وب

تمام تلاش های شما را در ترافیک نهایی به یک منبع هدایت می کند: وب سایت شما. بدون شناخت صحیح از نحوه رفتار بازدیدکنندگان در وب سایت شما، ایجاد یک تجارت آنلاین متعارف غیرممکن خواهد بود. تحلیل و تحلیل وب (که به آن تجزیه و تحلیل و تحلیل دیجیتال نیز گفته می شود) نرم افزار قدرتمندی است که مخاطبان شما را در سایت شما ردیابی می کند.

بازار تحت سلطه گوگل آنالیتکس است که نسخه رایگان آن بر اساس آن به عنوان انباری برای تمام داده های تولید شده توسط بازدیدکنندگان ورودی عمل می کند. تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل شما امکان می دهد عملکردهای مختلف کاربران مانند زمان در صفحه، تعداد صفحات در هر جلسه، نرخ پرش، در صفحه و نرخ تبدیل را دنبال کنید.

همه این ها برای اندازه گیری کمپین های بازاریابی در کانال های دیگرتان هستند و به شما کمک می کنند تا از نحوه کمک به وب سایت ها برای موفقیت کسب وکارتان به دست آورید. این سیستم ها ماهیت فنی دارند و برای راه اندازی صحیح نیاز به مهارت های توسعه دارند.

در صنعت، تحلیل و تحلیل وب در حال تقسیم شدن به تخصص های فرعی است. گوگل آنالیتیکس از نظر ارائه اطلاعاتی در مورد موارد مختلف از رفتارها، بخش ها و اهداف برتر است و بسیاری از نوآوری های این صنعت در سایه آنالیتیکس اتفاق می افتد. این معناست که برنامه های جدیدتر نیز بر روی عملکرد باریک تر و تخصصی تمرکز دارند.

به عنوان مثال، گوگل الیتیکس ممکن است زمان را در صفحه ثبت کند، اما به شما نمی گوید شما دقیقاً در کجای صفحه آن بیشترین زمان را صرف کرده است. این قابلیت را می توان در سیستمی مانند Crazy Egg یافت که در نقشه های حرارتی تخصص دارد که نشان می دهد بازدیدکنندگان چقدر روی قسمت های خاصی از صفحه مشخص می کنند.

گوگل آنالیتکس به تنهایی برای انجام تست A/B ایده آل نیست. این نوع تحلیل و تحلیل باید از طریق برنامه های مانند بهینه سازی اجرا شود که شرکت ها را قادر می سازد تا تبدیل خود را با آزمایش طرح بندی های مختلف صفحات افزایش دهنده انجام دهند.

هر دو Crazy Egg و Optimizely در بازار تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل وب قرار می گیرند، هر شرکتی را می کند تا چیز دیگری از رقبای این صنعت، هدف کمی متفاوت از Google Analytics را محقق کند. از پلتفرم ها مستقیماً با آنالیز رقابت می کنند، اما تعداد زیادی ندارند.

رهبران بازار: Google Analytics ، KISSmetrics ، Adobe Analytics

نحوه خرید اجرایی

در این مرحله، فروش تحلیل و تحلیل وب به رهبری شرکت شما نباید مشکل داشته باشد. چه در حال اجرای یک تجارت الکترونیکی، انتشارات، سرنخ یا وب سایت تولید بر اساس جستجوی شما، برای دستیابی به داده هایی که به شما کمک می کند تا بر اساس تصمیم گیری تصمیم بگیرید و نه شهود مجزا، به تجزیه و تحلیل و تحلیل نیاز دارید.

مطالعه موردی: PBS

راه حل: گوگل آنالیتیکس

از آنجایی که سهامداران آن بسیار عرضه شده اند، سرویس پخش عمومی یک بخش مرکزی است که به تولید کنندگان کمک می کند محتوا را در وب سایت های PBS.org و PBSKids تبلیغ می کنند. این مجموعه ابزار تجزیه و تحلیل و تحلیل نصب کرده بود، اما هیچکدام واقعاً تمام نیازهای PBS را انجام ندادند و کل سیستم بدون همگام سازی بود.

PBS به اطلاعات وب سایت نیاز دارد: یکی از شرکت های محلی (CIA) و تولیدکنندگان دیگری که فقط نیاز به مشاهده گزارش های مربوط به خود دارند. از آنجایی که این نوع راه اندازی از پیچیدگی پیاده سازی عادی Google Analytics فراتر می رود، PBS از LunaMetrics برای کمک به سفارشی سازی کد استفاده می کند.

زمانی که LunaMetrics دو کد حساب را در هر صفحه از وب سایت PBS نصب کرد - یکی برای نمای ماکرو و دیگری برای مشاهده میکرو - شرکت پخش نمایش دیدگاه های آنها را با عبارات بسیار واضح اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کند.

از آنجایی که شرکت اکنون می توان به جستجوی ترافیک ترافیکی ارگانیک را در نظر گرفت، PBS تصمیم استراتژی خود را برای هماهنگی بهتر با الگوهای جستجو تغییر می دهد و تنها در یک سال ترافیک را 30 درصد افزایش می دهد. به طور مشابه، PBS قادر به شناسایی مشکلات در مسیر تبدیل خود در PBSKids.org بود، بنابراین، تجربه دیجیتال کاربر را تغییر داد و تبدیل ها نیز به 30 درصد افزایش داد. 10

اتوماسیون مارکت

پلتفرم های اتوماسیون مارکت (MAP) سیستم های پیچیده ای هستند که از ویژگی های سه نوع نرم افزار قبلی در بر می گیرند. ابزارهای اندازه گیری، آنها را تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل می کند و به طور خودکار رایانه های خود را در تعیین تصمیم در بازاریابان قرار می دهد.

عملکرد این سیستم ها بسیار مفید است و بسیاری از آنها را نشان می دهد ایمیلی، ایجاد صفحه فرود، تست A/B، شخصی سازی، مدیریت رسانه های اجتماعی، امتیازدهی سرنخ، داده های رفتاری وب سایت و ادغام با پلتفرم های مدیریت ارتباط با مشتری است. .

اتوماسیون تجربی تجربیاً برای کمک به بازاریابان در تلاش برای ایجاد خصوصیات شخصی برای مصرف طراحی شده است. از آنجایی که مدیریت این امر به صورت دستی غیرممکن است، نرم افزار مجموعه ای از ویژگی های اتوماسیون را ارائه می دهد که محتوا را به پویا ارائه می دهد، به عنوان مثال، در پاسخ به گونه ای که احتمال احتمالی در کمپین های ایمیل وجود دارد. ، وب سایت شما یا در رسانه های اجتماعی انجام می دهد. MAPها همچنین با ارائه گزینه هایی برای پرورش مشتریانی که آماده آماده شدن با فروش پیشنهاد هستند، برای خرید شکاف بین فروش و خرید کمک می کند.

روندها در این بازار شامل ساده سازی تجربی کاربر است که منجر به افزایش پذیرش در بین کارهای کوچک و متوسط می شود. با این حال، اتوماسیون مارکت با وجود سال رشد 50 درصدی، هنوز در خارج از صنایع B2B و فناوری، تعداد پذیرش پایینی دارد. این یک رفراندوم در کاربرد کاربردی نیست، اما احتمالاً یک دیدگاه واقعی بینانه است که نرم افزار به این فناوری زیاد است، اما پذیرش آن به سازمان های نوآور محدود می شود. 11

برترین نرم افزار اتوماسیون بازاریابی

به طور معمول، نرم افزار اتوماسیون طرح پلت فرمی است که چندین کانال را در یک برنامه واحد ترکیب می کند که در بازاریابان می تواند جریان های کاری ایجاد کند که بدون نظارت شدید اجرا شود.

مارکتو

Marketo یک پلت فرم اتوماسیون را پیشرو می کند که CRM شما را با ایمیل مارکتینگ، بازاریابی رسانه های اجتماعی، ردیابی سرنخ و سایر ابزارهای انتخابی که محصولات شما با مخاطبان را جذب می کند، ردیابی و بهینه می کند می کند. پس از خرید توسط Adobe در اکتبر 2018، این پلتفرم گسترش یافته و شامل اتصالات با Adobe Experience Cloud، یک پلت فرم مدیریت تجربه مشتری است که مشتریان را در چندین کانال ردیابی می کند.

از بسته شده از پیش تعیین شده برای پنج مشتری، خرید تلفن همراه، مصرف کننده، ایمیل، و مدیریت سرنخ یا ترکیب های سفارشی انتخاب کنید.

پاردوت

Pardot ابزار اتوماسیون بازاریابی B2B از Salesforce است. این ابزار گردش کار بازاریابی، مدیریت سرنخ و هم ترازی فروش را از طریق Salesforce CRM ترکیب می کند. در حالی که می توانید از Pardot به تنهایی استفاده کنید، ترکیب آن با Salesforce CRM و ابزارهای هوش مصنوعی Salesforce Einstein می تواند به طور قابل توجهی تلاشی را که تیم شما صرف انتقال سرنخ ها در خط لوله فروش و شناسایی زمان مناسب برای پیگیری مشتریان بالقوه می کند، کاهش دهد.

از بین سه طرح ویژگی اصلی برای حداکثر 10000 مخاطب در پایگاه داده خود انتخاب کنید. به مشتریان صورت حساب سالانه دریافت می شود، و ابزارهای Einstein و Salesforce Engage به عنوان افزودنی برای هر طرحی در دسترس هستند.

پلتفرم بازاریابی HubSpot

پلت فرم مارک HubSpot ویژگی های کارآمد را حتی برای کوچکترین امکانات می کند. پلتفرم بازاریابی HubSpot راهی برای انتخاب شرکت ها قرار می دهد تا رایانه های تجاری را به وب سایت خود متصل کنند یا ابزارهایی را به شرکت ها می دهند تا وب سایت خود را با میزبانی HubSpot بسازند. صفحات فرود، کمپین های قطره ای، ردیابی سرنخ و ابزارهای بازاریابی محتوا را اضافه کنید و پلت فرم طراحی HubSpot وب سایت شما را به یک آهنربای سرنخ حرفه ای تبدیل می کند.

تمام های HubSpot برای برنامه بازاریابی، فروش و تجربه مشتری از 0 دلار در ماه شروع می شود و CRM برای همیشه رایگان است. برنامه خود را بر اساس تعداد مخاطبین در پایگاه داده، تعداد ایمیل هایی که باید هر ماه ارسال کنید و ویژگی های مدیریت سرنخ مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

بازار قند (Salesfusion سابق)

Sugar Market یک ابزار بازاریابی برای بازاریابان اتوموبیل در مشاغل متوسط است. اکنون این ابزار مربوط به SugarCRM است، یک شراکت یکپارچه که ارتباط مستقیم و مدیریت رهبری را در ابزار اتوماسیون می دهد. SEM، SEO، و بازاریابی رسانه های اجتماعی را با فرم های سرنخ و صفحاتی که تا سرنخ های جدید را جذب کنید، و به سرعت با رایانه های ایمیلی شخصی سازی تبدیل می شوند که باعث افزایش می دهد و مخاطبین را در قیف تبدیل تان می دهد، دنبال کنید.

ابزارهای Sugar Market را با پلتفرم های فروش و تجربه مشتری Sugar Sell و Sugar Serve را ترکیب کنید یا هر کدام را خریداری کنید. طرح لایه اول Sugar Market شامل حجم 1000 مخاطب است.

چکه کن

دریپ یک تجارت الکترونیکی CRM است که از سایت تجارت الکترونیکی استفاده می کند و لیست ایمیلی شما را برای طراحی شخصی برای استفاده می کند. تقسیم بندی مشتری پیشرفته، گردش های کاری بازاریابی و بازاریابی چند کانالی به بازاریابان تجارت الکترونیکی تسلط کامل بر قیف های ارتباط با مشتری و تبدیل خود می دهد. تمام این داده ها به یک ابزار تحلیلی سرازیر می شوند که به خرده فروشان بینشی می دهند که کجا باید خود را افزایش دهند یا کمپین های خود را برای تغییر بهتر تغییر دهند.

قیمت اشتراک ماهانه قطره تا حدی بر اساس تعداد "افراد فعال" در حساب شما است. می توان در هر نقطه مخاطبین را غیرفعال علامت گذاری کرد، اما نرم افزار به جمع آوری نقاط داده روی آن، ادامه نمی دهند.

همچنین بخوانید:

  • Pardot در مقابل Marketo: مقایسه اتوماسیون مارکتینگ
  • HubSpot در مقابل Marketo: مقایسه در کنار هم
  • HubSpot در مقابل Pardot: مقایسه نرم افزار اتوماسیون بازاریابی

نحوه خرید اجرایی

برای مدیر عامل و مدیر ارشد اجرایی ، این واقعیت را برجسته کنید که اتوماسیون بازاریابی نه تنها بر همسویی بهتر با فروش و بازاریابی تأکید دارد، بلکه با پرورش چشم اندازهایی که در غیر این صورت از دست می رفتند، به ایجاد سرنخ کمک می کند. آمارهای متعددی از مزایای اصلی اتوماسیون بازاریابی، یعنی افزایش نرخ تبدیل سرنخ و کمک به درآمد بیشتر، پشتیبانی می کنند. 12

برای CTO یا CIO ، مزیت اصلی پیاده سازی اتوماسیون باید کمکی باشد که زیرساخت کسب و کار می کند. از کانال ها در یک نقشه تلاقی می کنند، مانند شبکه های اجتماعی، پرداخت به ازای کلیک، ایمیل، صفحات فرود و داده های رفتاری از وب سایت. ادغام با CRM تیم فروش می تواند یک پیوند قوی بین داده های مورد استفاده در بازاریابی و فروش ایجاد کند.

مطالعه موردی: Opsview

راه حل: Loopfuse

Opsview مستقر در بریتانیا، نرم افزار منبع باز را برای مدیریت سطح سازمانی و نظارت بر زیرساخت های فناوری اطلاعات تولید می کند. نرم افزار جامعه به خوبی کار می کرد و شرکت توسط Opsera خریداری شد که سپس نرم افزار Opsview را به دو دسته تقسیم کرد: یک نرم افزار به عنوان نسخه سازمانی خدمات و نسخه رایگان جامعه.

زمانی که Opsview شروع به افزایش نشان دادن خود کرد، رهبری متوجه شد که شرکت کوچکی برای مدیریت افزایش قابل توجه در سرنخ ها آمادگی لازم را ندارد. برای آماده سازی، آنها یک پلت فرم CRM + اتوماسیون را از طریق Loopfuse خریداری کردند.

مانند بسیاری از شرکت ها، Opsview از فرم هایی برای جمع آوری اطلاعات مشتری و بخش بندی سرنخ ها بر اساس اطلاعات آن استفاده می شود. احتمال احتمالی اطلاعات خود را با کاغذهای سفید یا نرم افزاری در سایت Opsview مبادله می کنند. بسته به اطلاعات هر مشتری، یا آنها را به فروش می رسانند یا می توانند رایانه ای را در یک کامپیوتر نصب کنند.

Opsview دارای سه نوع مختلف از کمپین های پرورش دهنده رهبر است که هر کدام به سمت یک شخصیت خاص هدف قرار می گیرند. تیم مارکت Opsview با استفاده از داده های رفتاری و جمعیت شناختی برای دادن امتیاز به سرنخ ها، پس از رسیدن به مرز 26 امتیاز، سرنخ ها را به فروش می رساند.

نتایج این دستگاه اتوماسیون مارک با روغن کاری بسیار چشمگیر بوده است:

  • 95 درصد افزایش فرصت های CRM در سه ماهه نسبت به سه ماهه
  • 30 درصد افزایش در سرنخ های واجد شرایط
  • 55 درصد حجم سرنخ ها توسط فروش دنبال می شود
  • افزایش 178 درصدی درآمد از زمان اجرای اتوماسیون طراحی

سیستم مقایسه نرم افزارهای بازاریابی

دسته مدیریت رسانه های اجتماعی بیش از 100 گزینه دارد که از بین آنها می توان انتخاب کرد. مارک ایمیلی بیش از 80 مورد دارد و اتوماسیون در صدر 70 است. به دلیل تراکم زیاد هر زیر گروه، پیمایش در دریاهای نرم افزار مارکت می تواند خائنانه باشد. این پیچیدگی نه تنها به زمان بیشتری برای معما نیاز دارد، بلکه مجموعه ای از توجه به متخصصان تجارت را نیز کمرنگ می کند.

ساعت های زیاد جستجو اضافه می شود. در TechnologyAdvice، ما به متخصصان کسب و کار کمک می کنیم تا جستجوی شما را به محصولاتی محدود کنید که در واقع همان کاری را که شما می خواهید انجام دهید، تضمین می کند که راه حل های مناسب را بدون ساعت هایی که می خواهید پیدا کنید. برای یافتن نرم افزارهایی که با معیارهای شما مطابقت دارند، از ابزار انتخاب محصول ما در بالا استفاده کنید یا با یکی از ابزارهای ما تماس بگیرید تا در مورد بهترین نرم افزار طراحی برای سازمان های خود پیشنهادی دریافت کنید.