فهرست بهترین استراتژی‌های جستجو برای رشد کسب‌وکار

در تجارت، باید بدانید که چقدر مهم است که باید با احتمالی که خودتان ملاقات کنید، باشید.
اکنون همچنین باید بدانید که برنامه ریزی برای مشتری با مشتری آسان است، زیرا انجام آن زمان می برد و یک کار راهبردی برای انجام آن نیاز دارد و بنابراین مهم است که شما باید یک استراتژی برای جستجوی مشتریان خود داشته باشید. آیا شما برای رشد و کار می توانید رو در رو بنشینید یا در تماس تلفنی ظاهر شوید یا این کار را از طریق تماس ویدیویی انجام دهید (ممکن است مورد باشد).

65 درصد از شرکت ها در پنج سال اول شروع به کار، سیستم CRM را می سازند. 18 درصد CRM را در سال اول یک بار استفاده کنید - Capterra کلیک کنید

استراتژی‌ها برای جستجوی مشتریان شما بیشتر از رسانه یا روشی است که می‌توانید انتخاب کنید، زیرا موفقیت در جستجوی اکتشافی بیشتر به دست آوردن یک جلسه با مشتری شما مربوط به رسانه یا تکنیکی است که برای اجرای آن می‌توانید استفاده کنید. .

مشتریان رویایی خود را هدف قرار دهید

و مهمترین چیزی که در حین جستجو باید به خاطر بسپارید این است که این یک اشتباه بزرگ است که سرنخ های جستجوی را در CRM با استفاده از زمانی که به راحتی خود سرمایه گذاری کنید، چیزی است که می توانید سودی را برندارید.
اکثر افراد از فروش دارند که معتقدند (از آنجایی که نیاز به فروش دارند) همه بالقوه هستند.

اکنون، این مطمئناً یک تصمیم ضعیف است، زیرا این باور که هر نام و هر شماره تلفنی به یک اندازه احتمال خرید یا نیاز به آنچه می فروشید، هرگز درست نیست.
از این رو، استراتژی اصلی اکتشاف حیاتی ما برای تعریف مشتریان رویایی و اهداف شما است. این به این دلیل است که شما همیشه باید از افراد و شرکت‌هایی استفاده کنید که ارزشی را که می‌توانید برای آنها ایجاد کنید، برای حل مشکلات و نیازهای آنها تشخیص دهند.

علاوه بر این، شما همچنین باید مشتریان بالقوه‌ای را هدف قرار دهید که مایل به سرمایه‌گذاری در راه‌حل‌های شما هستند و در عین حال به کسب‌وکارتان اجازه می‌دهید تا برخی از ارزش‌هایی را که برای مشتریان خود ایجاد می‌کنید، جذب کند.

پیشنهاد ارزش باورنکردنی برای یک جلسه

همیشه به یاد داشته باشید که وقتی در حال جستجو هستید، از مشتریان احتمالی خود می خواهید که زمان خود را به شما هدیه دهند.

بنابراین باید مطمئن شوید که از آن زمان به نفع مشتری خود عاقلانه استفاده می کنید.
بنابراین، هنگامی که درخواست جلسه می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که پیشنهاد ارزشی ارائه می‌کنید که ارزش کافی برای آن زمان را معامله می‌کند، حتی اگر در موارد خاصی مشتری احتمالی شما از شما خرید نکند (حداقل نه فورا).

تسخیر Mindshare

این استراتژی برای کاوش و دو راهبرد بعدی (و همچنین دو مورد اول که در بالا ذکر کردیم) یکدیگر را تقویت و پشتیبانی می کنند.

اکنون ایده «تسخیر ذهنیت» مستلزم شکل دادن به لنزهایی است که مشتریان بالقوه شما از طریق آن به کسب و کار، چالش‌ها، مشکلات و حتی فرصت‌هایشان نگاه می‌کنند.
این استراتژی به مشتریان بالقوه‌تان کمک می‌کند چیزی را نشان دهید که قبلاً نمی‌توانستند ببینند یا با فاش کردن چیزی مفید (با وضوح بالاتر) برای آینده‌شان، بالقوه‌تان را روشن می‌کند.

به یاد داشته باشید که همیشه باید به مشتریان بالقوه خود این احساس را بدهید که ایده هایی که با آنها به اشتراک می گذارید به شما متصل است و به چیزهایی اهمیت می دهید که بر تجارت مشتری بالقوه شما تأثیر می گذارد و شما در بالای آنچه در حال حاضر مرتبط است هستید و می توانید به راحتی بر تجارت مشتری بالقوه شما تأثیر بگذارد. .

از این رو، یکی از راه‌هایی که می‌توانید به مشتریان بالقوه خود ثابت کنید که شایسته یک جلسه هستید، این است که آنها را وادار کنید ارزشی را که در زمان درخواست جلسه قول داده‌اید، پیش‌نمایش کنند.

یک دنباله جستجوی موثر

چندین نماینده فروش هستند که گوشی خود را دوست دارند و بنابراین معتقدند که موثرترین و سریعترین روش برای به دست آوردن یک جلسه است، در حالی که دیگرانی نیز هستند که رسانه های مختلف مانند ایمیل و لینکدین را برای رشد کسب و کار خود ترجیح می دهند.

اکنون صرف نظر از اینکه از چه رسانه ای استفاده می کنید، یک دنباله جستجو را تنظیم کنید که به شما امکان می دهد در طول زمان به صورت حرفه ای پایدار باشید.

در واقع، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین فروشندگان پلت‌فرم‌های CRM جایگزین Salesforce ، متوجه شدیم که مؤثرترین دنباله آینده نگر آن است که در آن رسانه‌های مختلف را برای برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی خود به یکدیگر پیوند دهید.

با آزمایش بهترین توالی استفاده از رسانه‌های مختلف در طول زمان که به بهبود نتایج شما کمک می‌کند، زنجیره رسانه‌ها را درست به دست آورید، به‌ویژه اگر بتوانید در مکان‌های مختلف حضور پیدا کنید، که به موجب آن می‌توانید از یک رسانه برای برقراری ارتباط برای درخواست ملاقات استفاده کنید. برای جلب اشتراک ذهنی و پرورش رابطه.

بدون درخواست ارتباط و محتوا

هنگامی که نیاز به درخواست ملاقات دارید، در هر ارتباطی آن را درخواست نکنید. در عوض سعی کنید با ارائه بینش ها و به روز رسانی هایی که ممکن است به آنها کمک کند تا در مورد کسب و کار خود به روشی جدید فکر کنند، روابط خود را با مشتریان احتمالی خود غنی کنید.

از این رو بدون درخواست، با محتوای خود به عنوان سپرده سرمایه گذاری کنید، زیرا محتوای "بدون درخواست" می تواند ارتباط شما را به روشی درست از بین ببرد و همچنین نشان دهد که شما فردی هستید که متفکر هستید و به نتایجی که مخاطبین شما دارند اهمیت می دهید. در حال تلاش برای ایجاد یا بهبود کسب و کار مشتری بالقوه شما هستند.

استفاده از چند روش

به‌جای استفاده از تلفن و ایمیل به‌عنوان روش‌های آینده‌نگر، استراتژی دیگری که ارزش دنبال کردن را دارد این است که مکان‌هایی را که مخاطبین شما پیدا می‌شوند نشان دهید.
این می تواند شامل مکان هایی مانند ارجاع فروشنده، ارجاع مشتری، رویدادهای شبکه، رسانه های اجتماعی، نمایشگاه های تجاری، نامه های سنتی و حتی حضور در درب ورودی آنها باشد.

در واقع، به عنوان یکی از محبوب‌ترین فروشندگان فناوری و ابزار رشد کسب‌وکار ، دریافته‌ایم که انتخاب همه این روش‌ها می‌تواند به بهبود جستجوی شما در فروش B2B کمک کند، زیرا این استراتژی منجر به فرصت‌ها و جلسات جدید و برنده شدن در معاملات بزرگ می‌شود. اگر خود را به یک رویکرد واحد برای فروش پیشنهادات خود محدود می کردید، ممکن بود برنده نشوید.

از این رو می توان به طور خلاصه گفت که برای فروش مشاوره ای، فروش رابطه ای یا فروش بینشی، شما در درجه اول به ارزیابی نیاز دارید که با شما در حرفه ای آن مطابقت داشته باشید و همچنین بتوانید ارزش های احتمالی را ایجاد کنید. ما را بیابد. از این رو، کسب و کارها باید فعالیت های خود را بهبود بخشند تا نتایج خود را افزایش دهند و برای این کار، بهتر است اثربخشی خود را افزایش دهید.

ثبت نام