هدیه دادن به SMB ها در طول کریسمس باعث موفقیت می شود

خدمات خدمات | توسط پاتریشیا جونز

هدیه کریسمس-چرا برای دریافت باید هدیه بدهید

هدیه دادن توسط SMB ها در طول کریسمس باعث خوش شانسی می شود و فرصت تجاری را افزایش می دهد. این ماه دسامبر است که در آن با شراب دم کرده، پای چرخ کرده و کلوچه ها وارد روحیه کریسمس می شوند.

اما آیا کریسمس همه چیز مربوط به جشن های شادی است؟ یا تعریف کریسمس را محدود کرده ایم؟

در میان همه مهمان هایمان، ما به معنای واقعی کریسمس را از دست می‌دهیم

عمل شکرگزاری و بخشش!

بسیار مهم است که بدانیم فصل تعطیلات فراتر از بابانوئل، هدایا و اعیاد است.

این فرصت عالی برای عمل به آموزه های کتاب مقدس، قدردانی از نعمت های خود و ایجاد یک طرز فکر بشردوستانه است.

با در نظر گرفتن این موضوع، فهرستی از راه هایی که می توانید برای مشتریان خود و جامعه در کل در طول فصل کریسمس انجام دهید ارائه دهید.

به یاد داشته باشید، پس دادن یک تمرین مهربانی است که لازم نیست مهم و بزرگ باشد. شما می توانید راه های کوچک شیرین خود را برای پس دادن به مردم داشته باشید.

مهربانی شما در هر شکل، اندازه و شکلی که باشد حتماً تفاوت ایجاد می کند.

مفهوم " بازگرداندن " به صورت فردی محدود نمی شود، بلکه به صورت حرفه ای نیز گسترش یافته است.

حتی اگر یک SMB ( کسب و کار کوچک و متوسط ) را اداره می کنید، می توانید سخاوتمندانه به مشتریان، جوامع، سازمان های غیرانتفاعی و اهداف خیریه ای که برای شما و کارمندانتان اهمیت دارد کمک کنید.

بر اساس نظرسنجی-Marketing-Donutاین هدایای ارزشمند همراه با تلاش‌های خیریه برای کسب‌وکارهای کوچک مزایای زیادی به همراه دارد.

در اینجا یک بینش دقیق در مورد مزایای شرکتی ارائه شده است که تقویت می کند چرا باید آن را در هر فصل تعطیلات انجام دهید :

هدایای باارزش یک وزوز سریع ایجاد می کند

ایجاد یک Buzz در کریسمسمردم چیزهای رایگان، ساده و ساده را دوست دارند. بنابراین وقتی کسب و کارها وارد سرمایه گذاری برای ارائه هدایای مکمل می شوند - بلافاصله مورد توجه قرار می گیرند.

پیام مانند آتش وحشی پخش می شود (به لطف دنیای دیجیتال) و در عرض چند ساعت - شما مخاطبان هدف خود را در مورد آن بحث می کنید.

مشتریان بالقوه تشویق می شوند

انجمن مشتری - هدیه کریسمسبه آن فکر کنید: به عنوان یک مصرف کننده، اگر چیز جدیدی رایگان و بدون هیچ رشته ای باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که آن را امتحان کنید. همین منطق در اینجا نیز صادق است.

عمل ارائه محصولات و خدمات تکمیلی در طول فصل جشن به شما کمک می کند تا جریان زیادی از خریداران را از مخاطبان هدف خود جذب و به دست آورید.

و بهترین چیز این است که اگر مشتریان محصولات و خدمات شما را دوست داشته باشند یا تجربه مثبتی از برند شما داشته باشند، بیشتر آنها برای خرید بیشتر باز خواهند گشت.

به جای اینکه به سراغ یک رقیب در خیابان بروند، آن‌ها می‌چسبند و در تجارت شما خرج می‌کنند.

برعکس، اگر محصولات و خدمات شما خوب نیستند - جای نگرانی نیست!

این به این دلیل است که مشتریان زمانی که چیزی رایگان است بخشنده تر هستند. بنابراین یک سرویس آرام و محصول نه چندان خوب معذور خواهد بود.

اگر چیز متفاوت یا جدیدی برای ارائه دارید، این یک مزیت است.

به عنوان مثال ، نمونه های رایگان از محصولات جدید خود را به مشتریان فعلی و بالقوه خود بدهید.

بر خلاف بقیه سال، مشتریان در حال حاضر کمی بیشتر مایل به همراهی با جریان هستند. با این حال، در این مورد زیاده روی نکنید.

درک منفی بیش از حد قوی آنها را وادار می کند که هرگز برنگردند.

همچنین، با توجه به قدرت رسانه‌های اجتماعی، پیشنهادات بی کیفیت شما به نقطه بحث در جمعیت هدف شما تبدیل می‌شود.

انجمن برند مثبت

انجمن برند مثبت - هدیه کریسمسدریافت یک محصول یا خدمات به صورت رایگان، مشتریان را خوشحال می کند و روز آنها را روشن می کند. مهم نیست که تخفیف ها و پیشنهادات چقدر زیاد است، مشتریان هدایای رایگان را فریبنده می دانند و بیشتر به آنها تسلیم می شوند.

آنها درک مثبتی در مورد برند شما ایجاد می کنند زیرا به یاد می آورند که چقدر با رایگان های کریسمس شما احساس خاصی داشتند. این واقعا موقعیت کسب و کار شما را تقویت می کند.

چالش تجارت جدید و تثبیت شده - هدایت ترافیک است.

اما به این راحتی هم نیست. چندین نظرسنجی به این واقعیت اشاره می کنند که به دست آوردن یک مشتری جدید سخت تر از حفظ مشتری فعلی است.

اما، در حالی که در طول سال با جذب مشتری دست و پنجه نرم می‌کنید، هدایای کریسمس به شما این امکان را می‌دهد که مشتریان جدیدی به دست آورید و درآمد بیشتری را بدون هزینه و تلاش زیاد دریافت کنید.

هنگامی که مشتریان تحت تأثیر پیشنهادات رایگان شما قرار می گیرند، به احتمال زیاد در آینده کسب و کار تکراری آنها را به دست خواهید آورد.

تبلیغات فوق العاده

تبلیغات تجاری فوق العاده - هدیه کریسمسخوب در این فصل کریسمس، برنامه ریزی کنید که همراه با هزینه برای هدایای مصرف کننده، به مؤسسات خیریه بدهید. با تیم خود بحث کنید و بودجه خود را نهایی کنید.

بخش بزرگی از آن را برای هدایای شرکتی و درصد کمی از آن را برای سازمان های اجتماعی نگه دارید. حداقل هزینه برای اهداف بشردوستانه می تواند 10 درصد باشد، اما شما می توانید تصمیم بگیرید که کمتر یا حتی بیشتر انجام دهید.

عمل خیرخواهانه و سخاوتمندانه شما می تواند تبلیغات بسیار خوبی برای کسب و کار شما ایجاد کند و به جامعه نشان دهید که واقعاً به افراد کمتر خوش شانس اهمیت می دهید.

با حمایت از یک موسسه خیریه یا شرکت در هر کار اجتماعی—————

کسب و کار شما در مورد ارزش ها و نیات شما اطلاعاتی را منتشر می کند و به شما کمک می کند تا با مشتریان جدیدی که درگیر چنین کارهای بزرگی هستند، آشنا شوید.

به عنوان مثال ، از یک برنامه خیریه حمایت کنید. از کانال های اجتماعی برای افزایش آگاهی در مورد علت و همچنین تبلیغ کسب و کار خود با مشارکت برنامه استفاده کنید.

به سادگی تصاویر فعالیت های خیریه خود را در همه جا به اشتراک بگذارید و شهرت یک شرکت "خوب" را به دست آورید.

با این تداعی مثبت برند، مردم تمایل بیشتری به خرید از شما خواهند داشت.

نکته:

  • هر سال برند خود را به دلیل خاصی قرض دهید.
  • اخبار، تصاویر و سایر اطلاعات در مورد آن را در همه جا ارسال کنید. به احتمال زیاد، سازمان های غیرانتفاعی نیز کسب و کار شما را در وب سایت خود و سایر زمینه ها تبلیغ خواهند کرد.

این منجر به جریان بیشتر مشتریان و مشتریان بالقوه به کسب و کار شما می شود. اینطور نیست؟

روابط با مشتری را پرورش دهید

تقویت روابط با مشتری - هدیه کریسمسعلاوه بر جذب مشتری، عمل پس دادن به شما کمک می کند تا روابط قوی تری با مشتریان فعلی خود ایجاد کنید.

بنابراین داده های راه حل CRM کسب و کار کوچک خود را جستجو کنید تا دیدی جامع از مشتریان خود به دست آورید. بر اساس نیازها و علایق مشتریان، رایگان های منحصر به فرد کریسمس را توسعه دهید.

همچنین برای شناسایی علل مشترک خیریه که مشتریان شما با آن در ارتباط هستند، تحقیق کنید. حمایت خود را به این اهداف بسط دهید یا یک برنامه خیریه برای آنها راه اندازی کنید.

اطمینان حاصل کنید که ابتکار اجتماعی در جایی با برند شما همسو است، بر مردم تأثیر می گذارد و به شما اجازه می دهد حمایت پایگاه مشتری خود را به دست آورید -

که بیشتر فرصت های بازاریابی جدیدی را برای گسترش دسترسی شما ایجاد می کند.

غذای آماده نهایی

هدیه کریسمس

سخاوت، استراتژی بازاریابی انحصاری است !

در مناسبت هایی مانند کریسمس، ارائه هدایای ارزشمند و صرف بخشی از سود خود برای اهداف خوب برای جلب حمایت مشتریان فعلی و ایجاد فرصت هایی برای جذب مشتریان جدید عالی است.

اما جدای از جذب مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری،

بزرگترین مزیت ارائه رایگان و حمایت از کسب و کار شما از یک موسسه خیریه، احساس شگفت انگیزی است که از اهدا به دیگران دریافت می کنید.

اینطور نیست؟

بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، به لیست کارآفرینان مشاغل کوچک و متوسط ​​بپیوندید که به اشکال و روش های مختلف به مشتریان خود پاسخ می دهند تا هم از نظر حرفه ای و هم از لحاظ شخصی راضی باشند.

با بازی بابانوئل به روح تعطیلات وارد شوید .

جوراب‌های کوچک را با جوراب‌های رایگان خود پر کنید و با کارتی با امضای « بابانوئل » روی درب‌های مشتریانتان بگذارید .

همین تمرین را برای افراد کم شانس جامعه خود انجام دهید. آنها را با چیزهای کریسمس غافلگیر کنید.

این تنها یکی از راه های خلاقانه برای پس دادن به دیگران است.

کارهای زیادی وجود دارد که می تواند برای کمک به توسعه مهربانی و شادی به دیگران در طول فصل تعطیلات انجام دهد. با تیم خود طوفان فکر کنید و 5 تا 6 راه غیر متعارف بیابید.

فراموش نکنید که ما به اشتراک بگذارید، چه استراتژی هایی برای شما بهترین کار را دارید؟

کریسمس همه مبارک باشه !!!

PDF فعال سازی فروش ConvergeHub