مزایای برتر استفاده از ابر بازاریابی و اتوماسیون تجاری

بهره وری | توسط پاتریشیا جونز

ابر مارک و اتوماسیون کسب و کار

ابر مارکت و اتوماسیون کسب و کار دو فرآیندی هستند که به کسب و کار کمک می کنند تا محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین از طریق تجربه دیجیتال یکپارچه بازاریابی کنند.

هدف بازاریابی ابری استفاده از روش‌هایی برای تبلیغات از طریق برنامه‌های کاربردی آنلاین برای هدف قرار دادن مشتریان از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر و فیس‌بوک و وب‌سایت‌های مختلف دیگر است که هدف آن دسترسی به مشتریان از طریق نشان دادن مارک‌ها، محصولات و خدمات مختلف است. پلت فرم بازاریابی ابری، که توسط ShareVue Marketing Technologies ایجاد شده است، یک شرکت مستقر در رالی، کارولین شمالی، توسط شرکت های SaaS شخص ثالث نگهداری و پشتیبانی می شود. استفاده از ابر بازاریابی و بازارهای اتوماسیون کسب و کار با هدف قرار دادن سرنخ ها و مشتریان باید اطمینان حاصل کنند که مواد آنها با دستگاه هایی که قادر به ارائه رسانه های الکترونیکی هستند سازگار است.

پیش‌بینی می‌شود درآمد بازار جهانی ابر فناوری اطلاعات از 180 میلیارد دلار در سال 2015 به 390 میلیارد دلار در سال 2020 افزایش یابد و به نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 17 درصد برسد.برای توییت کلیک کنید

مزایا و مزایای استفاده از بازاریابی ابری

مقرون به صرفه بودن

ابر بازاریابی و اتوماسیون کسب و کار به کسب و کارها کمک می کند تا هزینه مواد توزیع بازاریابی را کاهش دهند، که شامل ارسال کتاب های الکترونیکی، مجلات، کاتالوگ ها و سایر مواد تبلیغاتی مشابه برای مصرف کنندگان به عنوان رسانه دیجیتال است. این به ارسال محتوای تبلیغاتی از طریق فرمت دیجیتال کمک می کند، که رویکرد ارزان تر و سریع تری را ممکن می کند. کاهش هزینه چاپ و استفاده کارآمد از مواد آنلاین که می توان به طور مداوم از آنها استفاده کرد، بازاریابی ابری را در بین همه مشاغل در دوران مدرن بسیار محبوب کرده است.

سفارشی سازی

سفارشی‌سازی در حین استفاده از ابر بازاریابی به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که به طور خلاقانه از رسانه‌های تعاملی برای تولید تبلیغات مرتبط و مؤثر هنگام هدف قرار دادن مشتری استفاده کنند. سفارشی سازی همچنین شامل استفاده از وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک برای سفارشی کردن صفحات برای ارسال به عموم یا طرفداران مارک های شما از طریق اینترنت است. هنگامی که بازارها بازاریابی ابری را از طریق یک پلت فرم CRM به کار می گیرند، حتی می توانند اطلاعات منابع داده شخص ثالث، از جمله نظرسنجی ها و ایمیل ها را برای تجسم تجربه مشتری ترکیب کنند.

زمان

زمان بندی همیشه یک پیش نیاز حیاتی برای هدف قرار دادن مشتریان با استفاده از ابر بازاریابی و اتوماسیون تجاری است. روش‌های سنتی تبلیغات برند، مانند پوسترها و نظرسنجی‌ها، قبل از نامعتبر شدن، بازه زمانی محدودی دارند. با این حال، ابر بازاریابی به یک کسب و کار کمک می کند تا در صورت نیاز و زمانی که برای مصرف کنندگان لازم است، تبلیغات تولید کند. از این رو، اگر کمپین بازاریابی یا فصل تبلیغات به پایان رسیده باشد، می توان بدون زحمت مطالب تبلیغاتی را حذف کرد. مواد مورد استفاده برای بازاریابی ابری را می‌توان به راحتی از اینترنت پاک کرد یا حتی می‌توان آن‌ها را همراه با لینک‌های مختلف تغییر داد تا اطمینان حاصل شود که مواد برای هدف خود مناسب هستند و محتوای سفارشی شده در زمان مناسب تحویل داده می‌شوند.

استراتژی بازاریابی ابری

استراتژی دنبال شده توسط بازاریابی ابری را می توان به 4 بخش تقسیم کرد:

  1. تعیین هدف

گام اولیه برای بازاریابی ابری، یافتن هدف یا هدفی برای پروژه بازاریابی است. طرح پیشنهادی پروژه برای بازاریابی ابری باید اهداف کمپین را به وضوح مشخص کند، که می تواند بر اساس داده های کمی یا کیفی حفظ شود. این کمک می کند که طرح به طور تصادفی اجرا نشود.

  1. توسعه

در مرحله توسعه، تیم بازاریابی محتوا، گرافیک و سایر مواد رسانه ای مورد نیاز برای تبلیغات آنلاین برند را ایجاد می کند، در حالی که تیم توسعه وب در مورد روشی برای ارسال مطالب در یک منبع آنلاین تحقیق می کند.

  1. نگهداری

برای بازاریابی ابری که مطالب را در حالت آنلاین به‌روزرسانی می‌کند، تعمیر و نگهداری لازم است. علاوه بر این، اعضای تیم بازاریابی نیز وظیفه دارند در هر تابلوی بحث و گفتگو به عنوان ناظر عمل کنند یا ارتباط با گیرندگان محتوا را زنده نگه دارند و در صورت لزوم اعتبار کمپین را افزایش دهند.

  1. ارزیابی

کاربران ابر مارکت و اتوماسیون کسب و کار باید موفقیت کمپین های را در طول مدت کمپینی ارزیابی کنند تا دریابند که چقدر برای کاربران نهایی مناسب بوده است. تنها با تجزیه و تحلیل و تحلیل آمار کمپین، شرکت‌ها می‌توانند استراتژی‌های مارک تجاری خود را ایجاد کنند، که امکان استفاده از آن را ایجاد کنند، که می‌تواند باعث استفاده از کلی ابر مارکت و فناوری اتوماسیون تجاری شود.

ConvergeHub را به صورت رایگان امتحان کنید

اکنون که از بازاریابی ابری و اتوماسیون کسب و کار شدید، برای به روز رسانی بیشتر در مورد این موضوع، در نظر زیر برای ما بنویسید.