25 برنامه برتر نرم افزار بازاریابی در GetRank Q3 2015

ConvergeHub، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پیشرو در جهان، به عنوان یکی از 25 برنامه برتر اتوماسیون انتخاب در GetRank Q3 2015 انتخاب شده است.

با آماده شدن لیست 25 اپلیکیشن برتر اتوماسیون مارکت، فروشندگان در سرتاسر جهان انگشتان خود را به هم چسباندند. بررسی پیش بینی های متعددی روی کارت های خود وجود دارد. و در نهایت، زمانی که نام ها اعلام شد - همه ابروهای خود را بالا انداخته اند!

در میان برنامه اختصاصی اتوماسیون مستقل، ConvergeHub - یک پلت فرم CRM!

ConvergeHub اینجا چه می کند؟ چه چیزی باعث می شود که پارس ویتایگر از برنامه های دیگر برای رقابت رقابت کند؟ پارس ویتایگر چه ویژگی های خاصی را به فرد ارائه می دهد؟

سوال مطرح شده است! و برای رفع شک و تردید همه، این پاسخ است:

ConvergeHub در ژوئن 2013 وارد بازار CRM شده است. با این حال، به جای غرق شدن در دریای بیش از 240 محصول نرم افزاری، قابل توجهی است که هر کدام از آنها را به دست آورد. چگونه؟ صرفاً به این دلیل که نوآوری را در صنعت 22 ساله CRM نشان داده است.

ConvergeHub - چه چیز جدیدی برای مهمانی آورده شده است؟

ConvergeHub راه حلی است که در درجه اول برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​با رشد سریع ساخته شده است. با این حال، فقط در صورتی که فکر کنید چه SMB ها از طریق پارس ویتایگر دریافت کرده اند یک CRM ساده وانیلی است - سخت در اشتباه هستید.

ConvergeHub اولین CRM SMB است که فرآیند مدیریت با مشتری را آغاز کرده است. سازندگان پارس ویتایگر یکی از پیشگامان اولیه بوده اند که مهم با مشتری را پیش بینی و تایید کرده اند.

به نقل از شامپا باغچی (CTO ConvergeHub) - «به سادگی شناخت مشتریان و مشتریان بالقوه یا حتی «راضی کردن» آنها در سطحی دیگر کافی نیست. شرکت ها باید تجربه استثنایی را در هر مرحله از سفر مشتری یا مشتری بالقوه ارائه دهند، از آگاهی از برند شروع می شود، زمانی که مشتری بالقوه برای اولین بار درباره برند می شنود، به سمت ایجاد قصد حرکت می کند، سپس میل، که زمانی که یک مشتری بالقوه به اقدام ختم می شود. زمانی که مشتریان برند را دوست داشته باشند و در مورد آن به دیگران بگویند، تبدیل به یک مشتری و سپس در حالت ایده‌آل Advocacy می‌شود.

چگونه پارس ویتایگر مدیریت تعامل با مشتری را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​بازتعریف کرده است؟

تعامل با مشتری بخش‌های فروش، بازاریابی و خدمات را در بر می‌گیرد و می‌تواند هر محصول، فرآیند یا پرسنل یک شرکت را که با مشتری مواجه است، در بر بگیرد. بنابراین برای ارائه یک تجربه جذاب موفق، یک شرکت باید دیدگاه‌های ناهماهنگ بخش را کاهش دهد و یک «چهره» ثابت در تمام بخش‌ها و کانال‌های رو به مشتری ارائه دهد.»

اما چگونه این امکان برای SMB ها وجود دارد؟

زیرا اغلب، مشاغل کوچک ابزارهای دپارتمان متفاوتی برای تعامل با مشتریان دارند. بخش بازاریابی از نرم افزار بازاریابی استفاده می کند، تیم فروش دارای اتوماسیون نیروی فروش است و نمایندگان خدمات مشتری ابزار پشتیبانی مشتری دارند. بنابراین داده های تولید شده در این سیستم ها فقط در محفظه های ضد آب باقی می مانند. بخش‌های دیگر یا هرگز به این داده‌ها دسترسی پیدا نمی‌کنند، یا خیلی دیر می‌توانند از آن بهره ببرند.

ConvergeHub با ارائه ترکیبی از CRM و پلتفرم مدیریت تعامل با مشتری، بزرگترین مانع SMB ها را از بین برده است. این به عنوان یک فعال کننده رشد کسب و کار برای مشاغل کوچک عمل می کند و یک نرم افزار همه کاره مبتنی بر ابر برای مدیریت تعامل کامل با مشتری ارائه می دهد.

فروش، بازاریابی، خدمات مشتری و همکاری را در یک پلتفرم قدرتمند، یکپارچه و آسان برای استفاده فراهم می کند. این بدان معناست که با ConvergeHub، SMB ها تعاملات فروش، بازاریابی و پشتیبانی را به هم متصل می کنند تا سیلوهای اطلاعات را تجزیه کنند و با مشتری تعامل بهتری داشته باشند.

SMB ها از ConvergeHub به عنوان یک پلتفرم نرم افزاری فراگیر در هر نقطه از تعامل با مشتری، درست از اولین مرحله بازاریابی که مشتری بالقوه در حال تبدیل شدن به یک سرنخ است، تا فروش و در نهایت در خدمات مشتری، استفاده می کنند. با هماهنگ کردن مکالمات مشتری در یک پلتفرم، کارمندان در سراسر بخش ها می فهمند که هر مشتری در چه مرحله ای است. این به آنها کمک می کند تا به شیوه ای منسجم، ارزشمند و شخصی با مشتریان درگیر شوند و تجربیات فوق العاده ای را برای آنها فراهم کنند.

چگونه پارس ویتایگر به عنوان یک برنامه بازاریابی برتری می یابد؟

مشاهده شده است که بسیاری از کسب و کارهای کوچک برنامه ریزی بازاریابی را سخت، مدیریت آن پرهزینه و پیگیری آن دشوار است. آنها برای یافتن منابع مناسب برای مدیریت فعالیت های بازاریابی تلاش می کنند که در نهایت منجر به کاهش درآمد و سودآوری می شود. ConvergeHub به این مشکل کسب و کارهای کوچک پایان می دهد. چگونه؟

ConvergeHub بازاریابی را از دستی به خودکار تبدیل می کند!

ماژول "بازاریابی" قوی را ارائه می دهد که به مشاغل کوچک و متوسط ​​اجازه می دهد وظایف بازاریابی را ساده، خودکار و پیگیری کنند. که منجر به افزایش بهره وری عملیاتی و درآمد می شود.
با تلاش بسیار کمتر و هزینه های بسیار کمتر، SMB ها کمپین هایی را تنظیم می کنند، شناسایی می کنند که کدام برنامه های بازاریابی کار می کنند، و سرنخ ها را از طریق قیف فروش تسریع می کنند.

چه چیزی پارس ویتایگر را از سایر برنامه های بازاریابی متمایز می کند؟

1. بازاریابی چند کاناله: امروزه مشتریان از طریق کانال هایی که انتخاب می کنند با شرکت ها تعامل دارند و نه لزوماً کانال هایی که برای آنها انتخاب می شود. CRM چند کاناله، هر نقطه تماس کانال را با اطلاعات مشتری فعال می کند که منجر به افزایش جذب، رضایت و حفظ مشتری می شود.

به نقل از Manash Chaudhuri، مدیر عامل ConvergeHub - "وقتی یک تجارت با CRM چند کاناله ادغام می شود، کانال های زیادی برای تماس تعاملی با مشتری فعال می شود. این می تواند رفتارهای مشتری را در کانال های مختلف تجزیه و تحلیل و مقایسه کند. این شانس کسب و کار را برای گوش دادن و یادگیری آنچه مشتریان انجام می دهند افزایش می دهد. به ناچار، کسب‌وکار می‌تواند استراتژی‌های بهتری برای حفظ و گسترش روابط ارزشمند با مشتری ترسیم کند.»

ConvergeHub اولین SMB CRM است که قابلیت های بازاریابی چند کانالی را ارائه می دهد . هیچ رقیب عمده ای برای راه حل های بازاریابی چند کاناله در بازار کسب و کارهای کوچک وجود ندارد. این شرکت اولین شرکتی است که این کار را انجام می دهد .

ویژگی بازاریابی چند کانالی پارس ویتایگر شامل رسانه های زیر است:

  • بازاریابی ایمیلی: کسب‌وکارها می‌توانند برای پیام‌های ایمیلی به مشتریان، الگوهایی را ویرایش یا ایجاد کنند. ایمیل مارکتینگ هدفمند نرخ کلیک را تقریباً 3 برابر افزایش می دهد. بنابراین در حالی که اکثر نرم افزارهای ایمیل فقط اجازه آپلود یک لیست و ارسال ایمیل های ثابت به آن را می دهند، پارس ویتایگر به کاربران این امکان را می دهد که لیست ها را بر اساس معیارهای مختلف تقسیم بندی کنند و پیام های مناسب، جذاب و شخصی سازی شده را برای گیرندگان ارسال کنند. این تضمین می کند که کاربران هرزنامه را ارسال نمی کنند، بلکه ایمیل هایی را ارسال می کنند که واقعاً با همه گیرندگان ارتباط برقرار می کنند.
  • بازاریابی پیامکی و فکس: پارس ویتایگر با شرکت ارتباطات ابری مشهور جهانی Twilio شریک شده است. کاربران فقط باید یک حساب کاربری در Twilio برای ارسال فکس یا پیام های متنی به مخاطبین داشته باشند. Ray Wang از ادغام پارس ویتایگر با Twilio حمایت می کند و اظهار می کند که این یکپارچگی چیزی است که این سطح از بازاریابی چند کاناله را برای مشاغل کوچک در دسترس و مقرون به صرفه می کند.
  • بازاریابی اجتماعی: کاربران می توانند حساب توییتر خود را به پارس ویتایگر متصل کنند و پیام های تبلیغاتی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود توییت کنند. بدون نیاز به ورود جداگانه به نمایه رسانه های اجتماعی. پارس ویتایگر به کاربران این امکان را می‌دهد تا تب 24 ساعته روی توییت‌های مخاطبین تجاری داشته باشند. بنابراین آنها همیشه در مورد آنچه مشتریان صحبت می کنند و اینکه آیا آنها نام تجاری را ذکر می کنند / دنبال می کنند / درگیر می شوند آگاهی دارند. با تعداد زیادی داده در دست، کاربران ذهن مخاطبین را درک می کنند و کمپین های رسانه های اجتماعی هدفمندتری را بر اساس علاقه و ترجیحات خود اجرا می کنند.

تماس های صوتی: کاربران می توانند از داخل خود پارس ویتایگر تماس بگیرند. با تشکر از مشارکت با Twilio که به کاربران پارس ویتایگر اجازه می دهد از عملکرد کلیک برای تماس استفاده کنند. تیم‌های فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتری می‌توانند یک تجربه تماس عالی داشته باشند و دیگر نیازی به هدر دادن زمان برای شماره‌گیری شماره تلفن نداشته باشند. آنها فقط باید شماره تلفن مخاطبین تجاری خود را آپلود کنند و تماس ها را از طریق پارس ویتایگر تنظیم کنند.

2. افزایش موفقیت در فروش: بخش بازاریابی از پارس ویتایگر سود می برد. اما داستان اینجا به پایان نمی رسد. کاربران پارس ویتایگر گفته اند که چگونه استفاده با کیفیت بالا از پلتفرم تیم های بازاریابی و فروش را همسو می کند و درآمد را افزایش می دهد.

به عنوان مثال ، پارس ویتایگر کمک می کند تا کمپین های بسیار مرتبطی را ایجاد کنید که سرنخ های آماده فروش بیشتری تولید کنند. مکالمات با این سرنخ های آماده فروش گرم تر و مثبت تر است، که به نمایندگان فروش کمک می کند تا به راحتی آنها را به سمت خرید نهایی سوق دهند. بنابراین در نهایت، استفاده مداوم از پارس ویتایگر تلاش ها را هماهنگ می کند، اصطکاک را کاهش می دهد و اعتماد بین بخش های فروش و بازاریابی ایجاد می کند.

3. استفاده آسان با قالب های از پیش تعریف شده: پارس ویتایگر سادگی بسیار خوبی را ارائه می دهد که ایجاد، سفارشی سازی، آزمایش و اجرای کمپین ها در کانال های رسانه های مختلف را آسان می کند. کاربران برای ایجاد کمپین نیازی به کدنویسی، تجربه طراحی یا تجهیزات جنگی دیگری ندارند. بیش از 10 قالب از پیش تعریف شده فقط منتظر راه اندازی هستند. کاربران باید یکی را انتخاب کنند، پیام اضافه کنند، رنگ ها را تغییر دهند، تصاویر را تغییر دهند و همه چیز آماده است! یا حتی بهتر! قالب های جدید را می توان از ابتدا ایجاد کرد و در پارس ویتایگر ذخیره کرد.

4. گزارش ها و تجزیه و تحلیل: کاربران یک ارزیابی تحلیلی واضح و سریع از همه کمپین ها دریافت می کنند. دلیل آن این است که ConvergeHub نمودارها، آمار و سایر داده های گزارش را برای هر کمپین اجرا شده ارائه می دهد. این مجموعه اطلاعات به کاربران کمک می‌کند تا عملکرد هر کمپین را بررسی کنند، نتایج را در زمان واقعی اندازه‌گیری کنند، تلاش‌ها را با درآمد مرتبط کنند، و بفهمند چه چیزی کار می‌کند و چگونه آن‌چه را که درست نیست، برطرف کند.

5. واردات آسان مخاطبین: کسب و کارهای کوچک با افزودن مخاطبین جدید از سایر سیستم ها به برنامه های بازاریابی، 25 درصد از زمان خود را از دست می دهند. پارس ویتایگر چنین سردردی برای کاربرانش ایجاد نمی کند! در عرض چند دقیقه مخاطبین نامحدود جدید را واکشی و اضافه می کند . نه فقط این، بلکه به کاربران کمک می کند تا آن مخاطبین را در لیست های کمپین اضافه کنند و بسته به داده ها، تعاملات، رفتار اجتماعی و علایق مخاطب، محتوای متفاوتی را ارسال کنند.

6. فرم‌های وب: اکثر کسب‌وکارهای کوچک نمی‌توانند سرنخ‌های بازدیدکنندگان از وب‌سایت را جذب کنند، زیرا تعقیب برنامه‌نویسان برای ساخت فرم‌های وب دردسر بزرگی است. ConvergeHub به کاربران این امکان را می دهد که بدون نوشتن یک خط کد، فرم بسازند. چه فرم ها مستقل باشند و چه بخشی از یک کمپین بازاریابی، پارس ویتایگر آن را ساده و سریع می کند. به لطف روش کشیدن و رها کردن آسان آن که تضمین می کند فرم های وب بدون هیچ گونه جادوگری فنی ساخته می شوند.

نتیجه: CovergeHub اطلاعات مشتریان بالقوه را جمع آوری می کند و آنها را به صفحات کمپین هدایت می کند. هر زمان که مشتری بالقوه کمپین را به اشتراک بگذارد یا به آن پاسخ مثبت دهد، کاربران واکنش را مشاهده می کنند و اقداماتی را تنظیم می کنند.

7. تقسیم بندی: پارس ویتایگر بازاریابی موثر را از طریق هدف گیری دقیق تشویق می کند. این به کاربران امکان می دهد لیست های کمپین های بازاریابی را بر اساس معیارهای مختلف مانند تجارت، درآمد سالانه، مکان، کارمندان، نوع صنعت، مبدا، وضعیت و موارد دیگر تقسیم بندی کنند.

از آنجایی که پارس ویتایگر نمایه دقیقی از هر مخاطب را در اختیار دارد، کاربران همچنین می‌توانند به نمایه‌های فردی نگاهی بیندازند تا با وضوح بیشتری متوجه شوند که مخاطبین باید در کدام بخش قرار گیرند. بخش ها را می توان برای استفاده مجدد در آینده ذخیره کرد. هدف قرار دادن بخش‌های خاصی از مخاطبین با محتوای شخصی‌شده، تعداد کلیک‌ها و تبدیل‌ها را افزایش می‌دهد.

8. تولید سرنخ: اجرای مکرر کمپین ها برای لیست ثابت از سرنخ ها، تصمیم هوشمندانه ای نیست. بنابراین پارس ویتایگر به کاربران کمک می کند تا لیست هدف را از طریق روش های مختلف رشد دهند. از آنجایی که این یک نرم افزار بازاریابی ایمیلی مستقل نیست، بلکه یک پلت فرم بازاریابی کامل است، چندین ابزار تولید سرنخ را ارائه می دهد . این باعث می‌شود که لیست اهداف همیشه با نام‌های جدید وزوز کند.

9. امتیازدهی سرنخ: امتیازها برابر نیستند. بنابراین پارس ویتایگر به کاربران کمک می کند تا داغ ترین ها را مشخص کنند. دارای گزینه Lead Scoring است که برای رتبه بندی سرنخ ها بر اساس تعاملات و تعامل اتفاق افتاده استفاده می شود. سرنخ هایی که آماده خرید هستند امتیاز بالایی می گیرند در حالی که سرنخ هایی که کمتر پاسخ می دهند امتیاز ضعیفی می گیرند. اگر به خوبی و به طور مداوم انجام شود، امتیازدهی به سرنخ به طور چشمگیری مدیریت سرنخ را بهبود می بخشد و توانایی تیم بازاریابی را برای ارائه سرنخ های واجد شرایط بیشتر به فروش افزایش می دهد. نیازی به گفتن نیست که این منجر به معاملات بسته تر و درآمد بیشتر می شود.

10. پرورش سرنخ : پرورش سرنخ بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی است. این شامل ارسال مداوم پیام‌های جذاب و شخصی‌سازی شده به سرنخ‌ها برای «پرورش» آنها و تبدیل آنها از غیرآماده به آماده فروش است. پارس ویتایگر با کمک به کاربران برای پرورش سرنخ ها در زمان مناسب با محتوای مناسب، پرورش سرنخ را آسان و مؤثر می کند.

این به کاربران کمک می کند تا داده های سرنخ ها را مطالعه کنند، مسیرهای تعامل و محتویات چارچوب را بر اساس علایق، رفتارها و مرحله فروش فعلی خود برنامه ریزی کنند. همچنین ویژگی‌های پیام‌رسانی پویا و شخصی‌سازی پارس ویتایگر به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیام‌های خیره‌کننده، پاسخگو و سفارشی را در یک لحظه ایجاد کنند.

11. راه حل جامع: داده ها را ویرایش کنید، تقسیم بندی لیست ها را انجام دهید، کمپین ها را راه اندازی کنید، شرایط اتوماسیون را اضافه کنید، سرنخ ها را پرورش دهید - کاربران می توانند همه اینها را انجام دهند و خیلی بیشتر. این قدرت پارس ویتایگر است! این به عنوان یک پلتفرم منفرد یکپارچه عمل می کند که بدون زحمت مخاطبین، سرنخ ها، کمپین ها و تجزیه و تحلیل نامحدود را مدیریت می کند . بنابراین کاربران می توانند ابزارهای مختلف ایمیل، اجتماعی و تجزیه و تحلیل خود را رها کنند زیرا پارس ویتایگر عملکرد همه این سیستم ها را با هم زیر یک سقف گسترده ارائه می دهد.

12. اتوماسیون: پارس ویتایگر کارهای سنگین بازاریابی را انجام می دهد. چگونه؟ از طریق عملکرد خود را از اتوماسیون. کاربران کمپین های متناسب و هدفمندی را راه اندازی می کنند که در خلبان خودکار اجرا می شوند. نتیجه: صرفه جویی زیادی در زمان و هزینه. به عنوان مثال، کاربران می توانند بلافاصله کمپین ها را ایجاد و ارسال کنند یا از قبل برنامه ریزی کنند و مطمئن باشند که در تاریخ و زمان مناسب اجرا خواهند شد.
بنابراین عوامل بازاریابی دیگر درگیر وظایف پر زحمت بازاریابی نیستند. و بهترین بخش؟ ConvergeHub را می توان طوری برنامه ریزی کرد که به طور خودکار اقدامات مهمی را در مورد وقوع برخی فعالیت ها و رفتارهای خاص انجام دهد.

مثال: هر زمان که سرنخ‌ها (که از هر کمپین بازاریابی ایجاد می‌شوند) به پارس ویتایگر اضافه می‌شوند، اعلان ایمیل می‌تواند برای پیگیری فوری به نمایندگان فروش منتخب ارسال شود.

به نقل از سخنان یکی از کاربران - "ConvergeHub ابزار نرم افزار بازاریابی عالی برای هر کسب و کاری است، زیرا به کاربران این امکان را می دهد تا بدون دردسر تجارب بازاریابی مرتبط و متنی را برای همه مخاطبین ارائه دهند. در مقایسه با سایر ابزارهای اتوماسیون بازاریابی، ارزش افزوده ای را برای کسب و کارها فراهم می کند و به آنها کمک می کند تا خط لوله فروش را افزایش دهند، عملکرد را افزایش دهند، هزینه ها را کاهش دهند و داده های بلادرنگ را دریافت کنند تا بفهمند چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست.

توصیه قوی کاربر به وضوح توضیح می دهد که چرا پارس ویتایگر در شکاف یک برنامه نرم افزار بازاریابی قرار می گیرد و چرا به عنوان یکی از 25 برنامه برتر نرم افزار بازاریابی در GetRank Q3 2015 انتخاب شده است.

در حالی که پارس ویتایگر در دو سال گذشته جوایز و تقدیرنامه های زیادی دریافت کرده است، چیزی که این شناخت را خاص تر می کند نام مرتبط با آن - GetApp است.

اعتبار و جایگاهی که GetApp دارد غیرقابل انکار است. این یک شرکت گارتنر و یک پلتفرم پیشرو در کشف اپلیکیشن های تجاری برتر در وب است. GetApp که مقر آن در بارسلونا (اسپانیا) است، به عنوان یک پلتفرم برای بررسی نرم‌افزارها و برنامه‌ها توسط کاربر و بررسی‌های سرمقاله‌ای برای کسب‌وکارها عمل می‌کند. هر ماه، میلیون‌ها صاحب کسب‌وکار کوچک و کارآفرین را برای کشف، مقایسه و انتخاب اپلیکیشن‌های تجاری مناسب جذب می‌کند.

اینفوگرافیک زیر را که رتبه بندی سه ماهه GetApp از 25 برنامه برتر اتوماسیون را نشان می دهد، بررسی کنید. هر برنامه بر اساس پنج کیفیت امتیازدهی می‌شود: نظرات کاربران، ادغام‌ها، برنامه‌های موبایل، حضور رسانه‌های و امنیت.

توجه: امتیاز GetRank کاملاً مستقل از علایق تجاری و روابط موجود است که GetApp با فروشندگان برنامه دارد.

اتوماسیون مارکتPS: وبلاگ توسط Manash Chaudhuri مدیر عامل پارس ویتایگر در " جالب ترین مقالات CRM سال 2015 " فهرست شده است. آن را بررسی کنید – //goo.gl/gx1M5N