برای کاهش هزینه های مربوط به راه اندازی کسب و کار خود،CRMبخرید

آیا هنوز در دوران چاپ اسناد و اضافه کردن نظرات خود با مداد هستید؟
آیا ادامه اسناد را چاپ می کنید و آنها را به فایل های خود اضافه می کنید؟
خوب، اگر چنین باشد، پسCRMرا بخرید، زیرا این یک پلت فرم رشد فناوری کسب و کار است که می توان به شما کمک کرد تا از نظر دیجیتالی سازماندهی بیشتر داشته باشید و در نتیجه هزینه های دفتر خود را کاهش دهید. بسیاری از ما از رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ تبلیغاتی‌وکار خود به صورت آنلاین استفاده می‌کنیم، با این حال همیشه متحمل کاغذ می‌شویم که هم برای ما وقت و هم هزینه دارد.

استفاده از CRM از 15 درصد در سال 2010 به 97 درصد در سال 2019 افزایش یافته است - SuperOffice (2020) برای توییت کلیک کنید

بر اساس بررسی مجدد انجام شده در سال 2017، مشخص شده است که 58 درصد از ادارات اروپا به جای استفاده از یک سیستم دیجیتال، سوابق کاغذی را در محل دفتر خود ذخیره می کنند و از این میان 2 درصد از کسب و کارها ساختاری برای کسب و کارها می کنند. بایگانی ارتباطات خود را ندارند. .

بنابراین چگونه می‌توانیم یک خدمات استثنایی به مشتریان ایجاد کنیم، مشتریان وفادار بیاوریم و در عین حال استفاده از اوراق اداری را کاهش دهیم؟ مدیریت رکورد دیجیتال به شما می دهد:

  • بهبود فرآیند کسب و کار از طریق بازیابی و دسترسی سریعتر به اطلاعات
  • از طریق دسترسی سریعتر به تمام اطلاعات صحیح، تصمیمات آگاهانه تری بگیرید
  • ارائه خدمات بهتر به عنوان اطلاعات مناسب می تواند به سرعت پیدا شود
  • کاهش زمان برای جستجوی اطلاعات
  • هزینه انطباق کمتر و افزایش برای ارائه پاسخ های به موقع، دقیق و شفاف
  • صرفه جویی در هزینه از ذخیره سازی کمتر، ایجاد، جابجایی و بازیابی سوابق کاغذی

هر ابتکار تجاری با یک فرد منفرد شروع می شود و بنابراین در اینجا 8 نکته قابل اجرا در مورد اینکه چگونه می توانید روز خود را سازماندهی کنید و در راه مدیریت دیجیتالی سازمان در حال رشد خود باشید، آورده شده است.

  1. وظایف و فعالیت های خود را از پیش برنامه ریزی کنید

وقتی چندین ایده و انبوهی از دستور کارها در ذهن خود دارید، انجام "همه کار" در یک زمان غیرممکن است. بنابراین، جلوی دفتر خاطرات خود بنشینید و کارهای مختلف را در یک دوره زمانی برنامه ریزی کنید. با این حال، مطمئن شوید که اولویت های سخت شما مختل نمی شوند و بنابراین فضای باز را برای کارهای غیرمنتظره و مهمی که ممکن است در این بین پیش بیایند، باز نگه دارید.

  1. همه چیز را ثبت کنید

مانند پایگاه داده شما، لبنیات شما فقط در صورتی خوب است که آن را هر روز به روز نگه دارید. همه چیز را از روز تولد همکارتان گرفته تا سفارش گل و جلسات مدیریت را در لبنیات خود بنویسید. این نه تنها به شما کمک می‌کند، بلکه به همکارانتان نیز کمک می‌کند و میز جلو، یک مرور کلی از روز یا هفته خود را فراموش نکنید. با این حال، به یاد داشته باشید که تمام رزروهای خصوصی خود را فقط برای شما قابل مشاهده کنید.

  1. از دکمه Print اجتناب کنید

اگرچه ممکن است بستگی به کار شما در مورد آنچه واقعاً لازم است برای چاپ داشته باشد. با این وجود، در حقیقت، اکثر ما در دنیای دیجیتال امروزی به کاغذ زیادی نیاز نداریم. از این رو، اگر از یک CRM آسان استفاده می کنید، می توانید به راحتی تمام اسناد، ایمیل ها و فعالیت های خود را به عنوان پروژه در پلتفرم CRM خود ذخیره کنید.

  1. الکترونیکی را به اشتراک بگذارید

هنگامی که CRM را خریداری می کنید، می تواند به شما کمک کند اسناد و ایمیل های خود را به اشتراک بگذارید، زیرا با استفاده از فناوری رشد کسب و کار می توانید تمام اطلاعات خود را در یک مکان ذخیره کنید که قابل ردیابی باشد. علاوه بر این، با عدم نیاز به ارسال ایمیل به عنوان مثال به گروه فروش خود، و این احتمال که پیام‌های «مهم» شما در صدها ایمیل دیگر گم نشوند، در زمان صرفه‌جویی می‌کنید. همچنین می توانید از برنامه هایی مانند WeTransfer یا FTP برای به اشتراک گذاری فایل های بزرگتر استفاده کنید.

  1. از قالب های الکترونیکی استفاده کنید

چندین سازمان وجود دارند که زمان زیادی را برای ساختن قالب برای تبلیغات، پیشنهادات فروش، دعوت نامه و موارد دیگر تلف می کنند. با این حال، اگر کتابخانه دیجیتالی را در نرم افزار مدیریت سرنخ خود برای سازمان خود در دسترس داشته باشید، نه تنها در هزینه خود صرفه جویی می کنید، بلکه با اختراع الگوهای جدید و تمرکز بر کار اصلی خود، در زمان زیادی نیز صرفه جویی خواهید کرد. علاوه بر این، انجام این کار باعث می‌شود که یک نمایه و پرحرفی یکنواخت در تمام ارتباطات خروجی شما تضمین شود، که مطابق با خط‌مشی مورد تایید شرکت شما خواهد بود.

  1. گزارش نویسی

آیا از ساعت های بی پایان جمع آوری یک صفحه گسترده اکسل با آخرین ارقام فروش در خط لوله فروش خود خسته شده اید؟ امروزه همه ما باید عملکرد بهینه خود را انجام دهیم و نتایج را به مدیریت نشان دهیم، و برای انجام این کار باید داده ها را از چندین منبع استخراج کنیم، به عنوان مثال، فروش به صورت هفته، ماه یا سه ماهه یا با نرخ باز در الکترونیک. ارسال کننده های بازاریابی با این حال، اگر CRM بخریم، می‌توانیم به راحتی تمام داده‌های فروش را در یک سیستم پیدا کنیم و بنابراین گزارش‌های استاندارد را تهیه کنیم یا حتی در صورت نیاز یک ماژول Analytics اضافه کنیم تا داده‌ها در شکل‌های نمودار روی داشبورد CRM بازتولید شوند.

  1. اطلاعات تماس

آیا تا به حال از گوگل یا یاهو برای یافتن اطلاعات شرکت استفاده کرده اید یا به وب سایت شرکتی نگاه کرده اید تا اطلاعاتی در مورد یک فرد مخاطب پیدا کنید؟ درست است که وقتی یک شرکت پایگاه داده تماس یا فهرست تجاری ندارد، یافتن سریع اطلاعات مربوطه برای کارکنان آن سازمان زمان بر می شود. بنابراین، داشتن تمامی داده های شخصی و شرکتی در یک مکان، از چند جهت به نفع سازمان است. بنابراین، اگر سازمان شما دارای یک سیستم CRM آسان برای استفاده است، می توانید همه چیز را جستجو کنید، برای مثال، اگر فقط یک آدرس ایمیل دارید، می توانید تمام اطلاعات مرتبط با برچسب ایمیل را که در پایگاه داده CRM شما وجود دارد، جستجو کنید .

  1. لیست های پستی

آیا شما لیست مشتریان بالقوه خود را از آژانس های خارجی خریداری می کنید، در صورت خرید، توصیه می کنیم دیگر این کار را نکنید؟ شروع به ایجاد لیست مشتریان بالقوه خود کنید، زیرا ثابت می کند که این لیست در درازمدت منجر بهتر و ارزان تر می شود. افزودن دکمه‌های تماس به اقدام به وب‌سایت خود، جذب مشترک از طریق کانال‌ها و وبلاگ‌های رسانه‌های اجتماعی یا حتی با جمع‌آوری ایمیل‌ها در کنفرانس‌های تجاری این کار را انجام دهید و فراموش نکنید که این مخاطبین را به نرم‌افزار مدیریت سرنخ خود اضافه کنید تا بتوانید آنها را ارسال کنید . ارسال کنندگان مستقیم با استفاده از اطلاعات ذخیره شده در پایگاه داده CRM شما.

بردن

از این رو، پس از خرید CRM، ابزارهای خودکارسازی فرآیند فروش شما با کمک اتوماسیون نیروی کار (SFA)، فروش مشتریان بالقوه، زمان‌بندی قرار ملاقات‌ها و پیگیری‌ها، گرم سرنخ‌های جدید، مدیریت سفارش‌ها و قیمت‌ها و در نتیجه بستن فروش کمک‌ها. می کند. نتیجه در زمان کمتری انجام می شود که به نوبه خود باعث صرفه جویی در پول می شود زیرا زمان اضافی تیم های فروش می تواند شما را برای شروع و انجام مراحل جدید استفاده کند.

ثبت نام