نحوه ارائه خدمات بهتر به مشتریان با اتوماسیون پشتیبانی

خدمات خدمات | توسط پاتریشیا جونز

12-تاکتیک-برای-خدمات-به-مشتری- بهتر-باید-به-دنبال-کنید

آیا می‌توانید خدمات بهتری را ارائه دهید، در اینجا این برگه تقلب وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا در ارائه خدمات به مشتریان پیشرو باشید. چند روز پیش، با مقاله جالبی برخورد کردم که چگونه SMB ها از طریق مصرف نادرست خود را از نردبان موفقیت پایین می روند. از صحبت های عامیانه گرفته شده تا بد بد، نمونه های زیادی از گرامر منفی خدمات وجود دارد.

متأسفانه همه ما با چنین بدی در زمینه خدمات ارائه شده‌ایم که می‌خواهم بگویم "این نماینده هیچ سرنخی از شغل خود ندارد".

متأسفانه این احتمال وجود دارد که مشتریان خود شما به همان اقدامات منفی خدمات مشتری که شما از آنها شکایت دارید گوش دهند. (بررسی نحوه برخورد نمایندگان مشتری با مشتریان کاری است که می توانید انجام دهید تا متوجه شوید).

اگر متوجه شدید که «تماس شما برای ما از همه مهمتر است» و سپس یک سخنرانی انفرادی 10 دقیقه ای بعدی از نماینده مشتری خوانده می شود – در واقع شما باید به سرعت روی استراتژی خدمات مشتری خود کار کنید، قبل از اینکه مشتریانتان شروع به دریافت کنند. ناامید

بنابراین در اینجا 12 اقدام خدمات مشتری وجود دارد که شما و نمایندگان خدمات مشتری شما باید آنها را دنبال کنید تا میزان رضایت مشتری 100٪ را به دست آورید:

  1. نمایندگان مشتری خود را به طور کامل در مورد محصولات/خدمات آموزش دهید تا بتوانند مشکلات مشتریان را در اولین تماس حل کنند.
  2. به نمایندگان مشتری خود آموزش دهید که نگرش مثبت و دوستانه ای نسبت به تماس داشته باشند.
  3. مطمئن شوید که نمایندگان مشتری شما برنامه‌ریزی نشده‌اند. آنها را از استفاده از یک رویکرد استاندارد در قبال همه مشتریان جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید که شخصی سازی کلید تجربه خوب مشتری است.
  4. به نمایندگان مشتری خود آموزش دهید تا شنونده صبور باشند. آنها نباید بدون شناسایی نیازهای مشتری، نتیجه گیری کنند.
  5. به نمایندگان مشتری خود آموزش دهید تا مشتریان را با نامشان خطاب کنند تا احساس اهمیت کنند.
  6. اطمینان حاصل کنید که نمایندگان مشتری شما محصولات/خدمات بی ربط به مشتریان را افزایش نمی دهند.
  7. در صورت امکان از منوهای تلفن گویا استفاده کنید. این کار باعث می شود که مشتریان شما چندین مرحله را برای صحبت با نماینده مشتری طی نکنند.
  8. موسیقی نگهدارنده تکراری نداشته باشید که باعث عصبانیت مشتریان شود.
  9. سعی کنید زمان توقف را کوتاه نگه دارید. به یاد داشته باشید که زمان طولانی توقف می تواند شرکت شما را در معرض دید منفی قرار دهد.

10. شماره های خط راهنمایی مشتری را در وب سایت خود نمایش دهید تا مشتریان خود به راحتی با شما تماس بگیرند.

11. برای راحتی مشتریان، CRM ابری خود را با تلفن ادغام کنید.

12. نظرسنجی های پس از تماس را برای مشتریان خود ارسال کنید تا بازخورد آنها را در مورد تماس دریافت کنید.

آیا پیروی از اقدامات خدمات مشتری فوق الذکر اجباری است؟

امروزه مشتریان بسیار باهوش هستند. آنها دقیقا می دانند که چه زمانی بازخورد آنها جدی گرفته نمی شود. در بیشتر موقعیت‌ها، آنها حوصله نمایندگان خدمات مشتری را ندارند که در طول روزها/هفته‌ها به مشکلشان رسیدگی کنند. آنچه آنها می خواهند نتایج فوری یا سریع است. و اگر شما همان را به آنها ارائه نکنید، حرکت می کنند.

بسیاری از شما ممکن است بگویید که مشتریان حتی پس از تصمیم گیری برای جابجایی کمی قبل از تغییر واقعی زمان می برند. خوب، حتی اگر برای یک دوره مهلت بمانند، تجربه بد خود را به دیگران می گویند. و همانطور که همه ما می دانیم که در جامعه همیشه آنلاین امروزی، تبلیغات ویروسی (خوب یا بد) بر یک شرکت تأثیر می گذارد.

دقیقاً به همین دلیل است که شما باید یک استراتژی سیستماتیک مشتری را دنبال کنید. تجزیه و تحلیل داده ها، گوش دادن به مشتریان، رفع نقاط تماس خراب و در نهایت نصب CRM مبتنی بر ابر برای مشاغل کوچک برای بهبود تجربه مشتری مورد نیاز است.

برای کسانی که هنوز شک دارند، CRM مبتنی بر ابر یکی از مهم‌ترین ابزارها برای کسب و کار است. این به شما تصویر واضحی از رابطه دقیق شرکت شما با مشتریانش می دهد. به عنوان یک صاحب شرکت، باید بدانید که هر شرکتی در مسیر خود برای جلب رضایت مشتری با تکه‌هایی از سنگ مواجه است. این به شما بستگی دارد که می خواهید بر آنها غلبه کنید یا همانجا متوقف شوید.

مشاور پاتریشیا CRM تمام وقت در ConvergeHub و وبلاگ نویس پاره وقت است. او به عنوان متخصص و متخصص بازار در نرم افزار CRM شهرت زیادی کسب کرده است. در پنج سال گذشته مشاور با شرکت‌های مختلف به عنوان CRM کار کرده است تا به آنها کمک کند تا کسب و کار خود را به فضای ابری منتقل کنند. تخصص او در ارائه مشاوره CRM ابری، سفارشی سازی CRM و راه حل های یکپارچه سازی برای شرکت های کوچک است. برای آخرین مورد، او در ساخت ConvergeHub، راه حل CRM مبتنی بر ابر برای SMB ها، به عنوان مشاور است. او را در توییتر دنبال کنید: @convergehub