3 دلیل برای اینکه آژانس های خلاق باید CRM بخرند

ما می‌دانیم که آژانس‌های خلاق همیشه مانند یک کسب‌وکار هستند که یک محصول را می‌فروشند، احساس نمی‌کنند. در واقع، صاحبان آژانس های خلاق گاهی اوقات حتی تصورات ذهنی مشابهی را که خرده فروشان انجام می دهند را تداعی نمی کنند و بنابراین ممکن است نیازی به استفاده از یک پلت فرم برای بهبود کارایی خود احساس نکنند.
با این وجود، فناوری معتبر وجود دارد که چرا آژانس‌های خلاق باید CRM را ایجاد کنند، زیرا این حول سازمان‌دهی و اطلاعات ساده‌سازی و افزایش سرمایه‌های شگفت‌آور است.

مانند هر کسب و کار دیگری، یک آژانس خلاق نیز برای فروش هنرهای زیبا، شعارهای شوخ، یا طرح های خیره کننده خود نیاز به گردش مشتریان عادی دارد. از این رو، بدون یک روش ثابت و قابل اعتماد برای مدیریت و با سرنخ‌ها، آژانس‌های خلاق می‌توانند بیشتر پیدا کنند که در نتیجه ممکن است بر ROI آنها تأثیر بگذارند.

تجزیه و تحلیل جامع داده ها، ردیابی داده ها، بازاریابی و ارتباطات به حفظ مشتری و سرنخ ها در مسیر کمک می کند. مشکلاتی که به راحتی با نرم افزار CRM آژانس خلاق که برای تبلیغات، گالری های هنری، مدیریت رویدادها و سایر مشاغل خلاق مرتبط است قابل حل است.

در اینجا سه ​​دلیل خاص وجود دارد که چرا آژانس های شما به CRM نیاز دارند:

داده ها، داده ها و داده ها

با توجه به کانال‌های ارتباطی بسیاری که امروزه همه کسب‌وکارها برای تعامل با مشتریان خود استفاده می‌کنند، مدیریت داده‌های مشتری می‌تواند به معنای موفقیت مالی شگفت‌انگیز یا مرگ زودهنگام کسب‌وکار شما باشد.

CRM فناوری است که وقتی با شیوه‌ها و استراتژی‌های تجاری همراه باشد، این بحران مدیریت داده را با ارائه یک پلتفرم واحد برای جمع‌آوری و ردیابی هر تعاملی که تیم شما با مشتریان خود دارد، حل می‌کند. CRM به تیم فروش و بازاریابی شما کمک می‌کند تا داده‌های یکسانی را مشاهده کنند و آنها را در همان صفحه بمانند. همچنین به کارمندان شما این امکان را می دهد که به سرعت ترجیحات مشتری و نگرانی های گذشته شما را بررسی کنند، زیرا CRM همگرا مانند پارس ویتایگر یک نمای 360 درجه از مشتریان شما ارائه می دهد.

علاوه بر این، CRM آژانس خلاق با حذف داده‌های تکراری در فرآیند پاک‌سازی داده‌های قدیمی از پایگاه داده، به جلوگیری از افزونگی داده‌ها کمک می‌کند، که به تیم شما کمک می‌کند تا اطلاعات را با یک سیستم یکپارچه حفظ و به‌روزرسانی کند.

یک جهش در جریان درآمد خود ارائه دهید

ثابت شده است که CRM باعث افزایش بهره وری فروش، سهمیه بندی نرخ فروش و حتی افزایش اندازه خریدهای انجام شده توسط سرنخ ها می شود. بر اساس یافته‌های ما، مشاهده شده است که با استفاده از پارس ویتایگر CRM، تیم‌های فروش افزایش بیش از 26 درصدی در بهره‌وری خود داشته‌اند.

در واقع، این اعداد زمانی جالب تر می شوند که تیم های فروش و بازاریابی به CRM تلفن همراه مانند پارس ویتایگر دسترسی داشته باشند. بر اساس یک مطالعه، بیش از 65 درصد از نمایندگان فروش با استفاده از فناوری CRM تلفن همراه به اهداف خود رسیدند در حالی که 23 درصد بدون نرم افزار CRM تلفن همراه به اهداف خود رسیدند.

از دیدگاه خلاقانه، آژانس هایی که اغلب باید بر روی فعالیت های هنری تمرکز کنند، باید به طور همزمان بین چندین کار مانند ایجاد هنر، طرح ها و محتوا، ارائه پروژه به مشتریان و انجام اصلاحات لازم بر اساس نیازهای مشتری خود حرکت کنند. .

CRM ابزاری عالی در این شرایط است، جایی که به حفظ برنامه های کارمندان شما کمک می کند تا مدیران حساب شما هرگز مجبور نشوند تماس مشتری را از دست بدهند یا زمانی که نیاز به تماس مجدد با مشتری دارند فراموش کنند.

تقسیم بندی سرنخ

اگرچه همه ما آرزو می کنیم که اینطور نباشد، اما حقیقت این است که همه سرنخ ها مشتری شما نمی شوند. علاوه بر این، مشتریان مختلف، سرنخ ها و مشتریان بالقوه دارای اولویت های متفاوتی هستند. CRM یک نرم افزار تست شده با زمان است که به شما کمک می کند تا مشتریان را طبقه بندی کنید و پس از آن به تیم شما اجازه می دهد تا سطح توجه مورد نیاز مشتریان شما را به صورت جداگانه تعیین کند.

CRM به تفکیک سرنخ های سرد و گرم در قیف فروش شما کمک می کند، زیرا عملکرد تفکیک سرنخ و تماس در یک CRM بهترین راه برای مقابله با این چالش است.

آنجایی که آژانس‌های خلاقانه‌ای را با تلاش‌های خلاقانه‌تر به فروش می‌رسانند، از برخی جهات، آژانس‌های خلاق بیشتر از شرکت‌های سنتی باید بیشتر با مشتریان خود مدیریت کنند.

با توجه به ماهیت کسب و کار، حتی یک محصول یک اقدام خلاق نیز این پتانسیل را دارد که در طول سفر مشتری تغییر کند، به آن یک CRM بهترین ابزار را برای راضی نگه داشتن مشتریان شما در طول دوره ایجاد تا اجرا می کند.

این دلیل است که یک مطالعه دانشگاهی داد که " CRM بهترین روابط را در حفظ و حفظ و نگهداری از مشتریان است."

Try-ConvergeHub-For-Free

نتیجه

از این رو، می‌توان خلاصه کرد که CRM می‌تواند یک تغییر واقعی بازی برای بازاریابان بسیاری از آژانس‌های خلاق با ارتباط با مشتریان از هوشمندانه‌ترین خود، استفاده از قابل اعتمادترین و قابل اعتمادترین راه را برای افزایش حفظ و تقویت کسب و کارها انجام دهد. کار آنها باشد.