مزایای فناوری Cloud، مزایای رایانش ابری

فناوری | توسط پاتریشیا جونز

امکانات فناوری Cloud

با جامع فناوری ابر آشنا شوید. پذیرش پذیری، ذخیره سازی آنلاین مقرون به صرفه بودن - سه مزیت عمومی رایانش ابری هستند. اغراق آمیز نیست اگر بگوییم بر اساس این چندگانه، شرکت های بزرگ و کوچک متقاعد می شوند که زیرساخت های خود را در فضای ابری ترسیم کنند. اما آیا این 3 عامل تنها مزیت های ابر هستند؟ بزرگترین ابر در دید پنهان است؟

خوب، اگر واقعاً فکر کنید، امضای توافق نامه، راه اندازی فرآیند ابری و آموزش کار را ارسال کنید - مزایای واقعی ابر رخ می دهد، مزایایی که لزوماً توسط خود فروشندگان ذکر شده است.

طبق آخرین گزارش Forrester، صرفه جویی در هزینه… کشش…. انفجار بار از مزایای ثانویه ابر است. موارد واقعی دیرتر ظاهر می شوند که ارزش بسیار بیشتری نسبت به برنامه ریزی اولیه برای کسب و کار فراهم می کنند. جالبه نه؟

همانطور که مدیر ارشد اجرایی یک شرکت تجاری پیشرو بیان می‌کند – شگفت‌انگیز است که بعد از پیاده‌سازی نرم‌افزار CRM ابری ، مزایای قابل‌توجه‌تر ابر درک شده است. من اینها را به عنوان بستنی روی کیک تعریف می کنم. این مزایای غیرمنتظره اما خوشایند ابر ناگزیر به شرکت من فرصت بسیار مورد نیاز برای رشد و گسترش داده است. ''

بنابراین، مزایای غیرمنتظره ای که شرکت ها از راه اندازی مجازی خود به دست می آورند چیست؟ این یک قطعه است -

1. انعطاف پذیری: فکر کنید چه چیزی یک کسب و کار را از دنبال کردن ایده های جدید باز می دارد؟ کمبود وقت و پول. فرض کنید می خواهید یک اپلیکیشن جدید طراحی کنید. با استفاده از فناوری ابر، پیکربندی‌های جدید می‌توانند در عرض چند دقیقه راه‌اندازی شوند. از آنجایی که ابر یک مدل پرداخت برای آنچه شما استفاده می کنید دارد، شما فقط برای زمانی که از منابع استفاده می کنید هزینه پرداخت می کنید. در نتیجه، با زمان کمتر و صرفه جویی در هزینه بیشتر، آزادی نوآوری مداوم را خواهید داشت. فناوری Cloud به شما کمک می‌کند تا بدون نگرانی در مورد زمان و هزینه، آزمایش‌هایی را با سرمایه‌گذاری‌های شدید امتحان کنید.

2. فرمول آزمایش شده و آزمایش شده: تعداد کمی از کارشناسان شکایت دارند که خدمات ابری پلتفرم یکسانی را برای همه مشتریان تجاری ارائه می دهند. آنها ابر را برای ارائه خدمات همگن درک می کنند. با این حال، همین ویژگی ابر را می‌توان در یک نور مثبت دید. بدانید که به دلیل خدمات ابری همگن، مشاغل جدید بلافاصله در معرض فرمول ها، فرآیندها و رابط های اثبات شده قرار می گیرند. با تشکر از یادگیری جمعی و اشتراک گذاری که باعث می شود کسب و کارها از یکدیگر سود ببرند.

3. ادغام سریع و روان: تعجب می کنید که چرا اکثر ادغام ها اینقدر طولانی و با تأخیر هستند؟ نیازی به گفتن نیست که انتقال داده از یک سیستم به سیستم دیگر است که ادغام را به یک نقطه گیر تبدیل می کند. پس از معرفی فناوری ابری، ادغام ها و ادغام ها نسبتاً روان و سریع تر شده اند. اکنون تجمیع سازمان ها و ادارات دیگر کار دشواری نیست. دیگر نیازی به کدگذاری دستی اطلاعات از سیستمی به سیستم دیگر نیست. منفعت نهایی، کاربر نهایی است که می تواند به سرعت به داده های ادغام شده در سازمان های به هم پیوسته با استفاده از سیستم های مبتنی بر ابر دسترسی پیدا کند.

4. منابع سرمایه گذاری های تکنولوژیکی: فناورانه کلید شکوفایی در یک اقتصاد جهانی فوق رقابتی هستند. با این حال، چند سازمان قادر به انجام این کار هستند؟ برای دستیابی به آخرین فناوری، سازمان‌ها به راهنمایی و مدیران مدیران ارشد فناوری و مدیران ارشد فناوری خود (که باید نظارت بر سیستم‌های فناوری اطلاعات هستند) نیاز داشته باشند. برای بهتر این واقعیت، آمارهای زیادی ارائه می شود که نشان می دهد نزدیک به 80٪ از زمان و بودجه فناوری اطلاعات تعمیر و نگهداری معمول می شود.

خوب، دانیم ابر که همه ما می دانیم رهبران فناوری اطلاعات را از تعمیر و نگهداری معمول خسته کننده رها می کند. آنها زمان کافی برای فکر کردن و انتخاب منابع فناوری مناسب برای کسب و کار را دارند.