4 منطقه ای که سیستم CRM شما در سال 2018 به اکسل نیاز دارد

یک سیستم CRM دست و پا گیر و ذخیره سازی معمولی تنها با یک سیستم ساده از داده های مشتری و همراه با آن، چند زمینه مرتبط برای انجام وظایف را برای تیم فروش شما ارائه می دهد. اوقات فراغت با این فیلدها در CRMهای منسوخ شده، ظاهر آنها بسیار گیج کننده و ساختار بدون هستند. به عبارت دیگر، پلت‌فرم‌های CRM قدیمی اصلاً با استانداردهای تجاری امروزی ما مطابقت دارند، زیرا بیان ساده‌تر، با نیازهای بیشتر افراد در سازمان‌های سازمان‌های مدرن مطابقت دارند.

رابط کاربری به یک عاملیت حیاتی تبدیل شده است، حتی اگر ممکن است به عنوان یکی از معمولی های انتخاب CRM فکر نکنید. - پل گرینبرگ برای توییت کلیک کنید

اطمینان، در مورد CRM از زمان آغاز به کار راه طولانی را پیموده است. پلتفرم‌های CRM مدرن ، سیستم‌های درجه مصرف‌کننده را برای ارائه بهترین تجربیات کاربر در کلاس‌ها می‌سازند، که به‌طور خاص برای سازمان‌های مختلف طراحی شده‌اند.

به گفته بسیاری از مشتریان، آنها حتی پارس ویتایگر را به عنوان CRM نمی دانند، بلکه به عنوان یک فرم تجاری جامع برای افزایش بهره وری، بازگشت سرمایه و بررسی نگاه می کنند.

CRM مدرن پلتفرمی است که بیشتر از کمک به کسب و کارها برای سازماندهی داده های مشتریانشان انجام می دهد. به گفته خود، فناوری مدیریت ارتباط با مشتری امروزی رشد کرده است تا به یک بخش فعال و جدایی ناپذیر از استراتژی تعامل با مشتری شما تبدیل شود. سیستمی که جدا از اینکه صرفاً یک مکان مرکزی برای ذخیره داده‌های مشتری است، پلتفرمی است که به جمع‌آوری خودکار داده‌ها، تجزیه و تحلیل داده‌ها و مهم‌تر از آن به یافتن بینش مشتری کمک می‌کند.

راه‌حل‌های مدرن CRM مانند ConvergeHub، مدیریت گردش کار، اتوماسیون فروش و بازاریابی، پشتیبانی مشتری، و سایر موارد ضروری را ارائه می‌کنند که به ارائه یک پلتفرم تجاری سرتاسر برای مدیریت تمام جنبه‌های سفر مشتری کمک می‌کند. از انواع ابزارها و فناوری های شخص ثالث برای اصلاح اکوسیستم تعامل گسترده با مشتری شما پشتیبانی می کند.

با این حال، از آنجایی که این انواع برنامه‌های افزودنی در سیستم می‌تواند در هنگام استفاده از یک سیستم CRM برای کسب‌وکار شما بسیار زیاد باشد، بهترین کار این است که در هنگام خرید یک CRM نیازهای خود را به این 4 بخش مهم در نظر بگیرید:

#1. تجربه کاربری بصری

بزرگترین چالش با اکثر استقرار CRM پذیرش کاربر است. به گفته ربکا وتمن از تحقیقات هسته ای:

ساده کردن تمرکز، قرار دادن اطلاعاتی که کاربر برای اتخاذ مؤثرترین تصمیم یا انجام بهترین اقدام بعدی به آن نیاز دارد، مهم است.

از این رو به زبان ساده، اگر استفاده از CRM آسان نباشد، هرگز به کارمندان شما کمک نمی کند تا وظایف خود را بهتر انجام دهند، بلکه وظایف را پیچیده تر و سخت تر می کند و در نتیجه افراد از آن استفاده نمی کنند.

بنابراین، برای ساده‌سازی فرآیندهای کارمند و بهینه‌سازی تعاملات با مشتری، راه‌حل‌های CRM باید راه‌های مختلفی را برای تعامل با سیستم ارائه دهند. به موجب آن، شما باید یک سیستم CRM بخرید که به ایجاد انواع و نقش‌های کاربری مختلف کمک می‌کند، که به کاربران اجازه می‌دهد فقط اطلاعات مربوط به آنها را برای فعالیت‌های مربوطه خود مشاهده کنند. علاوه بر این، بینش ها باید به صورت بصری ارائه شوند تا زمانی که امکان کمک به کاربران برای اقدام قاطع وجود داشته باشد. پلتفرم CRM همچنین باید یک رابط بصری (هم برای دسکتاپ و هم برای موبایل) داشته باشد تا کارکنان حوزه شما بتوانند بدون توجه به مکان یا دستگاه، تجربه مشابهی از استفاده از یک پلت فرم CRM پیدا کنند.

به گفته پل گرینبرگ، نویسنده CRM در سرعت نور:

رابط کاربری تبدیل به یک ماموریت حیاتی شده است، حتی اگر ممکن است به آن به عنوان بخشی معمولی از انتخاب CRM فکر نکنید.

#2. اتوماسیون گردش کار

هر پلتفرم مدرن CRM باید در خودکارسازی فرآیندها (در صورت امکان) برای برتری در مدیریت گردش کار برتر باشد. اتوماسیون پیشرفته در سیستم های CRM به اجرای بهترین شیوه ها در سازمان، بهبود شاخص های عملکرد و بهره وری و در نتیجه کاهش هزینه کمک می کند. گردش کار هوشمند می تواند ارزش بی نظیری را در سراسر سازمان در چندین زمینه کلیدی مانند:

  • تسهیلات مسیریابی تماس هوشمند
  • جریان نقدی قابل پیش بینی
  • انطباق SLA (توافقنامه سطح خدمات) در کل چرخه عمر حل و فصل خدمات مشتریان بالقوه و مشتریان

#3. تراز فرآیند

کسب و کارهایی که از CRM به عنوان یک پلتفرم در سازمان خود استفاده می کنند، می توانند فرآیندهای تجاری خود را در کل سازمان خود هماهنگ کنند تا زمینه های کاری زیر را مدیریت کنند که شامل:

  • تماس با مدیریت
  • مدیریت سفارش
  • خدمات تحویل کالا
  • مدیریت فرآیند ادعا
  • مدیریت درخواست خرید

فعال کردن گردش کار در فرآیندهای پس از فروش، هشدارهای به موقع و اعمال سایر پارامترهای مهم در مورد فروش، بازده، صورتحساب و پرداخت و بسیاری از فعالیت های خرید دیگر را تضمین می کند.

#4. پلت فرم و ساخته شده است

راه حل های CRM مدرن برای SMB ها معمولاً SaaS یا به عبارت دیگر مبتنی بر ابر هستند. با این حال، اگر سازمان شما تیمی از کارکنان فناوری اطلاعات دارد، می‌توانید به فروشندگان CRM نیز فکر کنید که گزینه‌های میزبانی ترکیبی و آزادی انتخاب را در فضای ذخیره‌سازی ابری ارائه می‌دهند. علاوه بر این، برخی از سیستم های CRM بر اساس استانداردهای باز ساخته شده اند، در حالی که برخی دیگر از کدهای اختصاصی استفاده می کنند.

نتیجه

از این رو، سیستم CRM فعلی را ارزیابی می کند، یا حتی اگر به دنبال سیستم بهتری باشید، این چهار حوزه را در ذهن شما حفظ می کنید، زیرا این عوامل مهم هستند که در نهایت ارزشی دارند که می گیرند. تاثیر می گذارد. از CRM شما و شما برای دستیابی به ROI بهتر است.

صبر کن! اگر 2 دقیقه فرصت دارید… نظر خود را در زیر بنویسید و به ما اطلاع دهید که بزرگترین غذای شما چه بوده است!