اسرار بازاریابی و اتوماسیون کسب و کار با پارس ویتایگر CRM

بهره وری | توسط پاتریشیا جونز

مارکت و اتوماسیون کسب و کار

هرچه کسب‌وکار شما بیشتر از قبل می‌توانید سرنخ‌ها را بسازید و در ایجاد روابط بلندمدت موفق شوید، حتی اگر مشتریان بالقوه‌تان برای خرید محصولات یا خدمات شما آماده شوند، احتمالاً ممکن است که سرنخ‌ها را بپذیرید و در نتیجه میزان خط لوله را تغییر دهید. فروش خود را افزایش دهید.
برای کمک به پرورش و پرورش سرنخ ها برای حرکت در قیف مارکت، به نرم افزار بازاریابی و اتوماسیون کسب و کار نیاز دارید که به شما کمک کند تا کار خسته کننده ارتباط با سرنخ ها را در طول سفر مشتری کنار بگذارید. با این وجود، بازاریابی و اتوماسیون کسب و کار نباید با روشی «تنظیم و فراموش کن» شود. از آنجا برای استفاده صحیح از بازاریابی و اتوماسیون کسب و کار، باید هدف کمپینی های خود را برای دستیابی به اهداف و اهداف خاص به درستی تنظیم و حفظ کنید.

به طور متوسط ​​51 درصد از شرکت ها در حال حاضر از نرم افزار بازاریابی استفاده می کنند. با بیش از نیمی از شرکت های B2B (58٪) قصد دارند این فناوری را اتخاذ کنند.-Emailmondayبرای توییت کلیک کنید

اجازه دهید نگاهی به 5 راز موفقیت آمیز بازاریابی و اتوماسیون کسب و کار بیندازیم:

#1. CRM خود را آماده و سازماندهی کنید

اطمینان حاصل کنید که پایگاه داده CRM خود را تمیز کرده اید زیرا با نرم افزار بازاریابی و اتوماسیون کسب و کار شما هماهنگ می شود. بنابراین، اگر پایگاه داده شما دارای اطلاعات منسوخ یا تکراری زیادی باشد، مطمئناً با مشکل بدی روبرو خواهید شد. همیشه پایگاه داده CRM خود را مرور کنید، نام مخاطبین خود را پاک کنید، ورودی های تکراری را حذف کنید و مخاطبین را با حساب های مناسب مرتبط کنید.

#2. اعتبار سنجی آدرس های ایمیل

یکی دیگر از مراحل حیاتی در ایجاد نرم افزار اتوماسیون تجاری و بازاریابی برای شما این است که تمام آدرس های ایمیل در پایگاه داده CRM خود را تأیید کنید. برای این کار، می‌توانید تمام آدرس‌های ایمیل خود را از طریق یک سرویس تأیید ایمیل اجرا کنید و ایمیل‌هایی که تأیید نشده‌اند را برطرف کنید. در چندین مورد، اینها خطاهای کوچکی هستند که به راحتی قابل رفع هستند (یعنی gmil و gamil به gmail). در شرایط دیگر، ممکن است ایمیل های زیادی پیدا کنید که ممکن است دیگر فعال نباشند. بنابراین قبل از وارد کردن ایمیل های خود به پلتفرم بازاریابی و اتوماسیون کسب و کار خود مراقب حذف آنها باشید .

#3. همه را سوار کنید

قبل از اینکه کمپین های بازاریابی خود را با استفاده از نرم افزار اتوماسیون تجاری و بازاریابی انجام دهید، به چگونگی تأثیر این نرم افزار بر فرآیندهای بازاریابی و فروش خود بپردازید. آیا نحوه تخصیص سرنخ های شما در حال حاضر تغییر خواهد کرد؟ آیا جای استراتژی های توسعه فروش شما را خواهد گرفت؟ برای این کار، باید منابع دیگری را در کسب و کار خود بررسی کنید، از جمله بخش فناوری اطلاعات، مدیر وب سایت، رهبران تیم بازاریابی و خلاق، تیم SEO و مدیر CRM خود. از آنجایی که برای اینکه نرم‌افزار اتوماسیون کسب‌وکار و بازاریابی شما کارآمدتر عمل کند، به کمک این تیم‌ها برای کارهایی مانند ایجاد محتوا، احراز هویت ایمیل، کدهای رهگیری و یکپارچه‌سازی نرم‌افزار، در صورتی که یک برنامه شخص ثالث است با شما نیاز دارید. پایگاه داده CRM.

اگر از پاسخ‌ها مطمئن نیستید، به ارائه‌دهنده اتوماسیون خود مراجعه کنید، اما زودتر به سؤالات پاسخ دهید تا بتوانید از سیستم اتوماسیون تجاری و بازاریابی خود حداکثر بهره را ببرید.

#4. تست، تجزیه و تحلیل و به روز رسانی

هنگامی که سیستم اتوماسیون کسب و کار و بازاریابی شما راه اندازی و راه اندازی می شود، لازم است که همچنان به آزمایش و تجزیه و تحلیل خروجی نرم افزار ادامه دهید. هر جنبه ای از کمپین های بازاریابی و پرورش سرنخ شما برای امتیازدهی به سرنخ شما می تواند بسیار بهبود یابد، زمانی که بدانید انتظار دارید چه نتایجی را از نرم افزار ببینید. بنابراین با آزمایش، تجزیه و تحلیل و به روز رسانی نتایج می توانید اصلاحات لازم را انجام دهید و استراتژی های بهتری برای رشد کسب و کار خود ایجاد کنید.

#5. ادامه تحصیل

ما هم مثل اکثر ما مطمئن هستیم. شما همه چیز را در مورد اتوماسیون تجاری و بازاریابی و بهترین شیوه های آن در چند ماه اول خود یاد نخواهید گرفت. بنابراین، برای اینکه بتوانید بیشترین بهره را از تجربه اتوماسیون تجاری و بازاریابی خود ببرید، باید به آموزش کارکنان و خودتان در مورد آخرین به روز رسانی ها و بهترین شیوه ها و موارد دیگر ادامه دهید. چندین مکان وجود دارد که می توانید این اطلاعات را پیدا کنید، که شامل انجمن ها، وبینارها و گروه های کاربری نرم افزار می شود.

ConvergeHub را به صورت رایگان امتحان کنید

نتیجه

اتوماسیون کسب و کار و بازاریابی ابزار فوق العاده ای است که به راحتی می تواند موفقیت را برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد. ما مطمئن هستیم که با رعایت نکات فوق، در راه رسیدن به یک تجربه موفقیت آمیز در کسب و کار و نرم افزار بازاریابی خواهید بود.

صبر کن! اگر 2 دقیقه فرصت دارید... نظر خود را در زیر زمین قرار دهید و به ما اطلاع دهید که بزرگترین غذای شما چه بوده است!