موثرترین استراتژی های تولید سرنخ برای SMB

منابع کوچک بیز | توسط پاتریشیا جونز

استراتژی های نسل پیشرو

تولید سرنخ اصلی ترین و مهم ترین مرحله یک چرخه فروش است. در واقع می توان از آن به عنوان "موتور فروش" هر کسب و کاری نام برد. استراتژی های تولید سرنخ که در این مرحله دنبال می شود مستقیماً بر فروش منعکس می شود. از آنجایی که، اگر سرنخ کیفیت برتری نداشته باشد، به عبارت دیگر، اگر با «مشتری ایده آل» برند شما مطابقت داشته باشد، قیف و خط لوله فروش شما ممکن است به شدت ضعیف و آسیب پذیر باشد. کاهش درآمد فروش

تولید سرنخ شامل تکنیک جمع آوری پایگاه داده از سرنخ های بالقوه با اطلاعات تماس آنها می شود. از آنجایی که استراتژی‌های کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​بیشتر اصول کمتر و به دست آوردن می‌چرخد، تاکتیک‌های تولید سرنخ هرگز نباید برای شرکت شما یک سرنخار ناخوشایند باشد.

84٪ از مصرف کنندگان به توصیه های خانواده و دوستان خود اعتماد دارند. - نظرسنجی نیلسن (2017)برای توییت کلیک کنید

به عنوان یک روش، تولید سرنخ کمک می کند تا مشتریان بالقوه متمرکز را به قیف فروش خود منتقل کنید که به موجب آن می توانید آن سرنخ ها را برای پرورش هدف قرار دهید و در نهایت فروش ایجاد کنید.

در اینجا چند ایده تولید سرنخ با بودجه کم برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​آورده شده است که به نظر ما برای رشد SMB ها به اندازه کافی جالب است:

#1.  خروج از پنجره قصد

ایجاد یک پاپ آپ قصد خروج برای وب سایت شما به سختی به 15 دقیقه نیاز دارد. پاپ آپ قصد خروج به کسب و کارها کمک می کند تا با ارائه یک فرم شرکت در هنگام خروج از وب سایت شما، حرکت وب سایت و کاربران برنامه های تلفن همراه را ردیابی کنند.

هنگامی که متوجه شدید بازدیدکننده وب سایت شما در حال ترک سایت شما است، با ایجاد پاپ آپ قصد خروج، بدون اعمال دکمه CTA (کلیک برای اقدام) مانند ثبت نام یا خرید، می توانید بازدید کننده خود را قطع کرده و آنها را مجدداً به انجام یک اقدام خاص هدایت کنید. .

چندین سازمان بزرگ از مدت ها قبل از این تکنیک استفاده می کنند و با اجرای آن به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود به نتایج مثال زدنی دست یافته اند.

هنگامی که افراد صفحه قیمت گذاری، صفحه فرود یا سبد خرید شما را رها می کنند، می توانید از پنجره خروجی استفاده کنید، زیرا این قسمت های وب سایت شما به افراد اجازه می دهد تا مهم ترین تصمیم را قبل از خرید محصولات و خدمات شما اتخاذ کنند.

#2. افزودن دکمه فراخوان برای اقدام

دکمه‌های فراخوان که به عنوان CTA شناخته می‌شوند، برای جذب افراد به استفاده از یک محصول، برنامه یا خدمات خاص استفاده می‌شوند. CTA برای تحریک پاسخ های فوری است. برای مثال، آنها دلایل قانع‌کننده‌ای را برای خرید فوری با عبارات کلیک- طعمه‌ای مانند « این پیشنهاد 3 ساعت دیگر منقضی می‌شود» در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند .

می‌توانید دکمه‌های فراخوان را در بروشورهای دیجیتال، کاتالوگ‌ها، ایمیل‌ها و موارد دیگر قرار دهید. از این رو، یک CTA باید به شیوه ای موثر طراحی شود که محتوای قابل کلیک را در خود جای دهد. به عنوان مثال، می توانید در محتوای CTA خود بگنجانید که محصول یا خدمات شما چه چیزی می تواند ارائه دهد و چگونه مصرف کننده می تواند در واقع ثبت نام کرده و به صورت رایگان از آن استفاده کند.

همیشه مطمئن شوید که دکمه CTA "ثبت نام رایگان" شما باید به اندازه کافی جاز باشد تا بیشتر از هر چیز دیگری در صفحه وب متمایز باشد.

#3. بهترین شیوه ها یا داستان های موفقیت را به اشتراک بگذارید

اکثر مشتریان شما همیشه دوست دارند بدانند که آیا محصول یا خدمات شما واقعاً برای آنچه می گویید می ایستد یا می تواند راه حلی را که مشتریان شما به دنبال آن هستند ارائه دهد.

بهترین راه برای پاسخ به این سوال این است که نشان دهید برند شما چه کاری برای مشتریان شما انجام داده است و چگونه کسب و کار آنها با خرید محصولات یا خدمات شما سود می برد.

بنابراین، در حالی که داستان های موفقیت خود را به اشتراک می گذارید، یک مقدمه قانع کننده کوچک با یک CTA بنویسید که از مشتریان احتمالی شما می خواهد که پس از دانلود آنها، جزئیات خود را پر کنند.

به این ترتیب، متوجه خواهید شد که مشتریان بالقوه شما در حال تلاش برای یافتن راه حلی برای چالش هایی هستند که در داستان خود ذکر کرده اید و ممکن است علاقه مند به خرید محصولات یا خدمات شما برای حل مشکلات خود باشند.

#4. وبلاگ نویسی مهمان

وبلاگ نویسی مهمان راهی برای ایجاد سرنخ است. وبلاگ نویسی به عنوان مهمان در وب سایت های دیگران، ترافیک وب شما را افزایش می دهد و در نتیجه با استفاده از پیوندهای پشتیبان در محتوای وبلاگ برای هدایت ترافیک به وب سایت شما، راه حل های شما را بالقوه معرفی می کند.

وبلاگ های مهمان بیشتر در وب سایت هایی منتشر می شوند که ترافیک بسیار بالایی را جذب می کنند.

با این حال، قبل از شروع وبلاگ نویسی در اینجا چند نکته وجود دارد که باید به خاطر بسپارید:

  • محتوای قانع‌کننده‌ای را ارائه کنید که بر جایگاه شما متمرکز است
  • مطالب را فقط در وب سایت هایی ارسال کنید که مخاطبان متناسب با جایگاه شما هستند
  • مطمئن شوید که صاحب وبلاگ در وب سایت های رسانه های اجتماعی فعال است

#5. اضافه کردن توصیفات

توصیفات شبیه به داستان های موفقیت است، اما در حالی که داستان های موفقیت از انتهای شما نوشته می شود، توصیفات مستقیماً توسط مشتریان شما و به قول خودشان ارائه می شود.

شما اغلب مشتریانی را خواهید یافت که در رسانه های اجتماعی برای قدردانی از محصول شما، تلاش های پشتیبانی مشتری یا حتی سازمان شما ارتباط برقرار می کنند. شما همیشه می توانید از این توصیفات استفاده کنید و آنها را در وب سایت خود منتشر کنید.

توصیفات روشی بسیار مؤثر برای نشان دادن موفقیت شما است که به مشتریان بالقوه شما کمک می کند تا در مورد خرید تصمیم بگیرند.

#6. اثبات اجتماعی را اضافه کنید

طبق نظرسنجی نیلسن: "84٪ از مصرف کنندگان به توصیه های خانواده و دوستان خود اعتماد دارند."

بنابراین، بازاریابی دهان به دهان در رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای ایجاد سرنخ است. چندین پورتال وجود دارد که به شما امکان می دهد به سرنخ های بالقوه خود متصل شوید. یکی از این پورتال ها لینکدین است.

هنگامی که با سرنخ ها ارتباط برقرار کردید و میزان علاقه را درک کردید، می توانید گفتگو را با مشتری بالقوه شروع کنید یا حتی گروه های لینکدین ایجاد کنید، که به افراد با سلیقه و علایق مشابه اجازه می دهد تا در مورد پست های شما در گروه نظر دهند یا به آنها واکنش نشان دهند.

بردن

به عنوان یک افزونه، در اینجا پیوندی به CONVERGEHUB LEAD GENERATOR وجود دارد، که ابزاری رایگان است که به شما امکان می‌دهد از صفحه رسانه‌های اجتماعی هر کسی (مانند LinkedIn، فیس‌بوک، Yelp و غیره) بازدید کنید و همه اطلاعات را فوراً بدون هیچ گونه تایپ دستی ضبط کنید.

با استفاده از این ابزار رایگان می توانید با یک کلیک ماوس، سرنخ های واجد شرایط را از رسانه های اجتماعی، سایت های دیگر و حتی جیمیل ذخیره کنید. حتی به شما این امکان را می‌دهد که یادداشت‌هایی ایجاد کنید و وظایف را دنبال کنید تا از آن شروع کنید.

شما می توانید سرنخ های گرفته شده را در خود Lead Generator ذخیره کنید یا آنها را در ConvergeHub CRM برای قدرت فروش بیشتر ذخیره کنید.

ما هیچ استراتژی تولید سرنخ آیا دیگری را برای SMB ها با بودجه کم از دست داده ایم؟

ConvergeHub را به صورت رایگان امتحان کنید

در چنین شرایطی، لطفاً نظر دهید و در کادر نظر زیر به ما اطلاع دهید.