نکاتی برای کسب معاملات بیشتر با مدیریت موثر خط لوله فروش

فروش | توسط پاتریشیا جونز

خط لوله فروش

شما با اجرای کمپین های موفق از بهترین استراتژی ها برای استفاده از کردید و هر کاری که ممکن است انجام شود تا خط لوله فروش خود را با تعداد سرنخ بارگیری کنید - اما بعد چه؟

آیا شما می توانید تبدیل شوید یا آنها را از شکاف ها از بین می روند؟

به طور متوسط، 65 درصد از فروشندگانی که از CRM استفاده می کنند، سهمیه فروش خود را می دهند. تنها 22 درصد از فروشندگانی که از CRM موبایل استفاده می کنند نمی توانند خود را محاسبه کنند. برای توییت کلیک کنید

اکنون، خط لوله فروش فقط فضایی نیست که در آن فرصت‌های طلایی برای فروش جمع آوری می‌کنید، بلکه کلید فرآیندها و الگوهای فرآیند فروش شما نیز هست.

در واقع، زمانی که بگوییم برای افزایش تبدیل، کسب‌وکارها باید خط لوله فروش خود را به طور موثر مدیریت کنند، می‌تواند درست باشد، زیرا طبق تحقیقات مشخص شده است که کسب‌وکارهایی که قادر به تسلط بر مهارت‌های مدیریت خط لوله هستند، تقریباً 28 درصد رشد در درآمد خود دارند. .

از این رو به عنوان یکی از محبوب ترین فروشندگان ابزارهای CRM جایگزین Salesforce، ما اینجا هستیم تا با به اشتراک گذاشتن هفت نکته آزمایش شده برای مدیریت موثر خط لوله فروش خود، به شما کمک کنیم تا بتوانید معاملات بیشتری را به سرعت ببندید.

نکات شماره 1

چشم انداز مناسب را هدف قرار دهید

منظور ما در اینجا این است که کسب و کارها باید بر کیفیت به جای کمیت تمرکز کنند تا فرصت های خود را به سرعت از طریق خط لوله انتقال دهند، زیرا تنها راه برای افزایش سرعت هر چرخه فروش تنها با تمرکز بر معامله مناسب است.

از این رو، از قبل برنامه ریزی کنید تا شرکت یا چشم انداز مناسبی را که برای کسب و کار خود نیاز دارید و همچنین تصمیم گیرندگانی که برای بستن معامله باید به آنها نزدیک شوید، تعیین کنید.

برای این کار، داده های تاریخی ذخیره شده در ابزار ساده CRM خود را بررسی کنید و مشتریان ایده آل برای کسب و کار خود را شناسایی کنید.

دریابید که کدام کانال ها بهترین معاملات را به کسب و کار شما ارائه می کنند.

همچنین توصیه می شود که بتوانید توصیفات را در وب سایت های رقیب خود بررسی کنید و مطالعات موردی آنها را مطالعه کنید تا ارزیابی کنید که آنها چه نوع شرکت هایی را برای رشد فروش خود هدف قرار می دهند.

نکات شماره 2

جمع آوری اطلاعات در مورد معامله

وقتی می دانید که مشتریان بالقوه واقعاً از برند شما چه می خواهند، انتقال معاملات در مراحل مختلف در خط لوله آسان تر می شود که به شرح زیر است:

  • اکتشاف
  • صلاحیت رهبری
  • نسخه ی نمایشی یا جلسه
  • پیشنهاد
  • مذاکره و تعهد
  • فرصت برنده شد
  • پس از خرید

به یاد داشته باشید که فقط اطلاعات تماس به تنهایی هرگز به بستن یک معامله کمک نمی کند، بنابراین باید درک عمیقی از چالش های تجاری، نقاط دردسر، بودجه و اهداف مشتریان احتمالی خود داشته باشید.

هرگز از زیر سوال بردن مشتریان بالقوه خود برای یافتن نیازهای آنها خودداری نکنید و همیشه با توجه به نیازهای مشتری بالقوه خود برای جمع آوری جزئیات مهم تجاری گوش دهید.

بودجه آنها، تصمیم گیرندگان آنها و جدول زمانی را که برای اجرای راه حل انتظار دارند، بیابید.

نکات شماره 3

زمان خود را به طور موثر مدیریت کنید

زمانی که کسب‌وکارها چیزهای زیادی برای حل کردن در سینی خود دارند، گاهی تمرکز بر فرآیندهای فروش واقعاً دشوار می‌شود.
به‌عنوان یک فروشنده CRM با استفاده آسان، مشاهده کرده‌ایم که اکثر گزارش‌های فروش و وظایف مدیریت، ساعات کاری ارزشمند اکثر افرادی که در تیم‌های فروش کار می‌کنند را مصرف می‌کند.

از این رو، برای به حداکثر رساندن کارایی فرآیند فروش خود، سعی می‌کند با استفاده از یک CRM فروش ، چنین کارهای وقت‌گیر را حذف کنید. برای رشد سریع کسب و کار دارد.

CRM یک ابزار رشد کسب و کار است که نه تنها می تواند به تنظیم گردش کار و خودکارسازی بیشتر وظایف اضافی کمک کند، بلکه حتی به ایجاد گزارش های فروش سفارشی به صورت یکپارچه کمک می کند.

علاوه بر این، CRM همچنین به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا در مورد هر فعالیت مطلع شوند تا در مسیر درست باقی بمانند و بنابراین مانع از سقوط مشتریان بالقوه شوند.

نکات شماره 4

روی هر معامله تمرکز کنید

فرصتی را که در خط لوله فروش خود وجود دارد نادیده نگیرید، بنابراین مطمئن شوید که تمام سوالات مشتریان بالقوه را به موقع پیگیری کرده و به آنها پاسخ دهید.

معاملات خود را سازماندهی کنید تا سریعاً آنها را پرورش داده و تبدیل کنید.

از این رو از ابزار مناسب برای ردیابی حرکت هر معامله استفاده کنید، خط لوله فروش را به طور منظم ارزیابی کنید تا معاملات سرد در خط لوله را شناسایی کنید، و در صورت نیاز پس از تعیین ویژگی های همه معاملات ارزشمند خود، به مشتریان احتمالی خود توجه فوری کنید.

نکات شماره 5

طول چرخه فروش خود را کاهش دهید

هر چه چرخه های فروش طولانی تر باشد، احتمال بستن آن معاملات کمتر است. بنابراین، کسب‌وکارها باید یک جدول زمانی برای بستن معاملات خود تعیین کنند و برنامه‌ای برای یافتن یک مسیر روشن برای اطمینان از اقدامات لازم برای برنده شدن آنها در یک دوره زمانی خاص ایجاد کنند.

برای این کار از یک CRM فروش برای اندازه‌گیری مراحل مختلف خط لوله استفاده کنید و بفهمید که نمایندگان شما در هر مرحله از معامله چقدر زمان نیاز دارند.

اکنون، باید این استراتژی‌های فروش را به‌طور دوره‌ای به‌روزرسانی کنید و راه‌های جدیدی را برای کوتاه کردن چرخه فروش جستجو کنید، همانطور که قبلاً نیز بحث شد.

در واقع، اگر قادر به بستن هر معامله ای در یک بازه زمانی مشخص نیستید، سعی کنید دلیلی را پیدا کنید که معامله را خم می کند تا به آرامی در خط لوله به مرحله بعدی برسد.

نکات شماره 6

خط لوله را به طور منظم شستشو دهید

خط لوله فروش شما همیشه دارای طیف گسترده ای از معاملات خواهد بود و مطمئناً همه آنها به فروش تبدیل نمی شوند.

از این رو از اتلاف وقت بر روی مشتریان بالقوه بی فایده که به راه حل شما نیازی ندارند دست بردارید و با از بین بردن سرنخ های بی کیفیت به طور منظم خط لوله فروش خود را سالم و تمیز نگه دارید.

از ابزار CRM خود برای ایجاد دسته بندی های «معامله سرد»، «معامله داغ» و «معامله مرده» استفاده کنید تا بفهمید کدام یک از مشتریان بالقوه فروش باید دنبال شوند، آنهایی هستند که باید از خط لوله حذف شوند.

با این حال، کورکورانه همه معاملات با کیفیت پایین را رها نکنید، زیرا همیشه باید ببینید که آیا می‌توان مشتری احتمالی را به لیست تماس‌های آینده‌تان اضافه کرد تا بیشتر از سرنخ‌ها حمایت کنید.

نکات شماره 7

جلسات بررسی خط لوله را برگزار کنید

جلسات بررسی خط لوله فروش بهترین راه برای حفظ معاملات شما و همچنین تمرکز بر فرصت هایی است که احتمال بسته شدن آنها به زودی زیاد است.

برای این کار، جلسات انفرادی با نمایندگان فروش را برای ارزیابی خط لوله آنها سرمایه گذاری کنید و از گزارش های دقیق استفاده کنید که می تواند به کاوش بیشتر در بینش هایی که برای یافتن اینکه چه چیزی کار می کند و کجا فرآیند فروش شما نیاز به بهبود دارد، کمک کند.

به‌عنوان یک فروشنده CRM با استفاده آسان، پیشنهاد می‌کنیم که کسب‌وکارها باید یک نمای کلی از لوله‌های لوله‌های فروش خود را داشته باشند و خود را در مراحل اولیه به فروشندگان خود ارائه دهندگان ارائه دهند تا در صورت لزوم با شناسایی موقعیت‌ها و سپس انجام آن‌ها به آن، چرخه های فروش خود را کوتاه می کنند. آنها را فورا

بردن

ایجاد و حفظ یک خط لوله فروش سالم برای رسیدن به فروش و عبور از آن بسیار مهم است. از این رو خط لوله فروش خود را به طور منظم بررسی کنید تا متوجه شوید که چگونه پیش می‌رود و تیم‌های فروش شما باید زمان را صرفاً برای فرصت‌های مناسب انجام دهند و در تصمیم‌گیری‌های مدیریت خط لوله دقت لازم را داشته باشند تا ارزیابی کنند. تسهیل افزایش دهنده.

ثبت نام