یک مخاطب فیس بوک سفارشی از پارس ویتایگر CRM برای SMB ایجاد کنید
بهره وری | توسط پاتریشیا جونز
اکثر صاحبان مشاغل کوچک و متوسط و کاربران CRM برای SMB موافق هستند که رسانه های اجتماعی یک ابزار بسیار کاربردی و مهم برای تبلیغات هستند. با این حال، بسیاری از صاحبان منابع کوچک از تمام منابع و ابزارهای موجود که به صورت رایگان در پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای ایجاد مشتری سفارشی برای تبلیغات خود در دسترس هستند، مشخص هستند.
به عنوان مثال، زمانی که به تبلیغات در رسانه های اجتماعی فکر می کنم، فیس بوک یکی از پذیرفته شده ترین و پرطرفدارترین تفرم ها است زیرا فیس بوک چنین ابزارهای هدفی را که در حال انجام است، می دهد.
فروش به افرادی که واقعاً میخواهند حرف شما را بشنوند بررسی کنید از قطع صحبت غریبههایی که نمیگویند - ست گودین برای توییت کلیک کنید.
یکی از آن ابزارهایی که در فیس بوک یافت می شود، توانایی آپلود لیست مخاطبان سفارشی خود ایجاد شده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا یک CRM آسان برای پلتفرم SMB مانند پارس ویتایگر است.
اگر لیستی از مشتریانی دارید که مدتی است از صفحه کسب و کار شما بازدید نکرده اند و مایلید یک تبلیغ هدفمند برای آنها بفرستید، به عنوان یک یادآوری ساده که به زودی به شما مراجعه کرده و از آن بازدید کنید، ایجاد لیستی از مخاطبان سفارشی بسیار عالی است. راهی برای انجام آن
چند راه برای ایجاد مخاطب سفارشی شما وجود دارد.
صرف نظر از نحوه انتخاب مخاطبان سفارشی، اولین و مهمترین چیزی که باید مطمئن شوید این است که لیستی از مشتریان دارید که شامل شماره تلفن آنها به همراه آدرس ایمیل است.
در مرحله بعد، مطمئن شوید که این لیست به عنوان یک فایل TXT یا یک فایل CSV ذخیره شده است.
ایجاد یک مخاطب سفارشی از طریق مدیر کسب و کار فیس بوک:
1. وارد مدیریت کسب و کار فیس بوک خود شوید.
2. سپس، در زیر دکمه Business Manager (واقع در گوشه سمت چپ بالا)، روی Audiences کلیک کنید.
3. روی تب Create Audience کلیک کنید و در منوی کشویی Custom Audience را انتخاب کنید.
4. در لیستی که روی صفحه ظاهر می شود، Customer File را انتخاب کنید.
5. بر روی “Add Customers from Your Own File یا Copy and Paste Data” کلیک کنید.
6. TXT یا CVS را که قبلا ایجاد و ذخیره کرده بودید در پنجره پاپ آپ آپلود کنید.
7. برای تکمیل فرآیند آپلود، حداقل 30-40 دقیقه به فیس بوک فرصت دهید و مطمئن شوید که لیست را به بهترین شکل ممکن برای توصیف استفاده از آن نام می برید.
8. اکنون، پس از اتمام آپلود، می توانید با استفاده از پایگاه داده CRM خود، یک تبلیغ فیس بوک درست مطابق با مخاطبان دلخواه خود ایجاد کنید.
یا
با استفاده از Ads Manager یک مخاطب سفارشی بسازید:
1. با ورود به مدیر تبلیغات خود، یک تبلیغ فیس بوک ایجاد کنید.
2. در زیر Custom Audiences (پس از رسیدن به بخش مخاطبان) بر روی Create New Tab کلیک کنید و پس از آن بر روی Custom Audience کلیک کنید.
3. در کادری که روی صفحه ظاهر می شود، Custom File را انتخاب کنید.
4. روی "افزودن مشتریان از فایل خود یا کپی و جایگذاری داده ها" کلیک کنید.
5. فایل TXT یا CSV را که قبلا ایجاد و ذخیره کرده اید در پنجره پاپ آپ آپلود کنید.
6. برای تکمیل فرآیند آپلود، حداقل 30-40 دقیقه به فیس بوک فرصت دهید و مطمئن شوید که لیست را به بهترین شکل ممکن برای توصیف استفاده از آن نام می برید.
7. اکنون، پس از تکمیل آپلود، می توانید با استفاده از پایگاه داده CRM خود، یک تبلیغ فیس بوک درست مطابق با مخاطبان دلخواه خود ایجاد کنید.
بردن
به عنوان یک افزونه، در اینجا پیوندی به CONVERGEHUB LEAD GENERATOR وجود دارد که یک نرم افزار تولید سرنخ رایگان است که به شما امکان می دهد از صفحه رسانه های اجتماعی هر کسی و وب سایت های تولید سرنخ (مانند LinkedIn، فیس بوک، Yelp و غیره) بازدید کنید و تمام اطلاعات را فوراً ضبط کنید. بدون هیچ گونه تایپ دستی
با استفاده از این ابزار رایگان گرفتن سرنخ، میتوانید با یک کلیک ماوس، تمام سرنخهای واجد شرایط خود را از رسانههای اجتماعی، جیمیل و حتی سایر وبسایتها ذخیره کنید. همچنین به شما امکان میدهد یادداشتهایی ایجاد کنید و وظایف را دنبال کنید تا با آن لید شروع کنید.
میتوانید تمام این سرنخهای جذب شده را در خود برنامه ذخیره کنید یا آنها را در پلتفرم پارس ویتایگر CRM for SMB ذخیره کنید و قدرت فروش خود را افزایش دهید.
پس بیشتر منتظر بمانید، از پارس ویتایگر Free Lead Generator همراه با Facebook Business Manager استفاده کنید و به طور یکپارچه به مخاطبان هدف خود برسید.