نکاتی برای موفقیت در تماس سرد، از تماس های سرد موفقیت کسب کنید

فروش | توسط پاتریشیا جونز

تلفن

نکاتی برای موفقیت آمیز کردن تماس، به شما امکان می دهد یاد بگیرید چگونه از تماس های سرد بهره مند شوید. اکثر نمایندگان فروش از تماسی سرد هراس دارند. اما پس چه کسی این کار را نمی کند؟ مخصوصاً وقتی می‌دانید که حرف شخصی را قطع می‌کنید تا چیزی از بیرون بیاورید. شاید اطلاعات، یک جلسه یا یک فروش جدید.

با این حال، به گفته برخی از موارد، برداشتن تلفن یکی از بهترین ابزارهای جستجو و یکی از بهترین راه ها برای ملاقات با مشتریان است.

بنابراین در اینجا ما نکاتی داریم (که توسط بهترین مدیران فروش خط مقدم تهیه شده است) که به شما کمک می کند هر بار تماس کامل داشته باشید.

1. هدف را بشناسید

بسیاری از نمایندگان فروش بدون آمادگی کافی برای تبدیل یک مکالمه کوتاه به چیزی معنادار، تماس های سرد برقرار می کنند. نیازی به گفتن نیست که این رویکرد اشتباه است.

با تیم های بازاریابی کار کنید تا بالقوه هایی را که ممکن است برای محصول شما مناسب تر باشند را کشف کنید. از راه حل های مدیریت ارتباط با مشتری برای به دست آوردن بینش در مورد عنوان شرکت، پیشینه، سلسله مراتب شرکت و مرورهای کلی صنعت استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که تصویر کاملی از چشم انداز، مانند عملکرد روزانه شغلی، ذهنیت و بزرگترین دردسرهای تجاری آنها دارید.

توجه: انجام این موارد قبل از تماس شما را در موقعیت بسیار بهتری برای ایجاد رابطه قرار می دهد.

2. زمان تماس گرفتن با تلفن را بدانید

بیاموزید که کدام زمان از روز یا عصر منجر به معنادارترین مکالمات می شود. بر این اساس، زمانی که مشتریان بالقوه شما در دسترس هستند، تلاش ها را متمرکز کنید.

خود و شرکتتان را معرفی کنید

با نام به مشتریان احتمالی سلام کنید. نام کامل، نام شرکت و عنوان شغلی خود را ذکر کنید. یک بیانیه مزیتی مانند " سلام آقای/خانم...ما شرکتی هستیم که به مشتریان کمک می کنیم هزینه ها را کاهش دهند."

3. دلیل تماس خود را ذکر کنید

در ابتدای تماس، دلیل تماس خود را به وضوح بیان کنید. اگر دلیل برنامه ریزی برای ملاقات شخصی است، این را بگویید.

4. بالقوه را وادار کنید که بله!

از بیانیه های خرید در تعامل استفاده کنید. از نام شرکت های یک صنعت مشابه با چالش های مشابه (به عنوان مشتری بالقوه) برای توسعه اعتبار و علاقه استفاده کنید.

به عنوان مثال، " من مطمئن هستم که مانند مشتری ما، XYZ، شما نیز علاقه مند به بهبود این حوزه از تجارت خود خواهید بود."

5. سعی کنید و یک ارجاع داشته باشید

اغلب هدف از تماس سرد، پایان دادن به یک جلسه عمیق است. با این حال، این غیر واقعی است که فکر کنید با هر تماسی که می کنید این اتفاق می افتد. برای افزایش احتمال موفقیت تماس، بهترین کار این است که یک ارجاع داشته باشید.

وقتی به شما ارجاع داده شد، تماس شما با آن ارجاع به شما اعتباری می دهد که به هیچ وجه نمی توانید به آن دست پیدا کنید. در واقع هنگامی که با شخصی بر اساس یک ارجاع ارتباط برقرار می کنید، احتمال اینکه او ملاقات کند زیاد است.

6. بر قرار ملاقات تاکید کنید

به جای اینکه زمانی که قرار است ملاقات کنید، توجه کنید. با پرسیدن زمان مشخص، از سردرگمی در سؤالات باز جلوگیری کنید. خلاصه جزئیات قرار ملاقات از طریق ایمیل برای مرجع هدف.

7. پیگیری با یادآوری

۲ تا ۳ روز قبل از جلسه، یادداشتی‌ها را از طریق ایمیل و پست صوتی ارسال کنید.

8. اندازه گیری کنید

به هر چیزی که تا به حال بهتر شدن در آن را می دادید فکر کنید. احتمالاً شما به اندازه گیری عملکرد خود ادامه داده و مدام در آن پیشرفت کرده اید. وقتی صحبت از اکتشاف می شود فرقی نمی کند. با اندازه گیری و ردیابی عملکرد، می تنظیم و بهبود ببخشید.

سوالاتی که باید پرسید:

  • چند بحث کیفی دارید (نه با دروازه بانان)؟
  • چه تعداد ارجاع می کنید؟
  • موفق به راه اندازی چند جلسه هستید؟