کارهایی که کسبوکارها میتوانند با استفاده از CRM آسان و نه با صفحات گسترده انجام دهند
بهره وری | توسط پاتریشیا جونز
استفاده از ابزارهای تجاری، مانند استفاده از ابزارهای تجاری، باعث میشود که تیمهای فروش از آنها برای کارهای بزرگتر استفاده کنند - مشاغلی که صفحاتی را برای آنها در نظر گرفته شده است، انجام دهند.
این به این دلیل است که فعالیتها با استفاده از صفحاتی که به آنها تقسیم شده است، انجام میشود.
در حال حاضر، در حالی که صفحات به درستی برای مرتب سازی داده ها مفید هستند و برای سازماندهی مخاطبین شما ارائه دهنده می باشند، آنها در واقع به شما کمک نمی کنند هر نرم افزار CRM را با استفاده آسان ، فروش داشته باشید.
حمایت مشتری وفادار 65 درصد از حجم یک تجارت معمولی را به همراه دارد. - انجمن مدیریت آمریکا برای توییت کلیک کنید
چرا فروشندگان از صفحات گسترده استفاده می کنند؟
هر تغییری ترسناک است.
بنابراین، مردم دوست دارند راه حلی را کنار هم بچینند که با آن راحت باشند، زیرا; این ترس کمتر از فکر کردن به عادت کردن و یادگیری یک برنامه جدید است.
علاوه بر این، اکثر ما به یک برنامه صفحه گسترده آنلاین رایگان یا نرم افزار صفحه گسترده موجود روی دسکتاپ دسترسی داریم.
با این حال، این ردیفها و ستونهای آشنا به سادگی برای مدیریت همکاریها، سرنخها، مشتریان و مشتریان بالقوه با سایر اعضای تیمهای فروش، بازاریابی و پشتیبانی ایجاد نشدهاند.
ما را امتحان کنید در اینجا 5 کاری وجود دارد که نمی توانید با صفحات گسترده انجام دهید:
- مشاهده یک رکورد زمانی از تمام تعاملات
صفحه گسترده می تواند به شما بگوید که شما در درجه اول با یک مشتری بالقوه تماس گرفته اید اما قادر به انجام هیچ کاری بیشتر نیستید.
با این حال، امکان مشاهده جدول زمانی هر تعامل منفرد با مشتری، نیاز به بررسی یادداشتهای شما قبل از هر تماس فروش را از بین میبرد و به نمایندگان فروش شما این امکان را میدهد که بدون نیاز به توضیح همه چیز، هر مشتری بالقوهای را در اختیار یک هم تیمی قرار دهند. که تا کنون مورد بحث قرار گرفته است که تنها در صورتی امکان پذیر است که از CRM آسان برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید .
- یک فرآیند فروش استاندارد بسازید
ایجاد یک فرآیند فروش استاندارد با شناسایی فعالیتهایی در فروش که بهترین نتایج را برای تیمهای فروش شما ایجاد میکنند و تبدیل آن روشهای اثباتشده در فروش به یک الگوی رسمی که هر یک از نمایندگان فروش شما میتوانند از آن پیروی کنند، آغاز میشود.
فرآیند فروش یک حرکت استراتژیک است که ابزاری آسان برای آموزش کارکنان تازه کار شما در فروش، تعیین اهداف، سادهسازی تلاشهای فروش و در نتیجه ایجاد پایهای از ثبات است که باعث میشود تیمهای فروش شما در کارشان کارآمدتر و مطمئنتر شوند.
هیچ صفحه گسترده ای وجود ندارد که بتواند ایجاد یک فرآیند فروش را تکرار کند که یکی از مهمترین کارهایی است که شما فقط با کمک نرم افزار CRM با استفاده آسان می توانید برای تیم فروش خود انجام دهید .
- وضعیت خط لوله فروش خود را مشاهده کنید
هیچ چیز چالش برانگیزتر از جستجو در لایه های داده های صفحه گسترده و تلاش برای به دست آوردن پیش بینی فروش منسجم و قابل اعتماد یا تجزیه و تحلیل وضعیت معاملات در حال انجام نیست.
با این حال، هیچ چیز در هر کسب و کاری مهمتر از درک مدیریت خط لوله فروش و آگاهی از عملکرد فروش شما در برابر اهدافشان نیست.
این تنها یک پلتفرم مانند نرم افزار CRM با استفاده آسان است که می تواند نمای داشبوردی از این اطلاعات حیاتی برای رشد کسب و کار شما را در اختیار شما قرار دهد.
- برقراری ارتباط و همکاری.
اگرچه صفحات گسترده قابل اشتراک گذاری هستند، اما لزوماً به این معنی نیست که آنها ابزار عالی برای همکاری هستند.
این بخاطر این است که؛ فرآیند بررسی و ویرایش یک صفحه گسترده به صورت پشت سر هم فرآیندی ناکارآمد است.
فیلدهای نظر در صفحهگسترده برای نگهداشتن یادداشتهای کوتاه طراحی شدهاند، نه برای ارتباط رفت و برگشت.
استفاده از CRM تنها آسان است که می تواند به نمایندگان فروش در تجارت یادداشت ها، همکاری و حتی دریافت اعلان ها کمک کند تا مشتریان بالقوه خود را به سرعت در خطوط لوله فروش خود منتقل کنند.
- ادغام با سایر ابزارهای کسب و کار.
حتی بهترین صفحهگستردهها تنها کاری که میتوانند انجام دهند این است که دادهها را در CSV (مقدار جدا شده با کاما) صادر کنند، که اگر نمیتوانید برنامه صفحهگسترده را با پلتفرمهای ایمیل یا سایر راهحلهای نرمافزار تجاری پشتیبانی که برای رشد مورد نیاز است، کمک چندانی نمیکند. از شرکت شما
بهترین راهحلهای نرمافزار CRM با استفاده آسان، همگی با ابزارهای کسبوکار شما سازگار هستند، که به کارکنان شما اجازه میدهد به جای اینکه بین چندین ابزار به جلو و عقب بپرند، در یک پلتفرم CRM یکپارچه کار کنند.
نتیجه
بنابراین، نرمافزارهای نرمافزاری، استفاده آسان از CRM به تیمهای فروش شما کمک میکند تا برای کنترلهای خود، فرآیندهای فروش رای خودکار، بازاریابی و فروش را با مشتریان بالقوه تنظیمکننده، زمان پاسخگویی تیمهای فروش و پشتیبانی از شما کمک کند. را افزایش می دهد و در نتیجه به محو فرصت هایی از دست رفتن و افزایش تجربه مشتری از برند خود برای رشد سریع کسب و کار کمک می کند.