کار با یک تیم فروش کاهش یافته؟ 5 دلیل برای نیاز به CRM برای مشاغل کوچک

کل اقتصاد جهانی به دلیل همه گیری کوید-19 کند شده است. فروش کاهش یافته است و باید انجام دهند با تیم های فروش کاهش کار. 64 درصد از لوله کاهش متوسط ​​​​​در خط فروش را گزارش می دهد در حالی که 16 درصد کاهش می دهد را گزارش می دهد. مهمترین نشانه کاهش خط لوله فروش، کارایی است که مجبور به کاهش تیم فروش خود به دلیل اجبار بودجه و پرسنل فروش در خانه هستند.

و این برای کارهای کوچک بسیار بدتر است.

اگر کسب‌وکار شما نیز با وضعیت مشابهی است، راهی وجود دارد که می‌توانید تیم فروش کوچک‌تر خود را بهتر و قوی‌تر از هر تیم دیگری بفروشید و خط لوله فروش خود را دوباره زنده کنید.

با CRM برای کار.

اما آیا من به CRM نیاز دارم؟ ما با برگه های اکسل و تلفن های همراه خود را به خوبی مدیریت می کنیم." خوب، دلیلی وجود دارد، و نه یک بلکه پنج، که چرا تیم شما بیش از هر زمان دیگری به یک CRM برای کارهای کوچک نیاز دارد.

5 دلیل برای اینکه چرا یک CRM برای یک موضوع ضروری است

1. درایوهای SalesForce Automation

ممکن است با یک تیم کوچک کار کنید، اما نمی‌خواهید فرصت‌های فروش موجود را از دست بدهید، درست است؟ به گفته مک‌کینزی، بیش از 30 درصد از فعالیت‌های مربوط به فروش را می‌توان خودکار کرد. اتوماسیون می تواند به شما کمک کند تا کارهای بیشتری را در زمان کمتر با تلاش کمتر انجام دهید. یک نرم‌افزار برتر CRM می‌تواند به شما کمک کند تا بسیاری از فعالیت‌های خود را خودکار کنید و بهره‌وری خود را حتی با تیم فروش کاهش یافته افزایش دهید. فعالیت‌هایی مانند ایجاد یک قیمت، بررسی سابقه خرید قبلی مشتری یا سفارش‌های قبلی و غیره که ساعت‌ها برای تیم فروش شما وقت می‌گیرد را می‌توان در چند دقیقه انجام داد.

اتوماسیون نیروی فروش با CRM

2. تبدیل سرنخ ها سریعتر

زمانی که یافتن سرنخ ها دشوار است، باید نرخ تبدیل سرنخ خود را بهبود بخشید و سریع آنها را تبدیل کنید. پاسخگویی فروش کلید تبدیل سرنخ های شماست. تحقیقات نشان می دهد که 50 درصد از خریداران فروشندگانی را انتخاب می کنند که ابتدا پاسخ دهند. یک نرم افزار CRM می تواند هر زمان که سرنخ جدیدی به سیستم شما وارد می شود، هشدارهایی را برای نمایندگان فروش شما ایجاد کند. به این ترتیب او می تواند سریعتر پاسخ دهد و مشتری بالقوه را به مشتری تبدیل کند.

یک CRM همچنین به شما امکان می دهد یک فرآیند مدیریت سرنخ برای تبدیل بهتر سرنخ ها ایجاد کنید.

CRM فروش برای مشاغل کوچک

3. کمپین های بسیار هدفمند را اجرا کنید

با خشک شدن فرصت های فروش، هر شرکتی به شدت به دنبال چشم انداز است. یک روش تولید سرنخ یک‌اندازه برای همه نتایج مورد انتظار را ارائه نخواهد کرد. برای دستیابی به افراد بالقوه با پتانسیل بالاتر برای تبدیل، باید کمپین های متمرکز و شخصی سازی شده را اجرا کنید.

یک CRM برای کسب‌وکارهای کوچک می‌تواند به تیم شما توانایی پردازش حجمی از داده‌های مشتری، تقسیم آن‌ها به دسته‌های مختلف و سپس اجرای کمپین‌های ایمیلی بسیار هدفمند را بدهد. می‌توانید از قالب‌های ایمیل آماده استفاده کنید، کمپین‌های خود را زمان‌بندی کنید و آنها را خودکار کنید.

و نتایج می تواند شگفت انگیز باشد!

نرخ باز کردن ایمیل CRM

4. تعامل با مشتریان موجود را بهبود بخشید

در تلاش برای یافتن مشتریان جدید، اغلب ارزش مشتریان فعلی خود را فراموش می کنیم. اینها افرادی هستند که محصول شما را آزمایش کرده و به آن اعتماد کرده اند. مشتریان خوشحال می توانند به شما تجارتی تکراری بدهند. اما بیشتر از آن می توانند کسب و کار شما را برای دوستان خود تبلیغ کنند. یک گنج واقعی!

اکثر مشاغل کوچک قادر به ایجاد تعامل با مشتریان خود نیستند. یک تماس تلفنی گهگاهی از طرف نمایندگان فروش شما کافی نیست. یک CRM می تواند به شما کمک کند که به طور منظم با مشتریان خود در ارتباط باشید تا هر زمان که نیاز به محصول/خدمت شما وجود دارد، نام شرکت شما در بالای ذهن او باشد. حتی می توانید یک برنامه ارجاع را با استفاده از CRM اجرا و مدیریت کنید و مشتریان خود را به حامیان برند تبدیل کنید.

5. برای آینده آماده شوید

کسب‌وکارها قبل از کووید-19 از فناوری‌های دیجیتال مختلفی استفاده می‌کردند. این بیماری همه گیر تنها به تحول دیجیتالی کسب و کارها سرعت بخشیده است. در مورد فروش نیز همینطور است. بیشتر فعالیت‌های فروش به صورت آنلاین انجام شده است و کارشناسان معتقدند که این امر عادی خواهد بود. یک CRM می تواند ستون فقرات سفر تحول دیجیتال شما باشد و به شما کمک کند سریعتر دیجیتال شوید.

یک CRM کسب و کار کوچک خوب به شما امکان می دهد آن را با نرم افزارها و برنامه های دیگر مانند صورتحساب، حسابداری و حتی سیستم های تلفن ادغام کنید. می توانید آن را به مرکز مرکزی تیم های فروش خود تبدیل کنید.

آماده امتحان CRM هستید!

ما چیز بهتری برای شما داریم! Convergehub- نرم افزار کامل مدیریت چرخه زندگی مشتری. این چیزی بیش از یک CRM برای کار کوچک است. این همه کارها را می دهد که هر یک از بهترین نرم افزارهای CRM موجود در بازار انجام می دهد. علاوه بر این، به شما کمک می‌کند، انجام دهید، پرداخت‌ها و خدمات خود را مدیریت کنید. یک نرم افزار برای مدیریت کل کسب و کار شما!

آخریناً مجله جهانی IT News Magazine ZDNet پارس ویتایگر را به عنوان یکی از 10 نرم افزار برتر CRM در سال 2021 معرفی کرده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه پارس ویتایگر می تواند به کسب و کار کمک کند، اینجا را کلیک کنید .

برای یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه اینجا را کلیک کنید.