چگونه نرم افزار CRM برای صنعت خدمات مالی می تواند CX را تقویت کند
برای بسیاری از ما، صنعت خدمات مالی یک منطقه علمی شخصی است. این به ویژه به این دلیل است که مشتریان به مشاوران مالی، بانکها، وام دهندگان خصوصی و شرکتهای سرمایهگذاری خود اعتماد میکنند تا از پولی که به سختی به دست میآورند محافظت یا رشد کنند.
صرف نظر از اینکه این پول برای تحصیل کودک در نظر گرفته شده باشد، یا برای یک خانه، یا برای یک بازنشستگی رویایی، بیش از یک بالاست.
از این رو، انتخاب یک مؤسسه مالی یا توسط یک مشتری امکان پذیر است که همیشه مشاور پایداری برای آنها برای دستیابی به اهداف مالی خود باشد.
علاوه بر این، بسیاری از ما هنوز با دانش اساسی و اساسی دست و پنجه نرم می کنیم، دقیقاً به همین دلیل است که میلیون ها نفر در سراسر جهان ممکن است تصمیمات مهمی را در مورد اینکه چه کسی باید وجوه خود را مدیریت کند. گزینه های کامل آنها برای انتخاب عاقلانه در بازار مالی می کنند.
از این رو برای فروش در خدمات مالی کار می کنند، این وضعیت یک معضل ایجاد می کند، که باعث می شود آن ها نمی توانند تصمیم بگیرند که چگونه می توانند خدمات مالی خود را انجام دهند که خدمات آنها را بخرند. در حالی که در مصرف آنها دانش بسیار کمی از پیشنهادات آنها هستند.
اکنون، بخشی از پاسخ به این سوال ممکن است با استفاده از یک نرم افزار CRM برای صنعت خدمات مالی حل شود، که می تواند به نمایندگان فروش کمک کند تا داده ها و تعاملات مشتری را به طور مداوم در نرم افزار وارد کنند، که می تواند به آنها کمک کند تا مشتریان بالقوه خود را بهتر شناسایی کنند. نیازهای مشتری و پس از آن اطلاعات مربوطه را ارائه می دهد که نه تنها متقاعد کننده است، بلکه برای مشتریان آنها مناسب تر است.
اگر میخواهید یک شرکت موفق و بلندمدت بسازید، فروش را تعطیل نمیکنید، یک رابطه باز میکنید - پاتریشیا فریپبرای توییت کلیک کنید
ارزش دانش مواجهه با مشتری
همانطور که در بالا ذکر شد، به عنوان یکی از فروشندگان پیشرو Merchant Cash Advance CRM ، می دانیم که صنعت خدمات مالی چه تفاوتی با سایرین دارد.
مصرفکنندگان در صنعت خردهفروشی میتوانند لباسها را امتحان کنند و برای استایل به آنها دسترسی داشته باشند، حتی میتوانند خودشان تعیین کنند که آیا میتوانند از خدمات بسته کابلی قابل ارتقا لذت ببرند یا خیر، اما نمیتوانند مزایای خرید یک سرویس مالی را درک کنند.
از این رو، مانند یک وکیل یا پزشک متخصصی که در خدمات مالی کار می کنند، متخصصان مورد اعتماد در حوزه کاری خود محسوب می شوند، که مشتری ممکن است برای ارزیابی ارزش یک نماینده مالی به تخصص و اعتماد درک شده خود تکیه کند.
بنابراین در این چشم انداز، دانش مواجهه با مشتری، نه تنها برای برقراری ارتباط، بلکه حتی برای درک زمان مناسب برای برقراری ارتباط با مشتریان، حیاتی شده است.
اکنون ریسک مدیریت دستی دادههای مشتری و مشتریان بالقوه میتواند به راحتی کارکنان فروش در صنعت مالی را تحت الشعاع قرار دهد و بنابراین برای سادهسازی این فرآیند یک CRM خدمات مالی چیزی است که برای مدیریت ورودیها و پس از آن نیز بازیابی اطلاعات از دادههای روبروی مشتری مورد نیاز است. بدون نیاز به نگهداری خسته کننده
از این رو، پذیرش نرمافزار CRM برای صنعت خدمات مالی به کارکنان بخش مالی کمک میکند تا تعاملات مشتری و نماینده خود را تنظیم کنند که میتواند اعتماد را برای بستن معامله به روشی معنادار ایجاد کند.
چگونه یک CRM داده های مرتبط با مشتری را سازماندهی می کند
در دوران مدرن، راهحلهای نرمافزاری CRM محصولی پیشرفته از فهرستهای اولیه تماس با مشتریان هستند که در فایلهای کاغذی و ماشینهای Rolodex در دوران پیش از دیجیتال یافت میشوند.
در واقع، CRMهایی که برای مشاغل مدرن در دسترس هستند، نسبت به پیشینیان خود پیشرفت زیادی کرده اند.
بنابراین یک خانه CRM با استفاده آسان در پایگاه داده خود چه نوع اطلاعاتی می تواند داشته باشد؟
پاسخ به این است - اطلاعات مشتری.
اکنون اطلاعات مشتری بیش از یک شماره تلفن همراه با نام است، زیرا میتواند شامل تعداد زیادی از دادههای نقطه تماس (مانند دفتر، محل سکونت و تلفن همراه) و همچنین دادههای جمعیت شناختی مانند سن یا جنسیت و دادههای معاملاتی مانند آخرین اطلاعات باشد. خرید انجام شده یا داده های مربوط به خدمات و موارد دیگر.
خدمات مالی دقیق ابزار CRM حتی میتواند شامل یادداشتهایی از تعاملات مشتری با هر کارمندی در شرکت باشد و همچنین امتیازدهی سرنخ را انجام دهد که میتواند به رتبهبندی مشتریان و مشتریان احتمالی برای تیمهای فروش برای اولویتبندی تلاشهایشان کمک کند.
برای مدیرانی که در یک سازمان مالی کار می کنند، این داده های ذخیره شده در پایگاه داده CRM ، می تواند بینش های مهمی در مورد عملکرد ارائه دهد - مانند پیشرفت آنها به سمت اهداف فروش فردی، یا شناسایی عواملی که برای حفظ مشتریان فعلی آنها مهم هستند.
اتصال داده های CRM و فروش
بر اساس تحقیقات انجام شده توسط یک فروشنده بزرگ CRM با شهرت جهانی، نشان می دهد که CRM می تواند فروش را تا 29 درصد افزایش دهد.
اکنون افزایش فروش تنها پیشرفتی نیست که نرم افزار CRM می تواند به کاربران خود ارائه دهد. به عنوان یکی از محبوب ترین فروشندگان ابزارهای MCA CRM، می دانیم که مطالعات متعددی نیز در مورد این فناوری رشد کسب و کار انجام شده است که نشان می دهد با استفاده از CRM دقت پیش بینی فروش تیم های فروش می تواند تا حدود 42 درصد رشد کند.
این به این دلیل است که در حالی که با استفاده از نمایندگان فروش CRM می توان زمان بیشتری را برای انجام وظایف با ارزش و زمان کمتری برای ورود یا جستجوی اطلاعات مشتری صرف کرد، که در نهایت منجر به کارکنان فروش شادتر در یک سازمان می شود که می تواند به بهبود نتیجه کمک کند.
بردن
از این رو، چهار راه مهمی که یک موسسه مالی میتواند از یک نرمافزار CRM برای صنعت خدمات مالی پیدا کند، این است که فرصتهای بیشتری را از طریق طریق فوری به مکالمات گذشته و درخواستهایی که توسط یک مشتری بالقوه یا مشتری انجام میدهد، بیشتر میشود. انجام می شود، به دست آورد و چند کلیدی را شناسایی کرد. کمک به ایجاد اعتماد با مشتری، یافتن نوع مناسب بالقوه با خدمات ارائه شده توسط سازمان و در نهایت با ارائه خدمات بهبود یافته با استفاده از روش افزایش دانش، زیرا CRM با استفاده آسان. ابزاری است که قادر است دانش روز را در زمان واقعی برای همه افراد درگیر منتشر کند که می تواند جستجوهای بازاریابی و فروش را تقویت کند و مهمتر از آن برای حفظ سلامت سال ها پس از اولین توافق آنها با هر کسب و کار مرتبط با آن باشد. امور مالی کمک کند.