چگونه نرم افزار CRM برای خرده فروشی برای مشاغل کوچک بی نظیر است
فروش | توسط پاتریشیا جونز
نرم افزار خرده فروشی روز به روز بیشتر CRM برای پیدا کردن می کند. عملیاتی که در حال حاضر در حال گسترش است، از CRM برای کسب و کار خرده فروشی استفاده می کنید.
این به این دلیل است که طبق گفته eMarketer ، احتمال بزرگی وجود دارد که انتظار میرود فروش خردهفروشی تا سال 2020 از میزان 27 تریلیون دلاری
فراتر رود. بنابراین، برای جلوتر از رقبا، چه در یک مرکز خرید کیوسک، خردهفروشی خود را راهاندازی کنید. شبکه یا صاحب یک فروشگاه آجر و ملات، نرم افزار CRM نیاز روز برای رشد کسب و کارهای خرده فروشی شماست.
در اینجا 4 دلیل محکم برای اینکه چرا باید این کار را انجام دهید ارائه شده است:
#1. بازاریابی و فروش را به روشی بهتر تراز کنید
CRM یکی از بهترین ابزارها برای بازاریابان برای خودکارسازی فرآیندها در حین اجرا و پرورش کمپین ها است. CRM همچنین قادر به انجام تجزیه و تحلیل پیش بینی و مدیریت محتوا بر اساس نیازهای فردی مشتری است.
جدا از این، CRM ها حتی دسترسی تیم فروش را به متون قیمتگذاری، سرنخهای خودکار و امتیازدهی شده، شخصیسازی دادهها و داشبورد، و یکپارچگی نزدیک با ایمیل و دستگاههای تلفن همراه برای دستیابی به اهداف فروش، فراهم میکنند.
بیش از یک بار متوجه شدهایم که وقتی هم فروش و هم بازاریابی از دادههای یکسانی در زمان واقعی از یک CRM استفاده میکنند، هم افزایی را تشویق میکند و ارتباطات و مسئولیتپذیری را ارتقا میدهد. با استفاده از CRM، افراد فروش و بازاریابی می توانند به طور جمعی سرنخ ها و کمپین ها را مدیریت کنند، که به ادغام قیف های فروش و بازاریابی کمک می کند تا به تلاش های فروش و دسترسی بهتر کمک کند.
همانطور که و در صورت لزوم CRM همچنین می تواند در مدیریت پروژه ها، گردش کار، دارایی های دیجیتال و ساده سازی فرآیند تایید در سراسر تیم، سایر بخش ها و آژانس ها از یک پلت فرم یکپارچه کمک کند.
#2. ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان
بر اساس تحقیقات انجام شده توسط NewVoiceMedia ، تخمین زده می شود که سالانه 41 میلیارد دلار توسط شرکت های آمریکایی به دلیل خدمات ضعیف به مشتریان از دست می رود. فقط یک تجربه بد در خدمات مشتری می تواند وفاداری به برند را از بین ببرد.
بنابراین، علاوه بر استفاده از CRM به عنوان پایگاه داده معاملاتی شما، می تواند برای ایجاد یک رابطه واقعی با مشتریان و حفظ این رابطه در طول چرخه زندگی مشتری نیز استفاده شود.
CRM می تواند به عنوان یک مرکز خدمات تعاملی استفاده شود که اطلاعاتی را که تیم خدمات مشتری شما برای حل سریع مشکلات مشتری شما به آن نیاز دارد، ارائه می دهد. علاوه بر این، از آنجایی که CRM داشبورد بلادرنگ را ارائه می دهد، می توانید از تسهیلات تک نمایش آن برای اولویت بندی ترتیب حل پرونده، بسته به شدت تیکت های پشتیبانی، استفاده کنید. حتی میتوانید اعلانها را تنظیم کنید، که در مورد مسائل اولویتدار که نیاز به حل سریعتر دارند فعال میشوند و در نتیجه رشد مداوم مشتریان راضی را به همراه دارند.
#3. بسیج عملیات پشتی و زنجیره تامین
از آنجایی که خردهفروشان شیوههای جدیدی را معرفی میکنند که به سرعت بخشیدن به تحویل کالا به مصرفکنندگان کمک میکند، بسیج عملیات پشتیبان و زنجیره تامین برای حفظ قابلیت اطمینان برندها ضروری است. در این شرایط، یک سیستم لجستیک قوی برای اطمینان از ارتباطات منسجم و دقیق با مشتریان به کانال انتخابی آنها مورد نیاز است.
علاوه بر این، CRM همچنین به بالا بردن سطح تجربه مشتری کمک میکند، به موجب آن، فروشنده فروشگاه را آماده میکند تا به سؤالات مربوط به کالای سفارشداده شده پاسخ دهد و با ردیابی تاریخچه تراکنشهای مشتری، پیشنهادات تکمیلی ارائه دهد که ممکن است مشتری را به خریدهای اضافی ترغیب کند که چنین نبود. برنامه ریزی شده.
#4. از برنامه های وفاداری استفاده کنید
برنامه های وفاداری یکی از قدرتمندترین ابزارها برای خرده فروشان است که اغلب کم استفاده می شود. در مطالعه انجام شده توسط Colloquy نشان داده شده است که تنها 42 درصد از فعالیت های برنامه وفاداری توسط مشتریان شرکت می شود. این به این دلیل اتفاق میافتد که خردهفروشان در اغلب موارد از نرمافزار ضروری استفاده نمیکنند که بتواند به آنها در پیادهسازی و مدیریت برنامههای وفاداری مشتری بر اساس نیازشان کمک کند.
CRM نرم افزاری است که نه تنها به شما اجازه می دهد تا پروفایل های اعضای برنامه وفاداری خود را ثبت نام کرده و مدیریت کنید، بلکه به تعریف تایرهای پاداش، تنظیم دستورالعمل های بازخرید، تجزیه و تحلیل رفتارهای مشتری و موارد دیگر کمک می کند. استفاده از خرده فروشان CRM همچنین به مشتریان اجازه می دهد تا وضعیت پاداش فعلی خود را مشاهده کنند، جوایز را بازخرید کنند، دوستان خود را معرفی کنند و تاریخچه تراکنش ها را مشاهده کنند.
CRM برای خرده فروشان SMB کمک می کند تا مشتریان را راضی نگه دارند و آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند.
بنابراین، از آنجایی که حفظ یک مشتری موجود همیشه ارزان تر از به دست آوردن مشتری جدید است، با استفاده از وفاداری، پاداش ها و ویژگی های گوش دادن اجتماعی CRM، اکنون خرده فروشان فرصت بیشتری برای حفظ مشتریان خواهند داشت. با ایجاد یک رابطه نزدیک با خرده فروشان مشتری، اکنون می توان از تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده برای افزایش فروش یا فروش متقابل محصولات مناسب در زمان مناسب استفاده کرد و تجربه ای بسیار شخصی را از پیش فروش تا سفر پس از خرید در مشاغل خرده فروشی ارائه کرد.
اگر این مقاله را مفید میدانید، میتوانید نظرات خود را در کادر زیر درج کنید، تا تجربیات خود را با پیشنهادات شما غنی کنید.
فروش خوبی داشته باشید!