چگونه می توانید به بهترین وجه از داده های مشتری در نرم افزار All In One CRM خود استفاده کنید
برای اینکه در یک تجارت موفق باشید، باید از پیشنهادات خود استفاده کنید و روابط خود را با مشتریان خود پرورش دهید و ایجاد کنید.
خبر خوب این است که به لطف فناوری مانند همه راهحلهای نرمافزاری CRM، فرصتهای زیادی برای درک و نیازهای آنها وجود دارد و به طور منظم با آنها درگیر میشوید.
دسترسی موبایل به CRM بهره وری نیروی فروش را به طور متوسط 14.6% افزایش می دهد - Nucleus Research برای توییت کلیک کنید
مشتریان در زمان حاضر بیش از هر زمان دیگری از طریق ایمیل، تلفن، خریدهای آنلاین یا پلتفرم های رسانه های اجتماعی با ارتباط برقرار می کنند.
علاوه بر این، برندها مشتریان خود را جذب میکنند تا نظرات خود را ارائه دهند و بخرند را به اشتراک بگذارند، در هر کاری در سفرشان باز کنند.
با این حال، وقتی مشتریان فکر میکنند که این افشاگریها مورد توجه قرار نمیگیرند، در یک چشم به هم زدن به سمت برندهای جذابتر روی میآورند.
از این رو، گوش ندادن به مشتریان هرگز به اندازه آنچه اکنون هست، برای موفقیت کسب و کار مضر نبوده است.
با این وجود، همان پیشرفتهای فنآوری که امکان تعامل بسیار با مشتری را فراهم میکند، به سازمانهای هوشمند کمک میکند تا دادههای حاصل از این ارتباطات را مدیریت کرده و بر اساس آنها عمل کنند.
گزینههای ذخیرهسازی مبتنی بر ابر مقیاسپذیر و مدرن مانند پایگاه داده CRM ، فناوریهای محاسباتی، ادغامهای بصری API و موارد دیگر فرصتهای بیسابقهای را برای کسبوکارهای امروزی ایجاد کردهاند تا مشتریان خود را بشناسند، زمان لازم برای عمل بر اساس این دانش را کاهش داده و در نهایت سودآورتر و قویتر ایجاد کنند. ارتباط با مشتری.
اکنون، کلید انجام این کار استفاده از فناوری مناسب و درک نحوه استفاده از آن است و بنابراین باید بدانید که چگونه داده های ذخیره شده در پایگاه داده مشتری در CRM می تواند به ایجاد روابط قوی تر کمک کند.
بنابراین، در اینجا سه راه هوشمند برای جمعآوری دادهها با استفاده از سیستمهای CRM مبتنی بر ابر و استفاده از آن وجود دارد که میتواند به کسب و کار شما در ایجاد روابط معنادار و سودآور در طول زمان کمک کند.
1. درک کامل تری از مشتریان ارائه دهید
بسیاری از سازمانهای بزرگ قبلاً ابزارهایی را برای استفاده از دادهها برای ایجاد روابط بهتر با مشتریان پیشنهادات خود کشف کردهاند.
با این وجود، شرکتهای کوچک و متوسط به دلیل کمبود منابع برای جمعآوری و مدیریت مناسب اطلاعات مربوط به مشتریان، حتی چند سال پیش در گذشته، با مشکل مواجه شدهاند.
اکنون که ابزارهای تولید دادههای مشتری با رشد راهحلهای نرمافزار CRM جایگزین Salesforce برای کسبوکارهای کوچک و متوسط افزایش یافته است، بسیاری از SMBها شروع به جمعآوری دادهها کردند تا از نحوه مدیریت و اعمال آن اطلاعات برای کسبوکار خود غرق شوند.
با این حال، با متمرکز کردن فعالیتهای بازاریابی و فروش در یک پایگاه داده CRM به خوبی یکپارچه، حتی میتوانید به راحتی هوش مصنوعی را از طریق یکپارچهسازیهای CRM ادغام کنید و فرصتها و تقاطعها را برای فروش، بهرهبرداری، و نمایندگان پشتیبانی مشتری شناسایی کنید، پس از استفاده از همه در یک نرمافزار CRM برای رشد کسب و کار شما
این متمرکز سازی اطلاعات نه تنها امکان افزایش فروش شخصی و دقیق محصولات و خدمات را فراهم می کند، بلکه حتی به حل و فصل بهتر و سریعتر مسائل مربوط به مشتری کمک می کند که به ایجاد روابط بلندمدت و اعتماد بین مشاغل و مشتریان آنها کمک می کند.
2. رفع تنگناها برای فروش و خدمات بهتر به مشتری
هیچ مشتری دوست ندارد بارها و بارها به یک سوال (سوالات) پاسخ دهد. برعکس، هیچ سازمانی دوست ندارد منابع مختلف را برای خدمات رسانی به مشتریان خود مستقر کند زیرا فرآیند کسب و کار داخلی آنها ارتباطات داخلی موثر را دلسرد یا از آن جلوگیری می کند.
این دقیقاً همان جایی است که دادههای مشتری یکپارچه در پایگاه داده CRM هر دوی این مسائل ذکر شده در بالا را با کمک به حذف یا کاهش موانع داخلی بین مسئولیتهای تجاری حذف شده حل میکند.
به عنوان مثال، یک نرمافزار CRM با کاربری آسان که به همه اعضای تیم امکان میدهد تا دادهها را به صورت ایمن وارد کنند، اطمینان حاصل کنند که در هر مرحله با مشتریان با تعاملات غیر زائد و مرتبط برخورد میشود.
با کمک یک نرم افزار CRM کسب و کار کوچک ، SMB ها نه تنها می توانند جزئیات مشتری را که شامل ارتباطات ایمیل، مکالمات کلیدی، ترجیحات مشتری، نیازهای پروژه و موارد دیگر می شود، یادداشت کنند، به طوری که هر نقطه تماس داخلی دیدی جامع و جامع از مشتری به دست می آورد. ، اما همچنین کمک می کند تا کارکنان جایگاه خود را در این فرآیند بدانند.
از این رو ادغام اطلاعات در مورد مشتریان در پایگاه داده راه حل نرم افزار CRM کسب و کار به ساده کردن ارائه خدمات کمک می کند که منجر به حفظ پیگیری های مناسب در صورت لزوم می شود که باعث می شود مشتریان احساس کنند یک تیم منسجم دارند که از طرف آنها کار می کند.
3. روابط طولانی مدت را تشویق کنید
مانند هر رابطه ای، ارتباطات کلید همه مشاغل است. با این حال، حفظ درک مستمر از نیازهای مشتری (و ارتباط واقعی آنها با کسب و کارتان) چیزی است که به پرورش و حفظ روابط طولانی مدت و معنی دار کمک می کند.
اکنون، سفارشیسازی ویژگیها در نرمافزار CRM با استفاده آسان، کسبوکارها را قادر میسازد تا این روابط سازندهتر (و سودآورتر) را با مشتریان خود ایجاد کنند.
زیرا اگر از QuickBooks CRM و سایر اطلاعات مرتبط استفاده میکنید، با فناوریهای موجود مانند CRM و ادغام ایمیل، با استفاده از همه در یک CRM، میتوانید به راحتی دادههای کلیدی، مانند علایق مشتری، و همچنین اطلاعات پرداخت و مالی را جمعآوری و استفاده کنید. برنامههای CRM موبایل، فرمهای وب، بهعنوان این ابزارها، تضمین میکنند که تمام دادههای پایگاه داده CRM به طور دقیق ردیابی و در سراسر خطوط لوله گزارش میشوند.
از این رو اطلاعات موجود در پایگاه داده CRM شما نه تنها به ارائه پیشنهاد(های) سفارشی به شما کمک می کند، بلکه باعث می شود آنها احساس کنند که شریکی دارند که می توانند روی آن حساب کنند، که منجر به وفاداری، ارجاعات می شوند. و از همه مهمتر رشد سریع تجارت می شود.