چگونه بازدیدکنندگان وب سایت را به یک سرنخ قوی تبدیل کنیم، پارس ویتایگر
خدمات خدمات | توسط پاتریشیا جونز
چگونه بازدیدکنندگان وب سایت را به یک سرنخ قوی تبدیل کنیم، بهترین روش های ممکن را بیاموزیم. سرمایه گذاری از بازدیدکنندگان وب سایت یکی از بهترین راه های جذب سرنخ است. اما آیا این به راحتی است؟ بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط روزانه از نرخ پرش بالا از وب سایت های خود شکایت دارند. علیرغم طراحی هزینه های دلاری برای و رتبه بندی وب سایت، ROI به دلیل تعداد بازدیدکنندگانی که به سرعت وارد و خارج می شوند، مطابقت ندارد.
یکی از صاحبان پیشرو SMB در مورد این وضعیت توضیح می دهد - "در حالی که وب سایت شرکت من ترافیک خوبی دارد، نتیجه ناامید کننده است. بازدیدکنندگان می آیند و سپس به سرعت جابجا می شوند. و چیزی که اوضاع را بدتر میکند این است که ما نمیتوانیم کارهای زیادی در مورد آن انجام دهیم زیرا از جزئیات مشتری و ترجیحات آنها اطلاعی نداریم. ''
چالش به دست آوردن جزئیات از یک مرورگر ناشناخته توسط همه سازمان ها مواجه است. آنچه باعث بقای سازمان های بزرگ می شود، تجربه آنلاین شخصی است که به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهند. و این دقیقاً همان کاری است که اکنون SMB ها باید انجام دهند. وقتی میگویم تجربه آنلاین شخصی، منظورم استفاده از چند تکنیک شخصیسازی است که باعث میشود مرورگرها با وبسایت ارتباط برقرار کنند.
نحوه ایجاد تجربه آنلاین فوری برای مشارکت بهتر بازدیدکنندگان وب سایت –
بدانید که وقتی یک بازدیدکننده به وب سایت شما می آید، به احتمال زیاد کلمه کلیدی را تایپ کرده است که به خط تولید و خدمات شما مرتبط است. و با توجه به این، شانس بالایی وجود دارد که بازدید کننده مورد را در قسمت جستجوی سایت جستجو کند. این لحظه عالی است که فرصت هایی را برای شما فراهم می کند تا تجربه ای جذاب برای بازدیدکننده ایجاد کنید.
بر اساس عبارت جستجویی که بازدیدکننده در قسمت جستجوی سایت قرار داده است یا محصولات/خدماتی که بازدیدکننده در حال بررسی است، می توانید اولویت های دقیق بازدیدکننده را درک کنید. برای درک گسترده تر، می توانید نظارت کنید که آیا بازدید کننده وارد بخش قیمت و پیشنهادات شده است یا در حال بررسی فرآیند پرداخت آنلاین است.
علاوه بر داده های رفتاری، جزئیات فنی نیز می تواند کمک بزرگی باشد. به عنوان مثال، چه بازدیدکننده از گوشی هوشمند، تبلت یا دسکتاپ قدیمی استفاده کند. یا نوع مرورگری که برای بررسی وبسایت استفاده میشود، میتواند به شما کمک کند که ببینید آیا نمایش وبسایت مناسب است یا خیر.
محتوای مبتنی بر اولویت
محتوا یکی از اصول بازاریابی آنلاین است – همه ما می دانیم درست است؟ و همین اساسی برای تبدیل مرورگرهای ناشناخته به مشتریان بالقوه کار می کند. با بینشی کامل از شخصیت آنلاین بازدیدکننده، شما در ارائه محتوای مرتبط که توجه بازدیدکننده را جلب می کند، مزیت دارید.
فرض کنید یک وب سایت تجارت الکترونیک دارید که با پوشاک، کفش و لوازم آرایشی سروکار دارد. اگر بازدیدکنندهای به وبسایت شما میآید و آرایش شب را جستجو میکند، همیشه میتوانید محتوایی برای صحبت در مورد پیشنهادات جشن محصولات آرایش شب داشته باشید.
نمایش محتوای مناسب در زمان مناسب، تجربه بازدیدکننده را افزایش میدهد که به احتمال زیاد منجر به خرید/ثبتنام توسط بازدیدکننده برای ایمیلهای مربوط به معاملات آینده میشود.
نتیجه گیری
وضعیت فوق تنها یکی از مصادیق آن است. صاحبان SMB بسته به ماهیت کسب و کار خود می توانند از چندین تاکتیک دیگر استفاده کنند. به یاد داشته باشید هنگامی که یک تجربه مثبت برای مرورگرهای وب برای اولین بار ایجاد می شود، آنها می توانند مایل باشند اطلاعات شخصی خود را به اشتراک بگذارند که می تواند در CRM آنلاین شما برای کار حرفه ای های بازاریابی و فروش قرار گیرد.
مشاور پاتریشیا CRM تمام وقت در ConvergeHub و وبلاگ نویس پاره وقت است. او به عنوان متخصص و متخصص بازار در نرم افزار CRM شهرت زیادی کسب کرده است. در پنج سال گذشته مشاور با شرکتهای مختلف به عنوان CRM کار کرده است تا به آنها کمک کند تا کسب و کار خود را به فضای ابری منتقل کنند. تخصص او در ارائه مشاوره CRM ابری، سفارشی سازی CRM و راه حل های یکپارچه سازی برای شرکت های کوچک است. برای آخرین مورد، او در ساخت ConvergeHub، راه حل CRM مبتنی بر ابر برای SMB ها، به عنوان مشاور است. او را در توییتر دنبال کنید: @convergehub