چگونه با استفاده از نرم افزار CLM CRM مشتریان را مانند یک حرفه ای جذب کنیم
چندین با مشتری که یک کار فوق العاده ضروری است که موفقیت کسب کنید و کار شما را پیش بینی می کند، چندین بار در سراسر جهان نادیده گرفته می شود.
با این حال با مشتری چیست؟
برای توضیح ساده، با مشتری مشتری که از نشان دادن میدهد، خرید مشتریان با برند شما با استفاده از ارتباطات شخصی، رسانههای اجتماعی و فهرستی از فناوریهای دیگر، با استفاده از نرمافزار CLM CRM است.
CMOها (مدیران ارشد بازاریابی) برای آگاهی بیشتر از ROI و سهم بازار ارزش قائل هستند - Gartner برای توییت کلیک کنید
نیازی به گفتن نیست که مشتریانی که با نام تجاری شما درگیر هستند، مدت طولانی در اطراف خود باقی خواهند ماند، زیرا آنها وفادارتر هستند و بنابراین جریان درآمد قابل اعتمادی را برای کسب و کار شما فراهم می کند.
این دلیلی است که مدیر عامل عاملی است که مستقیماً بر میزان رضایت شما تأثیر می گذارد و مزایایی که در بالا ذکر می شود از نتایج آنها می شود.
بنابراین، با مشتری بخشی از تجربه کلی مشتری (CX) است، زیرا هر چه بهتر می توانید CX را با استفاده از نرم افزار CLM CRM ارائه دهید، خدمات راضی تری را به همراه خواهد داشت.
تجربه مشتری عامل مهمی برای رشد کسب و کار و کار در دوران مدرن است زیرا در گزارش Walker پیشبینی شده است که CX تا سال 2020 از قیمت و کیفیت محصول پیشی خواهد گرفت و بهعنوان متمایزکننده اصلی برندها در بازار است.
از این رو، چگونه می توانید تعامل مشتری را برای برند خود افزایش دهید و از مزایایی بهره مند شوید که به رشد کسب و کار شما کمک می کند؟
در اینجا برخی از بهترین روشها و نکات تعامل با مشتری آورده شده است که به شما قدرت و الهام میبخشد تا تلاشهای تعامل با مشتری خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید.
از نرم افزار مناسب استفاده کنید
اول از همه، برای تعامل موثر با مشتریان، اساساً به یک ابزار اتوماسیون نیاز دارید که به شما کمک کند فرآیندهایی را که منجر به اتلاف وقت کمتر در کارهای اداری معمولی میشود، ساده کنید و به تمرکز بیشتر روی مشتریانتان کمک کند.
یکی از محبوبترین ابزارهایی که امروزه کسبوکارها برای افزایش تمرکز خود روی مشتریان استفاده میکنند، استفاده آسان از نرمافزار CRM ، ترجیحاً یک نرمافزار CRM CRM است که نه تنها به شما در ذخیره دادههای مشتری کمک میکند، بلکه به ارائه تجربیات شخصی به مشتریانتان نیز کمک میکند. که تعاملات را افزایش می دهد.
در واقع، این روزها بسیاری از سازمانها پلتفرمهای نرمافزاری یکپارچه CLM CRM مانند پارس ویتایگر را انتخاب میکنند، زیرا راهحلهای CRM آسان، امکان فروش، نرم افزار بازاریابی و پشتیبانی مشتری را در یک پلتفرم فراهم میکنند.
علاوه بر این، با نرمافزارهای CRM مانند ConvergeHu b که یکی از محبوبترین QuickBooks CRM است که ادغام QuickBooks CRM را رایگان ارائه میکند، میتوانید قفل دادههای مهم مشتری را که در نرمافزار حسابداری QuickBooks قفل شدهاند را باز کنید و از CRM برای افزایش فروش و فروش استفاده کنید. تعامل با مشتری
بازخوردهای مکرر مشتریان را بخواهید
از مشتریان خود بپرسید که چه کاری می توانید برای بهبود پیشنهادات خود انجام دهید که می تواند مزایای استفاده از محصولات یا خدمات شما را تسهیل کند.
یکی از پرطرفدارترین روشها برای انجام این کار، ارسال نظرسنجی بعدی پس از رفع تماسهای پشتیبانی مشتری است.
شما همچنین می توانید یک نظرسنجی سالانه برای همه مشتریان خود ارسال کنید تا نکات دردناک آنها را که ممکن است از آنها آگاه نباشید کشف کنید و سپس بر اساس نظرات و پیشنهادات آنها تغییراتی را در پیشنهادات یا فرآیندهای تجاری خود اعمال کنید.
اکنون، وقتی مشتریان می بینند که سازمان شما در حال انجام بهبودهای لازم است که مشتریان شما درخواست کرده اند، مشتاقانه منتظر تعامل بیشتر با سازمان شما هستند و به گروه شما وفادارتر می شوند.
پاسخ به نظرات در رسانه های اجتماعی
امروزه، رسانه های اجتماعی احتمالاً بهترین مکان برای جذب مشتریان خود هستند. از آنجایی که «هزارهها» در حال پیشی گرفتن از «بیبیپرورها» بهعنوان بزرگترین جمعیتشناسی مصرفکننده هستند، ما شاهد افزایش استفاده از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی خواهیم بود.
بنابراین، زمانی که کسی تلاش و زمان خود را صرف نظر دادن در مورد پست های شما می کند، لازم است که شما باید در سریع ترین زمان ممکن به شکلی تشویق کننده و مودبانه پاسخ دهید.
از مشتریان خود تشکر و قدردانی کنید، به جای اینکه بگویید روحیه آنها را نادیده بگیرید و مطمئناً متوجه خواهید شد که آنها برمی گردند و با برند شما درگیر می شوند زیرا اگر آنها را نادیده بگیرید، آنها از بین خواهند رفت.
استفاده از ابزارهای گوش دادن به رسانههای اجتماعی در پلتفرمهای نرمافزار CLM CRM برای آگاه شدن از لحظهای که کسی نظر میدهد یا نام تجاری شما را در پستهای رسانههای اجتماعی ذکر میکند، به شما کمک میکند تا مخاطبان مناسب را در زمان مناسب درگیر کنید و گفتگو را شروع کنید.
تمام تعاملات خود با مشتری را شخصی سازی کنید
با تعداد زیادی از داده های شخصی ذخیره شده در پایگاه داده CRM مشتریان خود، می توانید به راحتی هر تعاملی را که با آنها دارید شخصی سازی کنید.
از آنجایی که انجام این کار نه تنها باعث می شود مشتریان شما احساس کنند که آنها را می شناسید، بلکه مشتریان شما را تشویق می کند تا با سازمان شما تعامل داشته باشند.
از تلاشهای شخصیسازی خود در جریانهای کاری بازاریابی، فروش و پشتیبانی مشتری استفاده کنید.
همیشه به یاد داشته باشید که استفاده آگاهانه و با احتیاط، می توانید از اطلاعات شخصی مشتریان خود در نرم افزار CLM CRM استفاده کنید تا مانند یک دوست قدیمی با آنها صحبت کنید، نه مانند سازمانی که فقط به پول آنها نیاز دارد.
یک هیئت مشاوره مشتری ایجاد کنید
اگر از نحوه ایجاد یک CAB (هیئت مشاوره مشتری) آگاه نیستید، یک گروه متشکل از 15 تا 20 نماینده از مشتریان با ارزش خود ایجاد کنید.
با دعوت از مشتریان منتخب خود در جلسات، از آنها درخواست کنید تا نگرانی های خود را در پیشنهادات خود بیان کنید و پیشرفت های محصول یا خدماتی را که پیشنهاد دهندگانی را که می توانند به شما پیشنهاد دهند، انجام دهند. آنها نیاز دارند.
همچنین میتوان این پیشنهاد را با هیئت مشاوران مشاور خود جمعآوری کرد و به مشتریان خود اطلاع دهید که میخواهید با مشاوره آنها چه کاری انجام دهید.
این بخاطر این است که ارسال ایمیل های دوره ای به مشتریان، خلاصه کردن جلسه با CAB نشان می دهد که شما واقعاً به نظرات و نیازهای آنها اهمیت می دهید.
نتیجه
پیروی از این نکات نه تنها افراد شما را به افزایش افزایش می دهد، بلکه این کار باعث می شود که مشتری شما به زودی به برند حامیان تبدیل شود، که باعث افزایش درآمد و رشد پایدار تجارت شود.