چگونه با استفاده از بهترین CRM کسب و کارهای کوچک، مشتریان خفته را دوباره جذب کنیم

صاحبان هوشمند و نمایندگان هوشمند فروش در همه کارها که از بهترین سیستم های CRM کسب و کار کوچک استفاده می کنند، این کار را باید بداند که باید برای حفظ مشتریان وفادار به همان اندازه که نیاز به توجه به کسب مشتریان جدید خود داشته باشد، باید توجه داشته باشید. کنند.

ما این را می گوییم زیرا فروش به مشتریان فعلی بسیار راحت است به جای شکار برای یافتن مشتریان جدید.
بر اساس، شانس فروش به گزارش مشتریان قبلی برای برند شما 60 تا 70 درصد است، در حالی که شانس فروش برای مشتریان جدید 5 تا 20 درصد است.
علاوه بر این، در همین گزارش، پیشنهاد می‌شود که بازدیدکنندگان احتمالاً به طور متوسط ​​31 درصد بیشتر از مشتریان جدید خرج می‌کنند.

با این وجود، این یک ویژگی مشترک با سازمانی است که وقتی مشتریان به جستجوی خود پاسخ دهند، نمی توانند محصولات و خدمات خود را کنار بگذارند.

اما، چرا باید مشتری را که قبلاً با شما تجارت کرده است رها کنید؟

از این رو، حتی اگر یک مشتری فعلی برای مدت طولانی پاسخ نداده باشد، هزینه‌های بازاریابی همچنان بهتر از یافتن مشتریان جدید صرف جذب مشتریان موجود اما غیرفعال می‌شود.

شانس فروش به مشتریان قبلی برند شما 60 تا 70 درصد است، در حالی که شانس فروش برای مشتریان جدید 5 تا 20 درصد است - Forresterبرای توییت کلیک کنید

اکنون از آنجایی که یافتن کسب‌وکار جدید 4 تا 10 برابر گران‌تر از فعال‌سازی مجدد مشتریان غیرفعال است، در اینجا سه ​​استراتژی منحصربه‌فرد وجود دارد که استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از آنها برای بازیابی مشتریانی که در پایگاه داده CRM خود پاسخگو نیستند، استفاده کنند :

استراتژی شماره 1

هدف گذاری مجدد ایمیل

با استفاده از استراتژی هدف‌گیری مجدد ایمیل، می‌توانید از retargeting-cookie برای تنظیم تبلیغات در صفحات وب که مشتریان شما بازدید می‌کنند، پس از کلیک بر روی ایمیل‌هایی که برایشان ارسال کرده‌اید، استفاده کنید.

با این حال، اگر مشتریان شما روی ایمیل هایی که ارسال می کنید کلیک نکنند یا آنها را به طور کامل نادیده بگیرند، چه اتفاقی می افتد؟

خوب، برای این شما می توانید یک لیست ایمیل ویژه از تمام مشتریان غیرفعال موجود خود ایجاد کنید و یک کمپین ایمیل مداوم را با استفاده از بهترین سیستم CRM کسب و کار کوچک خود که فقط برای مشتریان غیرفعال شما هدف قرار داده شده است، راه اندازی کنید.
حتی می‌توانید این فهرست را در برنامه هدف‌گیری مجدد خود آپلود کنید تا افرادی که در لیست بهترین CRM شما برای کسب‌وکارهای کوچک قرار دارند، شروع به مشاهده آگهی‌های برند شما در وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر صفحات وب خود کنند، بدون اینکه نیازی داشته باشند. تا روی ایمیل های خود کلیک کنید

استراتژی شماره 2

پیام های شخصی

حتی مواردی وجود دارد که کمبود فعالیت مشتری نیز ممکن است به دلیل تقصیر شما رخ دهد.

از این رو، هنگامی که مشتری شما خریدی را انجام می دهد، همیشه مطمئن شوید که با استفاده از بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک و متوسط ​​خود، پیام های شخصی سازی شده هدفمند خود را دنبال می کنید که نشان دهنده ترجیح مشتری شما است و به تجربه مشتری با شرکت شما ارزش می افزاید.

تمام هدف جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های مشتری شما با کمک بهترین پلت فرم CRM کسب و کار کوچک این است که بدانید چه چیزی باعث می شود مشتریان شما خرید کنند و سپس یک کمپین بازاریابی موثر راه اندازی کنید که منافع مشتریان فعال شما را هدف قرار می دهد.

با استفاده از فناوری رشد کسب و کار مانند CRM، همیشه از مزیت درک عادات و به دست آوردن تاریخچه خرید با مشتری فعلی خود برخوردار هستید. گاهی اوقات، حتی می‌توانید به مشتریان غیرفعال خود یادآوری کنید که چقدر برای یک محصول خاص آرزو دارند، و برای آنها ارتباطی با تخفیف برای آن پیشنهاد ارسال کنید.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید خدمات و محصولات جدیدی را ارائه دهید که مشتریان فعلی شما ممکن است دوست داشته باشند و بر اساس رفتارهای گذشته و خریدهای قبلی آنها به راحتی قابل تصور باشد.
بنابراین، هرچه رویکردهای شما در بازاریابی مناسب تر باشد، شانس بیشتری برای بازپس گیری کسب و کار آن ها با استفاده از بهترین پلت فرم نرم افزار CRM کسب و کار کوچک و متوسط ​​برای احیای مجدد رشد فروش خود خواهید داشت.

استراتژی شماره 3

پیوند عمیق

زمانی که می‌خواهید به مشتریان غیرفعال خود واکنش نشان دهید، سعی کنید تا آنجا که ممکن است کاری کنید که مشتریانتان اقدامات دلخواه خود را انجام دهند. برای این کار، در حین انجام بازاریابی درون‌برنامه‌ای، همیشه به یاد داشته باشید که «پیوند عمیق» را درج کنید، که یک اتصال میان‌بر به صفحه محصول مورد علاقه مشتری شما ایجاد می‌کند، بدون اینکه مشتری حتی به صفحه اصلی کسب‌وکارتان دسترسی پیدا کند و سپس جستجو کنید محصول مورد نیاز با استفاده از نوار جستجو

بسیار مهم است که برای مشتریانی که به تلاش‌های بازاریابی شما پاسخ نمی‌دهند، باید در درجه اول همه موانع را از سر راه آنها بردارید تا آنها را مجبور کنید بار دیگر محصولات شما را به راحتی خریداری کنند.

برای این کار، تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​به ارسال اپلیکیشن های اپلیکیشن یا پیام های پیامکی با ارتباط دقیق به محصولی که می خواهید در گذشته خرید کنید، با استفاده از برنامه های پیامک ارسال شده با بهترین CRM آنها برای کارهای کوچک انجام می شود. ، اعتماد دارند.

بردن

از آنجایی که جذب مشتریان غیرفعال «رفته، اما هرگز فراموش نمی‌شود» همیشه به عنوان یک سرمایه‌گذاری ارزشمندتر است، ما مطمئن هستیم که این سه راه برای شما بسیار مفید خواهد بود و به‌عنوان یک کاربر بهترین CRM کسب و کار کوچک ، کسب و کار سریع پیدا می‌کنید. رشد

ثبت نام