چگونه با MCA CRM بهترین استفاده را از مهارت های بازاریابی ورودی داشته باشیم
روش مندی و محبوبیت روشهای جذب درونگرا در همه بخشهای کسبوکار، از جمله کسبوکارهای جایگزین، و زمانی که شیوههای ورودی ورودی در دهه 2000 مورد پذیرش قرار میگیرند و پس از آن به طور قابلتوجهی امکانپذیر است، بهطور پیوسته در حال افزایش است. کانالهای تازهای برای خرید برای ارائه سفارشیسازی شده و شخصیشده به مشتریان بالقوه جدید و مشتریان فعلی، با استفاده از راهحلهای نرمافزاری MCA CRM که در این زمان همهگیری بیشتر مورد نیاز است.
بازار جهانی CRM موبایل امسال با 11 درصد رشد به 15 میلیارد دلار در سراسر جهان خواهد رسید زیرا به دنبال حفظ ارتباط با مشتریان خود از طریق دستگاه های تلفن همراه خود هستند. برای توییت کلیک کنید
با این حال، آیا میدانید که درونگرا چیست و چه ابزارهایی برای برتری در آن وجود دارد؟
خب، در این مقاله اجازه دهید تا نکات ظریفی را در مورد این استراتژیها انجام دهید که محبوبتر را بررسی کنید و تاکتیکهای ویژگیهایی را که میتوان در درونگرای استفاده از داد، به همراه برخی از بهترین شیوههایی که به شما کمک کرد، مورد استفاده قرار داد. برای تسلط بر آن
حتی نه در گذشته های دور، حتی در صنعت MCA یک بازی کاملاً متفاوت از امروز بود.
قبل از ظهور نرم افزار MCA CRM و اینترنت، بازاریابی برای تجارت Merchant Cash Advanceً شامل جستجو برای متقاعد کردن سرنخ ها و مشتریان احتمالی برای خرید خدمات آنها بود که در واقع متفاوت بودن با تبلیغات قدیمی قدیمی بود.
با این حال، این استراتژی بازاریابی زمانی تغییر کرد که اینترنت و رسانههای اجتماعی راههای جدیدی را برای بازاریابان برای ارائه محتوا به سرنخها، مشتریان بالقوه و مشتریان ارائه کردند و تمرکز را از تبلیغ مزایای خدمات خود به ارائه اطلاعات آموزشی که به مشتریان بالقوه و مشتریان MCA کمک میکرد، تغییر داد. برای حل مشکلات رایج
تاکتیکها و بهترین شیوههای بازاریابی ورودی MCA با استفاده از نرمافزار Merchant Cash Advance در طول این شیوع COVID-19:
اگرچه چندین تاکتیک رایج بازاریابی ورودی وجود دارد که مطمئناً آنها را دیدهاید، با این وجود در اینجا تعدادی از مؤثرترین تاکتیکهای بازاریابی ورودی وجود دارد که میتوانید برای کسبوکار Cash Advance خود از آنها استفاده کنید، مخصوصاً زمانی که از نرمافزار Merchant Cash Advance CRM نیز استفاده میکنید .
بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا به عنوان بستر یک استراتژی بازاریابی درونگرا در نظر گرفته می شود. برخی از پرکاربردترین تاکتیکهای بازاریابی محتوا که میتوانند در کسب و کار وامدهی جایگزین استفاده شوند عبارتند از:
• وبلاگنویسی
• کتابهای الکترونیکی
• محتوای رسانههای اجتماعی
• ویدئوها
• اینفوگرافیکها
• کاغذهای سفید
• مطالعات موردی
• خبرنامههای ایمیل و موارد دیگر.
بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
در مرحله بعد، هنگامی که محتوای ارزشمند خود را ایجاد کردید، باید پیدا کردن و بهره مندی از آن را برای مشتریان بالقوه MCA خود آسان کنید.
اینجاست که سئو (بهینه سازی موتور جستجو) وارد عمل می شود.
از آنجایی که اکثر مصرف کنندگان از گوگل برای جستجوی محتوا استفاده می کنند، سئو عملی است که به بهینه سازی وب سایت Cash Advance شما کمک می کند تا صفحات وب شما در نتایج موتورهای جستجو بالاتر ظاهر شوند.
با این حال، اگرچه سئو یک بخش مهم در کتاب بازی هر بازاریاب ورودی است، زیرا گوگل دائماً الگوریتمهای موتور جستجوی خود را تغییر میدهد، حذف تاکتیکهای سئو برای کسب و کار وامدهی جایگزین شما مانند هدفگیری یک هدف دائماً در حال حرکت است.
بنابراین در مورد استراتژی های به روز سئو که به راحتی می توانید در برنامه های بازاریابی ورودی خود استفاده کنید، بیشتر بیاموزید. به یاد داشته باشید که ایجاد محتوا بدون انجام سئو هیچ ارزشی ندارد، زیرا اگر راهی برای جذب ترافیک به آن پیدا نکنید، بازاریابی محتوا بی فایده است.
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
رسانههای اجتماعی رویکرد بازاریابان امروزی به آثار خود را کاملاً تغییر دادهاند. با افزایش استفاده مردم از رسانه های اجتماعی به صورت روزانه، پلتفرم های رسانه های اجتماعی به کانال اصلی تبدیل شده اند که از طریق آن مشاغل MCA نیز می توانند به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنند.
بر اساس گزارشی که توسط Social Media Examiner در سال 2018 منتشر شد، بیان شده است که بازاریابی رسانه های اجتماعی باعث افزایش 87 درصدی، ترافیک وب سایت تا 78 درصد می شود و به تولید سرنخ های بیشتر تا 64 درصد در بازارهای ایالات متحده کمک می کند.
بنابراین، به عنوان یک تاکتیک بازاریابی ورودی، از رسانه های اجتماعی برای افزایش تعامل مشتری و ارسال محتوای خود در پلتفرم های رسانه اجتماعی خود استفاده کنید زیرا اگر محتوای شما برجسته باشد، مردم قطعا آن را به اشتراک خواهند گذاشت و فالوورهای کسب و کار Cash Advance شما افزایش خواهند یافت.
پرسونای خریدار ایجاد کنید
علیرغم آنچه بسیاری از بازاریابان ممکن است فکر کنند، ارائه یک تعمیم کلی در مورد نیاز یا خواسته مشتریان شما بدون هیچ تحقیقی دشوار است. ایجاد نمایههای فرضی از خریداران ایدهآل کسبوکار شما یا شخصیتهای خریدار به کاهش نیازهای آنها و ارائه محتوای ورودی که آن نیازها را پاسخ میدهد، کمک میکند.
برای توسعه شخصیت خریدار، راهاندازی یک کمپین ایمیل نظرسنجی مشتری که به شما امکان میدهد روی رایجترین نقاط دردناکی که در سراسر پایگاه مشتری شما احساس میشود تمرکز کنید، مفید است.
استفاده از یک نرم افزار MCA CRM مانند پارس ویتایگر برای جمع آوری این داده ها در پایگاه داده CRM و برای انجام این نظرسنجی ها به رفع موثر نیازهای مشتری شما کمک می کند.
امتیاز منجر می شود
امتیازدهی سرنخ عملی است برای ارائه امتیاز سرنخ برای اقداماتی که انجام داده اند و داده های جمعیت شناختی که با استفاده از نرم افزار MCA CRM ارائه می کنند .
به عنوان مثال، هنگامی که شخصی محتویات ورودی شما را مشاهده یا دانلود میکند، مانند کتابهای الکترونیکی، کاغذهای سفید، یا از صفحه قیمتگذاری شما و سایر موارد بازدید میکند، میتوانید برای خرید خدمات شما به او امتیاز بدهید.
امتیاز دهی به سرنخ کمک می کند تا بیشتر سرنخ های آماده فروش را به راحتی مشاهده کنید.
صفحات فرود جذابی را ایجاد کنید که سرنخ ها را تبدیل می کنند
وقتی شخصی برای مشاهده یا دانلود شما روی پیوندی میکند، «صفحه فرود» جایی است که در آن قرار میگیرد که محتوا را به صورت رایگان ارائه میکند اما در آن درخواست اطلاعات شخصی میکند.
صفحه فرود یک تاکتیک تولید سرنخ است، بنابراین صفحات فرود کسبوکارهای وامدهنده خود را جذاب میکنند، که به خوبی مشخص میکند چه چیزی ارائه میدهد.
غذای آماده COVID
-19، ورودی اینجاست که نگه دارید. از آنجایی که ورودی با استفاده از Merchant Cash Advance CRM شکاف را میکند و بازاریابان مدرن و دیجیتال را قادر میسازد نشاندهندهای را ایجاد کند که برای ایجاد یک تجارت مشتری تمرکز از هر چیز دیگری را داشته باشد.