چگونه QuickBooks CRM مناسب می تواند فروش و درآمد بیشتری ایجاد کند

به طور معمول، مدیران فروش هر سازمان و متوسط ​​به راحتی می توانند از سیستم CRM استفاده کنند، که اگر از بهترین نرم افزار CRM کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​استفاده می کنند QuickBooks CRM را رایگان ارائه می دهند. دهد، کنترلتر می شود . همچنین به عنوان بهترین نرم افزار CRM برای QuickBooks پذیرفته شده است.

آنها می توانند در QuickBooks به فروش آنها در QuickBooks می دهند و در قالبی ساده ارائه می دهند که به آنها اجازه می دهد عملکردهایی را که انجام می دهند، فرآیندهای فروش، خریدها،حساب ها و در نتیجه فروش را کنترل کنند. بهینه کنند.

مصرف کنندگان در ایالات متحده دولت Intuit (QuickBooks) را در رتبه 8 از نظر قابلیت اطمینان به حریم خصوصی در بین همه شرکت ها قرار دادند - Colvin (2017) برای توییت کلیک کنید

اما در مورد فروش چطور؟

بنابراین، اغلب، برخلاف مدیران فروش، نمایندگان فروش در ابتدا در مورد راه حل مدیریت ارتباط با مشتری «خوشبخت» نیستند.

در درجه اول، زمان اضافی که نماینده فروش باید برای وارد کردن داده ها در برنامه نرم افزاری CRM صرف کند، باعث عصبانیت تیم های فروش می شود زیرا آنها فکر می کنند که کار اصلی آنها در درجه اول فروش است.

با این حال، این مقاله در مورد این نیست که چرا تیم فروش همیشه به خوبی نرم افزار CRM با استفاده آسان را نمی یابند ، بلکه همه چیز در مورد این است که چگونه یک QuickBooks CRM می تواند عملکرد نمایندگان فروش را بهبود بخشد، و مهمتر از آن چرا آنها به CRM نیاز دارند. برای رشد درآمد

پس چرا فروشندگان به CRM، ترجیحا نرم افزار QuickBooks CRM نیاز دارند؟

بدون ترس از ساده سازی بیش از حد حقایق، دو چالش بزرگی که نمایندگان فروش در فروش با آن مواجه هستند عبارتند از:

  • چگونه می توان سرنخ ها را دنبال کرد و واجد شرایط شد؟
  • چگونه فعالیت های فروش را اولویت بندی کنیم؟

و CRM تنها فناوری و ابزار رشد کسب‌وکار است که می‌تواند این مشکلات کلیدی در فروش را حل کند، و بهترین روش CRM کسب‌وکار کوچک هنگامی که در سازمان‌های SMB استفاده می‌شود، این کار را انجام می‌دهد:

  1. از فضای ذخیره سازی ایمن لذت ببرید

بهترین پلتفرم‌های نرم‌افزار CRM به تیم‌های فروش در کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها کمک می‌کنند تا فرصت‌های فروش، مخاطبین، فعالیت‌ها و برنامه‌های زمان‌بندی خود را به‌طور متمرکز در یک مکان مرکزی ذخیره کنند تا بتوانند از مکان‌های مختلف به پایگاه داده CRM خود دسترسی داشته باشند و هرگز نگران نباشند. که داده های آنها از بین می رود.

به عنوان مثال، هنگامی که از QuickBooks CRM استفاده می کنید، در CRM خود برای SMB نیز می توانید سابقه خرید مشتریان را مشاهده کنید، فاکتورهایی را برای مشتریان احتمالی و سرنخ های خود بدون ترک پلت فرم CRM آسان خود ایجاد کنید و آنها را در پایگاه داده CRM ذخیره کنید. استفاده در آینده.

  1. برنامه ریزی و مدیریت زمان درست مانند یک "حرفه ای"

بهترین نرم افزار CRM برای QuickBooks به فروشندگان کمک می کند تا برنامه های روزانه خود را بهینه کنند و وظایف خود را اولویت بندی کنند تا اطمینان حاصل کنند که هیچ یک از مشتریان احتمالی و مشتریانشان نادیده گرفته نمی شوند و در عوض به موقع با آنها تماس گرفته می شود. اگرچه ممکن است به نظر یک نرم افزار CRM ساده به نظر برسد، اما در واقع به نمایندگان فروش اجازه می دهد زمان بیشتری را با مشتریان خود بگذرانند، که منجر به بستن معاملات بیشتر و ایجاد روابط قوی تر می شود.

  1. هیچ گزارشی از فعالیت مغزی وجود ندارد

بهترین نرم افزار CRM برای سازمان های SMB همچنین به نمایندگان فروش کمک می کند تا به سرعت و به راحتی گزارش های هفتگی، سه ماهه یا ماهانه خود را برای مدیریت و رده های بالای سازمان خود ایجاد کنند. فرآیند ایجاد این گزارش‌ها با برنامه‌های فناوری رشد کسب‌وکار مانند CRM شفاف و خودکار است، زیرا فقط چند دقیقه طول می‌کشد تا سایر اعضای تیم و مدیران درباره فروش‌هایی که برنده شده‌اند و مواردی که در حال حاضر در حال انجام هستند مطلع شوند.

  1. از اتفاقاتی که در حال رخ دادن است به روز باشید

استفاده آسان CRM قالب های اسناد، تقویم های مشترک و ادغام ایمیل را ارائه می دهد که به متحد شدن همه اعضای تیم در فروش، بازاریابی، حساب ها و پشتیبانی کمک می کند و همه را به روز نگه می دارد. به اشتراک گذاری الگوهای فروش و فرآیندهای فروش و خریدهای انجام شده توسط مشتریان (اگر از QuickBooks CRM استفاده می کنید) به تیم های فروش امکان می دهد ببینند چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد.

این به این دلیل است که هنگامی که بهترین نرم‌افزار فروش CRM را با Intuit QuickBooks ادغام کنید، می‌توانید تبادل یکپارچه همه داده‌ها بین این دو پلتفرم نرم‌افزاری وجود داشته باشد.
به این ترتیب، می‌توانید به استفاده از نرم‌افزار حسابداری خود ادامه دهید، در عین حال جزئیات مشتری، پرداخت، اطلاعات فاکتور را مستقیماً در داشبورد CRM خود مشاهده کنید و سپس از این داده‌ها از QuickBooks CRM برای پیگیری، پشتیبانی مشتری و تجارت استفاده کنید. اتوماسیون فرآیند برای یادآوری نیازهای مشتریان بالقوه و مشتریان

علاوه بر این، از آنجایی که چندین اطلاعات وجود دارد که بین فروش، حسابداری، و خدمات مشتری همپوشانی دارند، زیرا مشتریان بالقوه از طریق خط لوله فروش، از صرفاً یک سرنخ به سمت یک مشتری پرداخت کننده حرکت می کنند، اگر تیم های مختلف از نرم افزارهای مختلف در سازمان برای ذخیره داده های خود استفاده کنند، این امر باعث خواهد شد. بدون شک منجر به ورود اطلاعات مضاعف می شود که باعث اتلاف پول، زمان و تلاش می شود.

از این رو استفاده از QuickBooks CRM برای فروش نه تنها به حذف دوبار ورود کمک می کند، بلکه زمانی که داده های مشتری در پایگاه داده CRM به روز می شود، در برنامه مالی نیز تغییر می کند و بالعکس.

نتیجه

بنابراین، بهترین نرم‌افزار CRM کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​برای تیم‌های فروش هنگامی که به درستی با QuickBooks ادغام شود، مطمئناً به فروشندگان کمک می‌کند تا در چهار زمینه که برای آنها حیاتی است، برتری پیدا کنند، که عبارتند از:

  • به فروش سریعتر برسید
  • جستجوی بهتر، جداسازی و واجد شرایط بودن سرنخ ها
  • فعالیت های پیگیری را بر اساس فوریت اولویت بندی کنید
  • سرنخ ها و مشتریان را به طور سیستماتیک و به موقع دنبال کنید

با این، برای دستیابی به همه اینها، نمایندگان فروش باید به اتفاق آرا درک کنند که به روز رسانی پایگاه داده CRM آنها برای موفقیت آنها مهم است، که تنها از طریق درک و عزم مطلق از طرف نماینده فروش امکان پذیر است.

ثبت نام