چگونه CRM های مدرن به بازاریابان کمک می کنند، چگونه CRM برای SMB به همه کمک می کند

مارکت | توسط پاتریشیا جونز

CRM های مدرن

قبل از شروع، زمانی که می‌خواستم بدانم CRMهای مدرن چگونه به بازاریابان کمک می‌کنند، می‌توانیم یک مقاله خوب در مورد آن داشته باشیم.

نیویورک تایمز : شخصی که 30 سال پیش در شهریور زندگی می‌کرد روزانه تا 2000 پیام تبلیغاتی می‌دید، حتی نیمی از چیزی که امروز می‌بیند.

چه چیزی تغییر کرده است؟

تغذیه، زندگی مصرف کننده مملو از پیام های بازاریابی در سراسر اینترنت، تلویزیون، روزنامه ها یا مجلات است. و اینجاست که همه چیز برای بازاریابان بسیار مشکل شده است. با چه رقابتی روبرو هستند.

از بین بردن سر و صدا و ایجاد یک ارتباط به یاد ماندنی با مخاطب هدف، کار جهنمی بسیار است. اما غیر ممکن نیست

همانطور که آنها می گویند - برای هر تقاضا عرضه ای وجود دارد - برای بازاریابی نیز، ما ابزارهای بی شماری داریم که این کار را انجام می دهند. برای مثال -

  • ابزار بازاریابی اجتماعی
  • ابزار نرم افزار بازاریابی
  • ابزار بازاریابی چند کاناله
  • ابزار بازاریابی ایمیلی

و درست زمانی که فکر می‌کردید بازاریابان از نظر انتخاب ضعیف هستند (با برنامه‌های بازاریابی بسیار) - اینجا جدیدترین و قطعاً بزرگ‌ترین آنها وارد می‌شود.

CRM مدرن به عنوان راه حل های تجاری یکپارچه

این راه حل ها چگونه متفاوت هستند؟

جودی الیس - "برنامه ریزی مناسب برای چشم انداز کسب و کار اغلب در حالی که اهداف کوتاه مدت درآمدی را برآورده می کند، عقب نشینی می کند. مثال - بازاریابی عقب افتاده است، بیایید سراغ یک اپلیکیشن بازاریابی برویم، فرسایش مشتریان زیاد است. بیایید یک نرم افزار پشتیبانی مشتری پیاده سازی کنیم. باور کنید یا نه: این دقیقاً همان چیزی است که در یک اتاق هیئت مدیره اداری اتفاق می افتد زمانی که بخش های مختلف برای بحث در مورد چالش های خود گرد هم می آیند.

در نتیجه، برنامه‌های مختلف متفاوت و متفاوت در نقاط مختلف نصب می‌شوند که منجر به ناکارآمدی و کندی فرآیند کسب‌وکار می‌شود.»

کارآفرینان تجاری متوجه این وضعیت مخمصه شده‌اند و از این رو تغییر واضحی به سمت CRMهای ابری مدرن که به عنوان راه‌حل‌های تجاری یکپارچه عمل می‌کنند، ایجاد کرده‌اند.

همانطور که از نام آن پیداست، این CRM ها به عنوان جایگزین مناسبی برای برنامه های مختلف سازمانی مستقل عمل می کنند. درست از بازاریابی گرفته تا فروش، خدمات مشتری و همکاری - آنها با تمام ماژول های لازم یکپارچه شده اند.

بنابراین، از یک نقطه منبع، بازاریابان از راحتی و منفعت برای انجام آن برخوردار می شوند -

با استفاده از سیستم‌های نرم‌افزار کسب‌وکار یکپارچه، بازاریابان از این مزیت بیشتری برخوردار می‌شوند که چگونه تلاش‌هایشان بر اهداف تأثیر می‌گذارد. برخلاف 10 تا 15 سال قبل، زمانی که همکاری و اشتراک دانش جدا و دشوار بوده است - CRMهای مدرن طیف هیجان انگیزی از ابزارهای همکاری را برای تقویت کار تیمی و ارتباطات در سراسر تجارت ایجاد کرده اند.

نه فقط این، اکنون شرکت های کوچک و متوسط ​​شروع به استفاده از تاکتیک های دیجیتال بیشتر در تلاش های بازاریابی خود کرده اند. بسیاری از آنها از اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند که قبلاً فقط توسط شرکت های بزرگتر استفاده می شد.

پیتر روسلر می گوید…

اعتبار CRM های عصر جدید (مجموعه های مدیریت کسب و کار یکپارچه) که امروزه SMB ها ظرفیت آزمایش های بازاریابی را دارند. کسب‌وکارهای کوچکی که به دلیل صرف سرمایه زیادی در خرید، یکپارچه‌سازی و نگهداری اپلیکیشن‌های مختلف Siled همواره با محدودیت‌های مالی مواجه بوده‌اند، سرانجام از چنین نقاط تنگی خارج شده‌اند.

با یک پلت فرم کسب و کار که تمام عملکردهای حیاتی کسب و کار را مدیریت می کند - SMB ها در موقعیت بهتری برای گسترش مارک های خود در قلمروهای جدید جسورانه با استراتژی بازاریابی جدیدتر هستند.

بنابراین تعجب نمی‌آورد اگر در عرض 5 سال شاهد باشیم که 90٪ SMB ها چند کانالی را انتخاب می‌کنند، مانند ایمیلی و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به طور همزمان.

و فراموش نکنید، از آنجایی که این آزمایش‌ها را نه از یک برنامه بازاریابی مستقل انجام دهید، بلکه از یک پلت مدیریت کسب و کار معمول شروع می‌شود، در صورتی که تاک‌های فرم جدید شروع کندی داشته باشند، بهتر است برای ادامه جستجو داشته باشند. سردرد حفظ یک برنامه کاربردی دیگر در SMB وجود ندارد.»