چگونه CRM خدمات مشتری، CRM و تجربه مشتری را بهبود می بخشد
خدمات خدمات | توسط پاتریشیا جونز
چگونه خدمات CRM را بهبود می بخشم مطالعه جزئیات با ConvergeHub. صاحب یک کسب و کار، شما نگران هستید که خودتان هستید. پس چیکار میکنی؟
شما افراد حرفه ای را به کار می گیرید که به عنوان یک نفر از شما کار می کند. تیم شما تمام روز کار با مشتریان و حل مشکلات آنها است. خدمات شما خوب پیش می رود، تا زمانی که مشتری به نام جان نزد شما بیاید.
جان قبلاً در مورد یکی از محصولات شما از شما شکایت کرده است. حالا دوباره با مشکل مواجه شده است. پس او با همان مامور تماس می گیرد، اما متوجه می شوم که مامور او را به یاد نمی آورد و نمی تواند مشکلی را که جان گذشته است به خاطر بیاورد!!
جان عصبانی می شود زیرا باید دوباره مشکل را توضیح دهد. و در حالی که او این کار را انجام می دهد، (جایی در ذهنش قبلاً قسم خورده است که دیگر محصولات شما را خریداری نکند).
فرسایش مشتری برای کسب و کار شما اتفاق افتاده است!!!
چرا هشدار دهنده است؟
Business Insights یک نظرسنجی در مورد ریزش مشتری انجام داده است. نتایج نشان میدهد که سالانه 21 درصد از کسبوکارها به دلیل فرسایش شدید مشتری از بین میروند. بنابراین، صرف نظر از قدیمی یا جدید بودن کسبوکار - نمیتواند مشتریانی را که به سختی به دست آوردهاند از دست بدهد.
به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان کسب و کار از ماژول موارد ConvergeHub استفاده می کنند تا خدمات مشتری خود را روان انجام دهند.
چرا؟ زیرا:
ConvergeHub خدمات مشتری را بهتر نمی کند. آن را بهترین می کند!
ConvergeHub با شنیدن ناامیدی مشتریان و کاربران خود مجموعه جدیدی از ویژگی های نوآورانه را معرفی کرده است.
با استفاده از نرم افزار پشتیبانی مشتری پارس ویتایگر ، می توانید:
1. موارد ایجاد شده به صورت خودکار
بر خلاف سایرین که از شما می خواهند کیس را به صورت دستی در نرم افزار ایجاد کنید، نرم افزار خدمات مشتری پارس ویتایگر به طور خودکار برای شما کیس ها را تشکیل می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل را در پارس ویتایگر مشخص کنید، پس از آن، تمام درخواست های خدمات مشتری به طور خودکار به آن نامه ارسال می شود و به طور همزمان به عنوان بلیط های پشتیبانی در برنامه CRM پارس ویتایگر ایجاد می شود.
2. موارد اختصاص داده شده به صورت خودکار
ممکن است موردی در نرم افزار پشتیبانی مشتری شما دست نخورده باقی بماند زیرا هنوز به فردی در تیم شما اختصاص داده نشده است. پارس ویتایگر برای جلوگیری از چنین مشکلاتی در خدمات مشتری با تاخیر، کل فرآیند تخصیص بلیط به نمایندگان را خودکار کرده است.
شما فقط باید انتخاب کنید که چه کسی می خواهید تمام بلیط های پشتیبانی را اختصاص دهید. پس از انجام، تمام موارد پشتیبانی ایجاد شده به طور خودکار به عامل(های) انتخاب شده اختصاص داده می شود. و تیم شما قادر به ارائه خدمات سریع و سریع به مشتریان خواهد بود.
3. اطلاعیه های فوری را ارائه دهید
برای اینکه خدمات مشتری خود را مانند جت سریع انجام دهید - پارس ویتایگر دارای ویژگی انحصاری Notifications است. به همین دلیل، می توانید پارس ویتایگر را به طور خودکار برنامه ریزی کنید:
- هنگام ایجاد موارد به مشتریان اطلاع دهید
- در مورد بلیط های جدید اختصاص داده شده به نمایندگان پشتیبانی اطلاع دهید
- هنگامی که نمایندگان پشتیبانی به بلیط ها پاسخ دادند، به مشتریان اطلاع دهید
- هنگامی که مشتریان در مورد بلیط ها نظر می دهند، به نمایندگان پشتیبانی اطلاع دهید
- در صورت بسته شدن پرونده به مشتریان اطلاع دهید.
ConvergeHub به نمایندگان پشتیبانی اجازه می دهد یا وارد پارس ویتایگر شوند تا به تیکت پاسخ دهند یا مستقیماً از خود ایمیل اعلان پاسخ دهند.
4. پیام های اعلان را سفارشی کنید
الگوهای پیام از پیش تعریف شده در پارس ویتایگر ذخیره شده است. شما این امکان را دارید که از بین آنها یکی را انتخاب کنید یا کلمه دلخواه خود را ایجاد کنید و آن را در بخش Cases اضافه کنید.
5. شماره پرونده را سفارشی کنید
ما درک می کنیم که ردیابی پرونده ها بر اساس تعداد آنها چقدر می تواند مالیات باشد. به همین دلیل است که پارس ویتایگر به شما این امکان را می دهد که اعداد پرونده را مطابق راحتی خود قاب بندی کنید. پس از آن، تمام موارد به دنبال شماره انتخابی شما ایجاد می شود.
مثال: اگر یک Case Number را به عنوان #0006 تنظیم کنید، موارد ایجاد شده پس از آن به صورت #0007 #0008 #0009 و غیره شماره گذاری می شوند.
6. دسته بندی و اولویت را تنظیم کنید
برای اطمینان از اینکه همه موارد شما به درستی دسته بندی و اولویت بندی شده اند، پارس ویتایگر به شما امکان می دهد دسته بندی و اولویت مورد پیش فرض را تعیین کنید. پس از اتمام، بلیط های تولید شده در دسته بندی و اولویت انتخابی شما قرار می گیرند.
7. مکالمات ساده ای داشته باشید
ConvergeHub به عنوان یک مخزن متمرکز برای تمام ارتباطات پشتیبانی مشتری شما عمل می کند. این بدان معناست که هر زمان که لازم شد، میتوانید پارس ویتایگر را بررسی کنید تا مکالماتی را که بین نمایندگان و مشتریان شما انجام شده است، مشاهده کنید. برای هر مشتری، پارس ویتایگر همه مکالمات را به عنوان رشته ها ضبط و فهرست می کند. فقط کافی است روی یک مورد خاص کلیک کنید تا جزئیات پرونده و گفتگوهای انجام شده در رابطه با آن را ببینید.
8. صفحه فرود مورد را برای مشتریان دریافت کنید
درست مانند پارس ویتایگر که به شما کمک میکند یک نمای 360 درجه از تمام مکالماتی که در رابطه با یک مورد اتفاق افتاده است داشته باشید. به طور مشابه، شما را قادر می سازد تا همان مزیت را برای مشتریان خود نیز فراهم کنید. در حین معامله با شما، مشتریان شما یک صفحه فرود کیس جداگانه دریافت می کنند که در آن می توانند جزئیات بلیط و مکالماتی که تاکنون انجام شده را مشاهده کنند.
سرانجام…
بدون شک پارس ویتایگر با کنار هم قرار دادن همه این ویژگی ها به عنوان سلاح همه کاره شما برای ارائه خدمات STELLAR CUSTOMER SERVICE عمل می کند.
بنابراین اکنون که مزیت های متعدد استفاده از پارس ویتایگر را چشیده اید، منتظر چه چیزی هستید؟
اکنون برخیزید و به سرعت به پارس ویتایگر یک چرخش آزمایشی بدهید و ببینید که کسبوکارتان خدمات مشتریان پرخروشی ارائه میکند.
و در میان همه اینها، فراموش نکنید که نظرات خود را در مورد ماژول پارس ویتایگر Cases به ما بدهید؟