مدیریت پروژه پیشرفته با نرم افزار CRM پارس ویتایگر - CRM
جان بسیار هیجان انگیز است که اولین پروژه بزرگ را برای تجارت خود انجام دهد. با این حال، زمانی که تیمش موفق به ارائه پروژه به موقع به مشتری نمی شود، رویای او از بین می رود.
اما چه چیزی به این می شود؟
در حالی که جان تیم بزرگی داشت که روی هیچ پروژه ای کار می کرد، یک اثر روشنی نداشت:
- دقیقاً نیاز مشتری چه بود؟
- تکلیف سایر اعضا چه بودند؟
- تاریخ تحویل هر فاز چه زمانی بود؟
نتیجه: انجام تکرار و کالاهای تحویلی با کیفیت و مهلت مشتری مطابقت ندارد.
آیا شما خود را با این وضعیت می شناسید؟ آیا زمانی که پروژه های بزرگ به سمت کسب و کارتان می آیند، هیجان زده و در عین حال متحجر هستید؟
مدیریت پروژه علم موشکی نیست!!!
اما هنوز هم برای بسیاری از وسایل اینگونه شده است. آیا فکر کرده اید که چرا؟ برای فکر کردن به آن، یک دلیل مشترک وجود دارد و آن عدم وجود ابزار مناسب است.
تنها در صورتی که یک نرم افزار مدیریت پروژه داشته باشید، می توان تمام پروژه های شما را بهتر برنامه ریزی، اجرا، نظارت و کنترل کرد. با این حال، با منابع محدود، SMB ها (کسب و کارهای کوچک و متوسط) نمی توانند بودجه خود را افزایش دهند و در یک ابزار مدیریت پروژه جداگانه سرمایه گذاری کنند.
اما اگر ویژگی مدیریت پروژه در یک CRM یکپارچه شود چه؟
ConvergeHub یک ماژول مدیریت پروژه اختصاصی را در نرم افزار CRM مبتنی بر ابر خود توسعه داده است . اکنون مجهز شده است تا به طور همزمان به عنوان یک راه حل پیشرفته مدیریت پروژه عمل کند که در آن شما را قادر می سازد:
- برنامه ریزی و تعریف گردش کار پروژه
- نقاط عطف مختلف را تنظیم کنید
- منابع را روی وظایف و کارهای فرعی مختلف تخصیص دهید
- با همکاران کلیدی در سراسر سازمان همکاری کنید
- به طور منظم پیشرفت کار را دنبال کنید تا مطمئن شوید که کار با کیفیت به موقع انجام می شود.
امکانات
1. برنامه ریزی پروژه
اگر بر اساس یک گردش کار مناسب تعریف نشده باشد، کار بر روی یک پروژه چالش برانگیز است. به همین دلیل است که پارس ویتایگر به شما اجازه می دهد تا طرح کلی پروژه را در قالب چند فاز تعریف کنید. برای هر پروژه، شما می توانید:
- در هر مرحله نقاط عطف ایجاد کنید
- وظایف و کارهای فرعی را ایجاد کنید و برای هر کدام یک تاریخ تکمیل مشخص کنید.
با تقسیم کل پروژه به واحدهای کوچکتر، کنترل دقیق و گرانول بیشتری در مورد آنچه که باید انجام شود و در چه زمانی انجام می شود، توسعه می دهید.
2. تخصیص منابع
اغلب مدیران پروژه برای توزیع یکنواخت وظایف بین همه تلاش می کنند. پارس ویتایگر این مشکل را با این امکان حل می کند که شما وظایف و وظایف فرعی را از داخل خود CRM تعیین کنید. این بسیار کمک می کند که دقیقاً بدانید چه کسی به چه چیزی اختصاص داده شده است، تا اطمینان حاصل شود که همه به طور مساوی درگیر هستند و هیچ یک بیش از حد بارگذاری نمی شوند.
3. درصد پیشرفت
برای اطمینان از اینکه در هر مرحله در بالای مدیریت پروژه خود قرار دارید، پارس ویتایگر به طور منحصر به فرد تصویری از پیشرفت انجام شده در هر کار و زیرکار ارائه می دهد. بر اساس آن می توانید:
- ارزیابی کنید که چقدر زمان بیشتری برای تکمیل وظایف/زیر وظایف نیاز دارد
- در صورت لزوم سفارش آنها را تغییر دهید یا جزئیات آنها را ویرایش کنید.
4. مدیریت اسناد
می توانید به راحتی فایل ها را (از رایانه یا کتابخانه پارس ویتایگر خود) انتخاب کرده و آنها را با وظایف پروژه مرتبط کنید. این بدان معناست که دیگر نیازی به جستجوی بیپایان ایمیلها برای یافتن نیاز پروژه حیاتی که مشتری شما برای شما ارسال کرده است، نیست. در یک عکس، همه افراد درگیر در پروژه می توانند:
- به آخرین فایلها، اسناد، گرافیک، صفحات گسترده و گزارشهای مرتبط با پروژه دسترسی داشته باشید
- همین اطلاعات یا به روز رسانی پروژه را داشته باشید.
5. همکاری
وقتی پروژه ای در دست دارید، اطمینان از ارتباط و هماهنگی مناسب بین کارمندان، مشتریان و شرکا می تواند چالش برانگیز باشد. اینجاست که ویژگی "نظرات" پروژه های پارس ویتایگر به کمک شما می آید.
به راحتی می توانید در رابطه با وظایف مختلف و وظایف فرعی ارتباط برقرار کنید. بنابراین:
- همکاری به صورت خودجوش اتفاق می افتد
- مشکلات در زمان واقعی حل می شوند
- کارها به سرعت پیشرفت می کنند.
برخلاف ایمیلهایی که محدود به چند مورد است، در اینجا همه افراد درگیر در پروژه به طور فعال از طریق نظرات در بحث شرکت میکنند.
6. تقویم
پروژه ها شامل تحویل چندین کار و وظایف فرعی است. توجه دستی به آنها می تواند به سردرد تبدیل شود. به همین دلیل است که پارس ویتایگر گزینه "Publish to Calendar" را ارائه می دهد.
هر کار یا کار فرعی پروژه، می توانید مهلت آن را در تقویم مشخص کنید. و فایده این دو چیز است:
- تیم شما هرگز ضرب الاجل هر کار محول شده را از دست نمی دهد
- در یک نگاه اجمالی، شما دقیقاً ایده ای از ضرب الاجل های آینده به دست می آورید و می توانید وظایف باقی مانده را در تقویم مطابق با آن انجام دهید. به عبارت دیگر، عدم تداخل مهلت ها.
7. جدول زمانی
میتوانید ساعتهای هدفی را برای وظایف و کارهای فرعی پروژه تعیین کنید، که تیم شما میتواند کل زمان صرف شده برای آنها را با آن وارد کند. این کار ثبت و محاسبه ساعات قابل پرداخت و غیرقابل پرداخت را ساده می کند. راه آسان و دقیق ردیابی زمان! اینطور نیست؟
8. صورتحساب
چه فاز خاصی از پروژه شما تکمیل شده باشد و چه پروژه کامل، شما فقط باید:
- به بخش فاکتورهای پارس ویتایگر بروید
- نام مشتری را انتخاب کنید
تمام وظایف تکمیل شده به طور خودکار در فاکتور پر می شود. می توانید فاکتور را از طریق Mail یا DocuSign ارسال کنید. کوتاه، ساده و سریع!!!
9. یکپارچه سازی QuickBooks
ConvergeHub با QuickBooks (رومیزی و آنلاین) یکپارچه شده است، که به طور یکپارچه مشتریان، محصولات، فاکتورها و پرداخت های شما را بین هر دو این پلتفرم همگام می کند. در نتیجه، می توانید فاکتورهای پروژه را جمع آوری کرده و مستقیماً از پارس ویتایگر برای مشتریان ایمیل کنید. این دادهها بهطور خودکار با حساب QuickBooks شما همگامسازی میشوند.
یا
حتی اگر فاکتورهای شما را از QuickBooks ایجاد و ارسال کنید، پارس ویتایگر داده ها را فوراً به روز می کند. این بدان معناست که هر برنامه کاربردی را برای ارسال فاکتور انتخاب کنید، دادههای موجود در برنامه دیگر بهروز و همگام میمانند.
فواید:
- یک دیدگاه واحد از امور مالی مشتریان شما
- وضعیت صورتحساب پروژه خود را در هر زمان از هر برنامه ای پیگیری کنید.
تحت تأثیر این ویژگی قرار گرفته اید؟ پس چرا صبر کنیم؟ ماژول مدیریت پروژه پارس ویتایگر را ادامه دهید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
اگر کاربر پارس ویتایگر نیستید، از خانواده خود خوشامد میگوییم. ConvergeHub Test Drive را انتخاب کنید و تمام کاربرانی را که برای کسب و کار به ارمغان می آورید را انتخاب کنید. یا با ما تماس بگیرید و ما در این روند به شما کمک کرد.
ن: یادتون نره نظرتون رو زیر بنویسید. نظر شما در مورد ویژگی مدیریت پروژه پارس ویتایگر چیست؟