چه کسی در این کریسمس از پایگاه داده ساده CRM شما گم شده است

بهره وری | توسط پاتریشیا جونز

استفاده آسان از CRM

اگر می‌دانم CRM یا راه حل مدیریت ارتباط با مشتری چیست، باید مهم‌ترین داده‌هایی را بدانید که شما در اختیار دارید، در داخل محتویات CRM آسان برای استفاده شما پنهان شده است.
به عبارت دیگر، CRM شما با ارزش ترین موجودی موجود است که ممکن است در کریسمس امسال دوباره خرید محصولات و خدمات شما وجود داشته باشد.

سازمان‌هایی که از نرم‌افزار CRM آسان به عنوان رکوردی مناسب از تماس‌های تجاری و صنعتی برخوردار هستند که امروز با آنها کار می‌کنند یا می‌توانند در روزهای آینده با آنها کار کنند، استفاده کنند.

با توجه به اینکه انتظار می رود درآمد تا سال 2025 به بیش از 80 میلیارد دلار برسد، جای تعجب نیست که CRM سریعترین نرم افزار بازار در حال رشد است.- SuperOffice برای توییت کلیک کنید.

با این حال، باید به خاطر داشت که استفاده آسان CRM شما، فقط حاوی اطلاعات تماس نیست، اما امیدواریم که یک سوابق کامل از تعاملات گذشته شما با مشتری، خواه در جلسات گذشته، یادداشت ها، جزئیات خرید قبلی، تماس های تلفنی و هر گونه اطلاعات مرتبط دیگری که دوست دارید درباره یک مشتری بدانید و به خاطر بسپارید.

علاوه بر این، مهم نیست که چگونه از CRM آسان برای استفاده خود استفاده می کنید، یک چیز قطعی است، هیچکس در پایگاه داده CRM شما وجود ندارد که ورودی برای آنها ایجاد نکرده باشد. بنابراین، مشتریان شما تنها با ایجاد یک حساب کاربری و با تکمیل خرید پیشنهادات شما
، جایگاهی در پایگاه داده CRM شما کسب می کنند.
حتی سرنخ‌ها با شرکت در مراحل صلاحیت سرنخ و ارائه اطلاعات تماس خود به سازمان شما برای یافتن علاقه خود به محصولات و خدمات شما، جایگاهی در CRM کسب می‌کنند.

با این حال، این فرآیند یک نقص مهم دارد، به موجب آن هر نرم افزار CRM می تواند مخاطبینی را که از کانال عادی عبور نمی کنند، کنار بگذارد.

بنابراین چه کسی از پایگاه داده CRM آسان برای استفاده شما گم شده است؟

در عصر دیجیتال مدرن امروزی، هر تماس مهم لزوماً از طریق کانال های سنتی انجام نمی شود. به عنوان مثال، یک سرنخ عالی ممکن است از طریق هر وبلاگی که منتشر می‌کنید بگذرد، اما هرگز انتخاب نکنید که مستقیماً آدرس ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهد. از این رو، یک سرنخ عالی ممکن است از طریق سه مرحله از مراجع به جای «ورود به سیستم» به روشی که رکوردی از آن سرنخ در پایگاه داده CRM ایجاد کند، به دست آید. بنابراین، برای استفاده بهینه از CRM آسان، به همان اندازه مهم است که باید این ورودی‌های گمشده را شناسایی کرده و خودتان به نمایندگی از این سرنخ‌ها و مشتریان بالقوه در پایگاه داده CRM خود بسازید.

در اینجا چهار دسته مختلف از افرادی وجود دارد که باید در کریسمس امسال در CRM شما حضور داشته باشند، اما ممکن است در حال حاضر نباشند.

  1. دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی

در عصر محیط تجارت الکترونیک دیجیتال، حضور در رسانه های اجتماعی یکی از حیاتی ترین جنبه های استراتژی بازاریابی دیجیتال کسب و کار شما است. از آنجا که، اینجا جایی است که صدها و به طور بالقوه هزاران نفر می توانند شرکت شما را پیدا کنند و بخشی از برند شما "به طور ارگانیک" شوند. اینها افرادی هستند که ممکن است به یک موضوع بحث ملحق شده باشند، وارد یک مسابقه شده باشند، یا به سادگی وبلاگ ها و GIF هایی را که تیم شما برای آپلودهای اجتماعی ایجاد کرده است، دوست داشته باشند و به اشتراک گذاشته باشند. همچنین افراد خاصی هستند که حتی از طریق پروفایل های رسانه های اجتماعی شما به دنبال یک رابطه یا پشتیبانی مشتری هستند.

در حالی که مهم است که همه دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی که جمع آوری کرده اید مخاطب مهمی نیستند، اما برخی از آنها کاملاً اینگونه هستند.
بسیاری از دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی هستند که تبدیل به پویا و ستون‌های موضوعات بحث شما می‌شوند، با آپلود عکس‌های جذاب از پیشنهادات شما کمک می‌کنند، حتی وقتی سؤالی را مطرح می‌کنند به مشتریان دیگر در رسانه‌های اجتماعی خدمات ارائه می‌دهند.
بنابراین، فالوورهای فعال شما در رسانه های اجتماعی بدون شک مستحق ورودی های CRM خود هستند، که ممکن است اکنون در پایگاه داده CRM شما نداشته باشند.
از این رو تیم های فروش، بازاریابی و پشتیبانی خود را به چالش بکشید تا این ستاره های درخشان را در کریسمس امسال در پلتفرم های رسانه های اجتماعی شما شناسایی کنند و به صورت دستی برای آنها یک ورودی ایجاد کنند تا در بهترین پیشنهادات فروش تعطیلات شما گنجانده شوند و حتی برای مشاغل مختلف پیام ارسال کنند. فرصت های موجود در سازمان شما در روزهای آینده

  1. مخاطبین تجاری متوسط

منشی ها، دستیاران شخصی، دستیاران مدیران دنیای تجارت اغلب نه تنها دروازه بانان هستند، بلکه به عنوان تصمیم گیرندگان واقعی قدرت های تصمیم گیری واقعی در هر سازمانی عمل می کنند. بنابراین، زمانی که به دنبال یک شریک تجاری یا مشتری جدید هستید، بازاریابان امروزی تمایل دارند روی نام‌های بزرگ در لیست تمرکز کنند.
آنها یک ورودی در CRM برای رهبران تیم، روسای بخش، و افسران تدارکات ایجاد می کنند، که به موجب آن می توانند با شناختن این افراد میانی که باید با آنها صحبت کنند، پیشرفت بسیار بیشتری داشته باشند. از آنجایی که مدیر عامل یک سازمان ممکن است سرانجام قرارداد را امضا کند، اما امضای آنها معمولاً بر اساس توصیه های کارکنان پشتیبانی آنها است.

از این رو، بازاریابان مدرن و کاربران نرم افزار CRM نمی توانند اهمیت افرادی را که به تماس های آنها پاسخ می دهند، سؤالات واجد شرایط می پرسند یا در نهایت تصمیم می گیرند که روسایشان با چه کسی صحبت کنند را نادیده بگیرند تا در نظر بگیرند که سازمانشان چه چیزی می خرند.

یک فرصت ساده را از دست ندهید. یک ورودی طبقه‌بندی‌شده CRM برای همه این تصمیم‌گیرندگان نه چندان مهم میانی ایجاد کنید، زیرا به این ترتیب زمان کمتری را در حالت تعلیق صرف می‌کنید و زمان بیشتری را برای صحبت با افراد مناسب که می‌توانند فوراً یک کلمه خوب بیان کنند، یک جلسه را برنامه‌ریزی کنند، یا پیام خود را ارسال کنند، خواهید داشت. به افراد مناسبی که نیاز دارید بدون دور زدن شرکت.

با یک استراتژی CRM که به خوبی اجرا شده است، همیشه سوابق کاملی از شماره مناسب برای تماس و اینکه با چه کسی صحبت کنید تا همه چیز اتفاق بیفتد و معاملات خود را ایمن کنید، خواهید داشت.

  1. گیرندگان هدایا

یکی دیگر از دسته‌های سایه‌ای از جوامع رسانه‌های اجتماعی برند شما (که در بالا به آن پرداختیم) افرادی هستند که پیشنهادات شما را به عنوان هدیه دریافت کردند. اینها همه کسانی هستند که با اشتیاق خوشحالی خود را ابراز کردند، یا ممکن است پیشنهادات شما را دوست داشته باشند، اما هرگز حساب کاربری ایجاد نکرده اند، زیرا هرگز چیزی را مستقیماً از وب سایت شما سفارش نداده اند.

این افراد همچنین به عنوان تامین کنندگان ثانویه برای تبلیغ محصولات و خدمات شما به دوستان، خانواده ها و مخاطبین تجاری خود عمل می کنند که ممکن است هرگز برند شما را به تنهایی پیدا نکرده باشند.

راه حل برای یافتن این افراد در فصل کریسمس به طور شگفت انگیزی یک راه حل ساده است.

-پرسیدن

در طول فرآیند تسویه‌حساب، فقط با ارائه آن به‌عنوان روش استاندارد خدمات مشتری پس از خرید، چند سؤال غیرمستقیم بپرسید که آیا خرید یک خرید تجاری است یا یک هدیه. کاربران محصولات شما به عنوان بخشی از ارزش پیشنهادی که به عنوان هدیه ارائه می کنید.
در مرحله بعد، نام و اطلاعات تماس این مشتریان محصولات یا خدمات خود را با اشتیاق در فهرست پایگاه داده CRM خود قرار دهید.

  1. در نهایت - کارمندان شما

بسته به کسب و کارتان، در نظر بگیرید که کارمندان شما نیز احتمالاً مشتریان شما یا حداقل منابع ارجاع شما هستند.
همیشه به یاد داشته باشید که کارکنان شما در موقعیت منحصر به فردی هستند تا بدانند محصولات و خدمات شما چقدر مفید و در نتیجه ارزشمند هستند و بنابراین می توانند منبع عالی برای ارجاعات باشند زیرا همه آنها بهترین دانش را از برند شما و پیشنهادات شما دارند.

بنابراین، در این کریسمس، همیشه مطمئن باشید که پایگاه داده CRM با استفاده آسان شما شامل تمام ورودی‌های مربوط به مصرف‌کنندگان شما می‌شود و هرگز اشتباهی مبنی بر برخورد تصادفی با یک «کارمند-مشتری» به‌عنوان یکی دیگر از مشتریان پیشنهادات خود نداشته باشید.

زمان خرید و استفاده کارکنان از محصولات شما را پیگیری کنید. چندین کاربر Salesforce Alternative CRM وجود دارند که از استفاده از پارس ویتایگر CRM راضی هستند، با ایجاد یک دسته بازاریابی خودکار منحصربفرد همچنین برای کارمندان خود که انتخاب می‌کنند منابع ارجاع یا مشتریان آنها در طول فروش تعطیلات باشند، انتخاب ارگانیک را تشویق می‌کنند.

بردن

آیا استفاده آسان CRM شما شامل هر مخاطب ارزشمندی می شود؟

در غیر این صورت، راه‌هایی داریم که پارس ویتایگر CRM و شیوه‌های مدیریت مشتری می‌توانند به شما کمک کنند تا این چهار دسته پنهان را به CRM خود اضافه کنید، به طوری که یک قدم به مدیریت بهتر مخاطبین و بهینه‌سازی استراتژی‌های بازاریابی خود نزدیک‌تر شوید.

آیا می خواهید سال 2019 سالی باشد که می خواهید به رشد درآمدی عظیم دست یابید؟

سپس از همین حالا شروع به برنامه ریزی کنید.

استراتژی رشد درآمد خود را برای سال 2019 ایجاد کنید.

اگر می‌خواهید درباره اینکه چگونه پارس ویتایگر می‌تواند فناوری مناسب برای دستیابی به اهداف فروش شرکت خود را ارائه دهد، ایده‌ها یا طوفان فکری دریافت کنید، می‌توانید یک مشاوره محرمانه با یکی از کارشناسان ما رزرو کنید.

در این تماس 30 تا 45 دقیقه ای ما:

  • در فرآیند کسب و کار خود غوطه ور شوید
  • مناطق با بیشترین پتانسیل رشد را مشخص کنید
  • در مورد چگونگی پیاده‌سازی یک سیستم نرم افزار بازاریابی مؤثر که به شما امکان می‌دهد بر روی مهمترین وظایف تمرکز کنید، بحث کنید

اینجا را کلیک کنید تا ببینید چگونه می توانید به برنامه های رشد فروش خود در سال 2019 دست پیدا کنید!

ثبت نام