چقدر در دستیابی به تعادل کار یا زندگی موفق هستید

بهره وری | توسط پاتریشیا جونز

کار و زندگی

آیا تا به حال به آن فکر کرده اید، چقدر در دستیابی به موفقیت کار یا زندگی موفق هستید. ضرب‌الاجل‌های فوری کسب‌وکار و چالش اداره یک خانواده - سوزان این دو را با موفقیت کم یا بدون موفقیت کنار زد. او خانه‌اش را به خوبی مدیریت می‌کرد، اما راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک کار را می‌کرد، زیرا او نقش دوگانه صاحب کسب‌وکار و خانه‌دار را بر عهده گرفت. با گذشت روزها و بزرگتر شدن تعداد کارها، او بیشتر در دفتر کار می کرد که به معنای داشتن زمان کمتر برای خانواده بود.

عبارتی که این روزها در دنیای SMB زیاد شنیده می شود «تعادل کار/زندگی » است. حتما شما هم با آن برخورد کرده اید. سمینارها و کنفرانس های زیادی در سرتاسر جهان برگزار می شود که به این موضوع تعادل بین کار و زندگی می پردازد.

پس چیست؟ برای درک آن به تلاش زیادی نیاز نیست. اما سوال اینجاست که چرا در چند سال اخیر به طور ناگهانی رشد کرده است؟ بیایید دریابیم -

یافتن تعادل کامل بین خواسته های شغلی و زندگی شخصی برای صاحبان مشاغل کوچک دشوار شده است. اگرچه آنها دائماً به دنبال هماهنگی بین آنها هستند

الزامات کار و رضایت از زندگی، کار و زندگی همپوشانی دارند.

حقایقی که این موضوع را بیشتر نشان می دهد:

  • 75 درصد از صاحبان مشاغل کوچک متعهد می شوند که زمان شخصی خود را فدای کار کنند.
  • 66 درصد از صاحبان مشاغل کوچک متعهد می شوند که 10 تا 15 بار در روز تلفن ها را از نظر ایمیل چک کنند.
  • 59 درصد از صاحبان مشاغل کوچک اعتراف می کنند که اصلاً مرخصی نمی گیرند.

به طور خلاصه، صاحبان مشاغل کوچک ساعت های بیشتری (از جمله آخر هفته ها) کار می کنند و زمان آزاد کمتری نسبت به گذشته دارند.

آیا مسئله نگران کننده ای است؟ این حقایق به درستی به آن پاسخ می دهند:

  • تنها 15 درصد از صاحبان مشاغل کوچک گزارش می دهند که به دلیل تعادل خوب کار و زندگی، چارچوب ذهنی کاملی دارند
  • 66 درصد صاحبان مشاغل کوچک از استرس ناشی از کار رنج می برند
  • 54 درصد از صاحبان مشاغل کوچک به دلیل استرس شغلی دچار وخامت جدی سلامتی شده اند.

- بینش CMO

آیا ما نیاز داریم بیشتر بگیم؟

مبارزه برای یافتن راه حل ایده آل

با وجود تعداد فزاینده ای از شواهد در مورد اثرات نامطلوب کار طولانی تر

ساعت ها و عدم مراقبت از خود، بهبود زیادی در زندگی صاحبان مشاغل کوچک دیده نمی شود. نه به این دلیل که برای آن تلاش نمی کنند، بلکه به این دلیل که برای یافتن راه حل ایده آل دست و پنجه نرم می کنند.

Google 'نکاتی برای تعادل کار و زندگی ' و شما 1000 پیشنهاد دریافت می کنید. اما چه تعداد قابل اعمال و اجراست؟ همانطور که تیم استوارد می گوید - " پیشنهادات فراوان هستند اما قابل اجرا نیستند. بنابراین صاحبان مشاغل کوچک در تلاش هستند تا نظرات کارشناسان را در واقعیت بگنجانند.

چگونه CRM به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کند تا تعادل کار و زندگی را پیدا کنند؟

شگفت آور است که وقتی هر صاحب کسب و کار کوچک مشغول کشف راه هایی برای دستیابی به تعادل بین کار و زندگی است - تعداد بسیار کمی اما قابل توجهی از صاحبان مشاغل کوچک از تعادل کار و زندگی لذت می برند. چگونه؟

CMO Insights تجزیه و تحلیل کرد و دریافت که این مشاغل کوچک یک موضوع مشترک دارند - CRM . در طی یک تا دو سال، این SMB ها پیش رفته و سیستم های CRM ابری را پیاده سازی کرده اند. هدف آنها کاهش فروش، بازاریابی و روابط با مشتری بوده است. اما در حالی که آنها هر سه مزیت را دریافت کرده اند، گیلاس روی کیک چیزی بزرگ و مورد علاقه بوده است.

تعادل زندگی کاری

CRM به این صاحبان مشاغل کوچک آزادی کامل داده است. اکنون آنها دیگر برای اجرای این فرآیند به دیوارهای شرکت خود گره نخورده اند. کار از هر نقطه از جهان و زمان اتفاق می افتد در حالی که آنها آزادانه در اطراف حرکت می کنند.

در اینجا امکانات بی نهایتی است که CRM برای این صاحبان مشاغل کوچک ارائه می دهد:

1. به روز بمانید

صاحبان SMB همه اطلاعات حیاتی را در هر کجا که می روند به دست می آورند. آنها فعالیت های کل روز را در یک نگاه از CRM مشاهده می کنند. درست از خط لوله فروش، کمپین های بازاریابی تا موارد مشتری؛ کارآفرینان همه چیز مهم را در چند دقیقه می بینند. آن‌ها تصمیم‌های سریع‌تری می‌گیرند زیرا از داده‌های هم‌زمان از داشبوردهای CRM و گزارش‌های سفارشی بهره‌مند می‌شوند.

2. پیش نمایش روز و برنامه ریزی فعالیت ها

تقویم CRM به کارآفرینان اجازه می دهد تا نگاهی سریع به فعالیت های روز بیندازند. لذت بردن از صبح در خانه با یک فنجان داغ – آن‌ها می‌توانند فعالیت‌ها را برنامه‌ریزی کنند، برنامه‌ریزی مجدد کنند، سازماندهی کنند، اضافه کنند و فعالیت‌ها را از یک رابط صفحه نمایش CRM ویرایش کنند. نه فقط این، بلکه آنها این امتیاز را دارند که تقویم را با همکاران خود به اشتراک بگذارند و همچنین تقویم کارمندان خود را مشاهده کنند تا جلسات و رویدادهای برنامه ریزی شده مشتریان خود را بررسی کنند.

3. اقدام کنید

صاحبان SMB کمپین‌هایی را اجرا می‌کنند، مخاطبین جدید را مدیریت می‌کنند، فرصت‌های فروش را به‌روزرسانی می‌کنند، حساب‌های مشتریان را به‌روز نگه می‌دارند و سرنخ‌ها را در لحظه تبدیل می‌کنند. آنها با مشاهده سریع خط لوله فروش، درک آنچه در هر مرحله مهم است و اصلاح فرآیند فروش، معاملات را به سرعت حرکت می کنند.

آنها پرونده ها را مشاهده می کنند و آنها را به نماینده مناسب برای اطمینان از خدمات سریع به مشتری ارسال می کنند. CRM آنها را قادر می سازد تا با همکاری و به اشتراک گذاری امن اسناد در داخل یا خارج از سازمان در مورد هر گونه سرنخ، معامله یا فعالیت. به علاوه، آنها می توانند در پروژه ها و همچنین با همکاران و مشتریان در حال حرکت همکاری کنند.

4. کارهای خسته کننده و وقت گیر را خودکار کنید

صاحبان مشاغل کوچک هرگز زمان خود را برای انجام کارهای اداری پشت صحنه فروش و بازاریابی از دست نمی دهند. CRM آنها را با ماژول اتوماسیون قوی خود نجات می دهد. آنها با استفاده از CRM بیشتر فرآیند بازاریابی و فروش را به صورت خودکار انجام می دهند. آنها قوانین و توضیحاتی را برای یک کار که قرار است انجام شود تعیین می کنند، یک ماشه را برای زمانی که عمل باید انجام شود تعیین می کنند و بقیه توسط CRM مراقبت می شود.

چه بهتر؟ کارآفرینان جزئیات کارهای خودکار را مشاهده می کنند و در صورت نیاز و در صورت نیاز، موارد جدید را به CRM ویرایش یا اضافه می کنند.

تعادل کار/زندگی از آنچه تصور می شود امکان پذیر است

چالش های مالکیت کسب و کار کوچک منحصر به فرد است. برای درک آن باید در آن حضور داشته باشید. و دقیقاً به همین دلیل است که پیشنهادات بیشمار کارشناسان تجارت به SMB ها در دستیابی به تعادل کار و زندگی کمک نمی کند. زیرا این کارشناسان، شاید با مشکلات اداره تجارت با خانواده غریبه باشند.

اینکه آیا CRM بهترین راه حل برای دستیابی به تعادل بین کار و زندگی است یا خیر، ممکن است برای عده کمی متناقض به نظر برسد. اما آیا با توجه به این واقعیت که در حال حاضر کسری از صاحبان مشاغل کوچک از این نرم افزار استفاده می کنند و به مزایای آن سوگند یاد می کنند، باور آن منطقی نیست. افرادی که از استفاده از CRM برای دستیابی به تعادل بین کار و زندگی حمایت می کنند، خود صاحبان مشاغل کوچک هستند که به خوبی خواسته ها، فشارها و چالش های یافتن هماهنگی بین اداره یک تجارت کوچک و رهبری یک زندگی شخصی را می شناسند.

بنابراین، همه صاحبان مشاغل کوچک که بین کار و خانواده قرار دارند - یک برنامه CRM مبتنی بر ابر را اجرا کنید!

با انجام این کار، به راحتی می توانید کسب کنید و کار خود را در هر مکان و مدیریت کنید. می‌توانید ساعت‌ها را برای تقویت سرگرمی‌ها و سرگرمی‌های خود اختصاص دهید، کار خود را با وظایف خود ترکیب کنید و زندگی‌هایی داشته باشید که با اهداف و رویای حرفه‌ای و شخصی شما همسو باشید.