چرا یک CRM مقیاس پذیر برای رشد کسب و کار مهم است؟
تعداد کارهای کوچک و متوسط یا SMB ها در سال 1982 در ایالات متحده آمریکا 49 درصد افزایش یافته است. کارآفرینان مشتاق، که بیشتر میخواهند کسب کنند و کارشان را بر اساس شرایط پیشبینی کنند، هر روز شرکتهای بزرگ را در ایالات متحده راهاندازی کنند.
با این حال، راهاندازی یک استارت آپ یک بازی کاملاً متفاوت با مدیریت یک کسب و کار در حال رشد است، زیرا در یک شرکت نوپا رشد میتواند منجر به رشد شود.
در حالی که یک شرکت استارت آپی را اداره می کنید، صاحبان متعددی هستند که رشد می کنند و کار خود را سخت تر از آنچه هست می کنند. آنها بیش از حد به استراتژی های رشد شرکت خود فکر می کنند، خط تولید خود را پیچیده می کنند یا بیش از حد نگران کارمندان خود هستند.
با این وجود، در حالی که همه اینها مسائل مهمی هستند، در مقایسه با حوزه ای که بیشترین کمک را به موفقیت هر سازمانی می کند، کم رنگ هستند: فروش.
مشاهده شده است که تیم فروش شرکتهای استارتاپی که به طور متوسط از یک فرآیند فروش تعریفشده پیروی میکنند ، نسبت به تیم فروش کسبوکارهایی که این کار را نمیکنند ، ۳۳ درصد تولید و درآمد بیشتری دارند. همانطور که قبلاً نیز گفته شد، با رشد چالش هایی همراه می شود، بنابراین راه حل برای خنثی کردن این سقوط، استفاده از فناوری مناسب، مانند پلت فرم CRM است که به رشد یکپارچه سازمان های استارتاپی کمک می کند.
لزوم استفاده از CRM در مشاغل کوچک
کسب و کار کوچک امروز، بنگاه فردا است. بنابراین، بسیار مهم است که برای رفع نیاز روزافزون کسبوکارهای نوپا، همه صاحبان کسبوکارهای موفقی که فناوری CRM را پذیرفتهاند، باید از نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنند که با اندازه سازمان همراه با رشد کسبوکار آن رشد میکند.
طبق برخی منابع مشخص شده است که برنامه CRM می تواند درآمد فروش را تا 41 درصد به ازای هر فروشنده افزایش دهد، هزینه فروش و بازاریابی را تا 23 درصد کاهش دهد و نرخ تبدیل سرنخ را بیش از 300 درصد در مشاغل راه اندازی افزایش دهد.
بنابراین، اگر قصد خرید یک CRM برای کمک به کسب و کار کوچک در حال رشد خود را دارید، باید بدانید که CRM فقط نرم افزار نیست، بلکه یک ابزار پیاده سازی استراتژی تجاری است که فراتر از نیازهای نگهداری سوابق است. میتوانید با خودکار کردن کارهایی مانند بازاریابی، خدمات مشتری و صورتحساب، از CRM تا حد امکان استفاده کنید. بنابراین، یک CRM بخرید که قادر به مدیریت تقاضاهای روزافزون سازمان شما با افزایش تعداد کارکنان شما باشد.
در اینجا 4 روش کلیدی پارس ویتایگر CRM به رشد کسب و کارها کمک می کند:
- بهبود تصمیم گیری
فنآوری CRM امکان مشاهده بیشتر دادههای حیاتی مشتریان را فراهم میکند، زیرا جامعترین گزارشهای ما هستند، بهتر میتوانیم فعالیتهای فروش را اندازهگیری کنیم، فروش را پیشبینی کنیم و در نتیجه عملکرد کسبوکار خود را دنبال کنیم. سازمانهای تجاری با عملکرد بالا اغلب از تجزیه و تحلیل فروش CRM برای جمعآوری تعاملات و نقاط تماس مداوم با مشتری استفاده میکنند که به بهبود تصمیمات آنها و تمرکز بر راهحلهای تصویر بزرگ شرکتهای تجاری خود کمک میکند.
- افزایش بهره وری
از آنجایی که CRM کاربران خود را قادر می سازد تا به سرعت به اطلاعات مشتری دسترسی پیدا کنند، درک سفر خریدار شما و اینکه چه زمانی و مشتریان شما ترجیح می دهند می تواند به میزان قابل توجهی بهره وری کسب و کار را افزایش دهد. با یک CRM مقیاسپذیر، تیمهای فروش، بازاریابی، تولید، صورتحساب و خدمات مشتری میتوانند به طور یکپارچه به تمام سوابق مشتری و دادههای تجاری حیاتی که بهطور مرکزی در پایگاه داده CRM ذخیره میشوند دسترسی داشته باشند.
- بهبود خدمات مرکز تماس
نرم افزار CRM به مراکز تماس کمک می کند تا نه تنها تماس های خروجی و ورودی برقرار کنند، بلکه به ضبط تماس ها، ایجاد اسکریپت های تماس، ارسال نامه های صوتی خودکار و انجام بسیاری از فعالیت های کلیدی کمک می کند. از این رو، هنگام خرید یک CRM، لازم است که باید یک CRM را اتخاذ کنید، که با پایگاه داده رو به رشدی از دادههای مشتری رشد میکند و میتواند اتوماسیونی را که کارمندان به سرعت برای مدیریت پایگاه داده مشتریان در حال افزایش خود اختصاص میدهند، در خود جای دهد.
- نیاز به تحرک
CRM پذیرفتن به تیم های فروش و پشتیبانی شما حق دسترسی فوری به اطلاعاتی که حتی در حال حرکت را برای پشتیبانی از فروش و فعالیت های پشتیبانی می دهد. از این رو، زمانی که مشتریان کلیدی دیگر به دفتر شما محدود نمیشوند، همیشه نرمافزار CRM را بکار میبرد که میتواند در طول زمان اطلاعات و پشتیبانی از تلفن همراه را برای کارمندان شما که در این زمینه فراهم میکنند.
بردن
شرکت ها نه تنها به این دلیل رشد می کنند که محصولی با کیفیت برتر دارند، بلکه به این دلیل که حتی متعهد به فروش بهتر از رقبای خود هستند. بنابراین، اگر میخواهم استارتآپتان رشد کند، باید از فناوری مناسبی استفاده کنید که به شما امکان میدهد کارآمدتر شوید و بنابراین پارس ویتایگر CRM میتواند راهحل مناسبی برای نیازهای رو به رشد شما باشد.