چرا کسب و کارهای کوچک رشد نمی کنند، علل و دلایل، پارس ویتایگر

منابع کوچک بیز | توسط پاتریشیا جونز

شکست کسب و کار کوچک

دلیل شکست کسب و کارهای کوچک چیست؟ در هر صنعتی، شرکت های جدید هر روز به افق می آیند. در حالی که برخی رشد می کنند و تسلط می یابند، برخی دیگر راکد می شوند یا کوچک می شوند و در نهایت شکست می خورند. وجود زیادی دارد که چرا شرکت ها علیرغم تلاش های مکرر برای رشد دست و پنجه نرم می کنند.

دو سال پیش، نیویورک تایمز با ذکر عوامل اصلی که به عنوان عوامل تعیین کننده برای رشد SMB عمل کردند، وبلاگ هایی را ارائه کردند. با برداشتن گزیده‌ای از آنجا، در اینجا چهار دلیل اصلی وجود دارد که توضیح می‌دهد چرا فقط برخی از رشدهای کوچک می‌توانند در حالی که برخی دیگر به دیوارها ضربه می‌زنند.

1. نظارت ضعیف

اگر ندانید چه اتفاقی در حال رخ دادن است، نمی توانید کنترل یک کسب و کار را در دست داشته باشید. و این دقیقاً همان چیزی است که برای اکثر مشاغل کوچک و متوسط ​​اتفاق می افتد. آنها در مورد اتفاقات واقعی که در فرآیندهایشان رخ می دهد کاملاً در تاریکی هستند. بدون هیچ آماری در دست - شرکت آنها مانند یک ماشین بدون جهت حرکت می کند و کسی نیست که به سمت راست بپیچد و در ایستگاه های مناسب ترمز بگیرد.

صاحبان SMB یک نگرش مشترک - و فاجعه بار - دارند که جلسات بررسی ماهیانه کسب و کار برای نظارت بر کسب و کار کافی است. در واقعیت، نظارت بر کسب و کار چیزی کمتر از یک کار روزانه نیست که در آن کارآفرینان به برنامه‌ای مانند یک CRM کسب‌وکار کوچک نیاز دارند که در عرض چند دقیقه به آن‌ها دید پرنده‌ای از کل عملیات ارائه می‌دهد.

2. عدم اجرا

چه بخواهید 75 درصد رضایت مشتری داشته باشید یا 85 درصد رضایت مشتری - اینها فقط ارقام روی کاغذ هستند تا زمانی که کاری در مورد آن انجام ندهید. برای اطمینان از اینکه کسب و کار شما واقعاً از آن سود می برد - این سیاست ها را اجرا کنید.

و اینجاست که SMB ها لنگ می زنند. چیزی که آنها متوجه نمی شوند این است که صرفاً تعیین استانداردهای بالا و اقدام نکردن بر اساس آن به همان اندازه بی اثر است که هیچ استانداردی وجود ندارد. آنها باید سیستم‌های کنترلی را پیاده‌سازی کنند که از رعایت استانداردهای خدمات مشتری اطمینان حاصل کنند. تنها در این صورت است که نیت خیر آنها با نتایج خوبی همراه خواهد بود.

3. تکنولوژی بیش از حد

فناوری می‌تواند برای کسب‌وکارها هم یک موهبت و هم یک نفرین باشد - این بستگی به نحوه استفاده از آن دارد. در حالی که شرکت های بزرگتر کنترل بهتری بر سیستم های سازمانی خود دارند - SMB ها در این جنبه کوتاهی می کنند. آنها به جای دریافت بهترین برنامه های کاربردی، فرآیند کسب و کار خود را به شبکه ای از برنامه های کاربردی مستقل تبدیل کرده اند.

جمع آوری برنامه های کاربردی بسیار کار را برای یک شرکت کوچک بسیار دشوار کرده است. آنها بخش زیادی از زمان خود را صرف مدیریت، یکپارچه سازی و عیب یابی این برنامه ها می کنند. به علاوه مشکل اضافه شده مربوط به اختلاف داده ها، زیرا سوابق در پایگاه های داده متعدد قرار دارند.

بدیهی است که آنها درک نکرده‌اند که در حالی که فناوری‌ها می‌توانند کارهای شگفت‌انگیزی انجام دهند، اما اگر به درستی اجرا نشوند، می‌توانند بسیار زیاد و گران باشند. آنچه که کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​اساساً به آن نیاز دارند این است: نرم افزار یکپارچه رشد کسب و کار که فرآیندهای کسب و کار آنها را هماهنگ می کند و آنها را با هم مدیریت می کند.

4. مدیریت ناکارآمد

شجاعت، استقامت، نگرش و اشتیاق - اینها فرهنگ های شرکتی همیشه مهمی هستند که یک شرکت را هدایت می کنند. عدم تمرکز، چشم انداز و برنامه ریزی را در ترکیب قرار دهید و یک فاجعه خواهید داشت.

متأسفانه نزدیک به هفتاد درصد سازمان‌های کوچک و متوسط ​​گزینه دوم را تجربه می‌کنند. که دقیقاً توضیح می دهد که چرا این مشاغل مدیریت ناکارآمد دارند.

این پیام به همه کارآفرینان SMB می فهمد: یک شرکت بازتابی از خواسته ها و شخصیت های مالک است. در حالی که برخی از شما ممکن است بخواهید دنیا را تصاحب کنید، برخی از زندگی معقول دوست داشته باشند. هدف هر کدام که باشد، مهم است که فرهنگ را در شرکت خود حفظ کنید. ارزش‌هایی مانند شجاعت، استقام، نگرش و اشتیاق باید وجود داشته باشد تا متخصصان الهام‌بخش ایجاد کنند.