راه هایی برای استفاده از پایگاه داده CRM برای افزایش فروش آنلاین

از آنجایی که اکثر برندهای تجارت الکترونیکی از CRM به راحتی به آنها کمک می کنند در انبوهی از فعالیت های تجاری استفاده می کنند، از یکی از بزرگترین مزیت هایی استفاده می شود که سازمان های تجارت الکترونیک نسبت به فروشگاه های آجری خود دارند.
بنابراین، برندهایی که محصولات خود را به صورت آنلاین می‌فروشند می‌توانند اطلاعاتی را نه تنها از اعداد موجود در فروش خود، بلکه از شاخص‌هایی مانند نرخ‌گذاری، برداشت‌ها، نرخ پرش و چندین نقطه داده که در CRM حل نرم‌افزار CRM است. با یافتن آسان می شود، استفاده می شود . پایگاه داده  .

64.2٪ از شرکت ابزارهای CRM را تحت تأثیر قرار می دهد یا بسیار تأثیرگذار است - LinkedIn (2018) برای رویت کردن کلیک کنید

با این وجود، به عنوان فروشنده نرم افزار CRM، کسب و کارهای کوچک، در موارد متعددی که کسب کرده اید، کسب و کار برندهای نوپا در کسب و کارهای تجارت الکترونیک، سطح کاری را که می توانید با اطلاعات جمع آوری شده در پایگاه های CRM خود برای تجارت الکترونیکی خود انجام دهید، بررسی کنید. . .

با این حال، در این چشم‌انداز کسب‌وکار مدرن، دائماً فناوری‌ها به پیشرفت خود ادامه می‌دهند، شکاف بین برندهایی که از پتانسیل کامل تجارت الکترونیکی استفاده می‌کنند و برندهایی که این کارها انجام نمی‌دهند، تفاوت عمده‌ای در رشد کسب‌وکار آن‌ها ایجاد می‌کنند. کسب‌وکارها به بهبود خدمات خود ادامه می‌دهند. خرید را تجربه کنند، از رفتارهای خرید بیاموزند و کمپین های خود را با استفاده از اطلاعات موجود در پایگاه داده CRM خود بهینه کنند.

از این رو در اینجا چهار نکته پیشرفته برای استفاده از داده های تجارت الکترونیک برای افزایش فروش و در نتیجه یافتن رشد سریع کسب و کار وجود دارد .

  1. مسیر خرید را ساده کنید

مهم نیست که صفحه محصول در وب سایت تجارت الکترونیک شما چقدر خوب است، مصرف کنندگان زیادی وجود دارند که ترجیح می دهند از خرده فروشان دلخواه و مورد علاقه خود خرید کنند.

بنابراین، همیشه مراقب باشید که وفاداری مصرف کننده شما به پیشنهادات برند شما نباید در تضاد با مزایای جانبی مانند موارد زیر باشد:

  • رتبه بندی ها و نظرات تایید شده
  • ارسال سریع و رایگان
  • راحتی BOPIS (خرید آنلاین و تحویل در فروشگاه)

حالا برای مثال، اگر یکی از مشتریان بالقوه شما به وب سایت تجارت الکترونیک شما مراجعه کند و متوجه شود که محصول شما موجود نیست، یا قیمت واقعی آن در حال حاضر بالاتر از آنچه در وب سایت شما درج شده است، چه اتفاقی می افتد؟

به همین دلیل است که فروشندگان تجارت الکترونیک بیشتر و بیشتر در حال حاضر تمایل به استفاده از نرم افزاری دارند که به طور خودکار اطلاعات سهام و قیمت را در زمان واقعی جمع آوری می کند تا بتوانند داده ها را در صفحه محصول خود نمایش دهند.

استفاده آسان از CRM هنگامی که به روش صحیح استفاده می شود می تواند به مصرف کنندگان اجازه دهد محصولی را که ترجیح می دهند انتخاب کنند و همچنین تضمین می کند که آنها را به بن بست نمی فرستید.

علاوه بر این، با کاهش تعداد جستجوها و کلیک‌ها، نرم‌افزار CRM بصری می‌تواند هم به مصرف‌کنندگان و هم به خرده‌فروشان کمک کند تا تعداد بازدیدکنندگانی را که مشتری برند آنلاین خود می‌شوند، به‌طور چشمگیری افزایش دهند.

  1. کل سفر مشتری را دنبال کنید

اجازه دهید با یک مثال شروع کنیم، جایی که برخی از مصرف کنندگان ایمیل شما را باز می کنند و پس از آن روی صفحه محصول شما کلیک می کنند.
حال، پس از انجام تحقیقات آنها در مورد محصول شما، اجازه دهید فرض کنیم که مصرف کننده تصمیم به خرید دارد.

اما بعد چه اتفاقی می افتد؟

آیا مصرف‌کننده محصول شما را می‌خرد، محصول شما را به خاطر یک رقیب کنار می‌گذارد، یا خریدار چه محصول مکملی را می‌خرد؟

اکنون، بدون داده‌های نرم‌افزار CRM شما، سنجش عملکرد کمپین‌های بازاریابی شما غیرممکن است و بنابراین اطلاعات جمع‌آوری‌شده در سیستم CRM به دنبال کردن مسیر مصرف‌کننده‌تان کمک می‌کند تا بتوانید روی کمپین‌هایی تمرکز کنید که بیشترین نتایج را برای شما به ارمغان آوردند. سرمایه گذاری ها

  1. نام تجاری خود را در میان ویترین فروشگاه ها متحد کنید

فرض کنید شخصی علاقه مند به خرید محصول شما است اما می خواهد از یک فروشگاه خرده فروشی خرید کند تا از مزایای برنامه پاداش بهره مند شود.
در حال حاضر هنگام خرید یا بررسی آنلاین محصول، هر چه که باشد، مصرف کننده متوجه می شود که تصاویر محصول کمی متفاوت است یا توضیحات آن کاملاً درست نیست. به یاد داشته باشید که حتی یک ناهماهنگی و شک از طرف خریدار می تواند آنها را از بین ببرد زیرا آنها نمی خواهند با نسخه یا مدل قدیمی خط تولید شما گیر کنند.

بنابراین، بسیار مهم است که همیشه باید مارک های خود را به روز کنید و اطمینان حاصل کنید که برند و ظاهر محصول شما در هر جایی که ظاهر می شوند ثابت می ماند که می تواند به رفع اختلافات ایجاد شده در اثر کپی نادرست و سایر اختلافات مانند تصاویر بارگذاری شده قبلی کمک کند. وب سایت تجارت الکترونیک شما

  1. اولویت را به خرده فروشان با بالاترین تبدیل خود بدهید

طبیعی است که هرگز نمی خواهید مشتریان خود را به خرده فروشانی بفرستید که با ارائه محصولات شما به شیوه ای ناکارآمد برای محصولاتی که به صورت آنلاین می فروشید، کار وحشتناکی انجام می دهند.

از سوی دیگر، ممکن است برخی از شرکای خرده‌فروشی خود را نیز داشته باشید که احتمالاً کار فوق‌العاده‌ای را انجام می‌دهند و بنابراین بررسی خیره‌کننده‌ای از تمام محصولات برند خود داشته باشید.

بنابراین، با استفاده از این اطلاعات که می توانید در CRM آسان خود بیابید، می توانید به راحتی دریابید که کدام شرکای خرده فروشی ارزش تبلیغ و سرمایه گذاری را دارند (و چه کسانی را باید رها کنید).

بنابراین، اگر از ویجت «از کجا باید خرید» در وب‌سایت تجارت الکترونیک خود استفاده کنید، می‌توانید خرده‌فروش‌های خود را که تبدیل می‌کنند ارتقا دهید و همچنین اهمیت آن‌هایی را که انجام نمی‌دهند کاهش دهید.

انجام این کار نه تنها فروش شما را افزایش می دهد، بلکه تضمین می کند که بهترین فرصت را برای بازدیدکنندگانی که به صفحات محصول در وب سایت تجارت الکترونیکی شما وارد می شوند، بیابید.

نتیجه- از داده ها برای دیدن تصویر بزرگ استفاده کنید

از آنجایی که هر روز راه‌حل‌های قوی‌تری در حال حاضر وجود دارد، برندهای متبحر فناوری با استفاده از پلت‌فرم‌های نرم‌افزار CRM با استفاده آسان ، راه‌های بیشتری برای استفاده از اطلاعات در پایگاه‌های CRM خود پیدا می‌کنند و در نتیجه این انقلاب برای افزایش فروش استفاده می‌شود. می کنند.

ثبت نام