چرا برندسازی شخصی بدون CRM برای رشد کسب و کار کاملا بیهوده است؟
خدمات خدمات | توسط پاتریشیا جونز
اگر از روابط اجتماعی برای ایجاد روابطی که با نسخه واقعی کسب و کار و کار شما رسانه هماهنگ است، مطمئن باشید که یک برند شخصی برای رشد و کار را می بینید.
حدود 79 درصد از سرنخ ها بدون CRM-Pardot تبدیل نمی شوند برای توییت کلیک کنید
چند نفر در یک شرکت هستند که می دانند همه آنها را برای دستیابی به یک هدف مشترک کار می کنند، صرف نظر از اینکه عضوی از نگهبانان، نظافتچی، کارآموز یا مدیر عامل شرکت باشند.
بنابراین، می توانم به کسب و کارها تنها سود می دهم که همه افراد درون سازمان برند شخصی خود را بسازند و پس از آن برای ارتباط واقعی و ایجاد روابط استفاده کنند.
شاید خیلی از ما درباره این داستان واقعی شنیده شود:
رئیس جمهور جان اف کندی در طی بازدید از ناسا در سال 1962 متوجه سرایداری شد که یک جارو حمل می کرد. او تور خود را قطع کرد، به طرف مرد رفت و گفت: "سلام، من جک کندی هستم." چه کار می کنی؟'
سرایدار پاسخ داد: "خب، آقای رئیس جمهور، من به قرار دادن مردی در ماه کمک می کنم."
برای اکثر مردم، این سرایدار فقط مشغول تمیز کردن ساختمان بود. اما در داستان اسطورهایتر و بزرگتری که در اطراف او رخ میدهد، او به ساختن تاریخ کمک میکرد.
نکته اینجاست: «مهم نیست نقش شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، شما به داستان بزرگتری که در زندگی، کسبوکارتان و سازمانتان باز میشود کمک میکنید. وقتی کل تیم شما از آن نوع نگرش و سیستم اعتقادی استقبال می کند، اتفاقات باورنکردنی رخ می دهد.
اکنون اکثر ما معتقدیم که:
آیا برندسازی شخصی بر عهده بخش بازاریابی شرکت نیست؟
با این حال، به گفته Natschool.com برای پاسخ به این سوال بسیار مورد بحث، این است:
نتایج حاصل از برندسازی شخصی می تواند برای مشاغل و افراد دگرگون کننده باشد. 561٪ دسترسی بیشتر از کارکنانی که پیام های تجاری را به اشتراک می گذارند به دست می آید. محتوا 24 برابر بیشتر از حسابهای برند کارمندان به اشتراک گذاشته میشود. تعامل 8 برابری بیشتر از سوی کارمندان در مقابل حسابهای رسانههای اجتماعی تجاری. ”
از این رو حتی قبل از اینکه وارد برندسازی شخصی شویم، ضروری است که در مورد روابط، که بخش کلیدی استراتژی مدیریت روابط است که در درک توانایی های شناختی ما به عنوان انسان نهفته است، اطلاعات بیشتری داشته باشیم.
اکنون، با توجه به تعداد دانبار، که یک حد شناختی پیشنهادی برای تعداد افرادی است که میتوان با آنها روابط اجتماعی پایدار برقرار کرد، که از تحقیقات دانبار که به اجداد میمونهای ما برمیگردد، نشات میگیرد، نشان میدهد که افراد امروزی توانایی حفظ به طور متوسط فقط 150 رابطه (که بسته به افراد خاص می تواند بین 90 تا 250 متغیر باشد) در جامعه را دارند.
بنابراین، فقدان رابطه میتواند باعث شود فرصتها را از دست بدهید، اگرچه بسیاری از افراد با خواندن این مقاله، البته، ممکن است قبلاً یک برند شخصی بزرگ داشته باشند و در نتیجه درک کنند که ساختن یک برند برای رشد کسبوکارشان چقدر ارزشمند است .
سوال این است:
آیا از یادآوری به مردم که هنوز زنده هستید و سؤالات واقعی در مورد آنها برای تحکیم رابطه خود را از دست می دهید؟
این را از آنجایی می گوییم که به گفته دیل کارنگی نویسنده پرفروش ترین کتاب تاریخ «چگونه دوستان به دست آوریم و بر مردم تأثیر بگذاریم» در کتاب خود نقل می کند:
زمانی که درگیر فکر کردن در مورد یک مشکل قطعی نیستیم، معمولاً حدود 95 درصد از زمان خود را صرف فکر کردن به خود می کنیم. ”
دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید برند شخصی خود را بسازید.
البته، موارد کاملاً واضحی وجود دارد که می تواند مستقیماً با سطح زندگی و سطح درآمد مرتبط باشد، با این وجود، دلایل کمتر واضحی مانند افزایش عزت نفس وجود دارد که با رضایت بیشتر در کار مرتبط است که می تواند به معنای شادی بیشتر باشد. در خانه نیز
علاوه بر این، ساختن نام تجاری خود با کمک وبلاگ نویسان خرد در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به این معنی است که شما شانس تبدیل شدن به فردی را دارید که می تواند در مقابل همتایان خود قدرت بیان کند و فرصتی برای به اشتراک گذاشتن دانش، ادراک، بینش، و تجربه با هر خواننده ای و شاید به او کمک کند تا همین کار را انجام دهد، زیرا انتقال همه این مزایا به دیگران در واقع یک فعالیت بسیار مفید است.
از این رو انتقال اطلاعات پرمحتوا به جامعه خود با کمک کانال های رسانه های اجتماعی، بخش مهمی از ساخت برند شما است و به اشتراک گذاشتن نظر شما کلید اصلی این فعالیت است.
حال در مرحله بعدی پس از برقراری رابطه، برای پرورش آن چه باید کرد؟
این لیست است:
- عمیقاً در علایق مشتری بالقوه و مشتریان خود کاوش کنید
- مطالبی را که دوست دارند به اشتراک بگذارید
- در مورد پست های آنها در شبکه های اجتماعی نظر دهید
- مطالب آنها را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید
- سالگردها و تولدهای آنها را به خاطر بسپارید و یادآوری هایی را برای سال های بعد تنظیم کنید
- مقالاتی را که ممکن است دوست داشته باشند مستقیماً برای آنها ایمیل کنید
- افرادی را به آنها معرفی کنید که می توانند به آنها کمک کنند یا نیازهایشان را تامین کنند
- با آنها تماس بگیرید و آنها را به چت ویدیویی یا تماس یا صرف ناهار دعوت کنید
اکنون، اگر استرس دارید و نگران این هستید که چگونه میتوانید همه این روابط را با سرنخها، مشتریان بالقوه و مشتریان خود مدیریت کنید، سعی کنید از یک CRM آسان استفاده کنید که فناوری پیشرفته رشد کسبوکار امروزی است و سپس شروع به ساختن کنید. رابطه ای که برای پیشبرد اهداف خود به آن نیاز دارید.
فقط به یاد داشته باشید، شبکه سازی برای ایجاد روابط بیشتر شبیه غذا خوردن با یک چاپستیک بسیار طولانی است، که اگر سعی کنید با آن غذای خود را سیر کنید، حتی مقدار زیادی غذا می ریزید و بنابراین اگر به دیگران غذا بدهید، از آنها نیز سیر خواهید شد.
اگر هنوز متقاعد نشده اید، در اینجا 11 دلیل محکم برای ایجاد برند شخصی خود آورده شده است:
دلیل شماره 1
برای کشف و باز کردن فرصتهای حرفهای جدید، که حتی ممکن است مستلزم راهاندازی کسبوکار خود، یک شغل جدید یا حتی تشکیل یک شراکت جدید باشد.
دلیل شماره 2
ایجاد یک شبکه قوی با مشتریان خود، به طوری که آنها نیز می توانند به هر نحو ممکن به شما کمک کنند، زیرا آنها می دانند که شما وزن خاصی را پشت "شخصیت" خود حمل می کنید.
دلیل شماره 3
به روابط موجود و فعلی خود ارزش بیافزایید.
دلیل شماره 4
پایگاهی برای مخاطبان ایجاد کنید، جایی که می توانید خدمات یا محصولی را که به طور خاص با در نظر گرفتن آنها طراحی شده است، راه اندازی کنید.
دلیل شماره 5
مربی مناسب را پیدا کنید، می توانید بدون اتلاف وقت گرانبهای خود ببینید که چه کسی هستید.
دلیل شماره 6
ایجاد یک نام تجاری به مردم کمک می کند تا بفهمند چه چیزی باعث می شود شما "تیک بزنید" که می تواند به یک رابطه سازنده تر و هم افزایی منجر شود.
دلیل شماره 7
ساخت برند روشی آزمایش شده برای جلوتر ماندن از پیشرفت های صنعت و ایجاد تمایز به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شما است.
دلیل شماره 8
برای کار سختی که در زمینه کاری خود انجام داده اید، در بین تأثیرگذاران صنعتی و همتایان خود اعتبار ایجاد کنید.
دلیل شماره 9
میتوانید با پرداختهای بهتر مذاکره کنید و از تخصص و دانش خود استفاده کنید تا در هزینهها و امتیازات خود برای محصول، خدمات یا شغل خود برتری داشته باشید.
دلیل شماره 10
با در نظر گرفتن تعداد کسب و کارهای جدید که مقالات شما را می خوانند، ویدیوهای شما را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مشاهده می کنند، یک مسیر درآمدزایی برای کسب و کار خود ایجاد کنید.
دلیل شماره 11
اعتبار و دانش خود را در زمینه های دیگر با تخصص خود گسترش دهید.
نتیجه
به یاد داشته باشید که و شخصیت شما ممکن است با ذائقه همه مطابق با نظرات این موضوع باشند، بنابراین قبل از اینکه در وبلاگ خود به هر موضوعی بپردازید که برای کمک به ساختن خود، می توانید آن را نشان دهید، زمانی که در نظر بگیرید. می بینید چه کسی باشید و با چه کسی کار کنید. برند شخصی شما
در نهایت، فقط یک کپی کربن از کسی که آنلاین دیدهاید نباشید. باشید و هرگز از حرکت به جلوی خودتان یا خودتان باشید، که در بیشتر موارد بهترین کاری است که می توانید برای رشد و کار در زندگی حرفه ای خود انجام دهید.