مزایای کلیدی اتخاذ یک نرم افزار CRM کسب و کار برای SMB

ایجاد علامت آنلاین با اجرای مارکتینگ دیجیتال همه چیز در مورد استفاده از ابزارهای مناسب (مانند راه حل CRM کسب و کار) در زمینه مناسب و در زمان مناسب است.

64.2 درصد از کسب و کارها و ابزارهای CRM را تحت تاثیر قرار می دهد بر درآمد خود می دانم برای توییت کلیک کنید

این به این دلیل است که برای ایجاد یک حضور مرتبط که در نهایت می‌تواند به اوج برسد به سیستمی کمک کند که تبدیل‌به‌های مفید را ارمغان می‌آورد، به ابزارهایی نیاز دارید که به شما کمک کنید تا از رقبای خود متمایز شوید و نام تجاری خود را داشته باشید. در طرح دیجیتالی چیزها احساس کنید. که نه تنها شامل استفاده از یک CRM آسان برای کسب و کار شما می شود، بلکه شامل مهارت های SEO، استراتژی های بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر نیز می شود.

اکنون زمانی که در مورد یک CRM برای کارهای کوچک و متوسط ​​​​صحبت می کنیم، چند چیز به طور خودکار به ذهن ما خطور می کند، به خصوص اگر شما یک کارآفرین انفرادی باشید که این نمایشگاه را اجرا می کند.

در تمام راه‌های کسب‌وکارهای کوچک، به پهنای باند منابع نهایی و زمان محدود نیاز دارند تا از تمام ابزارهایی استفاده کنند که برای کسب و کار خود استفاده می‌کنند، تا نتایج را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیابند.

در SMB ها، تیم ها مخصوصاً باید زمان کافی برای انجام وظایف مختلف در خط لوله فروش خود پیدا کنند، بنابراین در این نوشته اجازه دهید بررسی کنیم که چگونه یک راه حل CRM کسب و کار کوچک می تواند به سازمان های کوچک با این شش مزیت کلیدی استفاده آسان کمک کند. ، نرم افزار ساده CRM، به منظور تمرکز بر یافتن سرنخ های جدید، پرورش مشتریان بالقوه، خودکارسازی گردش کار، کاهش کار دستی، و در نهایت ارائه پشتیبانی مشتری در سطح جهانی به مشتریان در بازارشان.

1. اطلاعات تماس را مدیریت کنید

مخفف CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است که به طور مستقیم به ترکیب اطلاعات مرتبط با مشتری و حفظ مشتریان اشاره می کند.

از این رو هنگامی که یک نرم افزار CRM کسب و کار برای SMB خود خریداری می کنید، اساساً ابزاری را خریداری می کنید که به انجام فرآیندی کمک می کند که به طور مؤثر اطلاعات تماس سرنخ ها، مشتریان بالقوه و مشتریان شما را به همراه تمام تعاملاتی که با مخاطبین ذخیره شده در پایگاه داده CRM

اکنون این مزیتی که در CRM یافت می‌شود برای کسب‌وکارها بسیار حیاتی است، زیرا وقتی تیم شما مجبور نیست روی کارهای روزمره که باید به طور منظم برای حفظ و بازیابی اطلاعات مشتریان انجام دهند تمرکز کنند، می‌توانند کارهای دیگری را انجام دهند که برای آنها ضروری‌تر است. رشد کسب و کار

2. اعلان ها را مدیریت کنید

همانطور که قبلاً نیز گفتیم، CRM ابزاری است که قادر است اطلاعات مناسب و در زمان مناسب را بیرون بکشد، بنابراین قابلیت ارسال اعلان‌ها به صورت خودکار یکی دیگر از مزایای کلیدی استفاده از CRM تجاری برای SMB شما است.

این اعلان‌ها می‌تواند شامل زنگ‌ها و سوت‌هایی برای ایمیل‌های دریافتی، پیگیری‌ها، اعلان‌های ورود به هواپیما، یادآوری‌های تولد مشتریان، یا هر پیام دیگری باشد که باید هر از گاهی برای مشتریان احتمالی و مشتریان ارسال شود.

علاوه بر این، این اعلان‌ها را می‌توان برای ارسال ایمیل‌ها پس از تعاملات و حل‌وفصل درگیری‌ها و سایر نارضایتی‌های مشتریان ایجاد کرد.

3. مقرون به صرفه بودن

هنگامی که شما به عنوان یک کارآفرین کسب و کار کوچک به خرید یک نرم افزار CRM با استفاده آسان و ساده روی می آورید، می توانید مطمئن باشید که در حال اتخاذ یک فرآیند و ابزاری هستید که بسیار مقرون به صرفه است، زیرا در واقع می توانید با یک تیم ناب از کارمندان اکتفا کنید. و همچنین کسب و کار خود را به طور موثر اداره کنید.

در واقع، اکثر ابزارهای Salesforce Alternative CRM که توسط SMB ها استفاده می شود، راه حل های نرم افزاری کاربرپسند و شهودی هستند که نه تنها کسب و کارها را از سرمایه گذاری در سیستم های فردی که با قیمت بالاتری عرضه می شوند، باز می دارند، بلکه اغلب این گزینه را برای SMB ها دارند تا برای طرحی انتخاب کنند. برای مشاغل کوچک طراحی شده است، که واقعاً هزینه خرید در یک برنامه سنگین CRM سازمانی را برای شروع مؤثر حذف می کند.

4. تسریع در فروش و پشتیبانی

یکی از بهترین چیزها در مورد ابزار CRM این است که به تسریع فروش و ارائه پشتیبانی در سطح جهانی به مشتریان کمک می کند. و این نیز با نیمی از هزینه، زیرا نرم افزار CRM کسب و کار کمک می کند تا هزینه ای را که شرکت ها برای خرید نرم افزار(های) مختلف دیگر برای انجام وظایف فردی متحمل می شوند، از بین ببرند و در عوض به سراغ یک سیستم همه کاره بروند که قادر به ارائه همه چیز شما باشد. کارهای تجاری، تجاری و مرتبط با مشتری با هم زیر یک چتر وسیع.

این نه تنها باعث می‌شود خط لوله فروش بسیار سریع‌تر حرکت کند، بلکه حتی به تبدیل مشتریان احتمالی بیشتر در زمان کمتر و پس از آن حفظ آنها برای مدت طولانی کمک می‌کند که باعث می‌شود مشتریان در نهایت به عنوان تأثیرگذار ظاهر شوند.

در واقع، موارد متعددی وجود دارد که اتوماسیون در یک CRM صدها هزار کسب‌وکار را با موفقیت بسته است، جایی که قبلاً اصلاً انتظار نداشتید کسب‌وکار پیدا کنید.

5. کار تیمی بهتر را تشویق کنید

هنگامی که شما یک SMB را اجرا می کنید، در چند سال اول اولیه همه چیز در مورد به حداکثر رساندن منابع محدود شماست.

و بنابراین در ابتدا، افرادی را که استخدام می‌کنید یا به تیم‌های خود وارد می‌کنید (فروش، بازاریابی، عملیات، حسابداری، خدمات پشتیبانی و غیره) بزرگترین منبعی هستند که می‌توانید برای رشد شرکت خود پرورش دهید.

از این رو ضروری است که باید یک تیم با عملکرد بالا ایجاد کنید که بتواند به راحتی تجارت شما را به سطح بعدی ارتقا دهد.

با این حال، برای این کار، شما فقط باید سیلوها را بشکنید، عملکردها را خودکار کنید و یک مخزن مرکزی از داده ها ایجاد کنید که می تواند به شکستن همه موانع و ایجاد ارتباطات یکپارچه و جریان اطلاعات بین همه کارکنان و سازمان های شریک شاغل در یا برای شرکت شما کمک کند. .

اینجاست که استفاده آسان از CRM وارد عمل می شود زیرا نه تنها تعامل را افزایش می دهد بلکه در همان حالت موقعیت های آشفته را نیز آرام می کند (در صورت عدم وجود اطلاعات مناسب) که در نهایت می تواند منجر به عملکرد بهتر تیم شما شود.

6. تجربه نام تجاری روانتر را ارائه دهید

در نهایت، برای یک SMB، بسیار ضروری است که یک رفتار حرفه ای را بدون سرمایه گذاری بیش از حد روی ابزارهای بسیار گران قیمت رشد کسب و کار انجام دهید.

اکنون با استفاده از CRM کسب و کار مناسب برای SMB و صاحبان مشاغل انفرادی، می‌توانید ظاهری نرم‌تر و حرفه‌ای به مشتریان خود ارائه دهید که می‌تواند فوراً تمام دکمه‌های مناسبی را که برای ارائه بهترین تجربه مشتری به مصرف‌کنندگان در طول چرخه زندگی آنها با شرکت شما لازم است، بزند. .

این به این دلیل است که CRM به خودکارسازی و شخصی سازی ارتباطات و حفظ سوابق تعاملات برای استفاده در آینده کمک می کند.

نتیجه

به طور خلاصه، CRM مناسب برای کسب و کار کوچک شما ابزاری است که نه تنها به کاربران نرم افزاری در شرکت شما استفاده می شود، که باعث راحتی می شود، بلکه باعث می شود که واقعاً رشد سریع درآمدتان را داشته باشید و در نتیجه آن را افزایش دهید. باعث می شود نام تجاری شما سریع و سریع کند. رشد مداوم کسب و کار

ثبت نام