چرا برای کار در مشاغل خانگی به یک ابزار CRM All In One نیاز دارید؟

شاید شما همیشه حامی کار از راه دور بوده اید. یا شاید کسب‌وکار شما اخیراً به دلیل تغییر فاصله‌گذاری اجتماعی که اخیراً توسط این همه‌گیری COVID-19 خریداری شده است، تغییر کرده است.
هر چه باشد، در هر صورت، کسب‌وکار شما اکنون در شرایطی است که تیم‌های شما در مکان‌های مختلف تقسیم‌بندی شده‌اند و فقط از طریق اینترنت به هم مرتبط می‌شوند.
اکنون، بیشتر کسب‌وکارها می‌شوند، یک سوال دارند: آیا کار از راه دور بر بهره‌وری تیم تأثیر می‌گذارد و برای کسب‌وکار آنها تأثیر منفی می‌گذارد؟ به عنوان یکی از محبوب ترین فروشندگان در یک CRM
در زمینه Salesforce Alternative CRM نگران نباشید ، اجازه دهید از بهترین ابزارهای مورد نیاز برای کارتان استفاده کنید.

32 درصد از کاربران CRM متعلق به صنعت خدمات هستند، پس از آن فناوری اطلاعات با 13 درصد و شرکت های تولیدی نیز با 13 درصد قرار دارند - Selecthub برای توییت کلیک کنید.

آیا می توانم یک کسب و کار موفق را در خانه راه اندازی کنم؟

اکنون پاسخ به این سوال آسان است زیرا همه نشانه ها به یک بله قاطع اشاره دارد.

در واقع، مطالعات متعددی که دائماً در مورد کار از راه دور انجام شده است، نشان می‌دهد که چگونه این کار می‌تواند در واقع بهره‌وری را افزایش دهد، نتایجی که در گزارش نظرسنجی ارائه شده توسط شرکت FlexJobs نشان داده شده است، شرکتی که به هزاران ارائه می‌شود. نفر کمک کرده است تا بهترین کار از راه دور را از خود پیدا کنند. خانه ها:

  • بیش از 85 درصد از کار می گویند که کار قبول بهره وری را بهبود می بخشد.
  • بیش از 77 درصد از کار می گویند که اجازه دادن به کارمندان برای جلوگیری از کاهش هزینه های عملیاتی می شود.
  • بیش از 90 درصد از مشاغل می گویند که یک برنامه کاری از راه دور و انعطاف پذیر باعث بهبود روحیه کارکنان می شود.
  • بیش از 65 درصد از پاسخ دهندگان در این نظرسنجی در خانه ها نسبت به محیط های کاری سنتی بهره وری بیشتری دارند.

از این رو، این آمار نشان می‌دهد که از آنجایی که کارمندانی که از خانه خود کار می‌کنند، وقفه‌ها و حواس‌پرتی‌ها، رفت‌وآمدها و استرس‌های متفرقه کمتری از سیاست‌های اداری کمتری دارند و در عوض به یک محیط شخصی‌شده و آرام دسترسی دارند، در حالی که از راه دور از خانه کار می‌کنند، بهره‌ورتر می‌شوند. فضاهای اداری سنتی

بنابراین در این مرحله شایان ذکر است که مشاغلی که مایل به جذب بهترین استعدادها در بازار هستند باید کاملاً کار از راه دور و انعطاف پذیر را به عنوان یک گزینه در نظر بگیرند زیرا در زمان کنونی 80 درصد از کاندیداها در بازار کار ایالات متحده اظهار داشتند که آنها را رد می کنند. یک شغل در صورتی که امکانات کار از راه دور را ارائه ندهد، که «کار از خانه» را به یک مزیت رقابتی قوی تبدیل می‌کند.

ابزار مناسب برای کار

البته، کار از راه دور فقط به خوبی افرادی است که آن را انجام می دهند و ابزارهایی که آنها استفاده می کنند. از این رو بدون پرداختن به جزئیات اضافی، برای عملیات از راه دور اطمینان حاصل کنید که همه کارمندان کار از خانه شما (و خودتان) به همه موارد زیر دسترسی دارند که شامل موارد زیر است:

  • اینترنت پر سرعت
  • یک میکروفون و وب کم خوب برای ویدئو کنفرانس
  • نرم افزار ارتباطی مناسب
  • نرم افزار مبتنی بر ابر مختص صنعت (مانند یک ابزار CRM با استفاده آسان)

در واقع، مزایای استفاده از یک نرم افزار CRM مبتنی بر ابر به طور کلی بسیار زیاد است که ارزش بررسی بیشتر آنها را دارد.

مزیت نرم افزار مبتنی بر ابر

تداوم کسب و کار با کار از راه دور

مزیت اصلی و واضح این است که پلتفرم های مبتنی بر ابر امکان کار از راه دور را فراهم می کنند. این به این دلیل است که با به اشتراک گذاشتن فضای ذخیره‌سازی، ابزارهای آنلاین و گردش‌های کاری، کارمندانی که از راه دور کار می‌کنند به راحتی می‌توانند از طریق لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های دستی سطح خوبی از بهره‌وری را از راحتی خانه‌های خود حفظ کنند.

آرامش بهتر

پلتفرم های رایانش ابری برای تداوم کسب و کار و بازیابی بلایا طراحی و ایجاد شده اند. از این رو، در حالی که همه کسب و کارها باید راه حل های پشتیبان مناسب را در صورت از دست دادن داده ها داشته باشند، با این وجود اغلب ثابت می شود که این یک ماموریت گران برای بخش های فناوری اطلاعات در موسسات با اندازه های مختلف است.

بنابراین، با فناوری مبتنی بر ابر، مانند استفاده از بهترین نرم‌افزار CRM فروش ، حتی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​یا استارت‌آپ‌ها می‌توانند از راه‌حلی مطمئن برای پشتیبان‌گیری بهره ببرند که نه تنها هزینه‌های کلان را از قبل کاهش می‌دهد، بلکه حتی در زمان تیم‌های فناوری اطلاعات نیز صرفه‌جویی می‌کند.

همیشه به روز

راه‌حل‌های نرم‌افزار IT داخلی سنتی نیز نیازمند ارتقای مداوم سخت‌افزار و نرم‌افزار بودند. بنابراین، این رویکرد Rip-and-Replace اغلب بسیار پرهزینه بود و همچنین کارکنان فناوری اطلاعات در همه مشاغل را هر سه تا پنج سال در زمانی که سیستم‌ها نیاز به ارتقا داشتند، تحت فشار قرار می‌داد.

با این حال، با برنامه‌های مبتنی بر ابر مانند ابزار CRM کسب‌وکار ، زیرا خدمات آن‌ها کاملاً توسط مؤسسات شخص ثالث مانند Microsoft Azure، یا خدمات وب آمازون و سایرین میزبانی می‌شود، شرکت‌های شخص ثالث تمام تعمیر و نگهداری، رفع اشکال‌ها و بیشتر.

بنابراین هنگام استفاده از یک برنامه مبتنی بر ابر، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی به روز رسانی ها کلیک کنید، سیستم خود را مجددا راه اندازی کنید و از مزایای نرم افزار بهره مند شوید.

در واقع، برنامه‌های کاربردی مبتنی بر ابر، کسب‌وکارها را در چند ثانیه به آخرین فناوری‌های رشد کسب‌وکار در دسترس می‌دهند، صرف نظر از اینکه افراد کار خود را از خانه انجام می‌دهند یا از محل کارشان.

ادغام بهتر

برنامه های مبتنی بر وب اغلب برای کار یکپارچه با یکدیگر طراحی می شوند. یک مثال عالی، ادغام یکپارچه بین راه‌حل‌های همه در یک CRM و نرم‌افزار حسابداری Microsoft Office Outlook یا QuickBooks شما است که می‌تواند به کسب‌وکارها اجازه دهد به‌جای استفاده از برنامه‌های شخص ثالث مانند Excel، مستقیماً بین این پلتفرم‌ها داده‌ها را جمع‌آوری و انتقال دهند.

صرفه جویی در هزینه های فناوری اطلاعات

در نهایت، راه حل های نرم افزاری مبتنی بر ابر مقرون به صرفه ترین نسبت به تنظیمات سنتی خود هستند. ما این را به این دلیل می گوییم که در یک مطالعه اخیر که روی برنامه های مبتنی بر ابر در 1300 سازمان در ایالات متحده انجام شد، مشخص شد که 54 درصد از این سازمان ها سود خود را از طریق خدمات ابری افزایش داده اند. به لطف کاهش سرمایه‌گذاری در خرید مرکز داده، به‌روزرسانی‌های ارزان‌تر و هزینه‌های کمتر برای تجهیزات یا امکانات فناوری اطلاعات.

یک CRM مبتنی بر ابر مشترک و کاربردهای متعدد آن

اگر هنوز باید خود را در مورد قدرت نرم افزار مبتنی بر ابر متقاعد کنید، موارد زیر را در نظر بگیرید که می تواند تعداد ابزارهایی را که در حال حاضر برای رشد کسب و کار خود استفاده می کنید به شدت کاهش دهد.

این به این دلیل است که طبق تحقیقات مشخص شده است که مشاغل با کمتر از 1000 کارمند به طور متوسط ​​روی 22 برنامه سفارشی اجرا می شوند و بنابراین متمرکز کردن عملیات با استفاده از یک CRM آسان در یک داشبورد همیشه مفید است.

در اینجا تعدادی از موارد استفاده وجود دارد که می‌توانید با استفاده از یک CRM مبتنی بر ابر و آسان برای رشد کسب‌وکار خود تجربه کنید.

هماهنگی یکپارچه بین تیم های فروش متعدد

هنگامی که از یک CRM مبتنی بر ابر استفاده می‌کنید، می‌توانید داده‌های سرنخ و مشتریان احتمالی را در زمان واقعی با همه اعضای تیم‌های فروش خود همگام‌سازی کنید، که خطاها، سیلوهای داده را کاهش می‌دهد و موارد تکراری مزاحم را از سیستم شما حذف می‌کند که برای کسب‌وکارها آزاردهنده است. .

کمپین های بازاریابی سریعتر

با استفاده از یک کسب و کار مبتنی بر ابر، بازاریابان CRM می توانند کمپین های شخصی ایجاد کنند و همچنین فعالیت های رسانه های اجتماعی را در زمان واقعی ردیابی کنند، که به آنها کمک می کند نتایج را بلافاصله با اعضای تیم خود به اشتراک بگذارند تا کمپین ها برای بهبود هدف گذاری تنظیم یا بهینه سازی شوند.

افزایش رضایت مشتری

از آنجایی که راه‌حل‌های CRM مبتنی بر ابر به تیم خدمات مشتری شما اجازه می‌دهد همیشه به داده‌های تازه درباره مشتریان دسترسی داشته باشند، این به ارائه پشتیبانی بهتر و پاسخ‌های مناسب‌تر به مسائل پیش روی مشتری کمک می‌کند.

همکاری بین بخشی بهتر

اگرچه بازاریابان اغلب رویکردی بدنام نسبت به ابزار CRM دارند، از آنجایی که آنها معتقدند CRM بیشتر مورد نیاز تیم فروش است، با این وجود، به اشتراک گذاشتن یک تیم داشبورد از همه بخش‌ها در هر سازمانی می‌تواند گردش کار را بهبود بخشد، ارتباطات را تقویت کند و حتی موارد حیاتی را ارائه دهد. بینش هایی که در غیر این صورت ممکن بود در داخل سیلوهای داده قفل شده باشند.

بردن

کسب‌وکارهایی که هنوز یک سیاست کاری از راه دور و انعطاف‌پذیر را اجرا نکرده‌اند، ممکن است چشم‌انداز را دلهره‌آور ببینند، زیرا به همکاری نزدیک بین کارکنان و مدیران اجرایی نیاز دارند.

با این وجود، در کسب‌وکارهای دوران مدرن، کسانی که به نسبت خانه یا کار از راه دور مقاومت می‌کنند، می‌توانند آن‌ها را در یک نقطه ضعف رقابتی قرار دهند، به‌ویژه با شروع این همه‌گیری جهانی کووید-19، و بنابراین باید این شیوه را انجام داد. کار را به عنوان یک امر در نظر بگیرید. جذب استعدادهای برتر و برای این کار از برنامه های کاربردی برای استفاده از یک ابزار CRM با استفاده آسان برای لذت بردن از رشد مداوم کسب و کار.

ثبت نام