چرا ادغام Gmail و CRM برای هر کسب و کاری ضروری است؟
بهره وری | توسط پاتریشیا جونز
چرا ادغام Gmail و CRM، چقدر برای کارکنان مهم هستند. چه به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده و چه ده سال از دوران کارآفرینی می گذرد، برای مدیریت حوزه های کلیدی به یک برنامه کاربردی مدیریت کسب و کار نیاز دارید. و وقتی این برنامه مدیریت کسب و کار به شکل CRM می آید - هیچ چیز شبیه آن نیست!
مطالعه اخیر نشان داده است که دسته ای از CRMها در بازار آمده اند. آنها پیشرفته، پذیرفته و مناسب برای داغ ترین استارت آپ ها تا حتی بزرگ ترین شرکت های بزرگ هستند. فروش، بازاریابی، خدمات خدمات، همکاری، مدیریت پروژه، گزارشها و تجزیه و تحلیل، اتوماسیون – برنامههای مدیریت کسبوکار یکپارچههای آسیبپذیر هستند که میتوانند همه این کارها را انجام دهند.
چگونه؟ با چند ادغام کلیدی
شروع از Mail Chimp ، Outlook، QuickBooks، Xero، Google Contact، Google Calendar، Twilio، Fonality، GoToMeeting و DocuSign - لیست بی پایان است.
با این حال، در میان این موارد، مهمترین ادغام Google Mail یا همان چیزی است که عموماً Gmail نامیده میشود.
جیمیل – پلتفرم پیامرسانی و همکاری بهطور گسترده بهعنوان وسیلهای برای ارتباط مؤثر توسط مشاغل در سراسر جهان (تقریباً 900 میلیون کاربر) استفاده میشود. با توجه به اینکه بخش عمده ای از تعاملات از طریق Gmail اتفاق می افتد، ایده آل است که نرم افزار ایمیل در CRM یکپارچه شود تا در هماهنگی کامل با برنامه CRM کار کند. این تضمین می کند که کارآفرینان تجاری یک دید تلفیقی از تمام تعاملات مشتریان، رهبران و شرکا در یک شات از یک رابط واحد دریافت کنند.
این یک فعالیت عالی برای صرفه جویی در زمان است. به عنوان مثال، بدون باز کردن یک برگه جدید برای Gmail، کارآفرینان میتوانند به کل دادههای Gmail در داخل CRM دسترسی پیدا کرده و مدیریت کنند. مشکل نگهداری دو مجموعه از پلتفرمهای دادههای مشتری به یک مشکل تبدیل میشود.
برخی از مزایای کلیدی ادغام Gmail در CRM به صورت زیر است:
- مدیریت سریع تمام ایمیل های Google از مخزن CRM
- مدیریت بهتر روابط مشتری و شریک با یک دید تلفیقی در مورد تمام ارتباطات ایمیل از خود CRM
- با پاسخ دادن به ایمیلهای CRM و Google از یک پلتفرم، پاسخهای ایمیل و پیگیریهای فوری را انجام دهید.
- همکاری و به اشتراک گذاری آسان اطلاعات Gmail مستقیماً از طریق CRM.
علاوه بر این، هنگامی که یکپارچه سازی Gmail با برنامه های CRM معروف اتفاق می افتد ، کارآفرینان تجاری مزایای بیشتری از مشاهده همیشه داده های Gmail فعلی در CRM دارند. این به این دلیل است که اکثر پلتفرمهای معروف CRM یک قابلیت اجرای خودکار cron را ارائه میکنند که Google Mails را پس از یک بازه زمانی مشخص وارد میکند.
این فرآیند اجرای خودکار cron تضمین میکند که آنچه دارندگان در CRM میبینند، جدیدترین و بهروزترین پیامهای Google باشد. آنها برای همگام سازی دستی جیمیل با CRM مشکلی ندارند. به طور خودکار مراقبت می شود.
با گفتن همه اینها، اجازه دهید نگاهی به وظایف مختلفی بیندازیم که کارآفرینان تجاری پس از داشتن ویجت Gmail در حساب CRM خود انجام می دهند.
کاربران از گزینه Gmail در CRM چه کاری می توانند انجام دهند؟
- پیامهای Google را در حساب CRM ارسال و دریافت کنید
- ایمیلها را با دادههای CRM مرتبط - مخاطبین، حسابها، سرنخها، شرکا و وظایف مرتبط کنید
- فرصتهای فروش جدیدی (مخاطبین، حسابها، سرنخها، شرکا و وظایف) در رابطه با ایمیلها ایجاد کنید.
به جای تمام نکاتی که در بالا مورد بحث قرار گرفت، اشتباه نخواهد بود که بگوییم Gmail به عنوان یکی از افزونه های CRM ضروری است.
ارزش بررسی ادغام CRM صندوق ورودی راست را دارد. این به شما امکان می دهد تا رشته های ایمیل مهم را در GMail به طور خودکار با ابزار CRM مورد علاقه خود همگام کنید.
افکار نهایی
شما به عنوان یک کارآفرین تجاری باید این را درک کنید که در حین اجرای یک کسب و کار و کار، همیشه ایده آلی است که ممکن است ساده و در یک مکان مشترک فهرست بندی شده باشد. و این دقیقاً همان چیزی است که ادغام CRM و Gmail ارائه می دهد. شما یک مکان دریافت می کنید که می توانید متوجه شوید، سرنخ ها، مخاطبین، حساب ها، خودتان را مدیریت کنید و به طور همزمان ایمیل های گوگل را ارسال و دریافت کنید.
برای همگامسازی دادههای بین Gmail و CRM، هیچ سردرگمی در رفت و برگشت بین برگهها وجود ندارد. در عوض صندوق ورودی Gmail خود را دریافت میکنید و موارد را مستقیماً در CRM ارسال میکنید.