چرا اتوماسیون نیروی فروش در CRM برای مشاغل کوچک ضروری است؟
فروش | توسط پاتریشیا جونز
به عنوان صاحب شغل کوچک یا متوسط، حتماً به این فکر کرده است که چگونه مؤسسات تجاری کوچک با شرکت های بزرگ رقابت کنند.
آسان است.
فقط CRM را بخرید و اجازه دهید SFA (اتوماسیون نیروی فروش) در نرم افزار CRM به شما کمک کند تا نگرانی های خود را رها کنید، زیرا اگر رشد کنید، همه چیز را نمی توانید به صورت دستی به تنهایی مدیریت کنید.
63 درصد از مردم داستان از ارائه فروش به یاد میآورند. فقط 5 درصد آمار را به خاطر می آورد. برای توییت کلیک کنید
همه صاحبان کارهای کوچک و متوسط باتجربه بر این عقیده هستند که باید تا حد امکان کسب و کار خود را به طور خودکار انجام دهید تا کسب و کار تجاری خود را به دست آورید.
اکنون، اینجا اولین چالش بزرگ شناسایی فناوری و ابزار مناسب رشد کسب و کار است که باید برای خودکارسازی و تسریع رشد شرکت خود و همچنین در چارچوب بودجه از آن استفاده کنید.
با این حال، قبل از پرداختن به این جزئیات، باید انواع دسته بندی های اتوماسیون کسب و کار را که در این 5 نوع اصلی قرار می گیرند، درک کنیم:
- ابزارهای نرم افزار بازاریابی ایمیلی
- ابزارهای اتوماسیون نیروی فروش
- تماس با ابزارهای اتوماسیون مدیریت روابط.
- ابزار سبد خرید
- راه حل های همه در یک اتوماسیون کسب و کار
خبر خوب در اینجا این است که بیشتر مشاغل به همه آنها نیاز ندارند. در واقع، بیشتر شما فقط به یک یا دو مورد از این ابزارها نیاز دارید تا کارهای خسته کننده خود را در حالت خلبان خودکار قرار دهید.
اجازه دهید نگاهی جداگانه به هر یک از این نوع ابزارهای اتوماسیون تجاری مبتنی بر CRM بیندازیم:
- ابزارهای ایمیل مارکتینگ چیست؟
ابزارهای بازاریابی ایمیلی ابزارهای اتوماسیون کسب و کار هستند که بازاریابان از آنها برای ایجاد، آزمایش، ارسال، بهینه سازی و گزارش کمپین های ایمیلی خود استفاده می کنند.
ابزارهای ایمیل مارکتینگ نیز می توانند ابزار خاصی باشند که مربوط به بازاریابی ایمیلی است. به عنوان مثال، یک ابزار تست قرار دادن صندوق ورودی یا یک تولید کننده خط موضوع ایمیل، یا مجموعه کاملی از برنامههای کاربردی که به بازاریابان کمک میکند تا تمام فعالیتهای بازاریابی ایمیلی سرتاسر خود را انجام دهند.
پاسخدهندگان خودکار نیز نوع دیگری از ابزار بازاریابی ایمیلی هستند که پس از پر کردن فرم وب، یک ایمیل خودکار ارسال میکنند.
MailChimp یک ابزار اتوماسیون ایمیل مارکتینگ بسیار رایج و محبوب است که دارای یک برنامه رایگان و بدون تعهد است و همچنین می تواند به عنوان یک ابزار اتوماسیون مبتنی بر CRM ادغام شود.
- ابزارهای اتوماسیون نیروی فروش چیست؟
Sales Force Automation همه کارهایی را انجام می دهد که ابزار بازاریابی ایمیلی به کسب و کارها این امکان را می دهد که قوانین پویا را در زمانی که اقدامات یا رفتارهای خاصی در فرآیندهای بازاریابی ایمیلی بعدی شما نشان داده می شوند، تنظیم کنند. ابزارهای SFA، که در بهترین CRM برای مشاغل کوچک
ادغام شدهاند ، همچنین توانایی قدرتمندی برای تقسیمبندی مخاطبین به صورت پویا دارند، که به شرکتها کمک میکند تا تلاشهای فروش و بازاریابی خود را به سمت بخشهای مناسب از سرنخها، مشتریان بالقوه و مشتریان در همه زمانها کاهش دهند.
SFA همچنین به حفظ قابلیت تحویل ایمیل قوی کمک می کند، زیرا با کمک این ابزار اتوماسیون کسب و کار مبتنی بر CRM، مخاطبین پیام هایی را با محتوای مناسب و مرتبط با آنها دریافت می کنند که منجر به نرخ تعامل بالاتر می شود و بنابراین ایمیل ها به صندوق پستی مشتری ختم نمی شوند. به عنوان هرزنامه یا ناخواسته
- ابزار مدیریت ارتباط تماس چیست؟
ابزار مدیریت ارتباط با مشتری یا مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برنامهای است که برای ذخیره، جداسازی و تجزیه و تحلیل دادههای مشتری مفید است. مدیریت گردش کار و فرآیند فروش و موارد دیگر.
اکثر سیستمهای CRM مدرن مانند Salesforce یا هر پلتفرم جایگزین Salesforce CRM دارای رابطهای API انعطافپذیر هستند تا کاربران بتوانند راهحلهای نرمافزاری دیگر مانند حسابداری ( QuickBooks CRM )، نرم افزار بازاریابی ایمیلی، و راهحلهای سبد خرید و موارد دیگر را در پلتفرم ادغام کنند.
- ابزارهای مدیریت سبد خرید چیست؟
برای کسبوکارهایی که نیاز به راهاندازی یک فروشگاه در وبسایت خود دارند، پرداخت برای فروش محصولات و خدمات خود به ابزار مدیریت سبد خرید نیاز دارد تا این اقدامات را با حداکثر رمزگذاری و امنیت انجام دهد.
به غیر از دریافت پرداختها، این ابزار به ردیابی خریدها، اندازهگیری میانگین ارزش طول عمر مشتری، دفعات خرید و موارد دیگر کمک میکند.
با این حال، اگر یک شرکت کوچک مبتنی بر خدمات هستید، که هر ماه فقط تعداد محدودی تراکنش را انجام میدهد، میتوانید به برنامههایی مانند Intuit، QuickBooks و موارد دیگر که میتوانند به طور یکپارچه در راهحلهای فناوری رشد کسبوکار ادغام شوند، تکیه کنید.
- راه حل های All-in-One چیست؟
راه حل همه کاره به کاربران این امکان را می دهد که بیش از یک ویژگی واحد را در صورت ادغام با یک CRM خودکار کنند، اما هزینه های بالاتری نیز به همراه دارند.
این راه حل های همه کاره نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه خرید چندین راه حل اتوماسیون کسب و کار می شود، بلکه اتلاف زمانی را که زمانی که مجبور هستید از یک سیستم به سیستم دیگر جهش کنید، به حداقل می رساند، که مانع رشد می شود و همچنین بسیاری از اوقات کسب و کارها را از آن دور می کند. فرصت ها.
نتیجه
بنابراین، زمانی که کسب و کار شما شروع به تجربه دردسرهای رشد می کند و می تواند درآمد ایجاد کند، زمان ایده آلی است که به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک باید روی بهترین نرم افزار CRM کسب و کار سرمایه گذاری کوچکی داشته باشید که دارای یکپارچه باشد. اتوماسیون نیروی فروش است و سیستم را در آن قرار دهید. مکانی برای افزایش بیشتر سرمایه