چرا SMB ها از نرم افزار CRM مبتنی بر ابر استفاده کرده اند
برای همه سازمانهای تجاری، بهویژه کسبوکارهای کوچک و متوسط و استارتآپها، رشد رویارویی با رقابت در بازار است.
SMB ها عامل دیگری نیز دارند. آنها بودجه محدود و زمانی سریع برای نشان دادن نام تجاری خود در دنیای تجارت دارند.
رشد با بودجه محدود میتواند برای هر سازمان کوچک کار سختی باشد، با این حال، کسبوکارهای کوچک و متوسط در حال کشف پلتفرمهای CRM با استفاده آسان بر روی ابرها هستند که دستیابی به این موفقیت را برای آنها آسانتر میکند.
در سال 2018، تخمین زده میشود که 87 درصد از CRM کسبوکارها را برای ابر استفاده میشود، در حالی که تنها 13 درصد از CRM در داخل استفاده میشود. برای توییت کلیک کنید
همچنین بهعنوان نرمافزار بهعنوان سرویس (SaaS)، درخواستی یا CRM مبتنی بر ابر میشود، به راحتی به این معنی است که اطلاعات و دادههای شما به جای ذخیرهسازی در خود مانند سیستمهای CRM On-Premise در Cloud ذخیره میشوند.
در حالی که ممکن است بسیار واضح به نظر برسد که همیشه دوست دارید خود را در سرور خود ذخیره کنید، اما حقیقت این است که ابر در واقع امن تر است، به نگهداری کمتری نیاز دارد و احتمال اینکه از آپلود کردن، دسترسی داشته باشید. به داده های خود را از دست بدهید کمتر است. روی ابر
بر اساس یک نظرسنجی اخیر توسط CBR (Computer Business Review)، گزارش شده است که 86٪ از کسب و کارهای کوچک و متوسط از زمان استفاده از یک پلت فرم نرم افزار CRM آسان که مبتنی بر ابر است، در فرآیندهای تجاری خود بهبود یافته اند . CBR همچنین در همان مطالعه تحقیقاتی گزارش داد که بازارهای خدمات ابری SMB تا سال 2021 تقریباً 17 درصد افزایش خواهد یافت.
اکنون اگر کنجکاو هستید که بدانید «چرا»، در اینجا 3 دلیل قانعکننده برای استفاده آسان از پلتفرمهای نرمافزار CRM مانند پارس ویتایگر که بر روی Cloud ساخته شدهاند، آورده شده است.
- مقرون به صرفه است
برخلاف سیستمهای On-Premise CRM سنتی، با راهحلهای CRM با استفاده آسان که پلتفرمهای نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر ابر هستند، نیازی به خرید و نگهداری سرور خصوصی ندارید. به جای یک CRM مبتنی بر ابر، می توانید به راحتی به وب سایتی دسترسی داشته باشید که از طریق یک سرویس میزبانی برای مشتریان ایجاد شده است. علاوه بر این، سیستمهای CRM مبتنی بر Cloud در زمان و هزینه در طول فرآیند پیادهسازی CRM صرفهجویی میکنند، زیرا استفاده آسان از پلتفرمهای نرمافزار CRM، که CRM مبتنی بر Cloud هستند، شما را در چند ساعت راهاندازی میکنند، بدون اینکه مانع گردش کار روزانهتان شوند.
- داده های شما همیشه در دسترس و محافظت شده است
همانطور که یک دهه قبل بود، زمانی که نرم افزار CRM شما روی سرور شخصی شما زندگی می کند، این وظیفه شماست که مطمئن شوید که پایگاه داده CRM شما به طور مداوم پشتیبان گیری می شود، فقط در صورتی که ممکن است یک روز سرور شما از کار بیفتد. نرم افزار CRM مبتنی بر ابر مانند پارس ویتایگر از داده های نرم افزار شما نسخه پشتیبان تهیه می کند و آنها را با استفاده از زیرساخت های Cloud مدیریت می کند که برای ساختن پلت فرم CRM با استفاده آسان استفاده می شود.
به این ترتیب، هرگز لازم نیست نگران باشید و نگران باشید که از آخرین باری که از داده ها در پایگاه داده CRM آسان برای استفاده خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید چقدر گذشته است.
حتی با سیستمهای CRM مبتنی بر ابر، قطع برق نیز به این معنی نیست که چراغها برای کسبوکار شما خاموش است. مراکز داده کلاس Word مانند خدمات وب آمازون (AWS) که توسط پارس ویتایگر استفاده میشود، دارای ذخیرهسازی اضافی، قدرت و سرریز اتصال بیوقفه به اینترنت هستند که همگی برای حفظ سیستم CRM شما در چالشبرانگیزترین موقعیتها، همیشه در دسترس هستند.
با این حال، اگر سرور CRM شما On-Premise باشد، به این معنی است که حتی یک قطع برق کوچک همیشه به معنای از دست دادن تمام دسترسی به پایگاه داده CRM شما تا زمانی که برق بازیابی شود، می باشد.
با این وجود، با یک CRM مبتنی بر Cloud، از آنجایی که اطلاعات شما در Cloud ذخیره میشود، شما و کارمندانتان همچنان میتوانید حتی در زمان قطع برق، از هر مکانی که برق و اینترنت را تامین میکند، به دادهها دسترسی داشته باشید.
- امنیت برتر
بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک ممکن است احساس ناراحتی در مورد نگهداری داده های ارزشمند و حساس مشتری خود در فضای ابری داشته باشند، به خاطر می آورند که سرفصل های مکرری که اغلب در مورد هک و نقض داده ها می شنویم را به خاطر می آورند. با این حال، با پلتفرمهای نرمافزار CRM مبتنی بر ابر ، دادههای شما همیشه در دست متخصصان باقی میماند. ارائه دهندگان ابری مانند AWS، MS Azure، و سایرین، اقدامات امنیتی پیشرفته ای را در اختیار کارمندان خود قرار می دهند تا بتوانند مشتریان خود را به دست آورند و راضی نگه دارند.
هر صاحب کسبوکار کوچکی که از نرمافزار CRM On-Premise استفاده میکند، به ندرت میتواند از عهده چنین اقدامات گزافی برآید، و بنابراین کاربران پلتفرمهای نرمافزار مبتنی بر Cloud از امنیت سطح سازمانی برای SMB خود با Cloud برخوردار میشوند.
در واقع، شرکتهای Cloud و مراکز نیز میلیونها دلار در خدمات امنیتی حرفهای سرمایهگذاری میکنند تا سرورهای را ۲۴ ساعت نظارت و محافظت کنند.
علاوه بر این، کاربر با Cloud نیز کاملاً کاملاً SSL رمزگذاری شده است، که به ایجاد اتصالات پایانی به آن ها بسیار ایمان بین سرور و نقاط استفاده کمک می کند.
نتیجه
بنابراین، کاملاً به نیازهای کسب و کار شما نیاز دارد که آیا نرمافزار CRM Cloud یا On-Premise را برای شرکت خود انتخاب کنید، راههای CRM با استفاده آسان از نرمافزار CRM با استفاده از نرمافزار بر روی Cloud بدون شکافهای مختلف نسبت به نرمافزار On-Premise CRM دارند که دارند. باعث میشود SMBها از CRM استقبال کنند. (ها) مانند پارس ویتایگر که یک پلتفرم CRM با استفاده آسان از Cloud برنده جایزه است.
اگر با ConvergeHub، بهترین CRM برای SMB، تازه کار هستید، برای آزمایش 14 روزه نرم افزار روی لینک زیر کلیک کنید.