پیشبینیها و روندها برای پشتیبانی از مشتری با استفاده آسان از CRM
پشتیبانی از راهاندازی درازی را پیموده است، (مخصوصاً اگر از یک نرمافزار CRM استفاده میشود ، در این روش به شما کمک میکند)، در چند سال گذشته همه ما مطمئن هستیم که به خود ادامه میدهیم.
نوآوریها در بهترین پلتفرمهای نرمافزار CRM کسبوکارهای کوچک به فنآوری جدید میشوند که به سازمانها این امکان را میدهند تا ارائهدهنده بهتری را پشتیبانی کنند و در نتیجه، مشتریان خود را به طور مستمر بهبود بخشند.
80٪ از مشتریان توییتر در تمام صنایع همیشه سعی می کنید مشکلات خود را از طریق تماس با مدیریت حل کنند.- HBR برای کلیک کنید.
از زمان آغاز به کار مراکز تماس برای ارائه پشتیبانی در دهه 1960، تا معرفی مدرن AI (هوش مصنوعی) و رباتهای چت برای کمک به تیمهای پشتیبانی، پشتیبانی از پشتیبانی به شدت تغییر کرده است.
بنابراین، با نگاهی به گذشته، مطمئن هستیم که با ادامه پیشرفت فناوریهای نرمافزار CRM بهترین کسبوکارهای کوچک در روزهای آینده، کسبوکارهای کوچک و استارتآپها میتوانند تغییرات چشمگیرتری را در نحوه مدیریت برندها برای ارائه پشتیبانی بیعیب از مشتری مشاهده کنند.
از این رو، بیشتر سازمانهای تجاری موفق روزهای آینده تنها آنهایی خواهند بود که از این فناوریهای جدید استقبال میکنند، و از آنجایی که انتظارات مصرفکنندگان نیز در دوران مدرن در حال تغییر هستند، این تغییر نیازهای مصرفکننده را درک کنند. از آنجایی که، آن دسته از مشاغلی که برای این روندهای نوظهور در سال 2019 پیش بینی و آماده نمی شوند، مطمئناً پشت سر خواهند ماند.
به عنوان یکی از فروشندگان پیشگام CRM برای مشاغل کوچک، در اینجا 5 روند از ما ارائه شده است که فرصت های آتی را در پشتیبانی مشتری در سال 2019 و پس از آن تعریف می کند، که به کسب و کار شما کمک می کند تا درک کنید و خود را برای رقابت در آینده آماده کنید. بیا:
- پشتیبانی سلف سرویس در حال افزایش خواهد بود
طبق گزارشی که توسط HBR (Harvard Business Review) منتشر شده است، مشخص شده است که بیش از 80٪ از مشتریان مدرن در تمام صنایع همیشه سعی می کنند مشکلات خود را قبل از تماس با پشتیبانی مشتری حل کنند.
جای تعجب نیست؛ مشتریان همیشه می توانند در وقت گرانبهای خود صرفه جویی کنند، اگر بتوانند به راحتی راه حلی برای مشکلات خود بیابند، بدون اینکه نیازی به باز کردن بلیط میز راهنمایی یا تماس با یک نماینده پشتیبانی مستقیم مشتری به صورت آنلاین باشد.
بنابراین، از آنجایی که مشتریان مدرن در این عصر دیجیتال، سلف سرویس را ترجیح میدهند، پیشبینی میکنیم که سازمانهای کسبوکار کوچک و استارتآپهای بیشتری فناوریهایی را اتخاذ و پیادهسازی کنند که به ارائه نتیجه مطلوب کمک کند.
ایجاد یک پایگاه دانش قوی در وب سایت کسب و کار شما ابزاری موثر برای ارائه پشتیبانی سلف سرویس برای مشتریان شما است. با استفاده از یک نرم افزار CRM کسب و کار کوچک مانند ConvergeHub، می توانید به راحتی تمام سوالات متداول مشتریان خود را جذب کنید. CRM با استفاده آسان یک نرم افزار نرم افزاری است که به ذخیره تمامی ارتباطات و تعاملات مشتریان شما در پایگاه داده CRM کمک می کند .
علاوه بر این، با رفتن یک گام به جلو، میتوانید ویدیوها و راهنماهای «چگونگی» را نیز در نظر بگیرید و آنها را برای مشتریان خود در دسترس قرار دهید.
ارائه راههای به راحتی قابل دسترسی برای مصرفکنندگان برای حل مشکلات خود با محصولات و خدمات شما، نه تنها باعث صرفهجویی در زمان مصرفکنندگان برند شما میشود، بلکه به معنای یک بلیط پشتیبانی کمتر برای تیم شماست تا در زندگی پرمشغلهشان رسیدگی کنند.
- ثبت شکایات در وب سایت های رسانه های اجتماعی افزایش می یابد
از آنجایی که Millennial(ها) به عنوان بزرگترین جمعیت مصرف کننده در سال 2019 و پس از آن، از Baby-Boomer (ها) پیشی می گیرند، استفاده از رسانه های اجتماعی مطمئناً رو به افزایش خواهد بود.
تقریباً همه ما این روزها نوعی دستگاه تلفن همراه حمل می کنیم، هر کجا که می رویم، چه دور و چه نزدیک.
بنابراین، اگر مصرفکنندهای با تجربه بدی در سازمان شما مواجه شد، لازم نیست منتظر بماند تا کامپیوتری پیدا کند یا برای ثبت مشکل به خانه بازگردد. در عوض، آنها می توانند از رسانه های اجتماعی شما بازدید کنند و تجربیات خود را به صورت عمومی به اشتراک بگذارند.
اما این چگونه بر پشتیبانی مشتری تأثیر می گذارد؟
خوب، وقتی یک اظهارنظر منفی در وب سایت رسانه های اجتماعی منتشر می شود، مانند آتش سوزی منتشر می شود. بنابراین، با استفاده از ابزارهای نظارت و گوش دادن به رسانههای اجتماعی، تیمهای پشتیبانی مشتری شما میتوانند به راحتی هر گونه هشداری را هنگامی که کسی نام تجاری شما را در این وبسایتها ذکر میکند، دریافت کنند. استفاده از یک نرمافزار CRM کسبوکار کوچک که به تیمهای پشتیبانی اجازه میدهد تمام رفتارهای اجتماعی مشتریان شما را زیر نظر داشته باشند و به هر نوع نظر منفی قبل از ویروسی شدن واکنش نشان دهند، میتواند به بازگرداندن اعتبار برند شما کمک کند.
علاوه بر این، مشاهده شده است که پرسیدن سوالات پشتیبانی مشتری در مورد برندهایشان از طریق پیامرسانی مستقیم در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی افزایش یافته است.
از این رو، نشان میدهد که انتظارات مشتریان برای حل مشکلاتشان با استفاده از رسانههای اجتماعی در حال رشد است و با پیشروی در سالهای آینده به طور قابلتوجهی ادامه خواهد داشت.
- حمایت جامعه محور گسترش خواهد یافت
منظور ما از حمایت مبتنی بر جامعه به مشتریانی است که جامعه ای را در بین خود تشکیل می دهند و به یکدیگر برای حل مسائل کمک می کنند.
هنگامی که مشتریان به این شیوه با یکدیگر تعامل می کنند، تعامل با محصولات و خدمات شما را افزایش می دهد.
بنابراین، در سال 2019 و پس از آن، چندین کسب و کار وجود خواهند داشت که تالارهایی ایجاد می کنند که فقط با اعتبار ورود به سیستم توسط مشتریان از طریق وب سایت های تجاری آنها قابل دسترسی است، که در آن مشتریان می توانند درگیر شوند و به سؤالات پاسخ دهند و جامعه خود را در روزهایی که به آنها رشد می کند، رشد دهند. بیا.
نمایندگان پشتیبانی مشتری همچنین میتوانند با استفاده از یک پلتفرم نرمافزاری CRM با استفاده آسان، انجمنهای مربوطه خود را زیر نظر داشته باشند و اگر سؤالی برای یک یا دو روز بیپاسخ باقی بماند، زنگ بزنند و در نتیجه با همتایان و مصرفکنندگان خود در طول مسیر ارتباط کاری برقرار کنند.
- ربات ها زمان را برای پشتیبانی پشتیبانی می کنند
رباتهای چت پشتیبانی مشتری قبلاً وارد شدهاند، زیرا همه ما باید آنها را تا به حال در چندین وبسایت دیدهایم، و همچنان در همه جا ظاهر میشوند.
با افزایش رقابت تقریباً در هر صنعتی، مشتریان شما راحت تر می توانند نام تجاری شما را برای رقابت ترک کنند.
بنابراین، با ظهور AI (هوش مصنوعی) به عنوان چت-ربات ها در حل مشکلات مشتریان ماهرتر می شوند، اکنون می توانید آنها را به پایگاه دانش خود در پایگاه داده CRM متصل کنید تا بتوانند به سؤالات اساسی در مورد محصولات و محصولات شما پاسخ دهند. خدمات توسط کاربران پیشنهادات شما.
اگر از یک نرم افزار CRM یک کسب و کار کوچک یکپارچه استفاده می کنید که عملکردهای بازاریابی، فروش و میز کمک را ارائه می دهد، ربات های چت به طور کلی در CRM آسان برای استفاده شما یکپارچه شده اند، به طوری که ربات ها می توانند اطلاعات ذخیره شده در CRM را بازیابی کنند. و مشکلات پشتیبانی مشتری را هوشمندانه حل کنید.
استفاده از رباتهای چت لزوماً به این معنی نیست که این فناوری کارکنان پشتیبانی شما را به عقب برگرداند، بلکه به این معنی است که رباتها با آزاد کردن وقت نماینده پشتیبانی شما برای رسیدگی به سؤالات رایج مرتبط با پشتیبانی، توانایی میز پشتیبانی شما را افزایش میدهند، که به آنها کمک میکند تا بر روی آنها تمرکز کنند. بلیط های پشتیبانی پیشرفته و حل آن مواردی که اساساً نیاز به لمس انسانی دارند.
- پشتیبانی شخصی به یک امر عادی تبدیل خواهد شد
اگر کاربر بهترین CRM برای کسب و کارهای کوچک مانند پارس ویتایگر هستید، نرم افزار CRM آسان شما می تواند تمام موارد پشتیبانی و حتی رفتارهای مشتری نسبت به برند شما مانند بازدید از صفحات وب، باز کردن ایمیل ها، دانلود محتوا و موارد دیگر را ثبت و پیگیری کند.
اکنون، اگر از یکپارچهسازیهای شخص ثالث مانند برنامه رسانههای اجتماعی، برنامه حسابداری و موارد دیگر با نرمافزار CRM کسبوکار کوچک خود استفاده میکنید، دنباله این اطلاعات ذکر شده در بالا در پایگاه داده CRM بیشتر گسترش مییابد .
بنابراین، با استفاده از اطلاعات ذخیره شده در پایگاه داده CRM، تیمهای پشتیبانی شما به راحتی میتوانند تصویری دقیق از مصرفکنندگان و سفر مشتری آنها ایجاد کنند، که شامل افرادی است که مشتریان با آنها صحبت کردهاند، محصولات یا خدماتی که خریداری کردهاند یا مشکلاتی که با آنها مواجه شدهاند. با برند شما در گذشته
در روزهای آینده در سال 2019 و پس از آن، با گسترش فناوری CRM آسان برای استفاده، مدیران پشتیبانی مشتری به طور فزاینده ای از این داده ها برای شخصی سازی پشتیبانی خود که در طول تعاملات پشتیبانی از مشتریان ارائه می کنند، استفاده خواهند کرد.
از این رو، با ادامه رشد انتظارات مشتری، پشتیبانی شخصی پذیرایی به یک امر عادی تبدیل خواهد شد. از آنجایی که در آینده نزدیک، شخصیسازی تلاشهای پشتیبانی، نمایندگان پشتیبانی را قادر میسازد تا پاسخهای مرتبطتری را ارائه دهند که با نیازهای انحصاری هر مشتری همخوانی داشته باشد و باعث میشود مشتریان احساس شگفتی لذتبخشی کنند.
بردن
طبق گزارشی که توسط یک سازمان معتبر تحقیقاتی بازاریابی منتشر شده است، مشخص شده است که بیش از 72 درصد از سازمانها اهمیت ارائه پشتیبانی عالی از مشتری به مصرفکنندگان خود را درک میکنند، زیرا ارائه نکردن پشتیبانی با کیفیت بالاتر منجر به افزایش سطوح ریزش مشتری میشود.
با توجه به Walker Information, Inc. (یک شرکت مشاوره تجربه مشتری، مستقر در ایندیاناپولیس ایالات متحده آمریکا) گزارش شده است که تا سال 2020 تجربه مشتری از محصول و قیمت پیشی خواهد گرفت زیرا به عامل اصلی شناسایی در پشت تصمیمات خرید مصرف کننده در تمام صنایع تبدیل خواهد شد. .
بنابراین، نکته اصلی باقی میماند، کسبوکار شما باید به عنوان سازمانی که میتواند با استفاده از نرمافزار CRM با استفاده آسان برای کسبوکارتان، پشتیبانی مشتری در سطح جهانی را ارائه دهد، شهرت داشته باشد، در غیر این صورت در سال 2019 و بعد از آن، اگر وفاداری مشتری برای کسبوکار شما کاهش یابد. ، به طور مستقیم بر شهرت و رشد برند شما تأثیر می گذارد.
آیا شما یک رهبر تجاری هستید که می خواهید شرکت خود را به سطح بالاتری ببرید و به دنبال یک پلت فرم نرم افزاری هستید که بتواند به شما در انجام این کار کمک کند؟
اگر چنین است، پارس ویتایگر برای شما مناسب است!
برای ارتقای کسب و کار خود به سطح بعدی، جلسه 30 دقیقه ای پرتاب موشک را برنامه ریزی کنید
در طول جلسه پرتاب، ما به شما برای کسب و کار شما نگاهی به همراهی میکنیم و در مورد اینکه چگونه پارس ویتایگر میتواند به شما کمک کند سرنخها کسب کنید، فروش خود را خودکار کنید، تبدیل و تجربه مشتری خود را بهبود بخشید، و تجربه کنید. ارجاعات بیشتر از مشتریان راضی دریافت کنید. نام تجاری.