پیش بینی چرخه فروش با استفاده از نرم افزار Business CRM
فروش | توسط پاتریشیا جونز
درک بیشتر چرخه فروش بسیار مشکل است.
از آنجایی که ما هرگز نمیتوانیم متوجه شویم که چه زمانی با یک مشتری جدید آشنا میشوید، و مهمتر از آن چه زمانی مشتریان بالقوه شما واقعاً شما را بسته و مشتری شما میشوند، حتی اگر از یک نرمافزار CRM تجاری برای پیشبینی نتیجه خط لوله فروش خود استفاده کنید. استفاده کنید.
دسترسی به داده ها برای فروشندگان چرخه فروش آنها را 8 تا 14 درصد کوتاه می کند - Nucleus Research برای توییت کلیک کنید
به عنوان یک نماینده فروش، مسئولیت شما این است که تا آنجا که ممکن است در راس امور قرار بگیرید، سعی کنید مشتریان بعدی را بالقوه خود انتخاب کنید تا مطمئن شوید که در کسب و کار خود می توانید موفق شوید و حتی پیش بینی کنید.
بنابراین، اجازه دهید برخی از بهترین روشها را برای پیشبینی نتیجه چرخه فروش شما پیدا کنیم و بفهمیم که آیا برای موفقیت برند شما تنظیم شده است یا خیر؟
ذهن مشتریان خود را وارد کنید
زندگی هر نماینده فروش اگر می توانست وارد شود و ذهن مشتری بالقوه خود را بخواند، امتیاز بسیار بهتری می گرفت.
با این حال، پیشبینی رفتار مشتریان ممکن است بسیار سادهتر و آسانتر از آن چیزی باشد که فکر میکنید.
برای انجام این کار، در درجه اول تسلط بر صنعتی که با آن تجارت می کنید، با درک کسب و کار خود، در واقع مکانی عالی برای شروع است. از آنجایی که دانش در مورد صنعت خود زمینه ای را در اختیار شما قرار می دهد و به شما قدرت می دهد تا پیش بینی هایی را انجام دهید که مدیریت و مشتریان می توانند بر آنها تکیه کنند، که به نوبه خود به شما امکان می دهد یک مزیت رقابتی در بازار خود پیدا کنید.
بنابراین، به نرم افزار CRM کسب و کار خود تکیه کنید، که قادر است تمام اطلاعات لازم را که در مورد سرنخ های خود نیاز دارید و مشتریان بالقوه ای که در پایگاه داده CRM ذخیره می شوند، در اختیار شما قرار دهد.
درست از درک چیزهای عمومی مانند اندازه معامله شما، تا هر نظر کوچکی که مشتری احتمالی شما ممکن است در یک تماس بیان کرده باشد، CRM آسان برای استفاده شما ترجیح داده شده ترین ابزاری است که می توانید برای کمک به پیش بینی نتیجه فروش خود استفاده کنید. چرخه
این به این دلیل است که بهترین پلتفرمهای نرمافزار CRM کسبوکارهای کوچک پر از دادههای واقعی لحظهای مشتریان بالقوه شما هستند که در پایگاه داده CRM ذخیره شدهاند .
مهارت های شنیداری یک درمانگر را در طول چرخه فروش توسعه دهید
این که ما باید یاد بگیریم در حین کار در بخش پشتیبانی و فروش، به دقت به صحبت های دیگران گوش دهیم، کار عاقلانه ای نیست. با این حال، شگفتآور است که بفهمیم جیره صحبت برای گوش دادن میتواند بر موفقیت هر تماس فروش تأثیر بگذارد، که علاوه بر این به طول چرخه فروش کلی در هر کسبوکاری ترجمه میشود.
به همین دلیل است که گوش دادن بیشتر در طول تماسهای فروش، به نمایندگان فروش این امکان را میدهد تا دقیقاً آنچه را که مشتریان بالقوه خود به دنبال آن هستند تنظیم کنند و ایده بهتری درباره نحوه فروش آنها در خط لوله فروش ایجاد کنند.
حتی تحقیقات علمی ثابت کرده است که افراد با عملکرد برتر به طور قابل توجهی کمتر از همتایان خود که عملکرد کمتری دارند، در هنگام تماس صحبت می کنند.
بنابراین، دفعه بعد که احساس میکنید چیز جالبی برای صحبت کردن دارید، هوشیار باشید، زیرا نگه داشتن صحبتهای فروش خود را به حالت تعلیق درآورید، پاداشهای بهتری برای شما به همراه خواهد داشت.
دور از احساسات روده نگه دارید
برای بسیاری از نمایندگان فروش، چرخههای فروش بر اساس «سیستمهایی» است که ادراکات مختلفی را در بر میگیرد.
بنابراین، بعید است که چرخههای فروش خود را صرفاً بر اساس احساسات و شهودات درونی و یا حتی در مواقعی صرفاً بر اساس ادراکات ناپایدار قرار دهید، فروش مورد نیاز خود را به ارمغان خواهد آورد. از آنجایی که با انجام این کار، نتیجه چرخه فروش شما به جای تکیه بر تجزیه و تحلیل با بررسی معیارهای مختلف قابل قبول در سیستم CRM فروش شما، بر مبنای بانکداری بیشتر بر روی حدس و گمان خواهد بود .
این به این دلیل است که پیشبینیهای مورد نیاز شما باید بر اساس دادههای قابل اعتماد و دقیق باشد، که فقط با تجزیه و تحلیل اطلاعات ذخیره شده در پایگاه داده CRM شما قابل یافتن است.
بحث های بهتر در مورد قیمت برابر با پیش بینی پذیری بیشتر است
مهم نیست که تجربه شما در فروش چیست، شما دوست دارید که اکثر فروشندگان دوست ندارند در یک تماس در مورد قیمت گذاری با مشتریان احتمالی خود صحبت کنند.
با این حال، هرچه بهتر بتوانید درک کنید که مشتریان بالقوه شما چه احساسی دارند یا چقدر نسبت به قیمت گذاری پیشنهادات شما واکنش نشان می دهند، پیش بینی نتیجه فروش برای شما به عنوان نماینده فروش آسان تر خواهد بود.
از نظر زمانبندی، اگر از یک سیستم امتیازدهی سرنخ در نرمافزار ساده CRM خود استفاده میکنید، میتواند زمان مناسبی را به شما نشان دهد تا در مورد قیمتگذاری خود به سرنخهای احتمالی خود اشاره کنید، و از دانستن اینکه ممکن است خیلی دیرتر باشد، شگفتزده خواهید شد. از آنچه احتمالاً حدس زده اید
در واقع، طبق مطالعات خاصی که در مورد ایده های رشد کسب و کار و بهترین شیوه ها در فروش انجام شده است، معرفی قیمت به سرنخ های احتمالی شما سه چهارم راه برای تماس فروش است.
بنابراین، در حالی که رتبههای برتر و متوسط در فروش عمدتاً قیمتگذاری خود را پس از 13 تا 20 دقیقه پس از تماس ذکر میکنند، نمایندگان فروش برتر بحث قیمت نهایی و نهایی خود را با مشتریان احتمالی تا انتها متوقف میکنند.
این به این دلیل است که وقتی میتوان قیمتهای اصلی را تا آن زمان حفظ کرد، فرصتهای طولانیتری را برای تأثیرگذاری پیشروی بالقوه خود با پیشنهادات خود نشان میدهد که باعث میشود قیمتگذاری در طولانیمدت بسته شدن کمتر مورد توجه قرار گیرد.
نتیجه
در یک کل، مشتریان بالقوه شما همیشه خوش خلق خواهند بود، اما با رفتار انسانی مناسب، و با استفاده از ابزارهای مناسب مانند نرم افزار CRM کسب و کار، می توانید با تحلیل و تحلیل چرخه فروش خود به صورت آماری پیش بینی کنید نتیجه پیش بینی بهتری برای رشد سریع درآمد داشته باشید.