ویژگی هایی که در بهترین نرم افزار CRM کسب و کارهای کوچک خود به آن نیاز دارید
وقتی صحبت از بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک می شود، هر سازمانی به ویژگی های متفاوتی نیاز دارد. با این حال، بهطور کلی، مجموعهای از ویژگیهای کلیدی وجود دارد که همه کسبوکارهای کوچک و متوسط باید حتماً در CRM از نظر خود باشند که در حال حاضر و همچنین در روزهای آینده کار خواهند کرد. از آنجایی که آخرین چیزی است که می تواند به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک با آن دست و پنجه نرم کنید، ادغام نامرتب در یک سیستم متفاوت است.
در سال 2018، تخمین زده میشود که 87 درصد از CRM کسبوکارها را برای ابر استفاده میشود، در حالی که تنها 13 درصد از CRM در داخل استفاده میشود. برای توییت کلیک کنید
با توجه به آنچه گفته شد، ویژگی های اصلی که همه چیز باید در پلتفرم های CRM خود داشته باشد چیست؟
ویژگیهای اصلی که همه کسبوکارهای کوچک در پلتفرمهای CRM با استفاده آسان به آن نیاز دارند:
- مدیریت رهبری و فروش
هدف از خرید نرمافزار CRM، نه فقط برای کسبوکارهای کوچک و متوسط، بلکه حتی برای سازمانهای بزرگتر، مدیریت فرآیندهای فروش آنها و ایجاد کارایی در حوزههای مواجه با مشتری است.
برای خرید یک نرمافزار CRM کسبوکار کوچک که شامل نوعی مدیریت تماس و عملکردهای فروش نمیشود، سخت فشار خواهید آورد، زیرا CRM نرمافزاری است که بهطور خاص برای انجام این کار طراحی شده است.
ما به عنوان یک فروشنده برنده جوایز پلت فرم CRM کسب و کارهای کوچک به شما توصیه می کنیم که به دنبال راه حل CRM با استفاده آسان مانند پارس ویتایگر باشید که دارای سرنخ قوی و عملکردهای مدیریت فروش است که به تیم های شما اجازه می دهد با ایجاد کمپین های خودکار و سفارشی، سرنخ ها و مخاطبین را ردیابی کنند. ، که به شما این امکان را می دهد که به راحتی تجارت خود را افزایش دهید.
ما همچنین بهعنوان خالق پارس ویتایگر میدانیم که آخرین چیزی که هر صاحب کسبوکار کوچک میخواهد پیادهسازی کند، یک CRM است که ویژگیهایی را که اکنون به آن نیاز دارند را برآورده میکند، اما قابلیتهای لازم برای رشد با کسبوکار خود را ندارد.
بنابراین، در درجه اول، مدیریت خط لوله فروش یک ویژگی مطلق "باید" برای بهترین پلتفرم های نرم افزار CRM کسب و کارهای کوچک است.
- انعطاف پذیری و قابلیت های یکپارچه سازی
گفتن اینکه یکی از ویژگی های اصلی که همه CRM به آن نیاز دارد، انعطاف پذیری است، ممکن است در وهله اول کمی مبهم به نظر برسد. با این حال، برای رشد هر کسب و کار کوچکی ضروری است.
این درست است، زیرا وقتی کسب و کار شما رشد می کند، ممکن است هیچ ایده ای نداشته باشید که چه پلتفرم های نرم افزاری جدیدی را برای راحتی کسب و کار خود باید در نظر بگیرید.
به عنوان مثال، یک روز ممکن است انتخاب کنید که از یک CRM بر اساس قابلیت های یکپارچه سازی آن با نرم افزار تماس تلفنی فعلی RingCentral خود استفاده کنید و سپس ممکن است بعداً به نرم افزار شماره گیری پیش بینی کننده NexInteractive تغییر دهید. اکنون اگر یک سیستم CRM را برای سازمان در حال رشد خود انتخاب نکنید که قابلیت ادغام با برنامه های نرم افزاری مختلف را داشته باشد و به راحتی برای پشتیبانی از تیم شما قابل تنظیم باشد، کسب و کار شما و همچنین رشد شما آسیب خواهد دید.
بنابراین، خرید بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک مانند پارس ویتایگر که به طور یکپارچه با بیش از 30 برنامه کاربردی تجاری، از جمله اکثر ادغام های محبوب مانند Zapier و QuickBooks ادغام می شود، برای حمایت از تیم های فروش، بازاریابی، پشتیبانی مشتری و حسابداری شما کاملاً حیاتی است.
- مدیریت پروژه
آن روزها گذشته است که هر کسب و کار متفاوتی برای حل مشکلات مختلف خود به راه حل متفاوتی نیاز داشت. زمان تغییر کرده است و تکنولوژی نیز تغییر کرده است.
بنابراین، اکنون دنیای CRM به قدری رشد کرده است که میتوانید ویژگیهای فراوانی را در آنجا پیدا کنید - که باز هم تنها عامل مهم دیگری است که انتخاب یک سیستم CRM را بسیار دشوار میکند.
بهعنوان یک فروشنده CRM مبتنی بر ابر که توسط بسیاری به رسمیت شناخته شده و توصیه میشود، مدیریت پروژه یکی از این ویژگیهای جدید است که ما برای همه مشاغل کوچک و متوسط توصیه میکنیم.
چرا؟
این به این دلیل است که در یک چشم انداز کسب و کار رو به رشد، اکثر مؤسسات کسب و کارهای کوچک جنبه های مختلفی از مشاغل و عملکرد مدیریت پروژه دارند. نرم افزار CRM کسب و کار کوچک، به کارکنان کمک می کند تا پروژه ها و وظایف فعال خود را پیگیری کنند و گردش کار دقیقی از پروژه های خود را برای مشتریان خود فراهم می کند، که شامل مراقبت از منابع، هزینه ها و نقاط عطف متعدد است.
- پشتیبانی موبایل
وقتی نوبت به استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط می رسد، همه ما می دانیم که این کار هرگز متوقف نمی شود فقط به این دلیل که شما از دفتر خود خارج شده اید. در عمل، کارمندان و صاحبان SMB در بیشتر موارد شبانه روز کار می کنند و هر کاری و هر کاری را برای رشد کسب و کار خود انجام می دهند.
این دلیلی است که داشتن یک CRM موبایل مبتنی بر ابر برای مشاغل کوچک مانند پارس ویتایگر (اکنون بیش از هر زمان دیگری) برای هر سازمان کوچک رشد محور بسیار مهم است.
بنابراین ، توانایی ثبت پروژهها، دسترسی به دادههای احتمالی از پایگاه داده CRM ، ارسال پیام، و ردیابی تمام دادههای مشتری، در هر زمان و از هر مکان، برای بهترین نرمافزارهای CRM کسبوکارهای کوچک ضروری است، که فقط با موبایل بدون درز قابل انجام است. پشتیبانی.
- مدیریت صورتحساب و سفارش
این ممکن است برای بسیاری توصیه جدیدی به نظر برسد، اما به عنوان یک کارآفرین کسب و کار کوچک، همیشه مجبور هستید محصولات یا خدمات خود را بفروشید، درست است؟
خوب، چقدر تصور می کنید که اگر تیم های فروش شما بتوانند به سرعت فاکتورها و قیمت ها را ایجاد کنند و صورتحساب مشتری را از یک سیستم واحد پیگیری کنند، زندگی شما آسان تر می شود؟
داشتن این قابلیت به عنوان بخشی از بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک شما به این معنی است که وقتی مدیران فروش و پشتیبانی مشتری شما می توانند جزئیات حساب مشتری شما را جستجو کنند، به راحتی می توانند کل تاریخچه صورتحساب مشتری را ببینند و همچنین ارزش طول عمر مشتری را ردیابی کنند . انجام این کار میتواند تیمهای شما را از ارزشی که هر یک از مشتریان شما ممکن است در طول عمر به ارمغان بیاورد آگاه کند، که به نوبه خود بر اساس تاریخچه پیشنهاداتی که مشتریان شما در گذشته خریداری کردهاند، پتانسیل آنها را برای افزایش فروش یا فروش متقابل افزایش میدهد. .
مدیریت سفارش و صورتحساب ویژگیهای رایجی نیستند که در اکثر CRMهای قدیمی پیدا کنید، اما این قابلیتی است که پلتفرمهای نرمافزار CRM امروزی مانند پارس ویتایگر در نرمافزار خود گنجاندهاند و به همین دلیل به QuickBooks CRM نیز معروف است..
ConvergeHub بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک، امکان ادغام QuickBooks CRM را رایگان می دهد و بنابراین به عنوان بهترین QuickBooks CRM برای تیم های فروش در نظر گرفته می شود.
نتیجه
بنابراین آیا به همه این 5 ویژگی در CRM برای SMB نیاز دارید؟
خوب. جواب بله است'.
این به این دلیل است که در محیط کاری امروزی، اگر میخواهید کسبوکار خود را به بهترین نحو ممکن اداره کنید تا هزینههای مربوط به اجرای سیستمهای نرمافزاری متعدد را برای رشد کسبوکار خود کاهش دهید، تمام این 5 ویژگی ضروری هستند.
این فاکتور هزینه ای که در بالا به آن اشاره کردیم، نه تنها شامل پرداخت هزینه برای چندین محصول می شود، بلکه هزینه زمانی را نیز شامل می شود که با زمان تلف شده در ورود و ردیابی داده ها در پلتفرم های متعدد همراه است، که حتی ترس از ایجاد ورودی های داده های تکراری و اشتباه را پیش بینی می کند.
استفاده از یک CRM مانند پارس ویتایگر که یک نقطه ورود کم هزینه و همچنین یک دوره آزمایشی به مدت 14 روز را رایگان می کند، نه تنها به شما امکان می دهد چگونه در فرآیندهای تجاری شما قرار گیریم، بلکه ما بهترین CRM را برای شما انجام دهید. مشاغل کوچک هستند که با گردش کار شما مطابقت دارند و آنها را با رشد کسب و کار در روزهای آینده افزایش دهید.