وفاداری به برند را با بهترین CRM کسب و کار کوچک افزایش دهید

وفاداری به برند همان چیزی است که به نظر می رسد. با این حال، در اینجا تعریف ما از وفاداری به برند وجود دارد:

وفاداری به برند به احساس وفاداری که مصرف کنندگان شما نسبت به برند شما مربوط می شوند.

وفاداری نسبت به یک برند می تواند به روش های ایجاد شود که در زیر به برخی از آنها می پردازیم.

این مهم است، زیرا با حفظ مشتریانی که به برند شما وفادار می‌شوند، می‌توان در نتیجه کسب‌وکار شما، شهرت برند شما را تحت تأثیر قرار داد، رضایت مشتری را افزایش داد و کاهش داد.

مشتریان با مشارکت بالا 90 درصد بیشتر خرید می کنند و 60 درصد بیشتر در هر تراکنش خرج می کنند - مطالعه مشاوره روزتا برای توییت کلیک کنید

ارزش توجه بر وفادار نگه داشتن مشتریان و راضی نگه داشتن مشتریان نسبت به برند شما در طول چند مورد توسط بسیاری از مشاغل و کارها نادیده گرفته می شود.

با این وجود، همانطور که در نظرسنجی اخیر انجام شده توسط Forrester Research مشخص شد که 60٪ از مصرف کنندگان در بازار ایالات متحده به دوستان، خانواده و همکاران خود در مورد مارک ها و شرکت هایی که وفاداری آنها را به دست آورده اند می گویند، این مقدار تبلیغات دهان به دهان رایگان است. ارزش در نظر گرفتن و شکست دادن آن سخت است.

بنابراین، اکنون که اهمیت ایجاد وفاداری به برند برای ما روشن شده است، سؤال مهم این است که چگونه می توانید وفاداری به برند را در بین مشتریان خود ایجاد کنید.

ما به عنوان فروشنده بهترین CRM برای مشاغل کوچک و متوسط ​​مشاهده کرده‌ایم که شرکت‌ها وفاداری به برند خود را از طرق مختلف ایجاد می‌کنند.

این تاکتیک ها شامل ارائه محصولات قوی و بدون عیب است. اختصاص زمان اضافی به نیازهای مشتری، رفتار با مشتریان مانند شریک به جای تولیدکنندگان بی‌شمار درآمد... و این فهرست ادامه دارد.

در اینجا برخی از ایده های کلیدی برای حفظ و ایجاد وفاداری به برند آورده شده است.

ارائه یک تجربه مشتری در سطح جهانی

تجربه مشتری یک عنصر حیاتی در حال افزایش برای ایجاد وفاداری به برند است. در گزارشی که توسط Walker Information, Inc. منتشر شد، پیش‌بینی شده است که تا سال 2020 تجربه مشتری بر قیمت و محصولات به‌عنوان محرک اصلی فرآیند تصمیم‌گیری خرید سایه خواهد انداخت.

حال چگونه می توانیم تجربه مشتری را تعریف کنیم؟

در واقع، تجربه مشتری شامل تمام تعاملاتی است که یک شرکت یا برند با مشتریان خود دارد.
این تعاملات بی‌شمار با مشتریان شامل همه چیز می‌شود، از تماس‌های فروش، تماس‌های پشتیبانی مشتری، نحوه ارائه خدمات برند شما به مشتریان، مدت زمانی که نمایندگان شما به خواسته‌هایشان اختصاص می‌دهند و همچنین تعداد ایمیل‌هایی که برای به‌روزرسانی آن‌ها ارسال می‌کنید. دانش محور.

از زمانی که مشتریان شما احساس ارزشمندی می کنند و درک می کنند که شما فعالانه به دنبال نظرات پیشنهادی آنها هستید و تغییراتی را برای افزایش تجربه آنها از برند خود انجام می دهید، آنها شروع به احساس وفاداری به شرکت شما می کنند.

بنابراین، هنگامی که با مشتریان خود به عنوان شرکای خود رفتار می کنید و آنها را در فرآیندهای تصمیم گیری خود مشارکت می دهید، به یک رابطه سودمند متقابل تبدیل می شود که باعث می شود وفاداری آنها به برند برای سازمان شما به ارتفاعات جدیدی صعود کند.

دائماً با مشتریان خود در ارتباط باشید

اگرچه این امر بدیهی به نظر می رسد، اما همچنان این یک پیروزی آسان است که اکثر شرکت ها از آن چشم پوشی می کنند. بنابراین، اگر واقعاً می‌خواهید به مشتریان خود این احساس را بدهید که می‌خواهید آن‌ها مانند شرکای شما احساس کنند، مفید است که مشتریان خود را از تمام تغییرات جدیدی که در سازمان شما اتفاق می‌افتد، در زمان بروز آنها مطلع کنید. اگر کاربر بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک مانند پارس ویتایگر هستید، می توانید به راحتی این کار را با ارسال خبرنامه های فصلی یا ماهانه برای مشتریان وفادار خود با استفاده از اتوماسیون نیروی فروش در پلت فرم CRM آسان خود انجام دهید .

این به‌روزرسانی‌های ایمیلی دوره‌ای برای مشتریان شما می‌تواند شامل اخباری مانند تغییرات در مدیریت، به‌روزرسانی‌های محصول و خدمات، محتوای جدیدی که منتشر کرده‌اید و موارد دیگر باشد.

یکی دیگر از تاکتیک های عالی برای وفادار نگه داشتن مشتریان خود به برندتان این است که مستقیماً به طور منظم (هر سه ماه یک بار) با هر یک از مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، به بازخورد آنها گوش دهید و سپس اقداماتی را در زمینه های مشترک انجام دهید که حاصل این گفتگوها است.

یک سوار شدن قوی و کامل انجام دهید

بهترین زمان برای شروع ایجاد وفاداری برای برندتان زمانی است که مشتری جدیدی به دست می آورید. این به این دلیل است که اولین تأثیر همیشه مهم‌ترین تأثیری است که شما با مشتریان جدید خود به جا می‌گذارید که خبر از لحن روابط شما در روزهای آینده می‌دهد.

هرگز فقط یک مشتری جدید را وارد سیستم نکنید و سپس اجازه ندهید که خودش از عهده آن برآید.

در عوض، یک برنامه بسیار مفید را ایجاد می‌کند و اجرا می‌کند که می‌توان به شما اجازه داد که چگونه از محصولات یا خدمات شما استفاده کنید، بهترین روش‌ها برای استفاده از پیشنهادات شما را به آنها نشان می‌دهد و می‌توانید به آنها اجازه دهید سوالاتی را به شما ارائه دهند. بپرسند که به موارد استفاده از افراد مربوط می شود.

به یاد داشته باشید، زمانی که از روز اول به خودتان کمک کنید، آنها حتی از همان ابتدا شروع به نشان دادن وفاداری نسبت به برند شما خواهند کرد و مدت طولانی تری در آنجا باقی می مانند زیرا پیشنهادات شما تمام نیازهای آنها را برآورده می کند. کند.

نتیجه

بنابراین، به بیان صریح، همه بهترین شیوه‌های بالا برای ایجاد وفاداری به برند، درصدی از تجربه مشتری و کمک‌های مالی را به دست می‌آورند، که یکی از قدرتمندترین کسب‌وکارها است که می‌کند و درآمد را افزایش می‌دهد. می دهد.

ثبت نام