هک های CRM آسان برای استفاده که کاربران کسب و کارهای کوچک باید بدانند

سازمان‌ها برای تبدیل شدن به سرنخ‌های احتمالی خود برای ارائه تجربیات عالی به مشتریان، روابط شخصی وابسته هستند. برای کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها، این فرآیند شخصی‌سازی باید به جمع‌آوری داده‌های مربوط به منابع مختلف تکیه کند - اگر آن دوران ممکن است به پایان رسیده باشد.
به لطف واکنشی که فیس بوک در برخورد با کمبریج آنالیتیکس با آن مواجه شد، که به آن میلیون ها کاربر از وب سایت رسانه های اجتماعی به طور نادرست دسترسی و استفاده می شود، که آسیب پذیری خرید، اشتراک گذاری و مدیریت اطلاعات شخصی ثالث است. در اینترنت را نشان می دهد.
از آنجایی که هنوز در سراسر جهان کسب‌وکار می‌کنند، می‌توانند برای استفاده از تیم‌های فروش، استفاده از تیم‌های فروش، بازاریابی و پشتیبانی خود را انجام دهند، فقط به این دلیل که به درستی داده‌های جمع‌آوری شده در خود استفاده نمی‌کنند. استفاده آسان ازسیستم های CRM

15 درصد از سود سالانه یک تجارت به دلیلی بد موجود در پایگاه داده CRM آنها به اشتباه خرج می دهند زیرا CRM با 30 درصد در سال کاهش می یابد. - گارتنر برای توییت کلیک کنید

در واقع، تغییرات فیس بوک در سیاست ممکن است در واقع یک موهبت باشد زیرا کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها می توانند موفقیت بهتری با استفاده از پایگاه داده CRM خود برای دسترسی به بینش مشتری نسبت به تهیه منابع از منابع داشته باشند. شخص ثالث در سراسر جهان پیدا کنند. .

مبارزه ابدی بین استارت آپ ها و سازمان های فناوری بهتر

در یک موقعیت ایده آل، بنیانگذاران سازمان های استارتاپی همیشه ابزارهایی را که باعث کسب و کار بیشتر آنها می شود، گرامی می دارند و درک می کنند، اما در واقعیت، هر بار اینطور نیست. حتی نگهداری آسان از سیستم‌های نرم‌افزار CRM می‌تواند بسیار دشوار باشد، که می‌تواند برای کارآفرینان کسب‌وکار کوچک آزاردهنده باشد.

با این حال، در مواقعی که این ناراحتی به رها شدن تبدیل می شود، داده های مشتری در پایگاه داده CRM در داخل شرکت تقسیم می شود. باعث از دست دادن دسترسی فروشندگان به اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط تلاش‌های بازاریابی کسب‌وکارها می‌شود، که می‌تواند به رشد فروش آنها با گذشت زمان آسیب برساند.

از سوی دیگر، بهترین پلتفرم‌های نرم‌افزار CRM کسب‌وکارهای کوچک ، مانند پارس ویتایگر ، با ارائه دسترسی به داده‌های بی‌درنگ در مورد مشتری و سرنخ‌ها، به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند تا خدمات مشتری را اصلاح کنند و استراتژی‌های بازاریابی و فروش را در سازمان بهبود بخشند.

با توجه به تحقیقات هسته ای، مشخص شده است که دسترسی به داده های مشتری در زمان واقعی در پایگاه داده CRM، چرخه های فروش را بیش از 14 درصد کوتاه می کند.

با این وجود، یک CRM آسان برای استفاده، به خودی خود، هرگز دلیل ناامیدی برای صاحبان مشاغل کوچک نیست. بلکه این ناامیدی از استفاده ناکارآمد از نرم افزار CRM ناشی می شود.

در یک نظرسنجی مبتنی بر مطالعه که توسط Opinion Matters (یک گروه تحقیقاتی بازار) انجام شد، یک نماینده فروش به طور متوسط ​​هر سال تقریباً 15 روز کاری کامل را صرف وارد کردن داده هایی مانند شماره تلفن در سیستم مدیریت مشتری آنلاین خود می کند.
با این حال، این یک واقعیت شناخته شده است که بیشتر کارآفرینان استارت آپی نمی خواهند نمایندگان فروش آنها شماره تلفن را وارد کنند، بلکه از فروشندگان خود می خواهند که تماس بگیرند.

پلت‌فرم‌های نرم‌افزار CRM کسب‌وکار کوچک مانند پارس ویتایگر با استفاده آسان مانند بسیاری از راه‌حل‌های نرم‌افزار جایگزین Salesforce CRM، ویژگی‌های خودکار را ارائه می‌کنند. با این حال، اگر تیم‌های فروش نحوه استفاده از این ابزارهای مهم را درک یا درک نکنند، به هدر دادن زمان برای اتصال دستی داده‌ها ادامه می‌دهند.

استفاده صحیح از راه حل های نرم افزاری CRM کسب و کارهای کوچک فقط باعث افزایش فروش نمی شود، بلکه یک پلتفرم CRM با استفاده آسان می تواند به تیم های اجرایی در استارتاپ و سازمان های کسب و کار کوچک شما کمک کند تا مجموعه های بزرگی از داده ها را به فرمت های گزارش دهی خوانا تبدیل کنند و اطلاعات بهتری را ارائه دهند. استراتژی هایی که منجر به جلسات کوتاه تری می شود.

بنابراین، به راحتی می توان گفت که نرم افزار CRM کسب و کارهای کوچک «هوشمند» به نفع همه افراد سازمان است.

اما استفاده از CRM «هوشمند» چگونه به نظر می‌رسد و چگونه کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها می‌توانند بدون دردسر از این نرم‌افزار مدیریت آنلاین سرنخ استفاده کنند؟

نرم افزار CRM با استفاده آسان می تواند منبع بینش انتقادی باشد که به کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها قدرت می دهد تا داده های خود را از همه زوایای ببینند و در نتیجه خدمات شخصی سازی شده بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهند.

در اینجا چهار نکته فوق‌العاده وجود دارد که می‌تواند به راحتی به سازمان‌های کوچک کمک کند تا از پلتفرم‌های نرم‌افزاری CRM خود بهره بیشتری ببرند و این منبع تجاری بالقوه گیج‌کننده را به سلاحی قدرتمند برای فروش و رشد سازمان تبدیل کنند.

  1. به نرم افزار CRM بگویید چه چیزی را ساده کند

فرآیندهای دستی نه تنها زمان بر هستند، بلکه اغلب مسئول ایجاد اشتباه هستند. با این حال، اتوماسیون CRM با راه‌حل‌های CRM جایگزین Salesforce مانند ConvergeHub می‌تواند با وارد کردن داده‌ها و اطلاعات، جمع‌آوری داده‌های مرتبط، این مانع را از بین ببرد و در نتیجه به ایجاد برنامه‌های هوشمند برای کارکنان فروش و بازاریابی شما کمک کند.

بر اساس مطالعه ای که توسط توسعه دهنده IBM ورکز انجام شد، پیشنهاد شده است که «سهولت استفاده» خواستارترین ویژگی در راه حل جایگزین Salesforce CRM است، زیرا یکی از بزرگترین نقاط ضعف Salesforce CRM منحنی یادگیری شیب دار آن برای اکثر کاربران CRM در سراسر جهان است. جهان.

یکی از راه‌های ساده کردن راه‌حل نرم‌افزار CRM این است که به نرم‌افزار بگویید اطلاعات را بر اساس مشتریان احتمالی به جای فعالیت‌هایشان گروه‌بندی کند. انجام این کار به نمایندگان فروش کمک می کند تا به راحتی همه چیز را، از یک سرنخ یا مشتری خاص، از ایمیل گرفته تا یادداشت پیدا کنند، که می تواند تصویر جامع تری از فرآیند فروش ارائه دهد و به کاربر CRM امکان می دهد تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کند. استراتژی های فروش

آسان‌ترین نرم‌افزار CRM کسب‌وکارهای کوچک می‌تواند فهرست‌هایی ایجاد کند که دارای نقش‌های صنعتی با عنوان شغلی سرنخ‌ها و مشتریان است و آنها را در پایگاه داده CRM ذخیره کند، که به فروشندگان کمک می‌کند تا تماس‌های اولیه خود را شخصی‌سازی کنند و در نتیجه فرآیند تماس سرد را انجام دهند. سازنده تر

  1. یاد بگیرید حساب های در معرض خطر را شناسایی کنید

تحقیقات انجام شده توسط Bain and Company (یک شرکت مشاوره مدیریت جهانی مستقر در بوستون، ماساچوست) نشان داد که تنها با افزایش نرخ حفظ مشتری فقط به میزان 5٪، می توان سود را تا 95٪ افزایش داد.
نرم افزار CRM با استفاده آسان، ابزار تجاری عالی برای ردیابی تعاملات مشتریان است، زیرا به کارمندان اجازه می دهد در مواقعی که اوضاع بد به نظر می رسد، برای کمک به مشتریان وارد عمل شوند.

برای مثال، فرض کنید یک شرکت به طور منظم تماس‌هایی را از مشتریان خود در رابطه با مسائل فنی دریافت می‌کند، اما بدون استفاده از یک سیستم CRM آسان، این شکایات ممکن است بدون اطلاع قبلی انجام شود، به خصوص اگر توسط افراد مختلف رسیدگی شود.
از آنجایی که با ردیابی کارآمد، استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا به راحتی می توانند آن الگوها را شناسایی کرده و تماس های فعالانه ای را برای حل مشکلات حتی قبل از اینکه مشتریانشان کشتی را ترک کنند، انجام دهند.

خوشبختانه، پلتفرم نرم‌افزار CRM مانند پارس ویتایگر این کار را به سادگی با تنظیم پرچم‌ها برای کاربران مختلف (مانند تکرار شکایت) آسان‌تر می‌کند و متعاقباً می‌تواند به فروشندگان و نمایندگان پشتیبانی، زمانی که مشتریان یکی از محرک‌های ایجاد شده در نرم‌افزار را تنظیم می‌کنند، هشدار دهد.

  1. کاری کنید که بازاریابی و فروش خوب بازی کنند

همه سازمان‌های تجاری، چه جدید و چه تأسیس شده، زمانی بهتر عمل می‌کنند که بازاریابی و فروش با هم به طور یکپارچه کار کنند.

Altify (یک شرکت مشهور جهانی که روش‌شناسی فروش سازمانی را ارائه می‌کند) دریافت که کسب‌وکارهایی که تیم‌های بازاریابی و فروش همسو هستند، 26 درصد نرخ برد بالاتر و 18 درصد چرخه فروش کوتاه‌تر نسبت به شرکت‌هایی دارند که این کار را نمی‌کنند.

شرکت‌های تجاری بزرگ‌تر در حال حاضر به دنبال مزایایی هستند که همسویی در فروش و بازاریابی پیشنهاد می‌دهد، که باید نشان‌دهنده تغییر ضروری حتی برای استارت‌آپ‌ها باشد.

در مقاله ای که توسط مدیر بازاریابی گروه MNF (بزرگترین شرکت های مخابراتی استرالیا) ماریا ویرث نوشته شده است، گفت:

با موج جزر و مد بازاریابی محتوا و ابتکارات پرورش سرنخ، انتقال بی‌وقفه سرنخ‌ها بین فروش و بازاریابی به کلیدی حیاتی برای موفقیت تبدیل می‌شود.

بنابراین، هرگز سیستم CRM خود را تشویق نکنید که به مالکیت انحصاری یک تیم تبدیل شود، بلکه در عوض از هر دو طرف اصرار کنید که در داده های مشتری ذخیره شده در پایگاه داده CRM مشارکت کنند .

به این ترتیب، می‌توانید به تیم‌های فروش و بازاریابی کمک کنید تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و به آنها کمک کنید تا معاملات خود را ببندند و همچنین به بازاریابان کمک کنید تا کمپین‌های مؤثری را ایجاد کنند که فروش مورد نیاز آنها را فراهم کند.

  1. از ربات ها استفاده کنید تا بهترین پذیرش CRM کسب و کار کوچک را آسان کنید

دستیارهای مجازی، مانند دستگاه های تشخیص صدا و چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی، می توانند با چندین بهترین سیستم CRM کسب و کار کوچک برای تنظیم قرار ملاقات ها، یا اضافه کردن اطلاعات اضافی در مورد مشتریان به فایل ها، و حتی مکان یابی اطلاعات بدون اجبار کاربران CRM کار کنند. پایگاه داده CRM را به صورت دستی غربال کنید.

تحقیقی که توسط Statista (یک پورتال آمار آنلاین، تحقیقات بازار و هوش تجاری) انجام شد، تخمین زد که از سال 2017 تا 2021، استفاده از هوش مصنوعی در بخش CRM می تواند به مرور زمان 394 میلیارد دلار به ارزش اضافه کند.

نتیجه

بنابراین، اگرچه اکثر کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها می دانند که به یک نرم افزار CRM با استفاده آسان برای سازمان خود نیاز دارند، با این وجود اغلب آنها نمی دانند چگونه از سیستم به طور موثر استفاده کنند.

با این وجود، زمانی که یک سیستم CRM به درستی مورد استفاده قرار گیرد، می‌تواند به راحتی از یک نیاز عملیاتی به سیستمی تبدیل شود که مزیت رقابتی ایجاد می‌کند و به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند تا نتیجه را بهبود بخشد و در نتیجه نتایج بالاتری را ایجاد کند. .

آیا کسب و کار کوچک یا سازمان استارتاپی شما در سال 2018 با رشد متوسط ​​یا بدون رشد گیر کرده است؟

ببینید چگونه پارس ویتایگر می تواند درآمد شما را در سال 2019 و بعد از آن افزایش دهد.

برای ارتقای کسب و کار خود به سطح بعدی، جلسه 30 دقیقه ای پرتاب موشک را برنامه ریزی کنید

در طول جلسه پرتاب موشک، ما به همراه شما به بررسی کسب و کار شما می پردازد و در مورد اینکه چگونه پارس ویتایگر می تواند به شما کمک کند تا سرنخ ها را به دست آورید، فروش خود را خودکار کنید، تبدیل شما را بهبود بخشد. و ارجاعات بیشتر را از مشتریان راضی دریافت کنید.

ثبت نام کن! چی برای از دست دادن داری؟

ثبت نام