نیاز به استفاده از یک CRM مقیاس پذیر و آسان برای رشد کسب و کار
تعداد استارتآپها و کسبوکارهای کوچک در ایالات متحده آمریکا از سال 1982 (طبق گزارش اداره کسبوکارهای کوچک ایالات متحده) بیش از 49 درصد افزایش یافته است.
بهعنوان فروش CRM آسان برای SMBها، ما شاهد شروع کسبوکارهای هستیم که هر روز توسط کارآفرینان مشتاقی شروع میشود که میخواهند یک کسبوکار را رهبری کنند و آن را مدیریت کنند.
در سال 2008، تنها 12 درصد از کار از CRM بر ابر استفاده شد. این رقم اکنون به 87 درصد افزایش یافته است - SuperOffice برای توییت کلیک کنید
اما باز هم یک استارتاپ یک بازی کاملاً متفاوت از یک کسب و کار در نتیجه متوسط یا حال توسعه است، زیرا با رشدی پیش میآید.
چگونه تیم خود را بپذیریم و این کارها را به رشد در هزینه های کوچک رای بدهیم؟ چگونه با موفقیت توسعه تا رشد سریع کسب و کار را گرامی بداریم؟
بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک رشد کسب و کار را از آنچه هست می کنند. این به این دلیل است که آنها محصولات و خدمات را پیچیده میکنند، به خود تصمیمهایی را میدهند که از حد فکر میکنند و بیش از حد نگران کارمندان خود هستند.
بدون شک اینها واقعاً مسائل مهمی هستند، اما این مشکلات در مقایسه با حوزه ای که بیشترین سهم را در موفقیت هر کسب و کاری انجام می دهد می شود: فروش.
اکنون تیمهای فروش در شرکتهای کوچک و متوسط که بهطور متوسط طبق است CSO Insights از یک فرآیند فروش دقیق و روشمندی میسازد، بیش از 33 درصد رشد تولید و درآمد خود را نسبت به تیمهای فروش انجام میدهند.
بنابراین برای یافتن رشد سریع، صاحبان مشاغل کوچک باید هر روز زمان کافی را در "فروش" سرمایه گذاری کنند و بنابراین مشاغلی که پلتفرم CRM فروش آسان (مدیریت ارتباط با مشتری) را اتخاذ کرده اند، رشد یکپارچه و بهتری را تجربه می کنند.
اهمیت بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک برای SMB
اهمیت نرم افزار CRM کسب و کار کوچک نیاز به رسیدگی به اندازه روزافزون کسب و کار است.
این به این دلیل است که کسبوکار کوچک امروزی، شرکت فردا است، و بنابراین صاحبان استارتآپهای موفقی که راهحلهای CRM را اتخاذ کردهاند که همراه با کسبوکارشان رشد میکند، کسانی هستند که رشد کسبوکار درخشانی را درک میکنند.
دلیل آن در پودینگ است:
طبق یک اینفوگرافی منتشر شده توسط Bizhumm، راه حل های CRM آسان برای افزایش درآمد به ازای هر فروشنده 41 درصد، افزایش نرخ تبدیل سرنخ تا بیش از 300 درصد و کاهش هزینه های فروش و بازاریابی تا 23 درصد شناخته شده است.
بنابراین برای توانمندسازی فروش و رشد درآمد، کسبوکارهای کوچک نیاز به پیادهسازی منابع و ابزارهای مدیریت کسبوکار مناسب برای انجام آن دارند.
اکنون اگر در حال خرید بهترین CRM خود برای مشاغل کوچک هستید تا به رشد کسب و کار خود کمک کنید، باید این واقعیت را بپذیرید که یک CRM ساده فراتر از ثبت سوابق است.
این دلیلی است که مؤسسات با عملکرد برتر از CRM خود تا حداکثر پتانسیل خود برای خودکارسازی وظایفی مانند بازاریابی و پشتیبانی مشتری استفاده می کنند و در عین حال اطمینان می دهند که با افزایش تعداد کارمندان، توانایی پلت فرم CRM آنها برای مدیریت بار آن افزایش می یابد.
از این رو در این مقاله اجازه دهید چند حوزه کلیدی را بررسی کنیم که بهترین راه حل های نرم افزاری CRM کسب و کارهای کوچک به استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا رشد کنند:
تصمیم گیری را بهبود می بخشد
استفاده آسان از فناوری CRM امکان مشاهده اطلاعات حیاتی مشتری را فراهم می کند. از آنجایی که گزارش های شما جامع تر و دقیق تر باشد، بهتر می توانید فعالیت های فروش را اندازه گیری کنید، فروش را پیش بینی کنید و عملکرد کسب و کار خود را پیگیری کنید.
در تحقیقات خاصی مشخص شده است که بیشتر سازمانهای فروشمحور 38 درصد بیشتر احتمال دارد از CRM برای جمعآوری تجزیه و تحلیل فروش و اطلاعات مشتری برای کسب اطلاعات در مورد تعاملات مداوم مشتری و نقاط تماس خود استفاده کنند.
از آنجایی که بدون اطلاعات جمعآوریشده از تجزیه و تحلیلهای موجود در بهترین CRM شما برای کسبوکارهای کوچک، نمیتوانید روی راهحلهای تصویر بزرگ برای شرکت خود تمرکز کنید یا تیمهای فروش، بازاریابی و پشتیبانی خود را برای تمرکز بر فرصتها توانمند کنید.
افزایش بهره وری
با استفاده آسان از راه حل های CRM، نمایندگان بازاریابی، فروش و پشتیبانی شما می توانند به طور یکپارچه و ایمن وظایف خود را جدا از دسترسی سریع به اطلاعات مشتری خودکار کنند، زیرا CRM تضمین می کند که تمام اطلاعات مهم در یک مکان واحد در پایگاه داده CRM ذخیره می شود.
بنابراین همانطور که تجارت شما رشد می کند، می توانید با داشتن یک پلت فرم CRM مقیاس پذیر که همراه با کسب و کار پررونق شما رشد می کند، بهره وری برند خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید، و همچنین تمام سوابق داده های مشتری خود را که شامل تمام تاریخچه مشتری و اطلاعات سفر خریدار ذخیره شده در پایگاه داده آن می شود، نگه دارید. تقویت فعالیت های فروش متقابل و افزایش فروش.
کار تیمی را ترویج می کند
رشد کسبوکارهای کوچک و استارتآپها به یک پلتفرم CRM با کاربری آسان مقیاسپذیر نیاز دارد تا بتواند بازاریابی، فروش، پشتیبانی مشتری را به شیوهای هماهنگتر انجام دهد، زیرا در تحقیقات گروه آبردین مشخص شده است که شرکتهایی که همسویی بازاریابی و فروش قوی دارند. به بیش از 20 درصد افزایش در نرخ رشد سالانه خود دست می یابد.
اکنون اگر از یک راه حل QuickBooks CRM استفاده می کنید، که حتی حسابداری را با بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک شما ادغام می کند، هنگامی که با ماژول های فروش و خدمات مشتری در CRM ترکیب می شود، نه تنها بهره وری را افزایش می دهد، بلکه تجربه مشتری را نیز افزایش می دهد و کار تیمی یکپارچه را ترویج می کند. که برای رشد سریع کسب و کار مورد نیاز است.
بنابراین یک CRM همه کاره امکان باز کردن خطوط ارتباطی بین تیم های شما را فراهم می کند.
بهبود خدمات تماس
استفاده آسان از CRM، به کسبوکارها کمک میکند تماسهای خروجی، دریافت تماسهای ورودی، ضبط تماسها، ایجاد اسکریپتهای تماس شخصیسازی شده، خودکارسازی پستهای صوتی و ایجاد بسیاری دیگر از فعالسازیهای مبتنی بر تلفن، که به کارمندانی که از CRM استفاده میکنند کمک میکند تا سریعاً حوادث را مدیریت، تخصیص و حل کنند. این فرآیندها خودکار هستند.
بنابراین، مقیاسپذیری در CRM زمانی به یک ضرورت تبدیل میشود که کسبوکارهای کوچک دادههای رو به رشدی از اطلاعات مشتری در پایگاه داده CRM خود داشته باشند.
دسترسی تلفن همراه به داده ها را فراهم کنید
در زمان حال، دادههای کلیدی دیگر نمیتوانند محدود به دفتر باشند. بنابراین فناوری CRM موبایل دسترسی فوری به دادهها را برای تیم شما فراهم میکند که به آنها کمک میکند تا فروش و فعالیتهای پشتیبانی مشتری را در زمان واقعی مشاهده کنند.
این به این دلیل است که با یک مشاهده کامل از تاریخچه مشتری، تاریخچه قیمت گذاری و انواع دیگری از داده های هوشمند سرنخ است که با هر دستگاه تلفن همراه می توانید آن را مشاهده کنید، بهترین نرم افزار CRM کسب وکارهای کوچک دسترسی به اطلاعات مورد نیاز برای هر رشدی را می توان انجام داد. . کسب و کار.
نتیجه
بنابراین، در کلام آسان از نرم افزار CRM یک ابزار کاربردی برای خود استفاده می کند که نه تنها به کسب و کارهای کوچک به فروش می رسد بهتر از رقبای را می دهد، بلکه همکاری بین ها را می توان می تواند ایجاد کند که به ارائه تجربه بپردازد. مشتری در سطح جهانی می شود که به آنها کمک کند. ایجاد زمینه برای کسب و کار جدید و کمک به یافتن رشد سریع درآمد.