نکته ای برای شخصی سازی کمپین های ایمیل خود با استفاده آسان از CRM
در دنیای دیجیتالی ما، در مکانی که دامنه توجه افراد تحت تهاجم بی وقفه است، یک ایمیل ارسالی از یک CRM ساده است که شانس زیادی برای جلب توجه مشتریان بالقوه و مشتریان شما را نداشته باشد.
با این وجود، اگر آن ایمیل برای علاقه مندی یا نیازهای خاص جذاب باشد، شانس آن برای یافتن مورد توجه به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.
ایمیلهای شخصیشده 14 درصد بیشتر کلیک کنید و 10 درصد بهتر از هر ایمیل غیرشخصی دیگری تبدیل شود - مانیتور کمپین برای توییت کلیک کنید
به گفته ناظر کمپین، فقط با شخصیسازی ایمیلهای خود، میتوان نسبت به باز شدن ایمیلهای کامپیوتری خود تا 26 درصد افزایش پیدا کرد، در حالی که ایمیلهای شخصیشده 14 درصد بیشتر میشوند و 10 درصد بهتر از هر ایمیل غیرشخصی دیگری میشوند. ایمیل ها
موضوع این است که اگرچه درست است که کمپین های ایمیل شخصی می تواند سلاحی بالقوه برای بازاریابان باشد، اشتباهات نیز بسیار رایج هستند که همیشه اتفاق می افتد.
بنابراین در اینجا برخی از بایدها و نبایدهایی وجود دارد که باید قبل از راه اندازی کمپین های ایمیلی خود در دفعات بعدی از آنها آگاه باشید:
این کار را انجام دهید
از داده های ثبت نام به عنوان چیزی بیش از یک منبع برای نام استفاده کنید
شما می توانید بر اساس آنچه که مشتریان شما برای آن ثبت نام می کنند یا جایی که آنها ثبت نام می کنند، با استفاده از قدرت نرم افزار CRM خود که استفاده از آن آسان است، دروغ بنویسید .
بنابراین، اگر متوجه شدید که ثبت نام از یک وبینار، یا از محتوایی که در وب سایت منتشر کرده اید، انجام شده است، تحقیق خود را انجام دهید و پیشنهادات مطالعه اضافی یا توصیه های محصول و خدمات خود را بر اساس موضوعات مشابه ارسال کنید.
به مشتریان کمک کنید آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند
خرید بلیط های بزرگ مانند خرید یک ماشین یا خانه، می تواند فرآیند تصمیم گیری طولانی داشته باشد. بنابراین حتی زمانی که مشتری یا مشتری احتمالی شما در لیست کمپین ایمیلی در حال استراحت از فعالیتهایی است که به ایمیل شما نگاه میکند، همیشه از خواندن ایمیلهای هدفمندی که میتواند به آنها در مورد فرصتهای جدید هشدار دهد، قدردانی میکند.
برای مشتریان تولدت مبارک
یکی از ساده ترین شخصی سازی ها برای پیام های ایمیل به دو کلمه کوچک ختم می شود - تولدت مبارک . این بخاطر این است که؛ ارائه این اطلاعات به مشتریان بالقوه و مشتریان نسبتاً آسان است، به خصوص زمانی که هیچ سالی به آن ضمیمه نشده باشد، و این فرصتی را برای ارائه یک پیام بسیار شخصی در هر سال فراهم می کند، تا زمانی که آنها تصمیم بگیرند به عنوان مشتری شما باقی بمانند.
اکنون، اگر تاریخ تولد مشتری خود را ندارید، می توانید آن را با پیام «سالگرد مبارک» بر اساس تاریخی که مشتری با نام تجاری شما ثبت نام کرده است، جایگزین کنید.
سبدهای خرید رها شده را به آنها یادآوری کنید
در تحقیقات اخیر، مشخص شده است که اکثر مشتریان بیش از 44 درصد از ایمیلهای ترک سبد خرید را باز میکنند. این به این دلیل است که «ایمیلهای ترک سبد خرید» به عنوان یادآوری متقاعدکنندهای به مشتریان عمل میکند که چقدر به خرید نزدیک بودند. یکی از بهترین موضوعات برای چنین ایمیلهایی میتواند این باشد که «هنوز آماده نیستی تعهد بدهی؟» و دیگران.
به دنبال راه های خلاقانه برای شخصی سازی باشید
GrubHub Inc. یک سرویس آنلاین سفارش و تحویل غذای سیار مستقر در شیکاگو، مشتریان را هنگام بارندگی پینگ می کند و خریداران و افراد غذاخوری را تشویق می کند تا از دفاتر و خانه های خود سفارش دهند تا از آب و هوای بد جلوگیری کنند.
با همین استراتژی، شرکتهای تایرسازی میتوانند به مردم یادآوری کنند که لاستیکهای برفی خود را پس از افتادن اولین دانهها بپوشند، یا خردهفروشان کفش میتوانند مشتریان خود را با فروش دمپایی در اولین روز ساحلی این فصل متقاعد کنند.
نباید!
اولا، هرگز در مورد اشتباهات کوچک زیاد نگران نباشید.
مشتریان معمولاً به تلاشی که برای شخصیسازی ایمیل نیاز است اهمیت میدهند و گاهی اوقات میتوانند بسیار بخشنده باشند. با این حال، اگر تازه کار هستید، یک استارتاپ یا یک کسب و کار کوچک در اینجا اشتباهات عمده خاصی وجود دارد که باید هنگام ارسال کمپین های ایمیل خود با استفاده از بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک ، از آنها اجتناب کنید .
متغیرها را قابل مشاهده نگذارید
در بسیاری از موارد ایمیلهایی که با «Hello {First_Name}» باز میشوند به طرز مضحکی رایج هستند، که فقط نمونهای از این است که چگونه ایمیلهای بد و ناقص میتوانند خوانندگان را از خود دور کنند و در برندهایشان بازتاب ضعیفی داشته باشند.
با این حال، اشتباهاتی مانند این را می توان به راحتی جلوگیری کرد، اما به سادگی منطقی ایجاد کرد که به پر کردن متغیرها با جایگزین های ضروری برای اطلاعاتی که در ایمیل ها وجود ندارد کمک می کند.
به عنوان مثال، اگر هیچ نامی برای مشتری در پایگاه داده CRM شما وجود نداشته باشد، ممکن است منطقی ایجاد کنید که به طور خودکار آن متغیر را با چیزی مانند "Friend"، "Buyer" جایگزین کند یا فیلد را خالی بگذارد.
کارها را اشتباه نگیرید
حال، اگر GrubHub Inc. برای شما ایمیلی بفرستد که باید در یک روز بارانی که در واقع هوا روشن و آفتابی است می فرستادند، این یک گاف کوچک است که به راحتی قابل چشم پوشی و بخشش است. اما اگر برندهایی مانند Net-a-Porter یا Forever21 برای مشتریانی که نامزد نشدهاند ایمیل بفرستند، مراسم ازدواج آیندهشان را در سال 2019 به آنها تبریک بگویند، یا تولد نوزادانی را برای آنها آرزو کنند، میتوان آن را به عنوان یک تقلب بزرگ نابخشودنی در نظر گرفت. .
هرگز بیش از حد شخصی نشوید
یک خط ظریف وجود دارد که شخصی سازی عالی و بازی ترسناک را متمایز می کند. بنابراین، بهتر است برندها به شخصیسازی پایبند باشند که بر اساس دادهها، افرادی هستند که شما از شما انتظار دارید یا بر اساس حقههایی که آنها را از بین نبرد میکنند.
برای یک غول خردهفروشی در ایالات متحده، زمانی که حدس زد که یک زن جوان به «نمره بارداری» خود تکیه میکند، این اشتباه را انجام داد و پیشنهادی با یک موضوع بارداری برای ارسال کرد که متأسفانه توسط پدر «بسیار متعجب» او رهگیری شد. .
بردن
بنابراین، نتیجه گرفتن در مورد اینکه آیا این دام های رایج برای ایجاد ایمیل های شخصی ساخته می شوند، واقعاً یک کم نیستند، زیرا مشتریان انتظار دارند و از نظر شخصی می توانند باعث افزایش نرخ باز شوند. ایمیل شما و ایجاد سریع کسب و کار است .