نکاتی برای ارزیابی و افزایش پشتیبانی با ابزار Business CRM

خدمات خدمات | توسط پاتریشیا جونز

خدمات خدمات در سطح جهانی مطمئناً مشتریان وفادار و خوشحالی را برای شما به ارمغان می آورد و درآمد شما را افزایش می دهد.
فقط از هر مشتری راضی بپرسید که چرا خدمات شما را دوست دارد و احتمالاً همه آنها می گویند "زیرا تیم شما مشکلات را به سرعت حل می کند".
از این رو، به عنوان یکی از محبوب‌ترین فروشندگان ابزارهای CRM کسب و کار، متوجه می‌شویم که زمان بازگشت سریع هنگام رسیدگی به مسائل مشتری برای شهرت خدمات شما در بازار بسیار مهم است.

28 درصد از نسل هزاره فکر می کنند برنامه های کاربردی CRM برای موفقیت آنها "بسیار حیاتی" هستند، در مقایسه با 18٪ از نسل X و 9٪ از بچه های بومرز. برای توییت کلیک کنید

با این حال، بی نیازی است که فرض کنیم برای ارائه خدمات سریع به مشتریان همیشه به پول نیاز دارید.

این به این دلیل است که، اگر از فناوری CRM آگاهی داشته باشید، حتی می‌توانید یک دستگاه خدمات مشتری ناب را با بودجه‌ای کم راه‌اندازی کنید، اگر از فناوری CRM آگاهی داشته باشید که حتی ممکن است باعث حسادت هر شرکت Fortune 500 شود.

در واقع، طبق تحقیقات گارتنر، مشخص شده است که اگر یک کسب و کار کوچک دارید، احتمال اینکه شرکت شما بتواند سطح بالاتری از رضایت مشتری را با ردیابی مشتری با کمک فناوری رشد کسب و کار مانند یک نرم افزار CRM کسب و کار

با این وجود، به عنوان یک سازمان کوچک، از مزیت زیرک بودن و قابل دسترس بودن توسط مشتریان برخوردار هستید. به طور کلی، کسب‌وکارهای کوچک تحت تأثیر سیاست‌های بین‌بخشی و تشریفات اداری که سازمان‌های بزرگ در مؤسسات تجاری خود با آن مواجه هستند، نمی‌شوند.

از این رو، در اینجا چند استراتژی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا به سرعت با مشکلات مشتری خود مقابله کنید. اکثر این ابزارها در دسته بندی کم تا بدون هزینه قرار می گیرند، اما اگر می خواهید از مزایای کامل این نکات برای کاهش زمان مورد نیاز برای حل مشکلات مشتری برند خود بهره مند شوید، قطعاً به سرمایه گذاری در زمان و آموزش نیاز دارند.

1. از ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی استفاده کنید

گوش دادن اجتماعی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی ممکن است یکی از مفیدترین راه ها برای ردیابی مشتریان و حل مشکلات آنها باشد.
مشتریان خود را تشویق کنید تا از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند

فیس بوک و توییتر و به نمایندگان مراقبت از مشتری خود توصیه کنید که به سرعت به آنها پاسخ دهند.

اکنون نرم افزار CRM کسب و کار، به ویژه آنهایی که با ویژگی های اشتراک گذاری اجتماعی ادغام شده اند، که بیشتر با نام SCRM شناخته می شوند، می توانند به شما کمک کنند به مکالمات فالوورهای خود در رسانه های اجتماعی گوش دهید و در نتیجه اقدامات لازم را به سرعت انجام دهید.

2. از Google Alerts استفاده کنید

اگرچه این یک برنامه براق و جدید مانند پلتفرم های اجتماعی نیست، اما Google Alerts در صورتی کارآمد است که باید مراقب صحبت های مشتریان آنلاین در مورد محصولات یا خدمات خود باشید.

یک سری هشدار با کلمات کلیدی مناسب ایجاد کنید و آن را تنظیم کنید تا بتوانید هشدارهای لازم را با فیدهای RSS یا ایمیل دریافت کنید. و بهترین بخش این است که به عنوان یک محصول گوگل، رایگان است.

3. از نرم افزار CRM استفاده کنید

برای خرید راه حل CRM برای راضی نگه داشتن مشتریان خود، لازم نیست در لیست موسسات تجاری Fortune 500 قرار بگیرید.
در زمان حال و با رشد فناوری SaaS مبتنی بر ابر، بسته به مقیاس و اندازه کسب و کار کوچک خود، می‌توانید راه‌حل‌های نرم‌افزار جایگزین Salesforce CRM را خریداری کنید که پیشرو در قیمت هستند و برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک مناسب‌تر هستند.

با این حال، اگر می‌خواهید بیشتر خرج کنید اما در کنار نام‌های بزرگ بمانید، فروشندگانی مانند Microsoft Dynamics و Salesforce نیز نسخه‌های کوچک‌تری از نرم‌افزار مدیریت سرنخ خود را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​انجام داده‌اند، اما ممکن است در جیب شما بسیار سنگین باشد.

4. از برنامه های بازخورد برای مشاغل آجر و ملات استفاده کنید
اگرچه گزینه های مختلفی برای دریافت بازخورد آنلاین مشتریان وجود دارد، هرگز هنگام بازدید از فروشگاه آجر و ملات شما از بازخوردهای لحظه ای مشتریان غافل نشوید.

یکی از فناوری هایی که به سرعت در بسیاری از جایگاه ها به کار گرفته می شود، کدهای QR (پاسخ سریع) هستند. کسب و کارهای کوچک می توانند با فروشندگان برنامه های کد QR که کدهای پاسخ سریع را روی محصولات موجود در فروشگاه درج می کنند، همکاری کنند.

با اسکن کردن، مشتریان کد در حالی که هنوز در فروشگاه شما خرید می کنند به یک فرم بهینه شده برای تلفن همراه هدایت می شوند و بازخورد مناسبی را ارائه می دهند که می تواند در زمان واقعی بررسی شود و بنابراین شکایات یافت شده می توانند به سرعت حل شوند.

نتیجه

از این رو، برای بازیابی، نیاز است که همه کارها با استفاده از یک CRM کار کنند و در این رقابت بازاری فزاینده کار کنند، با کمک این نکات حیاتی که مطمئناً مشتری راضی به ارمغان می آورد و سرمایه شما را افزایش می دهد. برای بررسی بررسی کنند.ثبت نام